-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 8-09-2019, 21:36
- 20 683
- 0
ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ:
Українська мова і література
(245 годин)
реалізовується галузь через окремі предмети:
- Українська мова
- Читання
7 годин на тиждень*:
3,5 год - українська мова
3,5 год - читання
*впродовж тижня проводитиметься:
- три уроки української мови
- три уроки читання.
Сьомий урок на одному тижні присвячується
розвитку зв’язного мовлення,
а на іншому –
роботі з дитячою книжкою.
За підручником «Українська мова та читання», підруч. для 2 класу
(у 2-х частинах)
автори: В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва
Планування уроків української мови
(3,5 год)
№ уроку | Дата прове- дення | Вправи підручника | сторінки підруч-ника | РОЗДІЛ ПАРАГРАФ ПІДРУЧНИКА Зміст Тема уроку |
І семестр | ||||
1 т. | Вправи 1-4 | С. 4-5 | ЗВУКИ І БУКВИ § 1. ЗВУКО-БУКВЕНИЙ СКЛАД СЛОВА Поняття про звук як елемент людської мови. Аналізую звуковий склад слова. | |
Вправи 5-6 | С. 6-7 | Поняття про букву як писемний знак, що позначає звук. Звуко-буквений аналіз слів. Аналізую звуко-буквений склад слова. | ||
Вправи 7-11 | С. 8-9 | Спостереження за смислорозрізнювальною рол- лю звуків у словах. Експериментую зі словами. | ||
Зошит с. 3 |
Користуюся словами ввічливості | |||
2 т. | Вправи 1-4 | С. 10-11 | § 2. ДЗВІНКІ ПРИГОЛОСНІ ЗВУКИ В КІНЦІ СЛОВА І СКЛАДУ Літературна вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. | |
Вправи 1-5 | С. 12-13 | § 3. АПОСТРОФ Вимова і написання слів із апострофом. Спо- стереження за твердою вимовою приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Навчаюся вимовляти і писати слова з апо- строфом. | ||
Вправи 1-5 | С. 14-15 | § 4. НАГОЛОС Наголос. Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові. Навчаюся пра- вильно наголошувати слова. | ||
3 т. | Вправи 6-11 | С. 16-17 | Спостереження за смислорозрізнювальною роллю наголосу в словах. Тренувальні вправи на визначення наголосу в словах. Експериментую з наголосом у словах. | |
Вправи 1-6 | С. 18-19 | § 5. ПОДІЛ СЛІВ НА СКЛАДИ Склад слова. Уявлення про складоутворюваль- ну роль голосних звуків. Навчаюся ділити слова на склади. |
Вправи 1-3 | С. 20-21 | § 6. ПЕРЕНОС СЛІВ ІЗ РЯДКА В РЯДОК Перенос частин слів із рядка в рядок по скла- дах. Правило переносу слів зі складами, позна- ченими однією буквою. Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. Навчаюся переносити слова. | ||
| Зошит с.7 |
Спостерігаю за роллю наголосу | ||
| 4 т. | Вправи 4-6 | С. 22-23 | Правила переносу частин слів із буквами й та ь у середині слів. Правила переносу слів із буквосполученнями ьо, йо. Навчаюся переносити слова. |
| Вправи 7-10 | С. 24-25 | Правила переносу слів із буквосполученнями дж, дз. Правило переносу слів із апострофом. Навчаюся переносити слова. | |
| Вправи 1-5 | С. 26-27 | § 7. АЛФАВІТ Українська абетка. Поняття про абетку (алфавіт) як сукупність букв, що прийнята у писемності певної мови. Вправляння у розташуванні слів за абеткою з орієнтацією на першу букву слова. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом. | |
| 5 т. | Вправи 6-11 | С. 28-30 | Користування алфавітом у роботі з навчальни- ми словниками. Навчаюсь користуватися алфавітом. |
| Узагальнення знань із розділу «Звуки і букви». | |||
| Урок контролю навчальних досягнень учнів. | |||
Зошит с. 10 |
Користуюся орфографічним словником | |||
| 6 т. | Вправи 1-5 | С. 32-33 | СЛОВО ЗНАЧЕННЯ СЛОВА § 8. БЛИЗЬКІ ЗА ЗНАЧЕННЯМ СЛОВА Розпізнаю близькі за значенням слова. |
| Вправи 1-5 | С. 34-35 | § 9. ПРОТИЛЕЖНІ ЗА ЗНАЧЕННЯМ СЛОВА Розпізнаю протилежні за значенням слова. | |
| Вправи 6-8 | С. 36-27 | Розподіляю слова на групи. | |
| 7 т. | Вправи 1-3 | С. 38-39 | § 10. СЛОВА З ПРЯМИМ І ПЕРЕНОСНИМ ЗНАЧЕННЯМ Розрізняю пряме і переносне значення слова. |
| Вправи 1-3 | С. 40-41 | § 11. БАГАТОЗНАЧНІ СЛОВА Лексичні значення багатозначних слів. Пояснюю значення багатозначних слів. | |
| Вправи 4-8 | С. 42-44 | Доречне вживання слів різних лексичних груп у власному мовленні. Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. | |
Зошит с. 12 |
Навчаюся розповідати казки | |||
8 т. | Узагальнення знань із розділу «Слово. Значення слова». | |||
Урок контролю навчальних досягнень. | ||||
Вправи 1-3 | С. 46-47 | Слова - назви (предметів, ознак, дій, чисел) § 12. СЛОВА - НАЗВИ ПРЕДМЕТІВ (ІМЕННИКИ) Поняття про слова — назви предметів (іменники). Навчаюся визначати слова - назви предметів. | ||
9 т. | Вправи 4-7 | С. 48-49 | Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання хто? що? Навчаюся добирати іменники | |
Вправи 8-11 | С. 50-51 | Іменники — назви істот і неістот Розпізнавання слів — назв предметів, які відповідають на питання хто? або що? Розрізняю слова, що відповідають на питан- ня хто? що? | ||
Вправи 12-14 | С. 52-53 | Іменники — власні і загальні назви Розрізняю слова, які є загальними і власни- ми назвами. | ||
Зошит с. 14 |
Навчаюся будувати діалог | |||
10 т. | Вправи 15-19 | С. 54-55 | Розрізняю слова, що є загальними і власними назвами. | |
Вправи 20-22 | С. 56-57 | Велика буква у власних назвах Правило вживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей. Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища. | ||
Вправи 23-27 | С. 58-59 | Написання з великої букви кличок тварин. Навчаюся писати клички тварин. | ||
