-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 8-09-2019, 20:57
- 5 992
- 0
Я досліджую світ
За підручником: Н.О.Будна,Т.В.Гладюк, С.Г.Забродська, Н.Б.Шост «Я досліджую світ» (Тернопіль: Навчальна книга «Богдан», 2018)
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. з навчанням українською мовою, 1 – 2 класи (Київ, ТД «Освіта – Центр плюс» 2018)
105 годинна рік 3 години на тиждень
Тема тижня | «Я досліджую світ» (3год) | |||
* - Тема уроку (дня) ** - Зміст навчання | ||||
Моя школа | Я іду до школи* | Буду я навчатись | Я і мої однокласники | |
Школа. Поведінка в школі.** ст. 6 | Права та обов'язки школяра.ст.7 | Навички співжиття і співпраці у колективі. Моральні норми. ст. 8 -9 | ||
Дата | ||||
Мікрорайон школи | Об’єкти природні та рукотворні | Дорога до школи | Переходимо дорогу | |
Тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти. ст.12 | Місце проживання, безпечна поведінка вдома і на вулиці. ст. 13 | Поведінка в громадських місцях. ст.14 -15 | ||
Дата | ||||
Я і природне довкілля | Різноманітність природи | Ознаки організмів | Людина – частина природи і суспільства | |
Спостереження в довкіллі. Об’єкти неживої та живої природи. ст.18 | Спостереження в довкіллі. Жива природа. ст.19 | Людина – частина природи і суспільства. Пізнання себе, своїх можливостей. ст.20 -21 | ||
Дата | ||||
Я дбаю про своє здоров’я | Ознаки здоров’я | Правильна постава | Особиста гігієна | |
Пізнання себе, своїх можливостей. ст.24 | Турбота про органи тіла. ст.25 | Гігієнічні навички. Самообслуговування. ст.26 - 27 | ||
Дата | . | |||
Я пізнаю навколишній світ | Органи чуттів | Піклування про органи чуттів | Дослідження довкілля | |
Органи чуття. ст. 30 | Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. ст. 31 | Спостереження в довкіллі. Організація досліджень. ст.32 - 33 | ||
Дата | ||||
Чарівна осінь | Ознаки осені. Рослини і тварини восени | Осінні державні та народні свята | Дарунки осені. Харчуємося правильно | |
Спостереження за рослинами, тваринами восени.ст.36 - 37 | Пізнання історії та культури свого краю.ст.37 - 38 | Спостереження за діяльністю людей восени. Турбота про органи тіла. Ст.39 - 41 | ||
Сонце в моєму житті | Значення Сонця для життя на Землі | Тінь та «сонячний зайчик» | Сонце корисне та шкідливе | |
Сонце і його вплив на живу і неживу природу. ст.44 | Організація досліджень. ст.45 - 46 | Спостереження в довкіллі. ст.46 - 47 | ||
Дата | ||||
Повітря навколо мене | 22. Властивості повітря | 23. Значення повітря для живої природи | 24. Дбаємо про чистоту повітря | |
Організація досліджень. ст. 50 – 51 з.34 | Спостереження в довкіллі. ст.52 з.35 | Охорона і збереження природи. ст.53 з.36 | ||
Дата | ||||
Дивовижна вода | 25. Значення води для живої природи | 26. Властивості води | 27. Використовуємо воду економно | |
Спостереження в довкіллі. ст. 56 – 57 з.37 | Спостереження в довкіллі. Організація досліджень. ст.58 з.38 | Охорона і збереження природи. ст. 59 з.39 | ||
Дата | ||||
Ґрунт – наше багатство | 28. Значення ґрунту для живої природи | 29. Хліб – усьому голова | 30. Багатства Землі | |
