-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 27-08-2019, 18:47
- 24 877
- 0
Сьогодні ми вийдемо з джерельця нашого селища Родині і разом зі своїми татками і матусями будемо подорожувати (рухатись струмочками) річкою країни – України.
1 струмок - УВАЖНИЙ
Вправа ВПІЗНАЙ свою дитину
Читаю характеристику учня (слова – описи), за якою ви, батьки, повинні впізнати, чия це дитина. Батьки, які впізнали свою дитину, виходять, утворюють коло, обов’язково беруться за руки.
Після утворення кола перед кожним з батьків стає дитина.
У колективі 28 учнів. Кожне коло по 7 пар учасників.
1-ше коло - прислів’я (дві частини пазла з’єднує мама і дитина;
одне прислів’я – один промінь сонця)
2-ге коло - загадує загадку мама, а дитина відгадує
(інші учасники кола допомагають, якщо важко відгадати)
3 коло – співаємо українську народну «Ой, є в лісі калина»
4-те коло –пропоную потанцювати (український танок - гопачок). Демонструю зразок рухів.
Ви усі – молодці! Разом з батьками – веселіше.
2 струмок – МОВОГРАЙ
Вправа ВИРОСТИМО САД
Добрі слова – це сади, Добрі думки – квіти,
Добрі слова – коріння, Добрі справи – плоди.
Працюємо в парах. У кожної пари — пеперове деревце (у дітей – біле деревце з написаними по обидві сторони олівцем двома словами, у батьків – різнокольорові (салатові і зелені дерева більші за розміром).
Завдання для дітей. Виберіть слово в значенні «+» і навести по буквочках фломастером важливі слова у житті.
злагода - розбрат, друзі - самотність, ввічливість – глузування,
мир - ворожість, життя - забуття, добро - зло,
повага - образи, допомога - знущання, прихильність - відчуження,
співчуття - насмішка, стриманість - вседозволеність,
скромність - вседозволеність, любов - ненависть, уважність - байдужість,
підтримка - байдужість , милосердя - жорстокість, ввічливість - грубощі, чемність - безкультурність, культура - невігластво, усмішка - злість,
здоров’я - хвороби, правда – обман, обійми – бійка, відвертість – маскування.
розум – обмеженість, чистота – бруд, щастя – біда, гра - лінь.
Коли роботу завершено, «садимо» сад (прикріплюємо дерева).
Завдання для батьків. Читаєте слово на своєму дереві, озвучуєте побажання, якими ви бачите своїх дітей у майбутньому (це – чудові якості характеру).
Якості характеру:
словничок: веселість, розумність, дружелюбність, миролюбивість, мудрість, стриманість, грайливість, працьовитість, великодушність, чуйність, ніжність, порядність, оптимізм, підтримка, чутливість, відкритість, доброта, співпереживання, мужність, витримка, правдивість, щедрість, повага, культурність, охайність, краса, впорядкованість, дисципліна.
Прикріпіть власне дерево біля деревця своєї дитини.
Підсумок. Який чудовий сад ми посадили! Кожне маленьке деревце виросте добрим, міцним і розумним, тому що біля нього завжди буде могутнє, мудре дерево (батьки). Знайте, діти, ваші батьки цікавляться вами, турбуються про вас, ваше навчання і, також, мріють, як і ви, про краще життя.
3 струмок – ГАРМОНІЙНИЙ
Лист у майбутнє
Якщо б я зараз вас запитала, якою б ви хотіли бачити свою дитину в майбутньому, років, скажімо, через п’ятнадцять, ви, певно, відповіли б, що в першу чергу — здоровою та щасливою. Проте, і мама, і тато хотіли б бачити свою дитину успішною, розумною, освіченою.
Напишемо дітям лист у майбутнє. (У ньому батьки висловлюють бажання, а деякі сподіваються на те, що дитина виросте внутрішньо стійкою і чемною, буде знаючою і розумною, досягне конкретної мети.)
Вручення листів дітям.
4 струмок – ДИВОКРАЙ
Вправа РУКА В РУЦІ
Виявимо, наскільки добре батьки знають своїх дітей; з’ясуємо, чого саме бракує батькам у стосунках з дітьми.