11 т. | Вправи 28-31 | С. 60-61 | Правило вживання великої букви в назвах країн, міст, сіл, річок, гір та ін.. Навчаюся писати назви країн, міст, сіл, річок, гір. | |
Вправи 32-35 | С. 62-63 | Число іменників Змінювання іменників за числами (один — багато). Навчаюся змінювати слова — назви предметів. | ||
Вправи 36-39 | С. 64-65 | Навчаюся змінювати слова — назви предметів. | ||
Зошит с. 16 |
Навчаюся писати запрошення на День народження | |||
12 т. | Вправи 40-43 | С. 66-67 | Вправляння у доречному вживанні слів — назв предметів у мовленні. Навчаюся вживати іменники у мовленні | |
Впр. 44-48 | С. 68-69 | Уживання в мовленні слів — назв предметів. Навчаюся вживати слова — назви предметів у мовленні | ||
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами предметів. | ||||
13 т. | Урок контролю навчальних досягнень учнів. | |||
Вправи 1-3 | C. 70-71 | § 12. СЛОВА - НАЗВИ ОЗНАК ПРЕДМЕТІВ (ПРИКМЕТНИКИ) Поняття про слова — назви ознак предметів (прикметники). Навчаюся визначати слова –– назви ознак предметів. | ||
Впр. 4-7 | С. 72-73 | Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Навчаюся добирати прикметники | ||
Зошит с. 18 |
Навчаюся складати розповідь | |||
14 т. | Вправи 8-12 | С. 74-75 | Зв’язок прикметників з іменниками. Утворення словосполучень іменників із прикметниками. Навчаюся утворювати сполучення слів із прикметниками | |
Вправи 13-16 | С. 76-77 | Вправляння у доречному вживанні слів — назв ознак предметів у мовленні. Навчаюся вживати прикметники в мовленні | ||
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами ознак предметів. | ||||
15 т. | Урок контролю навчальних досягнень учнів. | |||
Впр. 1-4 | С. 78-79 | §14. СЛОВА - НАЗВИ ДІЙ ПРЕДМЕТІВ (ДІЄСЛОВА) Поняття про слова — назви дій предметів (дієслова). Навчаюся визначати слова –– назви дій предметів. | ||
Впр. 5-8 | С. 80-81 | Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання що робить? що роблять? Навчаюсь складати речення з дієсловами | ||
Зошит с. 20 |
Навчаюся зв'язно висловлювати думки | |||
16 т. | Впр. 9-12 | С. 82-83 | Вправляння у доречному вживанні слів –– назв дій предметів у мовленні. Навчаюсь вживати дієслова в мовленні | |
Впр. 13-16 | С. 84- 85 | Навчаюсь вживати слова — назви дій предметів у власних висловлюваннях. | ||
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами дій предметів. Контроль навчальних досягнень учнів. | ||||
ІІ семестр | ||||
1 т. | Впр. 1-4 | С. 86-87 | §15. СЛОВА - НАЗВИ ЧИСЕЛ (ЧИСЛІВНИКИ) Навчаюсь визначати слова, які називають числа | |
Впр. 5-8 | С. 88-89 | Навчаюсь добирати числівники | ||
Впр. 9-14 | С. 90-91 | Навчаюсь утворювати сполучення слів з числівниками | ||
Зошит с. 22 |
Навчаюся писати записку | |||
2 т. | Впр. 15-19 | С. 92-93 | Навчаюсь вживати числівники в мовленні | |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами чисел. | ||||
Урок контролю навчальних досягнень учнів. | ||||
3 т. | Впр. 20-24 | С. 94-95 | Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні | |
Впр. 25-29 | С. 96-97 | Навчаюся розрізняти слова за значенням та питанням | ||
Закріплення знань учнів про іменники, прикметники, дієслова та числівники. | ||||
Зошит с. 24 |
Навчаюся складати розповідь за малюнком | |||
4 т. | Впр. 1-4 | С. 98-99 | §16. СЛУЖБОВІ СЛОВА Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів | |
Впр. 5-7 | С. 100 | Навчаюся вживати службові слова в мовленні | ||
Впр. 8-9 | С. 101 | Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні | ||
5 т. | Впр. 10-11 | С. 101-102 | Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні | |
Закріплення знань учнів про іменники, прик- метники, дієслова, числівники і службові слова | ||||
Урок контролю навчальних досягнень учнів. | ||||
Зошит с. 28 |
Використовую службові слова | |||
6 т. | Впр. 1-4 | С. 104-105 | РЕЧЕННЯ §17. РЕЧЕННЯ Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками | |
Впр. 1-5 | С. 106-107 | §18. ВИДИ РЕЧЕНЬ ЗА МЕТОЮ ВИСЛОВЛЮВАННЯ Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень | ||
Впр. 6-8 | С. 108-109 | Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень | ||
7 т. | Впр. 9-12 | С. 110-111 | Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень | |
Впр. 13-16 | С. 112-113 | Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення | ||
Впр. 17-21 | С. 114-115 | Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень | ||
Зошит с. 30 |
Навчаюся складати розповідь на основі спостережень | |||
8 т. | Впр. 22-24 | С. 116 | Навчаюся складати різні за інтонацією речення | |
Впр. 25-26 | С. 117 | Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями | ||
Впр. 27-29 | С. 118-119 | Навчаюся складати речення за малюнком | ||
9 т. | Впр. 30-33 | С. 119-120 | Навчаюся складати речення за малюнком | |
Закріплення знань учнів про іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова | ||||
Урок контролю навчальних досягнень учнів. | ||||
Зошит с. 32 |
Відвідаємо театр | |||
10 т. | Впр. 1-4 | С. 122-123 | ТЕКСТ §19. ТЕКСТ Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками | |
Впр. 1-3 | С. 124-125 | §20. БУДОВА ТЕКСТУ Навчаюся визначати частини тексту | ||
Впр. 4-5 | С. 126 | Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст | ||
11 т. | Впр. 6-7 | С. 127 | Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст | |
Закріплення знань учнів основні ознаки та будову тексту | ||||