Спостереження в довкіллі. ст.60 – 61 з.40-41 | Пізнання історії свого краю. Організація досліджень. ст..62 -63 з.41 -42 | Дослідження властивостей тіл природи.ст.64 – 65 з.42-43 | ||
Дата | ||||
У світі рослин | 31. Рослини – живі організми | 32. Різноманітність рослин | 33. Рослини у житті людей | |
Спостереження за рослинами . Організація досліджень. ст.66-68 з.44 -45 | Організація досліджень. ст.69з.45 -46 | Охорона і збереження природи.ст.70 з.47 | ||
Дата | ||||
У світі тварин | 34. Тварини – живі організми | 35. Різноманітність тварин (комахи, риби) | 36. Різноманітність тварин (птахи,звірі) | |
Спостереження за тваринами .ст.72 -74 з.49 -51 | Спостереження за тваринами .ст.75 -77 з.52-55 | Організація досліджень. ст.78 -79 з.55 -58 | ||
Дата | ||||
Моя сім’я, родина | 37. Члени сім’ї, родини | 38. Обов’язки членів сім’ї | 39.Сімейні традиції | |
Сім’я. Поведінка в сім’ї. ст.80 -82 з.59 | Моральні норми. Навички співжиття і співпраці. ст.83-84 з.60 | Моральні якості (доброзичливість, правдомовність, щирість) ст.85 з.61 | ||
Дата | ||||
Білосніжна зима | 40. Зима – найхолодніша пора року | 41. Рослини взимку | 42.Тварини взимку | |
Спостереження за явищами природи взимку.ст.86 -88 з.62 | Спостереження за рослинами взимку ст.89 з.63 | Спостереження за тваринами взимку ст.89 з.63 | ||
Дата | ||||
Ми любимо зиму | 43. Зима – щедра святами | 44.Безпечна поведінка взимку | 45. Екскурсія «Зима» | |
Пізнання історії та культури свого краю ст. 90 з. 64 | Безпечна поведінка вдома і на вулиці.ст.91з.64 | Зима. | ||
Тема тижня | «Я досліджую світ» (3год) | |||
* - Тема уроку (дня) ** - Зміст навчання | ||||
Мій відпочинок | 1. Активний і пасивний відпочинок | 2.Поведінка у громадських місцях | 3.Як покращити свій настрій | |
Відпочинок. Час для навчання і відпочинку. ст.4 – 6 з. 3- 4 | Правила поведінки: правильна та неправильна. ст.7 - 8 з. 4 -5 | Почуття, настрій, емоції. ст.8 – 9 з. 6 | ||
Дата | ||||
Мої друзі | 4.Хто такі друзі | 5.Правила товаришування | 6. Дівчатка і хлопчики | |
Поняття «друг», «дружба». ст.10 – 12 з.7 | Правила товаришування. Цінності дружніх стосунків. ст. 13 з. 8 | Правила етичної поведінки під час спілкування з однолітками.ст.14-15 з.9 | ||
Дата | ||||
Мої домашні улюбленці | 7.Домашні улюбленці | 8. Безпечна поведінка з домашніми тваринами | 9. Кімнатні рослини | |
Спостереження за домашніми улюбленцями. ст. 16 – 19 з.10 - 11 | Правила безпечної поведінки з тваринами. ст. 20 з. 11- 12 | Різноманітність кімнатних рослин. Догляд за кімнатними рослинами. ст. 21 з. 13- 14 | ||
Дата | ||||
Моя безпека | 10. Безпека ігор та розваг | 11. Мої дії в небезпечних ситуаціях | 12. Рішення і наслідки | |
Правила безпечної поведінки під час ігор та розваг. ст. 24 – 25з. 15 | Поняття «небезпечна ситуація». Правила поведінки.ст.26 -27 з.16 17 | Поняття: рішення, вчинок, наслідок. ст. 28 – 29 з. 18 - 19 | ||
Дата | . | |||
Ким я мрію стати | 13. Різноманітність професій | 14.Я буду успішною людиною | 15.Найважливіші винаходи людства | |
Різноманітність професій. Професії батьків. ст32 з.20 | Професійна орієнтація дітей.ст.33 -34 з. 21- 22 | Історія винаходів людства.ст.34 – 35 з.22 | ||
Дата | ||||
