• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » План виховної роботи 2 клас НУШ на І семестр 2019 - 2020 н.р



    План виховної роботи 2 клас НУШ на І семестр 2019 - 2020 н.р
    • 5-09-2019, 18:05
    • 41 082
    • 2
    План виховної роботи 2 клас НУШ на І семестр 2019-2020 н.р
    План виховної роботи складено згідно програми
    "ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ учнів 1-12-х класів
    загальноосвітніх навчальних закладів України" та модельної
    навчальної програми "Я досліджую світ" 2 клас Р. Шияна

    Вересень


    Тема «Зміни»




    Підтеми. Проблемні питання

    тижня

                                                            Зміст виховання


    Ціннісне ставлення до себе


    Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

    Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей

    Ціннісне ставлення до природи

    Ціннісне ставлення до мистецтва

    Ціннісне ставлення до праці

    Очікувані результати

    02.09-06.09 Пізнання себе: Які зміни відбулися у мені?


    Руханка

    «Чарівні слова»


    Гра-телепередача

    «Я — син своєї землі»

    Диспут 

    «Якби я вчинив...»

    Вікторина-гра «Що я покладу в рюкзак для подорожі»

    Лепбук

    «Я вишиваю рушничок»

    Усний журнал «Навіщо я працюю»

    Дотримується правил щодо догляду

    за своїм тілом, одягом, особистими

    речами, звертається, вітається, прощається,

    дотримуючись норм мовленнєвого

    етикету, використовує ввічливі

    слова

    09.09-13.09 Пізнання соціуму: Що змінилося у школі?


       Дискусія «Однокласник, товариш, друг»


    Гра-дослідження

    «Моя мала Батьківщина»

    Турнір

    «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам

    радість, люди!»

    «Екологічна стежка в різні пори року»

    Інсценізація, драматизація, театралізація

    «Театр актора і ляльки»


    Створення ментальних карт

    «Професія моїх батьків»

    Досліджує і представляє (на

    прикладі однолітків і родини)

    неповторність кожної людини,

    беручи до уваги зовнішність,

    поведінку, характер, уподобання, зауважує і виокремлює зміни, які

    відбулися у його / її правах (напр.,

    звичаї в школі колись і тепер)

    16.09-20.09 Пізнання природи: Від чого залежать зміни у природі?


    Усний журнал «Дерево міцне корінням, а людина — друзями»


    Руханка

    «Кожному мила своя сторона»

    Етична бесіда «Ти вихована дитина?»

    «Екологічна стежка в різні пори року»

    Виставка робіт

    «Фарби осені»

    Бібліотечний урок 

    «Книжкова лікарня»

    Спостерігає за добовими та

    сезонними змінами у природі, описує життєвий цикл рослин у різні

    пори року, вплив Сонця на сезонні

    явища в природі, пояснює причини

    змін пір року,

    23.09-27.09 Рефлексія: Які зміни залежать від мене, а які не залежать?


    Турнір 

    «Сам удома»

    Родинне дерево

    «Рід, родина, рідня»

    Колективно творча справа «Традиції та реліквії моєї родини»

    Рухливі ігри з елементами техніки туризму

    Екскурсія «Культура поведінки: ідемо до театру (музею,

    кінотеатру, цирку, на виставку тощо)»

    Виставка робіт

    «Землю сонце прикрашає, а людину — праця»

    Створює прості аудіальні

    медіапродукти (презентує роботу

    групи, робить оголошення зі сцени,

    повідомляє новини через

    гучномовець тощо) з допомогою

    вчителя / вчительки, зважає на мету

    й аудиторію добирає потрібну інформацію із

    графічного тексту (таблиці, графіки,

    схеми), впорядковує, порівнює, групує дані,

    застосовуючи прості моделі, використовує, створює, змінює

    текст за допомогою цифрових

    пристроїв та програм






























    Жовтень

    Тема «Способи пізнання»





    Підтеми. Проблемні питання

    тижня.

                                           Зміст виховання


    Ціннісне ставлення до себе


    Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

    Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей 

    Ціннісне ставлення до природи

    Ціннісне ставлення до мистецтва

    Ціннісне ставлення до праці

    Очікувані результати

    З0.09-04.10

    Пізнання себе: Що я знаю про себе? 

    Джигсоу

    «Сам удома»

    Досліджую медіа

    «У нас одна Батьківщина — наша рідна Україна»

    Інсценізація

    «Школа вишуканих манер»

    Екскурсія

    «Віч-на-віч з природою»

    Декламування

    «Чарівне слово поезії»

    Ранкове коло

    «Коли я виросту...»