Урок контролю навчальних досягнень учнів. | ||||
Зошит с. 36 |
Навчаюся складати розповідь на основі власного досвіду | |||
12 т. | Впр. 1-4 | С. 128-129 | §21. ТИПИ ТЕКСТІВ Навчаюся розрізняти текст-розповідь | |
Вчуся складати текст-розповідь | ||||
Впр. 5-8 | С. 130-131 | Навчаюся розрізняти текст-опис | ||
13 т. | Вчуся складати текст-опис | |||
Впр. 9-10 | С. 132 | Навчаюся складати текст за ілюстрацією | ||
Навчаюся складати текст за фотоілюстрацією | ||||
Зошит с. 38 |
Навчаюся складати розповідь за поданим початком | |||
14 т. | Впр. 11-13 | С. 133-134 | Навчаюся складати текст за серією малюнків | |
Впр. 14-16 | С. 134-135 | Навчаюся складати текст за серією малюнків | ||
Впр. 17-18 | С. 136 | Навчаюся складати текст про події із власного життя | ||
15 т. | Впр. 19-20 | С. 137 | Навчаюся складати текст про події із власного життя | |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими типами текстів. | ||||
Урок контролю навчальних досягнень учнів. | ||||
Зошит с. 40 |
Навчаюся складати загадки | |||
16 т. | Впр. 21-22 | С. 138 | Навчаюся створювати висловлювання на відому тему (Я - чемна людина, тому, що...) | |
Впр. 23-24 | С. 139 | Навчаюся створювати висловлювання на відому тему (Хочеш мати друга - будь ним сам) | ||
Впр. 25-26 | С. 140 | Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти | ||
17 т. | Впр. 27-28 | С. 141 | Навчаюся редагувати тексти | |
Списування рукописного тексту | ||||
Списування друкованого тексту | ||||
Зошит с. 42 |
Що я знаю про комп'ютер? | |||
18 т. | Навчальний диктант | |||
Складаємо діалог | ||||
Закріплення вивчених знань та вмінь | ||||
19 т. | Впр. 1-2 | С. 142 | §21. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК | |
Тестування знань та вмінь з вивчених розділів | ||||
Урок-вікторина "Що цінного я навчися з української мови в 2 класі?" | ||||
Підсумковий урок за рік. |
Планування уроків читання
(3,5 год)
№ уроку | Дата прове- дення | Розво- роти | Тема уроку |
І семестр (16 тижнів х 3,5 години на тиждень = 56 годин) | |||
Розділ 1. Дзвіночок кличе у Країну Знань | |||
1 т. | Здрастуй, школо! Знайомство з новим підручником: обкладинка, форзац, звернення до читачів, умовні позначення | ||
С. 3 | Дзвіночок кличе у Країну Знань. Любов Шостак «Шкільний дзвінок». | ||
С. 4-5 | Головна професія – школяр. Анатолій Костецький «Головна професія», відео про школи з усього світу. | ||
2 т. | С. 6-8 | Що я очікую від шкільного життя? Маргарита Сурженко «Їжачок Буль – школяр». | |
С. 8-10 | Я до школи поспішаю. Маргарита Сурженко «Їжачок Буль – школяр» (продовження). | ||
С. 11 | Хто сьогодні зірка в класі? Олена Полянська «Є у кожного талант». | ||
с. 13 (Л.Ч.) |
Скринька загадок | ||
3 т. | С. 12 | Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Йосип Шелепець «Зажурився кіт». | |
С. 13-14 | Якщо вчитися важко Дженніфер Мур-Маллінос «Якщо вчитися важко». |
Узагальнення за розділом 1 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________ | |||
Розділ 2. Книжка - ключ до знань | |||
| 4 т. | С. 15-16 | Ми маленькі читачі. Лідія Повх «Ми маленькі читачі». |
| С. 17-18 | Книжка – ключ до знань. Василь Сухомлинський «Усі книжки гарні». | |
| С. 19 | Тато, мама, я – читаюча сім’я. Наталка Поклад «Книжковечір». | |
| с. 43 (Л.Ч.) | 2. Робота з дитячою книжкою. Скринька казок народів світу. Як дівчина короля перехитрила" (Угорська казка) | |
| 5 т. | С. 20 | Дружба з книжкою – це свято! Нузет Умеров «Про книжку». |
| Узагальнення за розділом 2 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________ | ||
Розділ 3. Осінні барви, осінній настрій | |||
| С. 21-22 | Осінь – золотокоса красуня. Катерина Перелісна «Золота осінь», картина Ольги Кваші «Золота осінь». | |
6 т. | С. 22-23 | Картини пізньої осені. Катерина Перелісна «Недалеко до зими». | |
| С. 23-24 | Щедра осінь завітала в гості. Марійка Підгірянка «Прийшла осінь». | |
| С. 25-26 | Вітерець-пустунець між дерев танцює. Тамара Коломієць «Вітрисько», картини Ірини Ломанової «Осінній вітер» та Олексія Чернігіна «Солоний вітер». | |
| с. 17-19 (Л.Ч.) |
Скринька скоромовок та лічилок | |
| 7 т. | С. 27-28 | У лісі ми гриби збирали. Тамара Коломієць «На галяві». |
| С. 28-29 | Завтра у вирій далекий будуть летіти лелеки. Аркадій Музичук «Горобці», відео про відліт птахів у вирій. | |
| С. 29-31 | Прийшла до лісу осінь. Наталя Остапенко «Господиня осінь». | |
8 т. | С. 31-32 | Зажурила осінь золоту діброву. Оксана Кротюк «Ведмежа колискова». | |
С. 32-33 | Де ти, білочко, живеш? Ліна Костенко «Білочка восени». | ||
С. 34-35 | Звуки осені. Оксана Чорновіл «Осінній концерт», Галина Маніва «Каштанопад», аудіозапис звуків осені. | ||
с. 116-118 (Л.Ч.) |
Скринька цікавих і повчальних історій. Василь Сухомлинський "Які вони бідні", "Верба - мов дівчина" | ||
9 т. | С. 36 | Осінні настрої. Осінь весела! Наталя Забіла «Осіннє листя». Вадим Скомаровський «Лісова колиска». | |
С. 37-38 | Осінні настрої (продовження теми). Осінь сумна. Осінь мрійлива. Олена Пчілка «Садок марніє потихеньку…», | ||
С. 38-39 | Осінні настрої (продовження теми). Осінь тривожна, таємнича і задумлива. Осінь грайлива. Ліна Костенко «Березовий листочок», Петро Сорока «Гра», Віктор Терен «Осінь». | ||
10 т. | Узагальнення за розділом 3 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________ | ||
Розділ 3. Народні перлини для кожної дитини | |||
