• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 34
      Наші гості: 33

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 





    Щоденні 5. Матеріал на жовтень
    • 8-10-2019, 19:50
    • 15 404
    • 1
    Щоденні 5. Матеріал на жовтень.

    Виклики, що стоять перед початковою школою, актуалізують пошук технологій, адекватних до сучасної мети і завдань, що знайшли

    відображення в концепції «Нової української школи» (2017). Розбудова нової

    української школи може бути ефективною за умови вивчення й

    упровадження в освітній процес продуктивних здобутків і досвіду

    зарубіжних освітніх систем із означеної проблеми.

    Мета: Сформувати творчу особистість кожного учня, формувати учнів,

    здатних самостійно мислити, приймати нестандартні рішення,

    творчих та креативних. 

    На відміну від специфіки роботи вчителя у традиційній українській школі,

    вчителі, що працюють за технологією Daily, взаємодіють з тими, хто

    потребує їхньої уваги. Вони не відволікаються, коли їм хтось повідомляє про

    іншого школяра. Учителі працюють з маленькою групою дітей, а решта учнів

    працює самостійно. У кінці дня вчителі спілкуються з кожним учнем. Вони

    підсумовують успішні досягнення, які дитина мала протягом дня. Коли

    школярі залишають клас, школу, учителі роблять аналіз учнівських робіт, які

    були виконані впродовж дня, оцінюють їх

    Першим етапом впровадження Daily 5 – це «Читання для себе».

    Його вчитель може застосовувати як під час уроку, так і впродовж дня

    Другий етап Daily 5 – це «Читання для когось».

    Під час виконання цього виду роботи учитель може запропонувати учням

    текст для читання. А також учні за інтересами можуть самостійно обрати

    книгу для роботи.

    Третій етап Daily 5 – це «Слухання».

    Під час виконання цього виду роботи вчитель готує для учнів аудіозаписи,

    які вони обирають і слухають. А також учень може самостійно обрати

    аудіозапис для слухання.

    Четвертий етап Daily 5 – це «Робота зі словами».

    Його можна використовувати на уроках мови та читання. Під час цього виду

    діяльності вчитель добирає слова, які б він хотів опрацювати з учнями.

    Також використовує і ті слова, які передбачені навчальною програмою. У

    свою чергу учні можуть запропонувати опрацювати незнайомі слова, які

    вони зустріли під час читання художніх творів, розв’язуванні математичних

    задач, під час роботи з текстами на уроці природознавства.

    П’ятий етап Daily 5 – це «Письмо для себе».

    Під час виконання цього виду роботи учитель може запропонувати учням

    будь-яку тему для письма. А також школярі за інтересами можуть самостійно

    обирати теми, наприклад, «Моя мрія», «Моя улюблена книга та інші. Під час

    виконання цієї діяльності учні займають зручне для письма місце і впродовж

    відведеного часу працюють. «Письмо для себе» допомагає школярам вчитися

    висловлювати думки і записувати їх на папері, розвивати зв’язне мовлення. 


    Ім`я ___________________________


    Читання для себе


       Вибери книгу і читай для себе


    Запиши коротко про прочитану книгу. Про що вона?


    На зворотній стороні аркуша намалюй, що тобі найбільше запам`яталось у книзі.


    Читаю для друга

    Я читаю другу _____________________



    Оціни прочитану книгу

    Слухання

        

       Ім`я _______________________

      Назва книги________________________

    Моя улюблена частина

    Головний геройВін має такі риси_________________________

                            

    Я оцінюю цю історію на                          

    Робота зі словами

    Допиши на дошці слово Київ стільки разів, скільки поміститься.

    Порахуй їх кількість.

    У мене_______слів.



    Склади зі словом КИЇВ речення.

    _____________________________________________________________________________________________________________

    Отже, «Щоденні 5» допомагають організувати роботу в класі на засадах особистісно–орієнтованої моделі освіти та педагогіки партнерства, яка зазначена в Концепції НУШ. У рамках цієї моделі школа максимально враховує права дитини, її здібності, потреби та інтереси, на практиці реалізує принцип дитиноцентризму. Педагогічна технологія «Щоденні 5» сприяє тому, щоб кожен учень був грамотним, багато та вдумливо читав. В результаті всі діти покращують навички читання та письма, розвивають самостійність та відповідальність.








    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    schodenn-5-zhovten.rar [449,97 Kb]
    (Придбали цей файл: 1079)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    25 ноября 2019 08:39
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 0
    Дуже корисний сайт-гарна підбірка матеріалу.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.