-
Протоколи засідання психолого-педагогічного супроводу за 2024-2025 навчальний рік
Протоколи засідання психолого-педагогічного супроводу за 2024-2025 навчальний рік -
У школах з'являться нові правила! Вчителів можуть не допустити до уроків
У школах з'являться нові правила! Вчителів можуть не допустити до уроків без: -
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних
- 14-08-2019, 10:50
- 6 533
- 0
№ уроку | Дата | Тема уроку | Очікувані результати навчання | Сторінки підручника., зошита |
Добуквений період | ||||
1. | Кличе вересень діток до школи. Ознайомлення з «Букварем». Речення. Спосіб умовного позначення речення. | Учень / учениця: - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); - сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; - висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні; - виокремлює речення з мовного потоку, розуміє їх зміст, складає речення за поданою графічною схемою, з допомогою вчителя аналізує їх за кількістю слів | Буквар, с. 3-5 | |
2. | Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. | Учень / учениця: - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - приймає правильну позу перед початком письма, кладе правильно зошит на парту перед початком письма і зберігає таке його положення під час письма | Зошит, с. 3-4 | |
3. | Україна моя, рідний краю. Слово. Складання речень за поданою графічною моделлю та малюнком. | Учень / учениця: - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); - сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; - висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні; - складає речення за поданою графічною схемою, з допомогою вчителя аналізує їх за кількістю слів | Буквар, с. 6-7 | |
4. | Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбовування малюнків. | Учень / учениця: - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні; - показує правильне положення ручки (олівця) в руці і зберігає його під час розфарбовування малюнків та письма | Зошит, с. 5 | |
5. | Київ — столиця України. Склад. Наголос. Поділ слів на склади. Наголошений склад. | Учень / учениця: - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); - сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; - висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади) | Буквар, с. 8-9 | |
6. | Шкільне приладдя. Ознайомлення із сіткою зошита. Письмо коротких і довгих вертикальних та похилих ліній. | Учень / учениця: - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні; - підтримує аргументами власні думки або спростовує їх; - орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита; - правильно виконує підготовчі вправи до написання букв | Зошит, с. 6 | |
7. | Я і моя родина. Звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Звуковий аналіз слів. | Учень / учениця: - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); - сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; - висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) | Буквар, с. 10-11 | |
8. | Дитячі іграшки. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній із заокругленням справа. | Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні; - розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; - висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні; - орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита; - правильно виконує підготовчі вправи до написання букв | Зошит, с. 7 | |
9. | Музики чарівні звуки. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Формування навичок звукового аналізу слів. | Учень / учениця: - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); - уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо); - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - розрізняє тверді і м’які приголосні звуки | Буквар, с. 12-13 | |
10. | Досліджуємо медіа. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнком. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням вгорі та внизу. | Учень / учениця: - обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита; - правильно виконує підготовчі вправи до написання букв | Зошит, с. 8 | |
11. | Лісові мешканці. Слова, які відповідають на питання хто?що? Логічні вправи за питаннями хто? що? Складання речень. | Учень / учениця: - упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ставить до них питання; розрізняє назви істот і неістот; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - складає речення за поданою графічною схемою, з допомогою вчителя аналізує їх за кількістю слів | Буквар, с. 14-15 | |
12. | Овочі і фрукти. Закріплення уміння писати в рядку. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. | Учень / учениця: - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита; - правильно виконує підготовчі вправи до написання букв | Зошит, с. 9 | |
13. | Українські народні казки. Досліджуємо медіа. Театралізація уривків казки «Колосок». Робота з дитячою книжкою. | Учень / учениця: - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; - обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя/ вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах | Буквар, с. 16-17 | |
14. | Одяг і взуття. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Письмо довгих і коротких похилих ліній із заокругленням зліва. Домальовування малюнків. Розвиток зв’язного мовлення. | Учень / учениця: - складає речення за поданою графічною схемою; - орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита; - правильно виконує підготовчі вправи до написання букв; - створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо) з допомогою вчителя / вчительки, зважає на мету й аудиторію | Зошит, с. 10 | |
15. | На подвір’ї у селі. Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? | Учень / учениця: - упізнає і розрізняє слова – назви ознак, ставить до них питання; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого | Буквар, с. 18-19 | |
16. | Побутова техніка. Складання зв’язної розповіді за малюнком. Письмо великих і малих півовалів. Складання речень за поданою графічною моделлю. | Учень / учениця: - розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні; - складає речення за поданою графічною схемою; - поповнює власний словниковий запас; - орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита; - правильно виконує підготовчі вправи до написання букв | Зошит, с. 11 | |
17. | Транспорт. Слова, які відповідають на питання що робить? що зробив? що зробить? Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту. | Учень / учениця: - упізнає і розрізняє слова – назви дій, ставить до них питання; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого | Буквар, с. 20-21 | |
18. | Складання речень про пори року. Добирання ознак до слів. Письмо великих і малих овалів. | Учень / учениця: - орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита; - правильно виконує підготовчі вправи до написання букв; - складає речення за малюнками; - розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова; ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації | Зошит, с. 12 | |