С. 40 | Українські народні колискові пісні. Аудіозапис української народної колискової пісні у виконанні Ніни Матвієнко «Гойда, гойда-гой, ніченька іде…», українська народна колискова пісня «Ой люлі, ой люлі…». | ||
С. 41 | Українські народні дитячі пісеньки. Мультфільм «Грицю, Грицю, до роботи!», українська народна пісня «Зайчику,зайчику». | ||
с. 15 (Л.Ч.) |
Скринька прислів'їв і приказок | ||
11 т. | С. 42 | Дитячі заклички. Закличка «Іди, іди, дощику». | |
С. 42-44 | Лічилки, мирилки. Лічилки «Котилася торба..», «Тікав заєць через міст», мирилки «Дві подружечки зажурилися», «Подивися просто в очі…». | ||
С. 44-46 | Скоромовки, загадки, прислів’я. | ||
12 т. | С. 47-49 | Дивовижний світ українських народних казок про тварин. Українська народна казка «Зайчикова хатинка». | |
С. 49-50 | Де дружніші, там і сильніші. Українська народна казка «Ведмідь і бджоли», відео до казки. | ||
С. 51-53 | Яке частування, таке й дякування. Українська народна казка «Лисиця і Журавель», аудіо запис казки та пісні, написаної за мотивом української народної казки «Лисичка і Журавель». | ||
с. 38 (Л.Ч.) |
Скринька українських народних казок. Українська народна казка "Лисичка-сестричка" (уривок) | ||
13 т. | С. 53-55 | Хочеш собі добра – не роби нікому зла. Українська народна казка «Ведмідь і павучок». | |
C. 56-58 | Дивовижний світ народних казок Європи. Хочеш їсти калачі – не лежи на печі. Угорська народна казка «Курочка, мишка та півник». | ||
С. 58-59 | Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. Шотландська народна казка «Лисиця і яструб». | ||
14 т. | Узагальнення за розділом 4 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________ | ||
Розділ 5. Кришталева зимонька у срібнім кожушку | |||
С. 60-61 | Здрастуй, зимонько-зима! Віра Паронова «Йде зима». | ||
С. 61-62 | Поетичний образ зими. Микола Сингаївський «Білі черевички у зими». | ||
с. 82-84 (Л.Ч.) |
Поетична збірка Ліни Костенко "Баба Віхола", "Пряля", "Соловейко застудився" | ||
15 т. | С. 62-63 | Подбайте, діти, про пташок узимку. Загадки Лесі Вознюк, Лідія Дяченко «Чого сполошились синички?». | |
С. 63-65 | Дідусю Миколай, нашу хату не минай. Ніна Даценко «Зниклий мішок». | ||
С. 65-66 | Уже Різдво прийшло до хати, всім пора колядувати. Українські народні пісні «Колядин, колядин», «Щедрий вечір, добрий вечір», картина Олени Ревуцької "Різдвяна пісня", малюнок Олександра Перехреста «Різдвяні колядники». | ||
16 т. | С. 67 | Уже Різдво прийшло до хати, всім пора колядувати (продовження теми) Українська народна пісня «Сію, вію, посіваю». | |
С. 68-69 | Рік Новий – чудове свято! Зірка Мензатюк «Новий рік». | ||
Узагальнення вивченого за І семестр. | |||
с. 95-99 (Хресто-матія) |
Іван Малкович "Золотий павучок" (різдвяна історія) | ||
ІІ семестр (19 тижнів х 3,5 години на тиждень = 66,5 годин) | |||
1 т. | С. 70 | Веселий таночок танцює снігопад. Анна Рибалка «Дивовижний снігопад». | |
С. 71-72 | Веселий таночок танцює снігопад (продовження теми). Анна Рибалка «Дивовижний снігопад» | ||
С. 72-73 | Ходить Мороз надворі у чоботах пухових. Леся Вознюк «Йшов мороз». | ||
2 т. | С. 73-74 | Зима-чаклунка. Анатолій Качан «Зустріч». | |
С. 74-76 | Хто уміє зберігати – уміє й господарювати. Марія Чумарна «Як зайчики зимували». | ||
С. 76 | Ой зима, зима, зима. Веселіш пори нема (Зимові розваги. Безпека взимку.) Платон Воронько «Гра у сніжки». | ||
с. 68-70 (Л.Ч.) |
Поетична збірка Микола Вороний "Сніжинки", Любов Забашта "Біле свято зими" | ||
3 т. | Узагальнення за розділом 5 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________ | ||
Розділ 6. Моя роди?на - це наша славна Україна! | |||
С. 77 | Я – синочок. Я – донечка. Сашко Дерманський «Віршик для мами». | ||
С. 78 | Я – синочок. Я – донечка (продовження теми). Олег Попов «Хто це?», аудіозапис пісні В. І. Кукоби «Мама і тато», музичний кліп до пісні. | ||
4 т. | С. 79 | Я – братик. Я – сестричка. Гриць Гайовий «Будильник». | |
С. 80-81 | Я – онучок. Я – онучка. Катерина Перелісна «Мами й доні», Аркадій Музичук «Дідусів маршрут», аудіо запис пісні Наталії Май «Бабуся», мультфільм до пісні підібраний благодійним фондом Magneticone.org для проекту «Освіта дитини ХХІ століття». | ||
С. 81-82 | Україна – це ти! Наталя Рибальська «Добрий день, матусю Україно!», аудіо запис пісні та відео сюжет. | ||
с. 8-9 (Хресто-матія) |
Тіна Кароль. Україна - це ти (пісенний текст) | ||
5 т. | С. 82-83 | Державні символи України. Наталка Поклад «Прапор». | |
С. 83-85 | Без верби і калини нема України. Народна легенда «Як Оксана вербою стала». | ||
С. 85-87 | Ми – українці! Анатолій Григорук «Дивовижні імена». | ||
6 т. | С. 87-88 | У родині всі ми любим українську мову! Володимир Верховень «Українська мова». | |
С. 88-90 | Перш ніж щось сказати, треба добре подумати За Анатолієм Григоруком «Мудра мова». | ||
С. 90-92 | По-своєму кожна пташина співає, по-своєму кожен народ розмовляє. Всеволод Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». | ||
с. 68-71 (Хресто-матія) |
Наталка Мелетич "Парасолька" | ||
7 т. | С. 92 | Моя маленька Батьківщина. Лідія Повх «Україна». | |
Узагальнення за розділом 6 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________ | |||
Розділ 7. Зустрічаймо весноньку! | |||
С. 93-94 | Зустрічаймо весноньку! Алевтина Волкова «Весна світла», відео про розквіт природи навесні, аудіо запис дитячих закличок до пташок. | ||
