• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 34
      Наші гості: 33

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 



    » » 5 тиждень НУШ «Осінь» додаткові матеріали та рекомендації



    5 тиждень НУШ «Осінь» додаткові матеріали та рекомендації
    • 9-09-2019, 21:27
    • 9 759
    • 1
    5 тиждень НУШ «Осінь»
    Додаткові матеріали та рекомендації.
    Тематичні ігри, розмальовки, ідеї для спостережень 
    та багато корисного!

    Добірка ігор і завдань, які стануть цікавим доповненням до опорного навчального матеріалу на п'ятому тематичному навчальному тижні.

    Осінь – ідеальний час для спостережень, творчості та пізнання нового! П'ятий тиждень навчання присвячений саме цій порі року. Тож попереду у ваших учнів багато цікавого: вони мають навчитися спостерігати за явищами природи, аналізуючи їх взаємозв'язки, попрактикуватись у створенні неймовірних саморобок з природних матеріалів, стати учасниками шкільного Свята осені та багато всього іншого.

    Модельна навчальна програма, розроблена згідно з Державним стандартом початкової школи містить опорний план організації навчального процесу впродовж кожного тематичного тижня. А редакція освітнього проекту «На Урок» щотижня готує матеріали з добіркою ігор, завдань та корисних матеріалів, які можуть стати цікавим доповнення у навчально-виховному процесі впродовж відповідного тижня. Тож, пропонуємо добірку ідей завдань до П'ятого тижня НУШ «Осінь».

    Пальчикові та рухливі ігри

    Чи знаєте ви, що вплив на нервові закінчення рук сприяє активізації розумової діяльності? Отже, пальчикова гімнастика сприяє розвитку зорової уваги, пам'яті, уяви та фантазії. А інсценування казок за допомогою пальчикових ігор надзвичайно подобається дітям! Пропонуємо такі тематичні вправи:

    «Осінь»

    Запропонуйте дітям виконати вправи, візуалізуючи висловлювання про осінь за допомогою пальчиків.

    «Повіяв осінній прохолодний вітерець …» (подути на пальці рук).
    «Закружляло листя і полетіло з дерев на землю…» (поворушити пальчиками, опустити ручки вниз).
    «По листочках застукав дощик: кап-кап-кап…» (постукати пальчиками по парті).
    «За ним забив град …» (постукати кулачками по парті).
    «Потім сніг припорошив …» (зробити плавні рухи вперед-назад).
    «І накрив їх сніговою ковдрою …» (притиснути руки до парти долонями вниз).

    Вправа «Дощик накрапає»


    «Квасимо капусту»

    Ми капусту шаткували! (прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири: уверх-униз)

    Солі в неї ми поклали! (пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту»)

    Ми капусту м’яли, дерли! (енергійно стискаємо пальці в кулачки, то одночасно на двох руках, то по черзі)

    І морквичку туди терли! (пальці однієї руки зжаті в кулак і виконують ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки. Після цього міняємо руки)

    «Дерева»

    Вітер залетів у гай (руки витягнуті долонями вперед, пальці розведені та напружені)

    Ти дерева не гойдай, (качати руками з одного боку в інший)

    Дуже гілки не клони, щоб не тріснули вони! (качати руками униз – угору, не згинаючи пальців)

    «Грибник»

    Хід гри: Обирають ведучого – «грибника». Інші учасники об'єднується у 2 команди – «дерева» і «гриби». «Дерева» стають колом. За ними ховаються  «гриби».  По центру ходить «грибник» і промовляє:

    По гриби я в ліс пішов,
    Та грибів там не знайшов.
    Де ж сховались там вони?
    Під дерева чи кущі?

    «Гриби»: А ось і ми! Тілько ти нас дожени! 1,2,3! Біжи! («гриби» тікають, а «грибник» має їх упіймати, кого зловили, той стає ведучим).

    «Дощик, грім та лід»

    Хід гри: Щойно ведучий вимовляє слово «дощик», учні починають бігати та стрибати, вдаючи, що ховаються від дощу. Коли ведучий вигукує слово «грім», всі присідають. Якщо пролунає команда «лід», всі мають завмерти на місцях, намагаючись не поворухнутися.

    Ведучий має уважно спостерігати за учасниками. Той, хто ворухнеться першим, стає ведучим, і гра продовжується.

