-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Наші гості: 62
- 18-07-2019, 17:52
- 9 794
- 0
Мета: ознайомити учнів з походженням слів, які вони вживають щодня, розвивати в учнів прагнення до нових знань, розвивати інтерес до традицій школи; удосконалювати читацькі навички; виховувати любов до книги, інтерес до вивчення рідної мови, виховувати бажання добре вчитися, щоб стати освіченою людиною.
Українська мова. Урок розвитку зв’язного мовлення
Мета: розвивати зв’язне мовлення учнів, збагачувати словниковий запас учнів: розвивати спостережливість; виховувати любов до навчання.
Основи здоров’я.«Наука спілкування»
Мета: поглибити знання учнів про правила безпечної поведінки в школі; продовжувати формувати навички безпечної поведінки на перервах, на спортивних майданчиках, в їдальні, на сходах; вчити дітей вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом; виховувати відповідальність за свої вчинки.
Математика. «Закріплення вивчених способів додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач»
Мета: повторити способи додавання і віднімання двоцифрових чисел; розвивати логічне мислення; формувати потребу розв'язувати поставлені завдання швидко і правильно.
Обладнання: виставка книг, фонограма пісні «Перший дзвоник», картки із завданнями для груп, фотографії, ілюстрації
Хід уроку
І. Організаційний момент. Психологічне налаштування “Я - сонце”
- Діти, давайте привітаємося із сонячним промінцями і перетворимося на маленькі сонечка. Повторюйте за мною слова:
«Я- маленьке сонце. Я прокидаюся. Я вмиваюся. Я розчісую свої промінці і піднімаюся вільно і урочисто.
Я- велике Сонце. В мене є багато тепла і світла. Я дарую своє тепло всім: небу, хмаркам, річці, полям, тваринам, людям. Я посміхаюся від щастя дарувати тепло.»
- Діти, який у вас став настрій? Пропоную з таким настроєм провести цей шкільний день і отримати задоволення від власних успіхів.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
- Сьогодні у нас незвичайний урок-марафон – це змаганнякоманд на витривалість і фізичну, і розумову. Перемога дістанеться найбільш стійким і працьовитим. Урок наш буде не зовсім звичним, бо ми поєднаємо на ньому знання з кількох предметів. Наш урок буде насичений різними завданнями з таких предметів як читання, українська мова, математика, основи здоров’я. Послухайте правила гри. Кожній команді необхідно набрати максимальну кількість балів, виконавши завдання швидко і правильно.
Ви будете виконувати всі завдання в групах, але спочатку я нагадаю вам правила роботи в групах.
Правила роботи в групі:
- Говорити по черзі.
- Слухати інших.
- Бути активним.
- Бути позитивним.
- А зараз я хочу, щоб кожна команда представилась і назвала своє гасло. Отже, капітани, починайте.
Ми команда - «Пізнайки». Наше гасло:
«Ми все пізнати хочем,
Ми хочем все пройти.
Ми хочем все дізнатись
І всім допомогти».
Ми команда - «Кмітливі». Наше гасло:
«Ми зумієм без вагання
виконати будь-яке завдання»
Ми команда -«Дружні». Наше гасло:
«Дружба для малят,
Найвище всього -
Один за всіх
І всі за одного!»
Ми команда - «Дивосвіт». Наше гасло:
«Дивосвіт, Дивосвіт,
Ми шлемо усім привіт,
Всі рівняйтеся на нас,
Бо світ навколо – просто клас!»
Ми команда - «Дзвіночки». Наш девіз:
«Дзвонять весело дзвіночки –
України сини й дочки.»
ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку
- А зараз відгадайте загадку.
Вчить читати й рахувати,
І писати, і співати
Всіх дітей довкола
Наша люба… ( школа).