8 т. | С. 94-95 | Нумо співати – весну закликати! Леся Вознюк «Весняний струмок». | |
С. 95-96 | Вчимося читати вірші-діалоги. Катерина Перелісна «Весна». | ||
С. 96-98 | Вчимося читати вірші-діалоги (продовження теми). Варвара Гринько «Струмок», Андрій М?ястківський «Пролісок». | ||
с. 55-57 (Л.Ч.) |
Поетична збірка Тараса Шевченка "Зоре моя вечірняя", Сонце заходить, гори чорніють...", "Тихесенько вітер віє" | ||
9 т. | С. 98-99 | Леся Українка – поетична квітка України. Леся Українка «Пісенька весняної води». | |
С. 99-101 | Котики вербові – весняне диво природи. Надія Кир?ян «Котики». | ||
С. 102 | Тарас Григорович Шевченко – народний поет і художник. Тарас Шевченко «Встала весна…». | ||
10 т. | С. 103 | Свято Пасхи недалечко. Ніна Куфко «Свято Пасхи недалечко», картина Юрія Мацика «Світле свято», аудіозапис казки Андрія М?ястківського «Казочка про писанку». | |
Узагальнення за розділом 7 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________ | |||
Розділ 8. Мого дитинства сонячна країна | |||
С. 104-105 | Добре тому жити, хто вміє дружити Євген Гуцало «Під веселкою». | ||
с. 143-145 (Л.Ч.) |
Скринька казок зарубіжних письменників. Василь Чухліб "Заячий холодок" | ||
11 т. | С. 106-104 | Найдорожче – чесність. Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайуокера». | |
С. 108-109 | Добре ім’я краще багатства. Зірка Мензатюк «Золоте серце». | ||
С. 110-111 | Цікаві історії, пригоди Катерина Василенко «НЛО». | ||
12 т. | С. 111-112 | Коли буває соромно? Леонід Нечаєв «Про жовті грушки і червоні вушка». | |
С. 113-114 | Наполеглива праця – запорука успіху. Оксана Кротюк «Пластиліновий песик». | ||
С. 115-117 | Маленькими кроками до великих перемог. За Дженніфер Мур-Маллінос «Я все зможу!». | ||
Скринька казок українських письменників Ганс Крістіан Андерсен "Принцеса на горошині" | |||
13 т. | С. 117-119 | Чи варто ризикувати? За Оксаною Радушинською «День народження!». | |
С. 119-120 | Чи варто ризикувати? (продовження теми) За Оксаною Радушинською «День народження!» (продовження) | ||
форзац | Пізнаю себе За Дженніфер Мур-Маллінос «Безліч емоцій». | ||
14 т. | форзац | Пізнаю себе За Дженніфер Мур-Маллінос «Безліч емоцій». | |
Узагальнення за розділом 8 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________ | |||
Розділ 9. Кожна пригода - до мудрості дорога | |||
С. 121-123 | Як досягнути успіху? Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…». | ||
с. 114-119 (Хресто-матія) |
Марина Павленко "Півтора бажанння" | ||
15 т. | С. 123-124 | Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок», аудіо запис казки | |
С. 125-126 | Вчимося аналізувати інформацію. Всеволод Нестайко «Кревет Вася». | ||
С. 127-128 | Вчимося аналізувати інформацію (продовження теми) Всеволод Нестайко «Кревет Вася» (продовження) | ||
16 т. | Узагальнення за розділом 9 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________ | ||
Розділ 10. Довкола стільки є краси! | |||
С. 129 | Довкола стільки є краси! Лідія Компанієць «У лісочку». | ||
С. 130-131 | Я не ображу рідної землі! Ніна Вернигора «Диво у долоньках». | ||
с. 148-153 (Хресто-матія) |
Катерина Міхаліцина "Хто росте у парку" (скорочено) | ||
17 т. | С. 131-133 | Здібності і таємниці братів наших менших. Валентина Бондаренко «Розумаха». | |
С. 133 | Краса природи є у всьому, лиш придивитися зумій. Ліна Біленька «Казка неба». | ||
С. 134-135 | Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій. Микола Возіянов «Сонечко». | ||
18 т. | С. 135-137 | Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій (продовження теми). Анна Рибалка «Вовчик і сонечка». | |
С. 137-139 | Що? Де? Коли? Як? Чому? Микола Леденцов «Голка-риба». | ||
С. 139-140 | Що? Де? Коли? Як? Чому? (продовження теми) Микола Леденцов «Морський коник». | ||
с. 109-113 (Хресто-матія) |
Григорій Фалькович "Колоскова колискова", "Корова спекла коровай", "Все, що звечора наснилось" | ||
19 т. | С. 140 | Щоб завжди був світ прекрасним. Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним». | |
Узагальнення за розділом 10 (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) __________________ ________________________________________________ ________________________________________________ | |||
Підсумковий урок за рік. |
ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ:
Математична
(140 годин)
4 години на тиждень
За підручником «Математика» 2 клас,
автори: В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва
Планування уроків математики
(4 год)
Урок № | Дата | Тема уроку | № сторінки підручника | Примітки | ||||
І СЕМЕСТР - 64 години | ||||||||
І чверть (32 години) | ||||||||
Математика у природі | 4-5 | |||||||
Математика у природі | 6-7 | |||||||
Подорож до міста "Скарбничка моїх досягнень" | 8-21 | |||||||
Просторові відношення | 8 | |||||||
Цифри і числа. Дії та їх компоненти | 9 | |||||||
Порівняння чисел | 10 | |||||||
Вирази. Рівності. Нерівності | 11 | |||||||
Геометричні фігури | 12 | |||||||
Двоцифрові числа. Розряди чисел | 13 | |||||||
Час. Вимірювання часу | 14 | |||||||
Робота з даними | 15 | |||||||
Довжина. Вимірювання довжини | 16 | |||||||
Взаємозв'язок між додаванням і відніманням | 17 | |||||||
Грошові розрахунки | 18 | |||||||
Математичні задачі та дослідження | 19 | |||||||