19. | Пори року. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. | Учень / учениця: - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні | Буквар, с. 22-23 | |
20. | Культура спілкування і культура мовлення. Слова ввічливості. Підготовчі вправи до написання букв. | Учень / учениця: - звертається, вітається, прощається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова; - складає речення за поданою графічною схемою; - уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо); - орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита; - правильно виконує підготовчі вправи до написання букв | Зошит, с. 13 | |
21. | Цікавих казок цілий мішок… Слухання й розповідання казок. Театралізація уривків казки «Колобок». | Учень / учениця: - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; - обговорює враження від драматизації з позиції глядача, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації відповідають ролі | Буквар, с. 24-25 | |
22. | Птахи. Підготовчі вправи до написання букв. Складання речень за малюнком і графічними моделями. | Учень / учениця: - складає речення за поданою графічною схемою і малюнком; - орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита; - правильно виконує підготовчі вправи до написання букв; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо | Зошит, с. 14 | |
23. | Узагальнення знань учнів. Досліджуємо медіа. | Учень / учениця: - обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах; - визначає, кому і для чого призначений медіатекст; - визначає тему і головну думку простих візуальних медіатекстів; - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні | Буквар, с. 26-29 | |
24. | Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв. Співвіднесення слів і звукових моделей. | Учень / учениця: - орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; - правильно виконує підготовчі вправи до написання букв; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - розпізнає слова назви предметів, ознак, дій | (Зошит, с. 15) | |
Буквений період | ||||
25. | Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Інтонаційне читання речень. Складання речень за малюнками. | Учень / учениця: - має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні | Буквар, с. 30-31 | |
26. | Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - складає речення за малюнком | Зошит, с. 16 | |
27. | Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Інтонаційне читання речень. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою. | Учень / учениця: - має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні | Буквар, с. 32-33 | |
28. | Письмо великої букви А. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Аа. Складання речень за малюнками. Розвиток зв’язного мовлення. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - складає речення за малюнком | Зошит, с. 17 | |
29. | Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Інтонаційне читання речень. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні | Буквар, с. 34 | |
30. | Письмо малої букви у. Написання буквосполучень, речення. Складання речення за малюнком. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - складає речення за малюнком | Зошит, с. 18 | |
31. | Закріплення звукового значення вивчених букв. Читання буквосполучень. Складання розповіді за малюнком. Складова будова слів. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні | Буквар, с. 35 | |
32. | Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. Написання речення. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - складає речення за малюнком | Зошит, с. 19 | |
33. | Звук [и], позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Читання буквосполучень. Складання речень за малюнками. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні | Буквар, с. 36-37 | |
34. | Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - складає речення за малюнком | Зошит, с. 20 | |
35. | Звуки [м], [м?], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Утворення слів. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - читає прямі та обернені склади, слова складами; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Буквар, с. 38 | |
36. | Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Звуковий аналіз слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє | Зошит, с. 21 | |
37. | Закріплення звукового значення букви «ем». Читання і доповнення речень. Складання розповіді за малюнком. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає слова складами; - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні | Буквар, с. 39 | |
38. | Письмо малої букви и. Безвідривне з’єднання букв. Порівняння друкованих і писаних букв. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє | Зошит, с. 22 | |
39. | Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів і слів із вивченими буквами. Буква «і» в ролі окремого слова. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - читає прямі і обернені склади, слова по складах; - спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору; - підтримує аргументами власні думки або спростовує їх | Буквар, с. 40 | |
40. | Письмо великої букви И. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє | Зошит, с. 23 | |
41. | Закріплення звукового значення букви «і». Співвіднесення звукових схем і слів. Складання розповіді за серією малюнків. Робота з дитячою книжкою. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні | Буквар, с. 41 | |
42. | Письмо малої букви м. Написання складів із буквою м, слів, речення. Розфарбовування малюнка. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - розрізнює друковане і рукописне письмо; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє | Зошит, с. 24 | |
43. | Звуки [н], [н?], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання прямих і обернених складів. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); - ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації | Буквар, с. 42 | |
44. | Письмо великої букви М. Написання складів та слів із буквою М, речення. Розфарбовування малюнка. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; списує склади, слова з рукописного тексту; - складає речення за малюнком | Зошит, с. 25 | |
45. | Закріплення звукових значень букви «ен», умінь читати склади й слова з нею. Ребус. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - читає слова складами; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - складає речення за малюнком; підтримує аргументами власні думки або спростовує їх | Буквар, с. 43 | |
