-
Урок 12. Графіки рівномірного руху
Урок 12. Графіки рівномірного руху -
Урок фізики 11. Учимося розв’язувати задачі
Урок фізики 11. Учимося розв’язувати задачі -
Урок 13. Розв’язування графічних задач на рівномірний рух тіла
Урок 13. Розв’язування графічних задач на рівномірний рух тіла
- 3-08-2019, 11:38
- 13 710
- 0
Сценарій свята:
Ведуча. У народі існує притча. Коли народжується дитина, Господь благословляє її своєю рукою. Покладе на голову – мудрою буде, на серце – милосердною, на руки – майстром. А цій людині Господь одночасно поклав руку на голову, серце, руки. Ім’я цієї людини – Вчитель.
Ведучий. Шановні вчителі! У першу неділю жовтня у вас професійне свято. Сьогодні ми хочемо сердечно вас привітати з Днем вчителя.
Ведуча. Дуже часто вчителі, як і люди інших професій, задають собі питання, а чи правильний я вибрав життєвий шлях. Не кожен вчитель проходив тест на професійні навики. Тому пропонуємо його вам пройти зараз.
Ведучий. Ваше завдання відповідати лише так або ні. Відповіді можете записати на аркушах.
1. Ви несете з дому до школи все, що може вам знадобитися на робочому місці. Так чи ні?
2. Ваша сім'я принесена в жертву освіті, вона теж працює з вами, хоча і не числиться у штаті. Працюють, тихо жаліючи вас, а інші – проклинаючи школу. Так чи ні?
3. Люди, далекі від освіти, не розуміють, коли ви говорите про своїх 10 дітей і 20 батьків. Так чи ні?
4. Ви ніяк не можете визначитися з 1 вересня – приймати вам вітання або співчуття. Так чи ні?
5. Кожна неформальна зустріч з колегами неминуче переростає в міні-педраду, незважаючи на те, що ви весь час присягаєтесь про школу не говорити. Так чи ні?
6. Чужих грошей у вашій сумочці завжди більше, ніж своїх. Так чи ні?
7. Ви схоплюєтеся серед ночі, щоб записати чергову геніальну ідею до завтрашнього уроку. Так чи ні?
8. Ваш будинок вже задихається від вазочок і інших непотрібних дрібничок, викинути які вам не дозволяє совість – подарунки ж. Так чи ні?
9. З вами вітається половина району і ця ж половина оцінює як ви, де ви і з ким ви? Так чи ні?
10. Ви вмієте фарбувати, клеїти, забивати цвяхи, лагодити меблі, працювати до ранку, умовляти, прощати, ходити на роботу хворим і входити в чиєсь становище. Так чи ні?
Ведуча. Якщо у вас вийшло 5 і більше так, вітаємо. Ви – справжній вчитель.
Ведучий. Сьогодні ми хочемо дати вам можливість повернутися за шкільну парту і відчути те, що відчуваємо ми.
Ведуча. В цей осінній святковий день ми проведемо для вас інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. Побудьте декілька хвилин уважними учнями. І як заведено у вас спочатку оголосимо тему і мету цього уроку.
Ведучий. Отже, тема уроку звучить так: «Учительська доля. Яка вона?».
Ведуча. Мета уроку: у доступній формі донести до свідомості учителя те, що він – Учитель з великої букви. Продовжувати розвивати слух і терпіння. Розвивати уміння правильного відпочинку. Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів.
Ведучий. 240 довгих днів ви терзаєте наші легко ранимі душі своїми питаннями. Хто з нас не відчував того страху, коли палець учителя поступово опускається в журналі до твого прізвища. І це саме в той день, коли ти не вивчив урок, коли дуже хочеться піти на дискотеку, чи пройтися ніби ненароком по вулиці, де живе кохана. І лише один день, ради якого варто терпіти такі муки – це сьогоднішній. Саме в цей день ми маємо можливість запитати вас, перевірити, чи знаєте ви самі те, що учите нас.
Ведуча. Тому ми зараз перевіримо, як ви знаєте математику. Я запропоную вам легку задачку. А вирішити її буде все-одно тяжко, хоча рахувати ви умієте. Прошу піднімати руку. Слухайте уважно, повторювати двічі не буду.
Летіли дві лелеки. Одна біла, друга - направо. Скільки важить кілограм цементу, якщо їжачок має 240 голок? (1 кг).
Вчені схрестили вужа і їжака. І що вийшло? (100м колючого дроту.)
Чому в школі — уроки, а в інституті — пари?
(Тому, що в школі вчаться, а в інституті — паряться.)
Що потрібно робити, щоб у кімнаті було більше повітря? (Менше дихати.)
Ви сидите в літаку, спереду кінь, позаду автомобіль. Де Ви є? (На каруселі.)
Яка жінка спочатку треться біля тебе, а потім вимагає гроші? (Кондуктор у трамваї.)
Ведучий. Дорогі вчителі, чи не здається вам, що після такої серйозної розмови настав час фізкультхвилинки? Попрошу всіх вийти із-за парт. Учні теж можуть встати. Право провести невеличку розминку надається народному вчителю школи Бардокіну Роману Миколайовичу.
Пісня та танець під музику «Макарена».
Ведучий. Продовжимо урок. Наступне завдання з української мови.
Дорогі вчителі, напишіть, будь ласка, міні-твір на тему «Чому я став вчителем?» У вас є ручки і листочки, напишіть буквально 3-4 речення.
Звучить музика.
