-
1 клас 1 1 вересня 2 клас 2 2020 4 клас 4 Індивідуальний ігри Видеокурс Видеоурок Детские Дистанційне Квести Класна Клипарты НУШ Новорічні План Презентація Сценарії Сценарій Сценарий Цікаві Шаблони відео вірші випускний виховна виховний виховної вчителя выпускной година дітей діти день дзвоник для для фотошопа до дня завдання захід зразки зразок кабінету карантину картинки квест клас класів класи класний класного класу конкурси куточок математика матеріал матеріали на навчання начальная новий обработка онлайн оформлення під пісні перший песни плани планування поради початкові початкова початкових прикраси про рік рамки роботи свята свято середні слова старші стенди тема урок уроків уроки уроку учнів фони фотошоп час школа школьные
Наші гості: 38
Шкільна скарбничка НУШ

- 8-09-2019, 20:57
- 4 566
- 0

Я досліджую світ
За підручником: Н.О.Будна,Т.В.Гладюк, С.Г.Забродська, Н.Б.Шост «Я досліджую світ» (Тернопіль: Навчальна книга «Богдан», 2018)
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. з навчанням українською мовою, 1 – 2 класи (Київ, ТД «Освіта – Центр плюс» 2018)
105 годинна рік 3 години на тиждень
Тема тижня | «Я досліджую світ» (3год) | |||
* - Тема уроку (дня) ** - Зміст навчання | ||||
Моя школа | Я іду до школи* | Буду я навчатись | Я і мої однокласники | |
Школа. Поведінка в школі.** ст. 6 | Права та обов'язки школяра.ст.7 | Навички співжиття і співпраці у колективі. Моральні норми. ст. 8 -9 | ||
Дата | ||||
Мікрорайон школи | Об’єкти природні та рукотворні | Дорога до школи | Переходимо дорогу | |
Тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти. ст.12 | Місце проживання, безпечна поведінка вдома і на вулиці. ст. 13 | Поведінка в громадських місцях. ст.14 -15 | ||
Дата | ||||
Я і природне довкілля | Різноманітність природи | Ознаки організмів | Людина – частина природи і суспільства | |
Спостереження в довкіллі. Об’єкти неживої та живої природи. ст.18 | Спостереження в довкіллі. Жива природа. ст.19 | Людина – частина природи і суспільства. Пізнання себе, своїх можливостей. ст.20 -21 | ||
Дата | ||||
Я дбаю про своє здоров’я | Ознаки здоров’я | Правильна постава | Особиста гігієна | |
Пізнання себе, своїх можливостей. ст.24 | Турбота про органи тіла. ст.25 | Гігієнічні навички. Самообслуговування. ст.26 - 27 | ||
Дата | . | |||
Я пізнаю навколишній світ | Органи чуттів | Піклування про органи чуттів | Дослідження довкілля | |
Органи чуття. ст. 30 | Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. ст. 31 | Спостереження в довкіллі. Організація досліджень. ст.32 - 33 | ||
Дата | ||||
Чарівна осінь | Ознаки осені. Рослини і тварини восени | Осінні державні та народні свята | Дарунки осені. Харчуємося правильно | |
Спостереження за рослинами, тваринами восени.ст.36 - 37 | Пізнання історії та культури свого краю.ст.37 - 38 | Спостереження за діяльністю людей восени. Турбота про органи тіла. Ст.39 - 41 | ||
Сонце в моєму житті | Значення Сонця для життя на Землі | Тінь та «сонячний зайчик» | Сонце корисне та шкідливе | |
Сонце і його вплив на живу і неживу природу. ст.44 | Організація досліджень. ст.45 - 46 | Спостереження в довкіллі. ст.46 - 47 | ||
Дата | ||||
Повітря навколо мене | 22. Властивості повітря | 23. Значення повітря для живої природи | 24. Дбаємо про чистоту повітря | |
Організація досліджень. ст. 50 – 51 з.34 | Спостереження в довкіллі. ст.52 з.35 | Охорона і збереження природи. ст.53 з.36 | ||