46. | Письмо малої букви і та великої букви І. Написання буквосполучень, складів, речень. Виділення вивчених букв у словах. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; списує склади, слова з рукописного тексту; - складає речення за малюнком | Зошит, с. 26 | |
47. | Звуки [л], [л?], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає слова складами | Буквар, с. 44 | |
48. | Закріплення вміння писати вивчені букви. Працюємо з медіа. Складання речень за поданою графічною схемою. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; списує склади, слова з рукописного тексту; - складає речення за поданими графічними схемами | Зошит, с. 27 | |
49. | Закріплення звукових значень букви «ел». Утворення слів. Читання та доповнення речень. Складання розповіді за малюнком. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає слова складами; - складає речення за малюнком | Буквар, с. 45 | |
50. | Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею. Звуковий аналіз слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - розрізнює друковане і рукописне письмо; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; списує склади, слова з рукописного тексту | Зошит, с. 28 | |
51. | Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів. Складання слів із вивчених букв. Складання розповіді за малюнком. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - читає слова складами (окремі слова нескладної структури – цілком); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - складає речення за малюнком | Буквар, с. 46 | |
52. | Письмо великої букви Н. Написання складів, буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - розрізнює друковане і рукописне письмо; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - списує склади, слова з рукописного і друкованого тексту | Зошит, с. 29 | |
53. | Закріплення звукового значення букви «ве». Читання та утворення слів. Складання речень за малюнком. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - читає слова складами (окремі слова нескладної структури – цілком); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - складає речення за малюнком | Буквар, с. 47 | |
54. | Письмо малої букви л. Написання складів та слів із буквою л. Звуковий аналіз слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє | Зошит, с. 30 | |
55. | Звуки [с], [с?], позначення їх буквою «ес». Читання прямих і обернених складів, слів. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - читає слова складами (окремі слова нескладної структури – цілком); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Буквар, с. 48 | |
56. | Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквою Л, речення. Написання імен з великої букви. Складання слів. Розвиток зв’язного мовлення. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються | Зошит, с. 31 | |
57. | Закріплення звукових значень букви «ес». Читання і утворення слів. Опрацювання тексту «Ліс». | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає слова складами; - прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями | Буквар, с. 49 | |
58. | Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. Складання і записування слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Зошит, с. 32 | |
59. | Звуки [к], [к?], позначення їх буквою «ка». Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - читає слова складами; - ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння | Буквар, с. 50 | |
60. | Письмо великої букви В. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання речень за малюнками і графічними схемами. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - складає речення за малюнками та поданими графічними схемами | Зошит, с. 33 | |
61. | Закріплення звукового значення букви «ка». Читання слів, речень. Словниково-логічні вправи. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - читає слова складами; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Буквар, с. 51 | |
62. | Письмо малої букви с. Написання буквосполучень та слів із буквою с. Доповнення і записування слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова з рукописного тексту; перевіряє написане | Зошит, с. 34 | |
63. | Закріплення вивчених букв. Досліджуємо медіа. Театралізація уривків казки «Котик і Півник». Переказування казки «Кривенька качечка» за серією малюнків. | Учень / учениця: - сприймає на слух і розповідає найвідоміші українські народні казки; - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо); - обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах | Буквар, с. 52-53 | |
64. | Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Доповнення і записування речень. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане; - складає речення за малюнком | Зошит, с. 35 | |
65. | Звуки [р], [р?], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речення. Скоромовка. Складання речень за малюнками. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - читає слова складами; - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування | Буквар, с. 54-55 | |
66. | Письмо малої букви к. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к. Словниково-логічні вправи. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Зошит, с. 36 | |
67. | Закріплення звукових значень букви «ер». Опрацювання вірша Л. Біленької «Ранок». Словниково-логічні вправи. Загадки. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями; - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Буквар, с. 56-57 | |
68. | Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, слів. Доповнення слів. Складання і записування слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане | Зошит, с. 37 | |
69. | Звуки [п], [п?], позначення їх буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації | Буквар, с. 58 | |
70. | Письмо малої букви р. Написання буквосполучень, слів із буквою р. Написання речень. Розвиток зв’язного мовлення. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане | Зошит, с. 38 | |
71. | Закріплення звукового значення букви «пе». Словниково-логічні вправи. Читання речень. Скоромовка. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає слова складами | Буквар, с. 59 | |
72. | Письмо великої букви Р. Написання буквосполучень, слів та речень. Доповнення слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане | Зошит, с. 39 | |
73. | Звуки [т], [т?], позначення їх буквою «те». Читання прямих і обернених складів, слів, речень. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - читає слова складами; - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) | Буквар, с. 60 | |
74. | Письмо малої букви п. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане | Зошит, c. 40 | |
75. | Закріплення звукових значень букви «те». Складання слів. Словниково-логічні вправи. Ребуси. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування | Буквар, с. 61 | |
76. | Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане | Зошит, c. 41 | |
77. | Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Читання слів. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - читає слова складами; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - поповнює власний словниковий запас | Буквар, с. 62 | |
78. | Письмо малої букви т. Письмо буквосполучень, слів із буквою т. Складання, доповнення і записування слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Зошит, с. 42 | |
79. | Закріплення звукового значення букви «е». Читання слів, речень. Словниково-логічні вправи. Ребус. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - читає слова складами; виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Буквар, с. 63 | |
80. | Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень. Складання розповіді за малюнком і опорними словами. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - будує зв’язне висловлювання за малюнком та опорними словами | Зошит, с. 43 | |
81. | Закріплення звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Прислів’я. | Учень / учениця: - сприймає на слух і розповідає найвідоміші казки; - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо); - обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах | Буквар, с. 64-65 | |
82. | Письмо малої букви е. Написання складів, слів. Утворення і записування слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Зошит, с. 44 | |
83. | Звуки [д], [д?], позначення їх буквою «де». Утворення і читання слів. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Буквар, с. 66 | |
84. | Письмо великої букви Е. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів. Розвиток зв’язного мовлення. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане | Зошит, с. 45 | |
85. | Закріплення звукових значень букви «де». Опрацювання тексту «Сад». Скоромовка. | Учень / учениця: - прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту; - розрізняє головне і другорядне в тексті; - визначає тему і головну думку в тексті | Буквар, с. 67 | |
86. | Письмо малої букви д. Написання складів і слів із буквою д. Складання і записування слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Зошит, с. 46 | |
87. | Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Складання розповіді за серією малюнків. | Учень / учениця: - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту; - складає зв’язну розповідь за серією малюнків | Буквар, с. 68-69 | |
88. | Письмо великої букви Д, буквосполучень та слів із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. Скоромовка. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане | Зошит, с. 47 | |
89. | Звуки [з], [з?], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Утворення і читання слів. Складання тексту за малюнком і опорними словами. Скоромовка. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Буквар, с. 70 | |
90. | Письмо малої букви з. Написання буквосполучень та слів із буквою з. Звуковий аналіз слів. Доповнення слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) | Зошит, с. 48 | |
91. | Закріплення звукових значень букви «зе». Опрацювання тексту «У зоопарку». | Учень / учениця: - прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту; - розрізняє головне і другорядне в тексті | Буквар, с. 71 | |
92. | Письмо великої букви З. Написання буквосполучень, слів та речень із буквою З. Списування скоромовки, поданої друкованим шрифтом. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане | Зошит, с. 49 | |
93. | Закріплення звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Складання розповіді за серією малюнків. | Учень / учениця: - сприймає на слух і розповідає найвідоміші українські народні казки; - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо); - обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах; - спостерігає за використанням кольору, музики, анімації в медіатексті | Буквар, с. 72-73 | |
94. | Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане | ||
95. | Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речення. Словниково-логічні вправи. | Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | Буквар, с. 74 | |
96. | Письмо букви ь окремо та в поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) | Зошит, с. 50 | |
97. | Закріплення букви «знак м’якшення». Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою. | Учень / учениця: - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного | Буквар, с. 75 | |
98. | Закріплення уміння писати ь у поєднанні з вивченими буквами. Словниково-логічні вправи. Написання речень. Розвиток зв’язного мовлення. | Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує речення з рукописного тексту | Зошит, с. 51 | |
99. | Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. | Учень / учениця: - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - розповідає про свої враження від прослуханих / переглянутих медіапродуктів; - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного | Буквар, с. 76-77 | |
100. | Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. [1] | Учень / учениця: - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) | ||
101. | Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. | Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом | ||
102. | Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. | Учень / учениця: - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) | ||
103. | Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. | Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом | ||
104. | Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. | Учень / учениця: - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) | ||
105. | Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. | Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом | ||
106. | Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. | Учень / учениця: - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) | ||
107. | Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. | Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом | ||
108. | Закріплення уміння писати вивчені літери. Складання й записування слів із вивчених букв. | Учень / учениця: - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) | ||
109. | Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. | Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом | ||
110. | Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. | Учень / учениця: - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) | ||
111. | Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. | Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом | ||
112. | Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення. | Учень / учениця: - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) |
[1] Резервні уроки, які вчитель використовує відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу.
Залишайтесь з нами, на нашому педагогічному проекті
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.