    Досліджує сприйняття інформації

    різними органами чуття .Створює невеликі висловлення на

    добре відому тему з різною метою

    спілкування; записує їх розбірливо,

    рукописними буквами

    07.10-11.10

    Пізнання соціуму: Звідки я

    можу дізнатися про свою родину?

    Ранкове коло

    «Дав обіцянку — виконуй»


    Запити 

    (таблиця “Знаємо – Хочемо дізнатись – Дізнались”): «Я маю право... кожна людина має право»

    Стратегія «Огляд галереї»:

    «Традиції та реліквії моєї родини»

    Гра з ЛЕГО

    «Чисте джерело»

    Зустріч з мамами

    «Лине пісня мами колискова»

    Гра-інсценізація

    «Кращий мамин помічник»

    Довідується (із легенд, від старших

    людей) про походження місцевих

    назв населених пунктів і

    географічних об’єктів. Запитує в дорослих про правдивість

    здобутої інформації

    15.10-18.10

    Пізнання природи: Що допомагає мені досліджувати

    природу? (воду, повітря, ґрунт)?

    Як досліджувати природу (Сонце, воду, повітря, ґрунт, фізичні явища?)

    Кубик Блума

    «Дбай про інших»


    Фішбоун

    «Мій рідний край»

    Акція «Турбота: діти допомагають природі»

    Ранкове коло

    «Дивовижні звірі Марії Приймаченко»

    Ранкове коло

    «Краса природи у творах образотворчого мистецтва»

    Етична бесіда «Книжкова лікарня»

    Пояснює різницю між

    спостереженням за природою і

    «спогляданням» природи. Пояснює роль ілюстрацій, таблиць,

    графіків, схем для глибшого

    розуміння змісту тексту. Перетворює інформацію (почуту,

    побачену, прочитану) у схематичний

    рисунок, схему, таблицю, числовий

    вираз.

    21.10-25.10

    Рефлексія: Які способи пізнання я використовую у повсякденному житті?

    Зустріч із медсестрою НВК

    «Як не захворіти»


    Запити 

    (таблиця “Знаємо – Хочемо дізнатись – Дізнались”): «Я маю право... кожна людина має право»

    Лепбук

    «Берегиня»

    Презентація

    «Мій квітник — найкращий»

    Створення інтелект-карти

    «У царині мистецтва»

    Виготовлення закладок для книг

    Планує послідовність технологічних

    операцій з допомогою дорослих

    (використання технологічних карт)









    Листопад

    Тема «Територія»





    Підтеми. Проблемні питання

    тижня

                                      Зміст виховання


    Ціннісне ставлення до себе


    Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

    Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей

    Ціннісне ставлення до природи

    Ціннісне ставлення до мистецтва

    Ціннісне ставлення до праці

    Очікувані результати

    04.11-08.11

    Пізнання себе: За якими ознаками/символами я впізнаю територію своєї школи, дому, селища? 

    Ранкове коло «Я і мій клас»

    Ранкове коло «Кожному мила своя сторона»

    Робота в групах

    «Про справжню дружбу»

    Гра з ЛЕГО

    «Чисте джерело»

    Руханка

    «Мелодія осені»

    Ранкове коло «Бджілка мала, та й та працює»

    Пояснює, що можна, а чого не

    можна розповідати про себе

    незнайомим людям, добирає

    приклади на користь свого

    твердження

    11.11-15.11

    Пізнання соціуму: Як, оберігаючи своє, зберегти

    наше? За якими ознаками/символами я впізнаю територію своєї країни?

    Вправа

    «Дорога в школу та додому»

    Досліджуємо медіа

    «Українці за кордоном»

    Робота в групах

    «Про справжню дружбу»

    Відео

    «Тварини моєї місцевості»

    Гра на дитячих музичних інструментах

    «Українська музична мозаїка»


    Ментальна карта

    «Трудові традиції української родини»

    Пояснює, чому люди перебувають

    разом, взаємодіють. Розпізнає державні символи

    України, шанобливо ставиться до них, розповідає про День Незалежності

    України і традиції його святкування

    в родині / громаді / країні., дотримується встановлених правил

    поведінки під час проведення

    державних свят

    18.11-22.11

    Пізнання природи: Чим багатий мій рідний край?

    «Старти надій»


    Досліджуємо медіа

    «Мій рідний край»

    Ранкове коло

    «Якби я вчинив...»

    «Контурна карта виховної еколого-натураліс­тичної роботи»

    Слухання, малювання «Музика в природі: пори року»

    Lego System

    «Діло майстра хвалить»

    Визначає, кому і для чого

    призначений медіа текст, висловлює власні думки і почуття з

    приводу прослуханих / переглянутих

    простих медіатекстів (світлини,

    мультфільми, комп’ютерні ігри,

    реклама тощо)

    25.11-29.11

    Рефлексія: Як зберегти кордони вашого простору в стосунках з іншими?