Дитяча долонька. У кожного — вирізана долонька, на кожному пальчику якої слід написати відповідь на п’ять запитань.
- Хто твої друзі? Запиши ім’я друга-однокласника.
- Який урок тобі подобається?
- Ти часто сперечаєшся з батьками, кричиш і не виконуєш їхніх прохань?
ТАК – НІ (Обведи одне слово).
- Чим полюбляєш займатися найбільше?
- Тобі подобається вчитися у школі? ТАК – НІ – НЕ ЗНАЮ (Обведи одне слово).
Батьки відповідають на питання своєї долоньки.
Скільки у тебе є вірних друзів?0 – 1 – 2 – 3 – більше 5-ти. Обери і обведи відповідну цифру.
Уроки якого предмету в школі найбільше подобаються твоїй дитині?Ти часто сперечаєшся зі своєю дитиною?
Чим захоплюєшся (полюбляєш займатися найбільше)?
Яких якісних (чи кількісних) змін бажаєшрідній школі?(Конкретно одне побажання).
Здаємо долоньки вчителю. Після опрацювання долоньок – анкет я поверну їх вам, збережете у Портфоліо.
Підсумок.
Дорослі повинні знати: щоб дитина не зупинялася на півшляху до знань, щоб вона дійшла до мети, батьки не мають права лишатися осторонь, а повинні завжди перебувати з нею поруч.
Пам’ятаймо : У сім’ї закладається коріння, з якого
виростають потім і гілки, і квіти, і плоди.
Звучить пісня «Квітка – душа».
ДОДАТОК:
1 струмок
УВАЖНИЙ
***
ВПІЗНАЙ СВОЮ ДИТИНУ
2
струмок
МОВОГРАЙ
***
ВИРОСТИМОСАД
4
струмок
ГАРМОНІЙНИЙ
***
Лист в майбутнє
3 струмок
ДИВОКРАЙ
***
РУКА в РУЦІ
1 коло
.
ПРИСЛІВ’Я
.
Склади частини пазлів
2 коло
.
ЗАГАДКИ
.
Мама загадує,
Дитина відгадує
3 коло
.
ПІСНЯ
.
Заспівай народну пісню
4 коло
.
ТАНОК
.
Танцюємо
разом
Добрі слова – це сади,
добрі думки – квіти,
добрі слова – коріння,
добрі справи – плоди.
1-ша команда: Сонце – прислів’я:
2 команда
Загадки:
Ми родились у долині, у білесенькій хатині,
коло вишень і калини. За хатиною садок
і зелений моріжок, там багато є квіток.
Під горбом ставочок сяє, різна рибонька гуляє,
Качка з дітьми пропливає.
Як же зветься гарний край, де за ставом степ і гай
пишно квітнуть, наче рай?(Україна)
Ось стоїть біленька хата - там твої матуся й тато,
твої сестри та брати і, звичайно, там є ти.
Ще бабусі, дідусі, зібралися геть усі!
Бути в кожного повинна дружна та міцна …(Родина)
Це - державний символ, він є в кожної держави,
це для всіх – ознака сили, це для всіх – ознака слави.
Синьо-жовту барву має, синє – небо, жовте – жито,
ми його оберігаєм, він – святиня, знають діти.(Прапор)
Що за пісня урочиста, ще й державна, знаємо усі?Для кожного села, містечка, міста – це клич один з мільйонів голосів.
Це наша правда, заповідь священна, хай чують друзі й вороги,
в цій пісні Україна вічна, незнищенна, від неї ясне світло навкруги. (Гімн)
Цей знак державний – це воля, слава, сила.
Цей знак ми Логосом у ейдосі зростили.
Показує він – що ми були і є, і завжди будем.
Добро і світло несемо ми людям. (Герб)
Що два тижні зелениться,
Два тижні колоситься,
Два тижні відцвітає,
Два тижні наливає,
Два тижні підсихає? (Жито)
Коли все у тебе гарно, коли день пройшов не марно,
наче квітка розквітаєш, на обличчі її маєш.
Посміхаються вуста. Що це? Відповідь проста. (Усмішка)
3 команда: пісня -
4 команда: таночок -
фінальна пісня – Квітка душа -
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.