    «Змалюй природу»

    Хід гри: Перед початком гри вчитель розповідає дітям про рослини, дерева, кущі, квіти, трави, які ростуть у лісі. Кожен учасник гри обирає рослину, дерево або квітку, яку буде зображувати. Після розподілу ролей ведучий дає завдання зобразити:

    1. Як рослина буде поводитися під легким ранковим вітерцем (дерева похитують гілками-руками, ворушать пальцями-листочками, квіти і кущі плавно погойдуються).
    2. Як рослини згинаються під натиском урагану.
    3. Як лісові рослини гойдаються під поривами холодного осіннього вітру.
    4. Як рослини поводяться під час літньої спеки.
    5. Як рослини радіють вечірній прохолоді (інші варіанти завдань можна придумати по ходу гри).

    Приклади завдань для розвитку спостережливості

    «Розсортуй каштани, шишки, жолуді!»

    Завдання: Під час прогулянки у парку діти мають назбирати жолуді, каштани та шишки.Після цього на шкільному майданчику чи у класі за командою вчителя учні заплющують очі або зав'язують хусткою та сортують предмети, визначаючи їх на дотик – окремо каштани, жолуді та шишки. Після цього розплющують очі та дивляться, чи правильно розсортовані дари природи. Можна ускладнити завдання, запропонувавши на дотик визначати, якому дереву належить лист.

    «Метеоролог»

    Дітям подобається спостерігати. Запропонуйте школярам уявити себе справжніми метеорологами та здійснювати спостереження за погодою. Вони можуть самостійно створити певний прилад чи зробити цілий метеомайданчик.

    Як створити власноруч термометр для спостереження за температурою повітря


    Завдання: Запропонуйте учням вашого класу разом реєструвати погоду вранці та самостійно ввечері. Використовуйте для цього символічні зображення сонця, дощу, хмар і вітру, якими можна позначати погоду у спеціально створеному для цього зошиті.

    Як створити власноруч флюгер (перегляд доступний із субтитрами будь-якою зручною мовою)


    Можна зробити простий вимірювач дощу і додати в щоденник погоди ще одну графу – спостереження за дощем. Вам будуть потрібні високий тонкий посуд і широка воронка. Таке пристосування допоможе підрахувати навіть мінімальну кількість опадів, що потраплятимуть через воронку в посудину. Нанесіть на її поверхню різнокольорові поділки через певний інтервал і поставте на підвіконня. Добре починати такі спостереження, коли погода сильно змінюється, оскільки будь-які зміни активізують увагу дітей.

    Як створити власноруч опадомір


    Додаткові матеріали, які можуть стати у пригоді протягом п'ятого навчального тижня НУШ «Осінь»

    • Розмальовки. Навіть якщо хтось із ваших учнів не дуже любить малювати, створювати різнобарвні картинки з чорно-білих шаблонів подобається практично кожному! Запропонуйте школярам під час уроку розфарбувати на власний смак роздруківки на осінню тематику.
    • Лепбуки. Запропонуйте школярам створити власну творчу книгу з безліччю рухливих об'єктів, в якій буде міститись будь-який цікавий матеріал за темою вивчення ! Це і є лепбук. Для цього можна зробити заготовки самостійно, переглянувши відповідні майстер-класи, або вирізати їх, роздрукувавши шаблони.
    • Казки. Оберіть відповідну казку за тематикою для позакласного читання чи спробуйте разом з учнями поставити виставу.
    • Поробки. Осінь – час для натхнення! Створіть на уроці атмосферу творчості та запропонуйте учням разом зробити поробки з овочів та фруктів до прийдешнього Свята осені.
    • Загадки. Перевірте, наскільки кмітливі ваші учні! Запропонуйте їм відгадати тематичні загадки про осінь, рослин та тварин.
    • Мультфільми. Навчання відбувається повсякчасно! Запропонуйте до перегляду коротенькі тематичні мультфільми, наприклад, «Мудрі казки тітоньки Сови» (ВересеньЖовтеньЛистопадПро гриби тощо).
    Мудрі казки тітоньки Сови «Осінні турботи»


    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    5-tizhden-nush-dodatkov-materali.rar [23,59 Kb]
    (Придбали цей файл: 600)


    Дорогі друзі, колеги!
    Поділіться і ви зі своїми друзями колегами (Вайбер, Фейсбук нижче кнопочка на сайті) нашим матеріалом. Дуже сподіваємося що вам цей матеріал стане в нагоді.
    Користуйтеся на здоров'я і всіх вам благ!



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    10 сентября 2019 18:36
    • Коментар написав: Олена
    • Реєстрація: --
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 0
    цікавий матеріал. хочеться використати

    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.