-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 5-09-2019, 18:05
- 41 082
- 2
Вересень Тема «Зміни» | |||||||||
Підтеми. Проблемні питання тижня | Зміст виховання | ||||||||
Ціннісне ставлення до себе | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей | Ціннісне ставлення до природи | Ціннісне ставлення до мистецтва | Ціннісне ставлення до праці | Очікувані результати | |||
02.09-06.09 Пізнання себе: Які зміни відбулися у мені? | Руханка «Чарівні слова» | Гра-телепередача «Я — син своєї землі» | Диспут «Якби я вчинив...» | Вікторина-гра «Що я покладу в рюкзак для подорожі» | Лепбук «Я вишиваю рушничок» | Усний журнал «Навіщо я працюю» | Дотримується правил щодо догляду за своїм тілом, одягом, особистими речами, звертається, вітається, прощається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова | ||
09.09-13.09 Пізнання соціуму: Що змінилося у школі? | Дискусія «Однокласник, товариш, друг» | Гра-дослідження «Моя мала Батьківщина» |
| «Екологічна стежка в різні пори року» | Інсценізація, драматизація, театралізація «Театр актора і ляльки» | Створення ментальних карт «Професія моїх батьків» | Досліджує і представляє (на прикладі однолітків і родини) неповторність кожної людини, беручи до уваги зовнішність, поведінку, характер, уподобання, зауважує і виокремлює зміни, які відбулися у його / її правах (напр., звичаї в школі колись і тепер) | ||
16.09-20.09 Пізнання природи: Від чого залежать зміни у природі? | Усний журнал «Дерево міцне корінням, а людина — друзями» | Руханка «Кожному мила своя сторона» | Етична бесіда «Ти вихована дитина?» | «Екологічна стежка в різні пори року» | Виставка робіт «Фарби осені» | Бібліотечний урок «Книжкова лікарня» | Спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі, описує життєвий цикл рослин у різні пори року, вплив Сонця на сезонні явища в природі, пояснює причини змін пір року, | ||
23.09-27.09 Рефлексія: Які зміни залежать від мене, а які не залежать? | Турнір «Сам удома» | Родинне дерево «Рід, родина, рідня» | Колективно творча справа «Традиції та реліквії моєї родини» | Рухливі ігри з елементами техніки туризму | Екскурсія «Культура поведінки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, цирку, на виставку тощо)» | Виставка робіт «Землю сонце прикрашає, а людину — праця» | Створює прості аудіальні медіапродукти (презентує роботу групи, робить оголошення зі сцени, повідомляє новини через гучномовець тощо) з допомогою вчителя / вчительки, зважає на мету й аудиторію добирає потрібну інформацію із графічного тексту (таблиці, графіки, схеми), впорядковує, порівнює, групує дані, застосовуючи прості моделі, використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм |
Жовтень Тема «Способи пізнання» | |||||||
Підтеми. Проблемні питання тижня. | Зміст виховання | ||||||
Ціннісне ставлення до себе | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей | Ціннісне ставлення до природи | Ціннісне ставлення до мистецтва | Ціннісне ставлення до праці | Очікувані результати | |
З0.09-04.10 Пізнання себе: Що я знаю про себе? | Джигсоу «Сам удома» | Досліджую медіа «У нас одна Батьківщина — наша рідна Україна» | Інсценізація «Школа вишуканих манер» | Екскурсія «Віч-на-віч з природою» | Декламування «Чарівне слово поезії» | Ранкове коло «Коли я виросту...» | Досліджує сприйняття інформації різними органами чуття .Створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами |
07.10-11.10 Пізнання соціуму: Звідки я можу дізнатися про свою родину? | Ранкове коло «Дав обіцянку — виконуй» | Запити (таблиця “Знаємо – Хочемо дізнатись – Дізнались”): «Я маю право... кожна людина має право» | Стратегія «Огляд галереї»: «Традиції та реліквії моєї родини» | Гра з ЛЕГО «Чисте джерело» | Зустріч з мамами «Лине пісня мами колискова» | Гра-інсценізація «Кращий мамин помічник» | Довідується (із легенд, від старших людей) про походження місцевих назв населених пунктів і географічних об’єктів. Запитує в дорослих про правдивість здобутої інформації |
15.10-18.10 Пізнання природи: Що допомагає мені досліджувати природу? (воду, повітря, ґрунт)? Як досліджувати природу (Сонце, воду, повітря, ґрунт, фізичні явища?) | Кубик Блума «Дбай про інших» | Фішбоун «Мій рідний край» | Акція «Турбота: діти допомагають природі» | Ранкове коло «Дивовижні звірі Марії Приймаченко» | Ранкове коло «Краса природи у творах образотворчого мистецтва» | Етична бесіда «Книжкова лікарня» | Пояснює різницю між спостереженням за природою і «спогляданням» природи. Пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту. Перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схематичний рисунок, схему, таблицю, числовий вираз. |
21.10-25.10 Рефлексія: Які способи пізнання я використовую у повсякденному житті? | Зустріч із медсестрою НВК «Як не захворіти» | Запити (таблиця “Знаємо – Хочемо дізнатись – Дізнались”): «Я маю право... кожна людина має право» | Лепбук «Берегиня» | Презентація «Мій квітник — найкращий» | Створення інтелект-карти «У царині мистецтва» | Виготовлення закладок для книг | Планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт) |
