-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 25-07-2019, 18:21
- 9 388
- 1
Предмет_________________________________________ Дата_____________ |
Тема уроку:________________________________________________________ |
Корекційна мета уроку:______________________________________________ |
Індивідуальні завдання уроку:________________________________________ |
Рекомендації щодо діяльності вдома:___________________________________ |
Спостереження:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Предмет_________________________________________ Дата_____________ |
Тема уроку:________________________________________________________ |
Корекційна мета уроку:______________________________________________ |
Індивідуальні завдання уроку:________________________________________ |
Рекомендації щодо діяльності вдома:___________________________________ |
Спостереження:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Предмет_________________________________________ Дата_____________ |
Тема уроку:________________________________________________________ |
Корекційна мета уроку:______________________________________________ |
Індивідуальні завдання уроку:________________________________________ |
Рекомендації щодо діяльності вдома:___________________________________ |
Спостереження:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Предмет_________________________________________ Дата_____________ |
Тема уроку:________________________________________________________ |
Корекційна мета уроку:______________________________________________ |
Індивідуальні завдання уроку:________________________________________ |
Рекомендації щодо діяльності вдома:___________________________________ |
Спостереження:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Предмет_________________________________________ Дата_____________ |
Тема уроку:________________________________________________________ |
Корекційна мета уроку:______________________________________________ |
Індивідуальні завдання уроку:________________________________________ |
Рекомендації щодо діяльності вдома:___________________________________ |
Спостереження:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Предмет_________________________________________ Дата_____________ |
Тема уроку:________________________________________________________ |
Корекційна мета уроку:______________________________________________ |
Індивідуальні завдання уроку:________________________________________ |
Рекомендації щодо діяльності вдома:___________________________________ |
Спостереження:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.