Математичні задачі та дослідження | 20 | |||||||
Узагальнюючий урок. Набуваємо досвіду. Розвивальні завдання.Тестування. | 21 | |||||||
Подорож до міста "Додавання та віднімання в межах 20" | 22-38 | |||||||
Склад числа 10. Переставний закон додавання | 22 | |||||||
Додавання частинами. Додавання до числа 9 | 23 | |||||||
Додавання одноцифрових чисел до числа 8 | 24 | |||||||
Додавання чисел до числа 7 | 25 | |||||||
Набуваємо досвіду | 26 | |||||||
Додавання чисел до числа 6 | 27 | |||||||
Додавання у межах 20 | 28 | |||||||
Віднімання одноцифрових чисел від числа 11 | 29 | |||||||
Віднімання чисел від чисел 12 і 13 | 30 | |||||||
Віднімання чисел від чисел 14 і 15 | 31 | |||||||
Віднімання чисел від чисел 16 і 17 | 32 | |||||||
Віднімання чисел від чисел 18 і 19 | 34 | |||||||
Віднімання чисел у межах 20 | 35 | |||||||
Таблиця додавання та віднімання у межах 20 | 36 | |||||||
Узагальнюючий урок. Набуваємо досвіду Контроль навчальних досягнень учнів | 37 | |||||||
Підсумковий урок за семестр Повторення. Розвивальні завданя. | 38 | |||||||
ІІ чверть (32 години) | ||||||||
Подорож до міста "Вирази. Рівності. Нерівності" | 39-51 | |||||||
Числові вирази. Прості задачі. | 39 | |||||||
Порядок дій. Дужки | 40 | |||||||
Периметр многокутника | 41 | |||||||
Порівняння числових виразів | 42 | |||||||
Буквенні вирази | 44 | |||||||
Виконання дій у виразах | 45 | |||||||
Рівності. Знаходження невідомого зменшуваного | 47 | |||||||
Задачі на дві дії | 48 | |||||||
Рівняння. Знаходження невідомого від'ємника | 49 | |||||||
Набуваємо досвіду | 50 | |||||||
Узагальнюючий урок. Повторення. Розвивальні завдання Тестування. | 51 | |||||||
Подорож до міста "Додавання та віднімання в межах 100" | 52-62 | |||||||
Додавання та віднімання двоцифрових чисел | 52 | |||||||
Додавання суми до числа | 53 | |||||||
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний випадок) | 54 | |||||||
Додавання двоцифрового числа до двоцифрового | 55 | |||||||
Додавання та віднімання чисел за числовим променем | 56 | |||||||
Віднімання числа від суми | 57 | |||||||
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового | 59 | |||||||
Задачі на знаходження третього числа за сумою двох даних чисел | 60 | |||||||
Віднімання двоцифрового числа від двоцифрового | 61 | |||||||
Узагальнюючий урок. Повторення. Розвивальні завдання. Тестування. | 62 | |||||||
Подорож до міста "Геометричні фігури та величини" | 63-72 | |||||||
Геометричні фігури. Об'ємні та плоскі | 63 | |||||||
Відрізок. довжина відрізків. Ламана. Порівняняння | 64 | |||||||
Конус. Трикутник. Периметр. | 65 | |||||||
Розв'язуємо задачі | 66 | |||||||
Циліндр. Прямокутник. Периметр | 67 | |||||||
Квадрат. Куб | 68 | |||||||
Куля. Коло і круг | 69 | |||||||
Розв'язуємо задачі | 70 | |||||||
Узагальнюючий урок. Повторення. Розвивальні завдання. | 71-72 | |||||||
Контроль навчальних досягнень учнів | ||||||||
Підсумковий урок. | ||||||||
ІІ СЕМЕСТР - 76 години | ||||||||
Подорож до міста "Множення та ділення" | 73-90 | |||||||
Підготовка до ознайомлення з множенням | 73 | |||||||
Сутність дії множення. прості задачі на множення. | 74 | |||||||
Компоненти та результат дії множення | 76 | |||||||
Множення на 1. Переставний закон множення | 77 | |||||||
Складання таблиці множення числа 2 | 78 | |||||||
Обчислення. Множення числа 0 | 80 | |||||||
Сутність дії ділення. Знак ділення | 81 | |||||||
Компоненти та результат дії ділення | 83 | |||||||
Зв'язок ділення та множення. Збільшення та зменшення числа в 2 рази | 84 | |||||||
Складання таблиці ділення на число 2 | 86 | |||||||
Множення та ділення на 1. Ділення рівних чисел. | 87 | |||||||
Порядок дій | 89 | |||||||
Узагальнюючий урок. Повторення. Розвивальні завдання. Тестування. | 90 | |||||||
Подорож до міста "Табличне множення та ділення" | 91-105 | |||||||
Множення числа 4 і на 4 | 91 | |||||||
Ділення на 4 | 92 | |||||||
Таблиці множення числа 4 та ділення на 4 | 93 | |||||||
Сутність множення числа 3 і на 3 | 94 | |||||||
Порядок дій у виразах з дужками | 96 | |||||||
Сутність ділення на 3 | 97 | |||||||
Таблиці множення числа 3 та ділення на 3 | 98 | |||||||
Застосування таблиць множення та ділення на 3 | 100 | |||||||
Таблиці множення та ділення на число 5 | 101 | |||||||
Застосування таблиць множення та ділення на 5 | 102 | |||||||
Таблиці множення та ділення на число 10 | 103 | |||||||
Міліметр - одиниця вимірювання довжини | 104 | |||||||
Узагальнюючий урок. Повторення. Розвивальні завдання. Тестування. | 105 | |||||||
Подорож до міста "Математичні задачі та дослідження" | 106-115 | |||||||
Прості задачі на множення | 106 | |||||||
Таблиці множення та ділення на 6 і 7 | 107 | |||||||
Задачі на кратне порівняння | 108 | |||||||
Таблиці множення та ділення на 8 і 9 | 109 | |||||||
Складені задачі на множення | 110 | |||||||
Таблиці множення та ділення | 111 | |||||||
Складені задачі на ділення | 112 | |||||||
Математичні задачі та дослідження | 113 | |||||||
Застосування таблиці множення та розв'язування задач | 114 | |||||||
Повторення. Розвивальні завдання. | 115 | |||||||
Контроль навчальних досягнень учнів | ||||||||
Підсумковий урок. | ||||||||
Подорож до міста "Величини" | 116-126 | |||||||
Довжина. Одиниці вимірювання довжини. | 116 | |||||||
Математичні задачі та дослідження | 117 | |||||||
Маса. Одиниці вимірювання маси | 118 | |||||||
