Популярні новинки
-
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом -
Пісні про школу на випускний початкових та старшіх класів
Пісні про школу на випускний початкових та старшіх класів.Шкільні роки. Пісні про школу + караоке -
Сценарій випускного свята в садочку в стилі "Ми на1+1" "Премія Оскар 2025"
Сценарій випускного свята в садочку в стилі "Ми на1+1" "Премія Оскар 2025"
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка

Щоденні 5 НУШ 1 клас. Вересень - жовтень
- 4-08-2019, 23:38
- 21 040
- 2
Авторська розробка на тему:
Розробити алгоритм проведення, матеріали,
картки контролю, картки самооцінювання тощо
для «Щоденні 5» у період вересень – жовтень 1 кл.
зокрема початкової, актуалізує пошук технологій, адекватних до
сучасної мети і завдань, що знайшло відображення в концепції
«Нової української школи» (2017). Розбудова нової української школи може
бути ефективною за умови вивчення й упровадження в освітній процес
продуктивних здобутків і досвіду зарубіжних освітніх систем із означеної проблеми.
Мета: Сформувати творчу особистість кожного учня, формувати учнів,
здатних самостійно мислити, приймати сміливі і нестандартні рішення,
творчо ставитись до праці.
На відміну від специфіки роботи вчителя у традиційній українській школі, вчителі,
що працюють за технологією Daily, взаємодіють з тими, хто потребує їхньої уваги.
Вони не відволікаються, коли їм хтось повідомляє про іншого школяра.
Учителі працюють з маленькою групою дітей, а решта учнів працює самостійно.
У кінці дня вчителі спілкуються з кожним учнем. Вони підсумовують успішні
досягнення, які дитина мала протягом дня. Коли школярі залишають клас,
школу, учителі роблять аналіз учнівських робіт, які були виконані
впродовж дня, оцінюють їх
Першим етапом впровадження Daily 5 – це «Читання для себе».
Його вчитель може застосовувати як під час уроку, так і впродовж дня
Другий етап Daily 5 – це «Читання для когось».
Під час виконання цього виду роботи учитель може запропонувати учням текст для читання.
А також учні за інтересами можуть самостійно обрати книгу для роботи.
Третій етап Daily 5 – це «Слухання».
Під час виконання цього виду роботи вчитель готує для учнів аудіозаписи,
які вони обирають і слухають. А також учень може самостійно обрати
аудіозапис для слухання.
Четвертий етап Daily 5 – це «Робота зі словами».
Його можна використовувати на уроках мови та читання. Під час цього виду
діяльності вчитель добирає слова, які б він хотів опрацювати з учнями.
Також використовує і ті слова, які передбачені навчальною програмою.
У свою чергу учні можуть запропонувати опрацювати незнайомі слова,
які вони зустріли під час читання художніх творів, розв’язуванні математичних задач,
під час роботи з текстами на уроці природознавства.
П’ятий етап Daily 5 – це «Письмо для себе».
Під час виконання цього виду роботи учитель може запропонувати учням
будь-яку тему для письма. А також школярі за інтересами можуть самостійно
обирати теми, наприклад, «Моя мрія», «Моя улюблена книга та інші.
Під час виконання цієї діяльності учні займають зручне для письма місце і
впродовж відведеного часу працюють. «Письмо для себе» допомагає
школярам вчитися висловлювати думки і записувати їх на папері, розвивати
зв’язне мовлення.
Ім’я _____________________________________
Читання для себе
Вибери книгу і читай для себе
Назва | |
Автор |
Читаю для друга
Я читаю з другом ____________________
Назва ________________________
_________________ ____________
_________________ ______________
Автор ____________ ____________
__________________ _____________
Мені сподобалось у книзі ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мені не сподобалось у книзі ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни прочитану книгу
Слухання
Ім’я _______________________________
Назва книги (твору) _______________________
_________________________________________
Моя улюблена частина
Головний герой
Він має такі риси:
_______________________________________________________________________________________________________________________
Я оцінюю цю історію на
Робота зі словами
Допиши на дошці слово Україна стільки разів, скільки поміститься. Порахуй їх кількість.
Україна
Склади з цим словом речення.
Автор: Біла Катерина

Залишайте свої коментарі
Шановний користувач нашого сайту!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.