Дата | ||||
Дивовижна вода | 25. Значення води для живої природи | 26. Властивості води | 27. Використовуємо воду економно | |
Спостереження в довкіллі. ст. 56 – 57 з.37 | Спостереження в довкіллі. Організація досліджень. ст.58 з.38 | Охорона і збереження природи. ст. 59 з.39 | ||
Дата | ||||
Ґрунт – наше багатство | 28. Значення ґрунту для живої природи | 29. Хліб – усьому голова | 30. Багатства Землі | |
Спостереження в довкіллі. ст.60 – 61 з.40-41 | Пізнання історії свого краю. Організація досліджень. ст..62 -63 з.41 -42 | Дослідження властивостей тіл природи.ст.64 – 65 з.42-43 | ||
Дата | ||||
У світі рослин | 31. Рослини – живі організми | 32. Різноманітність рослин | 33. Рослини у житті людей | |
Спостереження за рослинами . Організація досліджень. ст.66-68 з.44 -45 | Організація досліджень. ст.69з.45 -46 | Охорона і збереження природи.ст.70 з.47 | ||
Дата | ||||
У світі тварин | 34. Тварини – живі організми | 35. Різноманітність тварин (комахи, риби) | 36. Різноманітність тварин (птахи,звірі) | |
Спостереження за тваринами .ст.72 -74 з.49 -51 | Спостереження за тваринами .ст.75 -77 з.52-55 | Організація досліджень. ст.78 -79 з.55 -58 | ||
Дата | ||||
Моя сім’я, родина | 37. Члени сім’ї, родини | 38. Обов’язки членів сім’ї | 39.Сімейні традиції | |
Сім’я. Поведінка в сім’ї. ст.80 -82 з.59 | Моральні норми. Навички співжиття і співпраці. ст.83-84 з.60 | Моральні якості (доброзичливість, правдомовність, щирість) ст.85 з.61 | ||
Дата | ||||
Білосніжна зима | 40. Зима – найхолодніша пора року | 41. Рослини взимку | 42.Тварини взимку | |
Спостереження за явищами природи взимку.ст.86 -88 з.62 | Спостереження за рослинами взимку ст.89 з.63 | Спостереження за тваринами взимку ст.89 з.63 | ||
Дата | ||||
Ми любимо зиму | 43. Зима – щедра святами | 44.Безпечна поведінка взимку | 45. Екскурсія «Зима» | |
Пізнання історії та культури свого краю ст. 90 з. 64 | Безпечна поведінка вдома і на вулиці.ст.91з.64 | Зима. | ||
Тема тижня | «Я досліджую світ» (3год) | |||
* - Тема уроку (дня) ** - Зміст навчання | ||||
Мій відпочинок | 1. Активний і пасивний відпочинок | 2.Поведінка у громадських місцях | 3.Як покращити свій настрій | |
Відпочинок. Час для навчання і відпочинку. ст.4 – 6 з. 3- 4 | Правила поведінки: правильна та неправильна. ст.7 - 8 з. 4 -5 | Почуття, настрій, емоції. ст.8 – 9 з. 6 | ||
Дата | ||||
Мої друзі | 4.Хто такі друзі | 5.Правила товаришування | 6. Дівчатка і хлопчики | |
Поняття «друг», «дружба». ст.10 – 12 з.7 | Правила товаришування. Цінності дружніх стосунків. ст. 13 з. 8 | Правила етичної поведінки під час спілкування з однолітками.ст.14-15 з.9 | ||
Дата | ||||
Мої домашні улюбленці | 7.Домашні улюбленці | 8. Безпечна поведінка з домашніми тваринами | 9. Кімнатні рослини | |
Спостереження за домашніми улюбленцями. ст. 16 – 19 з.10 - 11 | Правила безпечної поведінки з тваринами. ст. 20 з. 11- 12 | Різноманітність кімнатних рослин. Догляд за кімнатними рослинами. ст. 21 з. 13- 14 | ||
Дата | ||||
Моя безпека | 10. Безпека ігор та розваг | 11. Мої дії в небезпечних ситуаціях | 12. Рішення і наслідки | |
Правила безпечної поведінки під час ігор та розваг. ст. 24 – 25з. 15 | Поняття «небезпечна ситуація». Правила поведінки.ст.26 -27 з.16 17 | Поняття: рішення, вчинок, наслідок. ст. 28 – 29 з. 18 - 19 | ||
Дата | . | |||
Ким я мрію стати | 13. Різноманітність професій | 14.Я буду успішною людиною | 15.Найважливіші винаходи людства | |