Математичні задачі та дослідження | 119 | |||||||
Місткість. Одиниці вимірювання місткості | 120 | |||||||
Математичні задачі та дослідження | 121 | |||||||
Вартість. Одиниці вимірювання вартості | 122 | |||||||
Математичні задачі та дослідження | 123 | |||||||
Час. Одиниці вимірювання часу | 124 | |||||||
Математичні задачі та дослідження | 125 | |||||||
Узагальнюючий урок. Повторення. Тестування. | 126 | |||||||
Подорож до міста "Я вже вмію і знаю" | ||||||||
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження | 127 | |||||||
Числові та буквені вирази. Рівності. | 128 | |||||||
Час. Одиниці вимсірювання часу | 129 | |||||||
Числовий промінь. Нерівності | 130 | |||||||
Порядок дій. Задачі | 131 | |||||||
Робота з даними | 132 | |||||||
Плоскі геометричні фігури. Довжина | 133 | |||||||
Буквені вирази. Знаходження невідомих компонентів дій. | 134 | |||||||
Об'ємні геометричні фігури. Задачі | 135 | |||||||
Величини та одиниці їх вимірювання | 136 | |||||||
Математичні задачі та дослідження | 137 | |||||||
Узагальнюючий урок. Розвивальні завдання. Тестування. | 138 | |||||||
Подорож до міста "Набуваємо досвіду множити і ділити" | ||||||||
Застосування таблиць множення та ділення числа 1 та таблиці множення числа 0 | ||||||||
Застосування таблиці множення та ділення числа 10 | ||||||||
Застосування таблиць множення та ділень числа 2 | ||||||||
Застосування таблиці множення та ділення числа 3 | ||||||||
Застосування таблиці множення та ділення числа 4 | ||||||||
Застосування таблиці множення та ділення числа 5 | ||||||||
Застосування таблиці множення та ділення числа 6 | ||||||||
Застосування таблиці множення та ділення числа 7 | ||||||||
Застосування таблиці множення та ділення числа 8 | ||||||||
Застосування таблиці множення та ділення числа 9 | ||||||||
Табличне множення та ділення чисел 2 і 3 | ||||||||
Узагальнюючий урок. Набуваємо досвіду. Тестування. | ||||||||
Контроль навчальних досягнень учнів | ||||||||
Підсумковий урок за семестр | ||||||||
Підсумковий урок за рік | ||||||||
ОСВІТНІ ГАЛУЗІ:
- Природнича
- Соціальна і здоров'язбережувальна
- Громадянська та історична
- Технологічна
(140 годин)
4 години на тиждень
реалізовуються галузі через інтергований курс:
- Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
За підручником «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 2 клас,
автори: Н. О. Будна, Т. В. Гладюк, С. Г. Заброцька, Л. В. Лисобей, Н. Б. Шост
Планування уроків ІК "Я досліджую світ"
(4 год)
№ уроку | Дата | Тема уроку | № сторінки | Примітки |
І семестр | ||||
Вступний інструктаж з техніки безпеки на уроках ІК "Я досліджую світ". Шляхи виходу зі школи у разі виникненнянадзвичайних ситуацій | 4,10 | |||
Розділ 1: МОЯ ШКОЛА | 5-30 | |||
Тема 1 тижня: У школі | 6-11 | |||
Права та обов'язки школярів | 6 | |||
Безпека у школі | 8 | |||
Блокнот-планер | ||||
Тема 2 тижня: Мій клас | 14-19 | |||
Спільнота класу | 14 | |||
Культура спілкування | 16 | |||
Шкільні традиції | 18 | |||
Підставка для шкільного приладдя | 19 | |||
Тема 3 тижня: Мікрорайон школи | 22-27 | |||
Дорога до школи | 22 | |||
Безпека на дорозі. Дорожня розмітка | 24 | |||
Перехід дороги на регульованому і нерегульованому перехресті | 26 | |||
Доміно "Дорожні знаки" Підсумковий урок. Тематична робота 1 | 28 30 | |||
Розділ 2: МІЙ ДІМ - ЗЕМЛЯ | 31-56 | |||
Тема 4 тижня: Планета Земля | 32-37 | |||
Земля - планета, на якій я живу | 32 | |||
Чому буває день і ніч | 34 | |||
Чому бувають пори року | 36 | |||
Інопланетянин | 37 | |||
Тема 5 тижня: Я пізнаю природу | 40-45 | |||
Що таке явища природи | 40 | |||
Як відбувається колообіг води в природі | 42 | |||
Чому буває вітер | 44 | |||
Човник | 45 | |||
Тема 6 тижня: Я спостерігаю за погодою | 48-56 | |||
Погода та її складові | 48 | |||
Ракета | 49 | |||
Як вимірювати температуру | 50 | |||
Як передбачають погоду Підсумковий урок. Тематична робота 2 | 52 56 | |||
Розділ 3: ОСІНЬ | 57-84 | |||
Тема 7 тижня: Осінні явища в природі | 58-62 | |||
Осінні явища в неживій природі | 58 | |||
Осінні явища в житті рослин | 60 | |||
Осінній пейзаж | 61 | |||
Плоди і насіння рослин | 62 | |||
Тема 8 тижня: Осінні турботи тварин і людей | 66-73 | |||
Як тварини готуються до зими | 66 | |||
Осінь - грибна пора | 69 | |||
Осінні турботи в містах і селах рідного краю | 71 | |||
Пакетик для насіння | 73 | |||
Тема 9 тижня: Мої герої | 76-84 | |||
День захисника України | 76 | |||
Ми пам'ятаємо наших героїв | 77 | |||
Зайдімо в музей | 79 | |||
Букет герою Підсумковий урок. Тематична робота 3 | 81 84 | |||
Розділ 4: МОЄ ЗДОРОВ'Я | 85-118 | |||
Тема 10 тижня: Здорове тіло | 86-91 | |||
Я росту і розвиваюся | 86 | |||
Моя гігієна | 88 | |||
Фізичні вправи і здоров'я | 90 | |||
Собачка | 91 | |||
Тема 11 тижня: Харчування і здоров'я | 94-99 | |||
Моє харчування | 94 | |||
Як правильно доглядати за порожниною рота | 96 | |||
Як поводитися за столом | 98 | |||
Сервірування стола | 99 | |||
Тема 12 тижня: Як уберегтися від хвороб | 102-107 | |||
Здоров'я і хвороби | 102 | |||
Інфекційні захворювання | 104 | |||
Загартовування | 106 | |||
Виноград у вазі | 107 | |||
Тема 13 тижня: Мої звички | 110-118 | |||
Корисні та шкідливі звички | 110 | |||
Розпорядок дня школяра | 112 | |||
Порядок і дисципліна | 114 | |||
Моя вулиця Підсумковий урок. Тематична робота 4 | 115 118 | |||