Листопад Тема «Територія» | |||||||
Підтеми. Проблемні питання тижня | Зміст виховання | ||||||
Ціннісне ставлення до себе | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей | Ціннісне ставлення до природи | Ціннісне ставлення до мистецтва | Ціннісне ставлення до праці | Очікувані результати | |
04.11-08.11 Пізнання себе: За якими ознаками/символами я впізнаю територію своєї школи, дому, селища? | Ранкове коло «Я і мій клас» | Ранкове коло «Кожному мила своя сторона» | Робота в групах «Про справжню дружбу» | Гра з ЛЕГО «Чисте джерело» | Руханка «Мелодія осені» | Ранкове коло «Бджілка мала, та й та працює» | Пояснює, що можна, а чого не можна розповідати про себе незнайомим людям, добирає приклади на користь свого твердження |
11.11-15.11 Пізнання соціуму: Як, оберігаючи своє, зберегти наше? За якими ознаками/символами я впізнаю територію своєї країни? | Вправа «Дорога в школу та додому» | Досліджуємо медіа «Українці за кордоном» | Робота в групах «Про справжню дружбу» | Відео «Тварини моєї місцевості» | Гра на дитячих музичних інструментах «Українська музична мозаїка» | Ментальна карта «Трудові традиції української родини» | Пояснює, чому люди перебувають разом, взаємодіють. Розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них, розповідає про День Незалежності України і традиції його святкування в родині / громаді / країні., дотримується встановлених правил поведінки під час проведення державних свят |
18.11-22.11 Пізнання природи: Чим багатий мій рідний край? | «Старти надій» | Досліджуємо медіа «Мій рідний край» | Ранкове коло «Якби я вчинив...» | «Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи» | Слухання, малювання «Музика в природі: пори року» | «Діло майстра хвалить» | Визначає, кому і для чого призначений медіа текст, висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) |
25.11-29.11 Рефлексія: Як зберегти кордони вашого простору в стосунках з іншими? | Малюнкове тестування «Профілактика інфекційних захворювань» | Малюнкове тестування «Мої права та обов'язки», | Асоціативний кущ «Мої обов'язки в сім'ї» | «Екологія в загадках» | Ментальна карта «За народними ремеслами» | «Діло майстра хвалить» | Зіставляє та розрізняє вироби, виготовлені традиційними та сучасними ремеслами (гончарство, ткацтво, витинанка, різьблення). виготовляє та оздоблює виріб із допомогою дорослих чи самостійно, застосовуючи елементи традиційних та сучасних ремесел. |
Грудень Тема «Спільнота» | |||||||
Підтеми. Проблемні питання тижня | Зміст виховання | ||||||
Ціннісне ставлення до себе | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Ціннісне ставлення до людей | Ціннісне ставлення до природи | Ціннісне ставлення до мистецтва | Ціннісне ставлення до праці | Очікувані результати | |
02.12-06.12 Пізнання себе: Як залишитися собою серед інших у спільноті? | Ранкове коло «Дав обіцянку — виконуй» | Руханка «Кожному мила своя сторона» | Бесіда «Мій день, мої вчинки» | Ранкове коло «Знай, люби, бережи» | Декламуємо «Поезія зими» | Портфоліо «Мої досягнення» | Добирає приклади із власного досвіду, які свідчать про його / її відповідальне ставлення до обов’язків як члена шкільної та місцевої громад. оцінює переваги і обмеження спілкування через мережі |
09.12-13.12 Пізнання соціуму: Що може об’єднати спільноту? Краще разом чи поодинці? | Вправа «Як треба поводитися у школі, вдома, на вулиці? | Асоціативний кущ «Рід, родина, рідня» | Акція «Турбота: діти допомагають дітям» | Рухливі ігри з елементами техніки туризму | Інсценізація «Вчимося етикету» | «Новорічні подарунки власноруч» | Дотримується належних правил поведінки в місцях пам’яті, пояснює ці правила. Встановлює, спираючись на власний досвід і думки старших, коли відбувалися відомі історичні події та жили визначні особи |
16.12-20.12 Пізнання природи: Які спільноти є у природі? Як ми впливаємо на природу?Що об’єднує українців? | Досліджуємо медіа «Як не захворіти» | Кубик Блума «Люби і знай свій рідний край» | Акція «Турбота: діти допомагають природі» | Рухливі ігри з елементами техніки туризму | Театралізація «Вчимося етикету» | «Новорічні подарунки власноруч» | Пояснює загрозу для довкілля дій людини (випалювання стерні, спалювання сміття, забруднення повітря та води, чому і як потрібно ощадно використовувати природні ресурси – воду, тепло, електроенергію, |
23.12-27.12 Рефлексія: Як стають героями? Хто для мене є героєм? | Досліджуємо медіа «Як не захворіти» | Кубик Блума «Люби і знай свій рідний край» | Виставка робіт «Традиції та реліквії моєї родини» | «Екологічна стежка в різні пори року» | Інсценізація «Вчимося етикету» | «Новорічні подарунки власноруч» | Робить висновок про достовірність передбаченого результату, бере до уваги необхідність економного використання конструкційних матеріалів |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.