Різноманітність професій. Професії батьків. ст32 з.20 | Професійна орієнтація дітей.ст.33 -34 з. 21- 22 | Історія винаходів людства.ст.34 – 35 з.22 | ||
Дата | ||||
Техніка в житті людини | 16.У світі машин | 17.Громадський транспорт | 18. Я - пасажир | |
Техніка та її значення для людини. Види транспорту. ст. 38 – 39 з. 23 - 24 | Громадський транспорт та його види. ст. 39 -40 з. 25-26 | Правила поведінки в громадському транспорті, культура поведінки.ст.40 – 41 з. 26 | ||
Дата | ||||
У світі речей | 19.Що з чого? | 20.З чого виготовляють зошити, книжки, олівці | 21. Урок – екскурсія Весна | |
Матеріали, з яких зроблені предмети.ст.42 – 44з. 27 -29 | Виготовлення паперу. ст.44- 45 з.30 | Спостереження за ознаками весни | ||
Дата | ||||
А вже весна, а вже красна | 22. Ознаки весни | 23. Рослини та тварини навесні | 24. Турботи людей навесні | |
Організація досліджень. ст.46 – 48 з. 31 | Спостереження в довкіллі. ст.48 – 50 з. 31 -32 | Охорона і збереження природи. ст.50 – 51 з.33 | ||
Дата | ||||
Україна – моя Батьківщина | 25. Моя країна | 26.Україна – незалежна держава | 27. Усі ми різні | |
Ознайомлення з історією міста Києва.ст.52 – 54з. 34 | Україна – незалежна держава. Символи України.ст.55-56 з.35 | Національності, які проживають в Україні. ст56 – 57 з.35 - 36 | ||
Дата | ||||
28. Моє село | 29. Урок – екскурсія. Природа рідного краю | 30. Водойми України | ||
Історія рідного села. Моя адреса.ст.58 з.37 | Спостереження за природою рідного краю. ст.59 з. 38 - 39 | Поняття «водойми». Види водойм.ст.62 з.40 | ||
Дата | ||||
Водні багатства України | 31.Рослини та тварини прісних водойм | 32. Моря України | 33. Значення та охорона водойм | |
Спостереження за рослинами та тваринами водойм. ст.63 з.40 - 41 | ст.64 з. 41 - 42 | Охорона і збереження природи водойм.ст.65 з.42 | ||
Дата | ||||
Гори України. Луки і поля України | 34. У горах України | 35. Рослинний та тваринний світ гір | 36. Луки | |
Особливості Карпатських та Кримських гір. ст.68 з.43 | Особливості рослинного та тваринного світу гір. ст. 68 – 69 з.44 | Поняття «луки». Рослини та тварини лук. ст. 70 – 72 з. 45 - 46 | ||
Дата | ||||
Луки і поля України. Ліси – багатство України | 37. Поля | 38. Рослини, гриби та тварини лісу | 39.Значення та охорона лісу | |
Поняття «поля». Рослини та тварини полів. Ст.73 з. 46 - 47 | Рослини та тварини лісу. Поняття «гриби». Взаємозв’язки в природі. ст. 76 з. 48 - 49 | Значення лісу для людини. Правила поведінки в лісі. ст. 77 з. 49 - 50 | ||
Дата | ||||
Люби та бережи природу | 40. Значення природи для людини | 41. Ставлення людини до природи | ||
Зв'язок людини та природи. ст. 80 з.51 | Ставлення людини до природи. ст. 80 – 81з. 52 | |||
Дата | ||||
Україна і для себе, і для світу Дата У літню пору | 42. Народні символи України | 43.Чим славиться Україна на весь світ | 44.Звідки беруться олія та мед? | |
Народні символи України.ст.84 – 85 з.53 | Дослідження «Чим славиться Україна на весь світ». ст. 85 з. 54 | Ознайомлення з виробництвом олії та меду.ст.86 – 87 з.55 | ||
45. Ознаки літа | 46.Рослини та тварини влітку | 47. Відпочинок та оздоровлення влітку | ||
Ознаки літа, літні місяці. ст.90 з.56 | Літні явища в житті рослин та тварин. ст. 90 – 91 з.56 - 57 | Правила безпечної поведінки влітку.ст.91 з.57 - 58 | ||
Дата |

Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.