    Малюнкове тестування

    «Профілактика інфекційних захворювань»

    Малюнкове тестування

    «Мої права та обов'язки»,

    Асоціативний кущ

    «Мої обов'язки в сім'ї»

    «Екологія в загадках»

    Ментальна карта

    «За народними ремеслами»

    Lego System

    «Діло майстра хвалить»

    Зіставляє та розрізняє вироби,

    виготовлені традиційними та

    сучасними ремеслами (гончарство,

    ткацтво, витинанка, різьблення). виготовляє та оздоблює виріб із

    допомогою дорослих чи самостійно,

    застосовуючи елементи

    традиційних та сучасних ремесел.























    Грудень

    Тема «Спільнота»





    Підтеми. Проблемні питання

    тижня


                                             Зміст виховання


    Ціннісне ставлення до себе


    Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

    Ціннісне ставлення до людей

    Ціннісне ставлення до природи

    Ціннісне ставлення до мистецтва

    Ціннісне ставлення до праці

    Очікувані результати

    02.12-06.12

    Пізнання себе: Як залишитися собою серед інших у спільноті?

    Ранкове коло

    «Дав обіцянку — виконуй»

    Руханка

    «Кожному мила своя сторона»

    Бесіда

    «Мій день, мої вчинки»

    Ранкове коло

    «Знай, люби, бережи»

    Декламуємо

    «Поезія зими»

    Портфоліо

    «Мої досягнення»

    Добирає приклади із власного

    досвіду, які свідчать про його / її

    відповідальне ставлення до

    обов’язків як члена шкільної та

    місцевої громад. оцінює переваги і обмеження

    спілкування через мережі

    09.12-13.12

    Пізнання соціуму: Що може об’єднати спільноту?

    Краще разом чи поодинці?

    Вправа

    «Як треба поводитися у школі, вдома, на вулиці?

    Асоціативний кущ

    «Рід, родина, рідня»

    Акція

    «Турбота: діти допомагають дітям»

    Рухливі ігри з елементами техніки туризму

    Інсценізація

    «Вчимося етикету»

    «Новорічні подарунки власноруч»

    Дотримується належних правил

    поведінки в місцях пам’яті, пояснює

    ці правила. Встановлює, спираючись на

    власний досвід і думки старших,

    коли відбувалися відомі історичні

    події та жили визначні особи

    16.12-20.12

    Пізнання природи: Які спільноти є у природі? Як ми впливаємо на природу?Що об’єднує українців?

    Досліджуємо медіа

    «Як не захворіти»


    Кубик Блума

    «Люби і знай свій рідний край»

    Акція

    «Турбота: діти допомагають природі»

    Рухливі ігри з елементами техніки туризму

    Театралізація

    «Вчимося етикету»

    «Новорічні подарунки власноруч»

    Пояснює загрозу для довкілля дій

    людини (випалювання стерні,

    спалювання сміття, забруднення

    повітря та води, чому і як потрібно ощадно

    використовувати природні ресурси

    – воду, тепло, електроенергію,

    23.12-27.12

    Рефлексія: Як стають героями?

    Хто для мене є героєм?

    Досліджуємо медіа

    «Як не захворіти»


    Кубик Блума

    «Люби і знай свій рідний край»

    Виставка робіт «Традиції та реліквії моєї родини»

    «Екологічна стежка в різні пори року»

    Інсценізація

    «Вчимося етикету»

    «Новорічні подарунки власноруч»

    Робить висновок про

    достовірність передбаченого

    результату, бере до уваги необхідність

    економного використання

    конструкційних матеріалів


    Матеріал додали:  Лариса Киян

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    plan-vihovnoyi-roboti-2-klas-nush-na-semestr-2019-2020-n_r.rar [25,85 Kb]
    (Придбали цей файл: 6233)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    5 сентября 2019 20:35
    • Коментар написав: larisa.kiyan
    • Реєстрація: 7.07.2019
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 1
    Щиро дякую, що розмістили мій план вихоної роботи у себе на сайті....

    5 сентября 2019 21:45
    • Коментар написав: Маришка
    • Реєстрація: 10.03.2019
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 5
    Спасибо большое. Я вообще очень хочу написать где то на сайте свой отзыв об этом сайте. Молодцы! Спасибо Администрации. Материал всегда нужный, редкий, и что главное всегда это и все бесплатно. Здоровья вам и успехов в работе вашей
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.