В цьому році наша школа святкує свій ювілей, їй виповнюється 80 років. Тому наш урок буде присвяченій любій школі. Сьогодні ви дізнаєтесь її історію, традиції, та пригадаєте як потрібно себе поводити у школі, щоб не нашкодити здоров’ю. Прошу бути на уроці уважними, активними, старанними, тому що сьогодні на нашому уроці присутні гості, до нас завітала бабуся однієї нашої учениці. А для чого, ви дізнаєтесь протягом уроку. Бажаю вам успіхів.
Школа, наче мати, світ нам відкриває.
Знань міцну основу нам дає щодень.
Ще й таланти наші щедро розвиває
І дарує дітям тисячі пісень.
Виконання пісні «Перший дзвоник»
- А розпочати наш марафон пропоную завданням «Співаночки» - виконанням пісні про школу.
ІV. Актуалізація опорних знань. Узагальнююча бесіда
- Я хочу вас спитати, чи потрібно вам і всім людям вчитись?
- Чи потрібно нам берегти шкільні речі - книги, парти, меблі?
- Сьогодні ми з вами поговоримо про школу, її історію,про навчання, про правила спілкування, про те, як запобігати шкільним конфліктам.
V. Робота над темою уроку. Аналіз основних фактів
- Ви вже два роки як школярі. У школі вам все звичне і знайоме. А чи замислювались ви над тим, скільки років нашій школі?
- «Історична довідка». Ознайомлення з історією рідної школи.
Прийом «Старе фото розповідає»
- А зараз наша гостя, бабуся однієї нашої учениці, познайомить вас із історією рідної школи. А ось ці фотографії допоможуть нам уявити, якою була наша школа раніше.
- Отже наша школа була побудована у 1937 році, 80 років назад. До цього року діти навчалися в окремих будинках. Зараз ця будівля добудована класними кімнатами, спортивною залою та їдальнею. У страшні роки війні із німцями заняття були тимчасово припинені, а школа була перетворена на шпиталь для поранених, а під час окупації міста німцями – на стайню для коней. Після війни заняття в школі були відновлені, хоче в школі не було ні парт, ні підручників, ні зошитів, опалення та освітлення. А писали учні перами, які мокали у чорнильниці-непереливайки, які носили до школи у торбинках. А потім уже школу добудували.
Наша школа пишається своїми випускниками, а в першу чергу Кизимом Леонідом Денисовичем – льотчиком-космонавтом.
- Кожен навчальний заклад має свої звичаї, традиції, свята. Які свята стали традиційними у нашій школі?
- «Шкільні династії»
- Діти, а чиї батьки чи дідусь, бабуся навчалися в третій школі? Завдання, яке ви підготували дома – це «Шкільна династія».
VІ. Ознайомлення з творами про школу
- Отже перше завдання має назву «Читайлики» – це робота з текстами про школу. Ви будете мовчки читати тексти: 1 група «Кмітливі» – «Ох, не жарти-смішки…», 2 група «Пізнайки» – «Перший день», 3 група «Дзвіночки» - «Чергова», 4 група «Дружні» - «Через потік», 5 група «Дивосвіт» - «Не хочу бути слабшим». Після того, як ви прочитаєте, вам потрібно стисло розповісти зміст прочитаного тексту і дати відповіді на запитання. Відповідати можуть і інші команди, що не читали цього тексту. Тому всім потрібно уважно слухати.
- Робота над віршем А. Компанієць «Ох, не жарти-смішки...»
— Розкажіть, про що йдеться у вірші.
— Хто головна героїня вірша? (Дівчинка Катя.)
— Про яку подію її життя йдеться у вірші? (Про відвідування школи вперше в ролі учениці.)
— Як готувалася Катя до школи? (Надягла красиву форму, зібрала до голубого портфелика навчальні речі.)
— Як ви думаєте, навіщо Катя збирала навчальні речі в кількох екземплярах? (Про всяк випадок: щоб поділитися з кимось, у разі втрати тощо.)
— Яку пораду дала бабуся онуці? («Вчись, моя дитино: Пташка красна пір'ям, розумом — людина!)
— До якого жанру усної народної творчості належить вислів бабусі? (Це — прислів'я.)