Ведуча. А поки наші педагоги стараються, у нас є музичний подарунок. Що відчуває чоловік вчительки, яка постійно сидить у школі.
Звучить пісня-переробка «Підманула, підвела».
Ведучий. Я думаю, що усі вже написали твори, можливо є бажаючі прочитати свій твір вголос … Молодці, усі роботи я попрошу вас здати, ми їх перевіримо і поставимо вам оцінки. Дякуємо, любі вчителі, за урок.
Ведуча. Ми досить мало знаємо про наших вчителів. Знаємо, як їх звати, що вчать. А сьогодні попробуємо дізнатися трохи більше. Бліц-опитування. Дорогі вчителі, просимо вас бути чесними і відповідати максимально швидко.
1. Про яку людину з вашого оточення варто написати книгу?
2. Кеди чи підбори?
3. Ваша дитяча мрія?
4. Чого боїтеся?
5. Ваша сильна сторона.
6. Оберіть , будь ласка: кактус, квітка, дерево.
7. Якби ви зустріли себе 15 річного, щоб ви порадили йому.
8. Кращий метод подолати стрес.
9. Розум чи краса?
10. Опишіть себе одним словом
11. Найкраща порада, яку ви коли-небудь отримували?
12. У якому класі ви проводили свій перший урок?
13. Що таке щастя?
14. Як звали вашу першу вчительку?
15. Скільки сходинок є на сходах у школі між першим і другим поверхом?
16. Улюблена страва.
А зараз ми ще й подивимося, як працюють та відпочивають наші вчителі.
Перегляд відеоролика, змонтованого із фотографій 5-річної давності.
Ведучий. Наші вчителі – найкращі. Вони заслуговують на слова вдячності, любов, а також на нагороду. Вперше в історії нашої школи у День вчителя ми проведемо церемонію нагородження премією… « Золотий бублик»!
Ведуча. А чому « Золотий бублик»? Я знаю, що є премія «Оскар», «Ніка»,
«Тріумф», А наша – « Золотий бублик» ?
Ведучий. Ну як це чому? Хіба ти не розумієш? Бублик – це хліб, хліб – усьому голова, як і наші вчителі.
Ведуча. Так! А мені бублик нагадує обручку, яка не має ні початку, ні кінця!
Ведучий. А до чого тут обручка, яке відношення вона має до наших вчителів?!
Ведуча. Хіба ти не розумієш? Той, хто обрав цю професію вчителя, наче одружився з нею. Школа – це їх друга половина.
Ведучий. Уявляю, як потерпають від цього їх перші половини. А мені бублик нагадує нагороду, яку отримує від суспільства майже кожний з них.
Ведуча. Не зрозуміла, про яку це ти нагороду?
Ведучий. Як про яку? Ну про ту, про дірку від бублика!
Ведуча. Ні, ні! Ніяких дірок! Сьогодні тільки «Золоті бублики», які символізують нашу любов та повагу, наше захоплення та пошану, нашу увагу та вдячність!
Ведучий. Шановні вчителі, заздалегідь перепрошуємо, що наші бублики будуть не з золота. Ну ви ж розумієте, що у часи всесвітньої економічної кризи золото дісталось іншим…
Премію «Золотий бублик» отримує директор школи Бурдейна О.Т. за вмілу організацію шкільного життя.
Премію «Золотий бублик» отримує завуч школи Шалай О.Р за те, що добре справляється з обов’язками правої руки.
….вчитель української мови та літератури Ольга Вікторівна – ви навчили нас бути справжніми патріотами своєї держави;
– вчителі математики Леся Василівна та Ольга Василівна – ви допомогли нам стати логічними і послідовними у своїх діях і починаннях;
– вчитель фізкультури Роман Миколайович – ви зробили нас стрункими, красивими, здоровими;
– педагог-організатор Неля Стахівна – ви зробили наше шкільне життя цікавим та веселим;
– вчитель трудового навчання Петро Євгенович – ви зміцнили наші руки, зробили їх золотими;
– вчитель біології Зіна Миронівна – ви навчили нас любити природу, берегти її красу і чистоту;
– вчитель інформатики Олександр Віталійович – ви зблизили нас із сучасністю – відкрили вікно до світу комп’ютерних технологій;
– вчитель зарубіжної літератури Ігор Михайлович – ви розвинули в нашій душі поетичність і красу, любов до прекрасного;
– вчитель іноземної мови Ірина Йосипівна — ви дали нам друге життя, адже скільки людина знає мов, стільки разів вона й живе!
– вчителі початкових класів Надія Петрівна, Ліля Євгенівна, Людмила Сергіївна, Оксана Йосипівна – разом із вами ми зробили перші кроки на шляху до освіченості.
Ну і премію дамо техперсоналу – вони теж заслужили.
А тепер просимо до спільної фотографії.
Ведуча. Дорогі вчителі. Нехай в оселях ваших завжди панує злагода, в серцях - добро, в помислах - мудрість, у засіках - достаток. А нелегка педагогічна нива колоситься рясним урожаєм людської вдячності.
Ведучий. Ми Вас всіх лю-би-мо!
Звучить пісня у подарунок «А ми бажаєм Вам добра».
до школи все, що вам
може пригодитися
на робочому місці.
в жертву освіті,
вона теж працює з вами,
хочаі не числиться у штаті.
Працюють тихо, жаліючи вас,
а дехто проклинає школу.
Залишайтесь з нами, на нашому педагогічному проекті
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.