Розділ 5: ЗИМА | 119-140 | |||
Тема 14 тижня: Зимові явища в природі | 120-124 | |||
Ознаки зими в неживій природі | 120 | |||
Рослини взимку | 122 | |||
Гілочка в інеї | 123 | |||
Тварини взимку | 124 | |||
Тема 15 тижня: Зимові турботи людей | 128-136 | |||
Турбота людей про тварин узимку | 128 | |||
Праця людей узимку | 130 | |||
Правила безпечної поведінки взимку | 131 | |||
Сніговичок | 133 | |||
Тема 16 тижня: Зимові свята | ||||
Новий рік. Безпека святкування. | ||||
Різдво. Традиції колядування | ||||
Водохреща. Значення води. Підсумковий урок. Тематична робота 5 | 136 | |||
Вітальна листівка своїй сім'ї з Новим роком та Різдвом Христовим Підсумок за І семестр ГРА-ТЕСТ "БІАТЛОН" | 137-140 | |||
ІІ семестр | ||||
Розділ 6: МОЯ СІМ'Я. ДОБРОБУТ ЛЮДИНИ | 5-22 | |||
Тема 1 тижня: Сім'я, родина | 6-11 | |||
Мій родовід | 6 | |||
Сімейні турботи | 8 | |||
Традиції моєї сім'ї | 10 | |||
Складання серветки | 11 | |||
Тема 2 тижня: Мій добробут | 14-22 | |||
Потреби людини | 14 | |||
Звідки беруться гроші | 16 | |||
Навчання і життєвий успіх | 18 | |||
Бутерброд Підсумковий урок. Тематична робота 6 | 19 22 | |||
Розділ 7: МІЙ ВІДПОЧИНОК | 23-40 | |||
Тема 3 тижня: Навчання і відпочинок | 23-29 | |||
Організація навчання і відпочинку в школі та вдома | 24 | |||
Смаки і захоплення | 26 | |||
Життєрадісністьі здоров'я | 27 | |||
Літачок | 29 | |||
Тема 4 тижня: Мої друзі | 32-40 | |||
Я і мої друзі | 32 | |||
Що може заважати дружбі | 33 | |||
Будь увічливим/увічливою | 35 | |||
Браслет для друга/подруги Підсумковий урок. Тематична робота 7 | 37 40 | |||
Розділ 8: МОЯ БЕЗПЕКА | 41-68 | |||
Тема 5 тижня: Безпечне довкілля | 42-49 | |||
Безпечні та небезпечні ситуації | 42 | |||
Безпечна поведінка вдома | 44 | |||
Користуванняч телевізором, сучасними ґаджетами | 47 | |||
Пожежна машина Підсумковий урок. Тематична робота 8 | 49 52 | |||
Розділ 9: У СВІТІ РУКОТВОРНИХ ТІЛ | 53-68 | |||
Тема 6 тижня: У світі рукотворних тіл | 53-57 | |||
Рукотворні тіла | 54 | |||
Рукотворні об'єкти і матеріали | 54 | |||
Властивості та використання матеріалів | 56 | |||
Підйомний кран | 57 | |||
Тема 7 тижня: Найважливіші винаходи людства | 60-65 | |||
Освоєння і добування вогню. Винайдення колеса та електричної лампи | 60 | |||
Інтернет | 62 | |||
Реклама та рішення людини | 64 | |||
Ажурні витинанки Підсумковий урок. Тематична робота 9 | 65 68 | |||
Розділ 10: ВЕСНА | 70-84 | |||
Тема 8 тижня: Весняні явища в природі | 70-75 | |||
Ознаки весни. Весняні місяці | 70 | |||
Ознаки весни в житті рослин | 71 | |||
Тварини навесні | 74 | |||
Пташка (оригамі) | 75 | |||
Тема 9 тижня: Весняні турботи людей | 78-81 | |||
Праця людей навесні | 78 | |||
Весняні свята | 79 | |||
Поведінка на природі навесні | 80 | |||
Великодня писанка Підсумковий урок. Тематична робота 10 | 81 84 | |||
Розділ 11: МОЯ КРАЇНА - УКРАЇНА | 85-108 | |||
Тема 10 тижня: Моя Батьківщина | 85-91 | |||
Україна - європейська країна. Символи держави | 86 | |||
Мої громадянські права та обов'язки як члена суспільства | 88 | |||
Славетні українці | 90 | |||
Півник (свищик) | 91 | |||
Тема 11 тижня: Громадські місця | 94-97 | |||
Які бувають громадські місця | 94 | |||
Я в бібліотеці | 95 | |||
Я в театрі | 96 | |||
Пальчиковий театр | 97 | |||
Тема 12 тижня: Україна в світі | 100-105 | |||
Різноманітність людей в сіті. Країни світу | 100 | |||
Взаємозв'язки України з іншими країнами | 103 | |||
Внесок українців у світові досягнення | 104 | |||
Пришивання ґудзика Підсумковий урок. Тематична робота 11 | 105 108 | |||
Розділ 11: ВСЕ ПОВ'ЯЗАНО З УСІМ | ||||
Тема 13 тижня: Мрії та бажання | Хочу-можу-треба | |||
Мрія здатна змінювати життя людини | ||||
Моливість здійснення бажань | ||||
Життя по правилах та обов'язках | ||||
Спільний лепбук "Наші бажання та мрії" | ||||
Тема 14 тижня: Мої цінності | Вартість і цінність | |||
Мої цінності життя. Що найдорожче в світі? | ||||
Цінність та користь кожного для спільної справи. | ||||
Природні цінності | ||||
Майстер-клас "Виготовлення мила" (ГО "Особливий Кіндер" м. Березне) | ||||
Тема 15 тижня: Все пов'язано з усім | Все пов'язано з усім | |||
Піклуємося про власне життя. Налагодження контактів з іншими | ||||
Екскурсія до річки Случ | ||||
Господарювання у природі. Операція "Посади своє деревце у шкільному парку" | ||||
Уявна екскурсія у майбутнє Підсумковий урок. Тематична робота 11 | ||||
Розділ 12: ЛІТО | 109-136 | |||
Тема 16 тижня: Літні явища в природі | 109-115 | |||
Ознаки літа в неживій природі | 110 | |||
Рослини влітку | 112 | |||
Тварини влітку | 114 | |||
Фортеця | 115 | |||
Тема 17 тижня: Люби і бережи природу | 128-136 | |||
Природа і людина | 128 | |||
Червона книга України | 130 | |||
Букет квітів | 133 | |||
Складання алгоритмів. Орнамент | 134 | |||
Тема 18 тижня: Відпочинок улітку | 118-125 | |||
Літні державні свята | 118 | |||
Мрії про літо. Безпечна поведінка на відпочинку | 119-121 | |||
У природі все взаємопов'язане | 123 | |||
Бджілка на лузі Підсумковий урок. Тематична робота 12 | 125 136 | |||
Тема 19 тижня: Повторення вивченого за рік | ||||
Лепбук "Чим було цінне вивчення ЯДС в 2 класі?" | ||||
Лепбук "Чим було цінне вивчення ЯДС в 2 класі?" (продовження0 | ||||
Підсумок за ІІ семестр Гра-тест "Футбол" | 137-140 | |||
Підсумок за рік |
Додав: Ясковець Марія
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.