— Як ви розумієте це прислів'я? (Людину прикрашає не зовнішній вигляд, а п розум.)
— У яких рядках міститься основна думка твору? (У словах бабусі.)
— Подумайте, як автор ставиться до Каті. (Автор милується дівчинкою)
— Який настрій викликає цей вірш? (Бадьорий настрій, бажання навчатися, йти до школи.)
— Пригадайте, як кожен із вас готувався до першого навчального дня.
2. Робота над віршем М. Пригари «Перший день»
— Розкажіть, про що йдеться у вірші.
— Про яке диво говориться у творі? (Про те, що до школи йдуть квіти.)
— Хто насправді йшов до школи: діти чи квіти? (Діти.)
— Чому автор саме так, у вигляді квітів, зобразив школярів, що йшли до школи? (Бо 1 вересня — свято, яке діти відзначають, несучи до школи квіти.)
— Які слова (синоніми) використовує автор, щоб замінити слова «йдуть квіти», «розмовляють квіти»? (Поспішають, хилиться, дріботять; говорить, всміхається)
- Робота над твором за Г. Малик «Чергова»
— Розкажіть, про що йдеться у вірші.
— Як ставиться до своїх обов’язків дівчинка? (Відповідально)
— Чому вона так втомилася? (Багато справ у чергової)
— Що у вірші викликає усмішку? (Що чобіток стягне дідусь)
— Ще які рядки підтверджують те, що дівчина дуже втомилася?
4. Робота над твором В. Сухомлинського «Через потік»
— Перекажіть твір.
— Хто головні герої твору? (Андрійко та Ніна.)
— У яку ситуацію потрапили діти? (Переходили через потік.)
— Чому Андрійко повернувся до Ніни? (Бо непокоївся, як Ніна зможе перейти потік.)
— Про які риси характеру Андрійка свідчить його вчинок? (Про турботливість, уважність.)
— Поміркуйте, які взаємовідносини в подальшому можуть виникнути між дітьми.
— Пофантазуйте, який діалог склався між дітьми після цієї події? Розіграйте.
— Як ви ставитеся до вчинку Андрійка?
— Як би ви повелися в аналогічній ситуації?
— Які стосунки між хлопчиками та дівчатками у нашому класі?
5. Робота над твором В. Сухомлинського «Не хочу бути слабшим»
— Про що йдеться у вашому оповіданні.
— Про кого йдеться у творі? (Про першокласника Петра.)
— Яка біда була в Петра? (Лінощі.)
— Чому Петро погано читав? (Не хотів брати до рук книги.)
— Що зробив Петро, щоб навчитися читати краще? (Почав читати.)
— Яка подія змусила хлопчика замислитися над своїми досягненнями? (До нього прийшла вчителька, присоромила його, попередила, що залишиться на другий рік у першому класі.)
— Яку рису характеру розвивав у собі Петро, змушуючи себе читати, а не йти гуляти на вулиці? (Наполегливість.)
— Хто більше вплинув на рішення Петра навчитися читати: вчителька чи сестра Марійка? Доведіть свою думку. (Мабуть, Марійка, бо Петрусеві соромно було перед сестрою, яка вже вміла добре читати.)
— Пригадайте, як ви вчилися читати. Хто вам у цьому допомагав?
— Як би ви допомогли навчитися читати своїм братам, сестричкам, друзям?
— Які книжки ви полюбляєте читати?
Перевірка усвідомленого
1. Узагальнююча бесіда.
- Який твір вам найбільше запам’ятався і чому?
2. Тестове опитування.
1. З якого твору ці рядки?
«Вчись моя дитино: Пташка красна пір'ям, Розумом — людина!»
а) «Перший день» М. Пригари;
б) «Чергова» Г. Малик;
в) «Ох, не жарти — смішки» А. Компанієць.
2. Яка головна думка твору В. Сухомлинського «Через потік»?
а) Слід турбуватися про свою безпеку;
б) не треба довіряти навіть друзям;
в) справжні друзі пізнаються в біді.