Техніка в житті людини | 16.У світі машин | 17.Громадський транспорт | 18. Я - пасажир | |
Техніка та її значення для людини. Види транспорту. ст. 38 – 39 з. 23 - 24 | Громадський транспорт та його види. ст. 39 -40 з. 25-26 | Правила поведінки в громадському транспорті, культура поведінки.ст.40 – 41 з. 26 | ||
Дата | ||||
У світі речей | 19.Що з чого? | 20.З чого виготовляють зошити, книжки, олівці | 21. Урок – екскурсія Весна | |
Матеріали, з яких зроблені предмети.ст.42 – 44з. 27 -29 | Виготовлення паперу. ст.44- 45 з.30 | Спостереження за ознаками весни | ||
Дата | ||||
А вже весна, а вже красна | 22. Ознаки весни | 23. Рослини та тварини навесні | 24. Турботи людей навесні | |
Організація досліджень. ст.46 – 48 з. 31 | Спостереження в довкіллі. ст.48 – 50 з. 31 -32 | Охорона і збереження природи. ст.50 – 51 з.33 | ||
Дата | ||||
Україна – моя Батьківщина | 25. Моя країна | 26.Україна – незалежна держава | 27. Усі ми різні | |
Ознайомлення з історією міста Києва.ст.52 – 54з. 34 | Україна – незалежна держава. Символи України.ст.55-56 з.35 | Національності, які проживають в Україні. ст56 – 57 з.35 - 36 | ||
Дата | ||||
28. Моє село | 29. Урок – екскурсія. Природа рідного краю | 30. Водойми України | ||
Історія рідного села. Моя адреса.ст.58 з.37 | Спостереження за природою рідного краю. ст.59 з. 38 - 39 | Поняття «водойми». Види водойм.ст.62 з.40 | ||
Дата | ||||
Водні багатства України | 31.Рослини та тварини прісних водойм | 32. Моря України | 33. Значення та охорона водойм | |
Спостереження за рослинами та тваринами водойм. ст.63 з.40 - 41 | ст.64 з. 41 - 42 | Охорона і збереження природи водойм.ст.65 з.42 | ||
Дата | ||||
Гори України. Луки і поля України | 34. У горах України | 35. Рослинний та тваринний світ гір | 36. Луки | |
Особливості Карпатських та Кримських гір. ст.68 з.43 | Особливості рослинного та тваринного світу гір. ст. 68 – 69 з.44 | Поняття «луки». Рослини та тварини лук. ст. 70 – 72 з. 45 - 46 | ||
Дата | ||||
Луки і поля України. Ліси – багатство України | 37. Поля | 38. Рослини, гриби та тварини лісу | 39.Значення та охорона лісу | |
Поняття «поля». Рослини та тварини полів. Ст.73 з. 46 - 47 | Рослини та тварини лісу. Поняття «гриби». Взаємозв’язки в природі. ст. 76 з. 48 - 49 | Значення лісу для людини. Правила поведінки в лісі. ст. 77 з. 49 - 50 | ||
Дата | ||||
Люби та бережи природу | 40. Значення природи для людини | 41. Ставлення людини до природи | ||
Зв'язок людини та природи. ст. 80 з.51 | Ставлення людини до природи. ст. 80 – 81з. 52 | |||
Дата | ||||
Україна і для себе, і для світу Дата У літню пору | 42. Народні символи України | 43.Чим славиться Україна на весь світ | 44.Звідки беруться олія та мед? | |
Народні символи України.ст.84 – 85 з.53 | Дослідження «Чим славиться Україна на весь світ». ст. 85 з. 54 | Ознайомлення з виробництвом олії та меду.ст.86 – 87 з.55 | ||
45. Ознаки літа | 46.Рослини та тварини влітку | 47. Відпочинок та оздоровлення влітку | ||
Ознаки літа, літні місяці. ст.90 з.56 | Літні явища в житті рослин та тварин. ст. 90 – 91 з.56 - 57 | Правила безпечної поведінки влітку.ст.91 з.57 - 58 | ||
Дата |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.