3. Через що головний герой твору В. Сухомлинського «Не хочу бути слабшим» погано читав?
а) Через лінощі;
б) через зайнятість;
в) був ще дуже малим.
4. Яку рису характеру виховував у собі Петро з твору В. Сухомлинського «Не хочу бути слабшим»?
а) Силу волі;
б) наполегливість;
в) спостережливість.
VІІ. Творче перенесення знань і навичок учнів у нові ситуації. Робота в групах
- «Павутинка»
- Скажіть, які асоціації виникають у вас, коли ми чуємо слово «школа».
Зараз кожна команда напише про свої асоціації про школу на аркушах.
ДОШКАЗОШИТ
КЛАС
ШКОЛА УРОК
ПЕРЕРВА
ЗНАННЯ
ПІДРУЧНИК
2. «Сенкан»
- Вам потрібно було скласти сенкан про школу. Давайте послухаємо, як ви виконали завдання.
1. Тема (іменник).
2. Опис (два прикметники).
3. Дія (три слова).
4. Речення – чотири слова.
5. Синонім, висновок (одне слово).
Школа
Багатолика і шумна
Надихає, учить, виховує
Щодня приносить щось нове
Знання
3. «Ми – поети»
- Наступне завдання – скласти вірш про школу. Звичайно вам допомагали ваші турботливі батьки. Зараз ми послухаємо, які ви талановиті.
4. «Загадайки - відгадайки»
- А зараз ми помандруємо у країну «Загадкову», де будемо відгадувати загадки про школу, які ви склали самостійно.
- «Шкільні хоку»
- Наступне завдання, яке ви готували вдома, це складання хоку. Хоку – це японський вірш, його особливість – в ньому немає рими і лише 3 рядочки.
- Кожного дня «двійки».
Вибігаю зі школи.
Я, як завжди, не засмучуюсь.
- Вид сумний.
Важкий портфель за спиною.
Погану оцінку отримав я.
- Дуже скоро зимові канікули.
Пописані контрольні.
Немає нових тем.
- Крик, шум і метушня.
Червоні щоки, охрипнув голос.
Довго у класі немає учителя.
- Дідусями в школу
Не треба ходити,
От би і мені до такого дожити!!!
- Треба вчитись, дітки!
І нехай будуть помилки,
Вчителька лаяти не буде!
Бо дуже вона нас любить!
- У сусіда ручку займу,
Знову чернетки немає у мене…
Все ж таки краще звечора портфель збирати.
- «Конкурс ребусів та кросвордів»
- А зараз ми повправляємося у розгадуванні ребусів та кросвордів.
- «Шкільні задачі»
- У 2-А класі літніх іменинників – 6 учнів, осінніх – 6 учнів, зимових – 9 учнів. Скільки весняних іменинників у 2-А класі, якщо в класі 25 учнів? «Пізнайки»
- Довжина класної кімнати 7 м, а ширина – на 2 м менше. Знайти периметр класної кімнати. «Дружні»
- У 2-Б класі 13 хлопчиків, а дівчаток – на 3 більше. Скільки всього учнів у 2-Б класі? «Кмітливі»
- У шкільну бібліотеку привезли 60 підручників. З математики – 16 підручників, з природознавства – 25 підручників, а решта – з української мови. Скільки підручників привезли з української мови? «Дзвіночки»
- У 3-А класі готувалися до новорічного свята. 9 учнів розучували вірші, 8 учнів – пісні, 7 учнів – танці. Скільки всього учнів у 3-А класі? «Дивосвіт»
«Логічні задачі»
- На свято у двох класах розвісили 100 повітряних кульок. Скільки кульок розвісили у кожному класі, якщо в одному класі на 4 кульки більше, ніж в іншому? «Пізнайки»
- У класі на двох полицях стоїть 40 книг, причому на першій полиці на 12 книг більше, ніж на другій. Скільки книг на кожній полиці? «Дружні»
- У класі 20 учнів. 11 з них принесли на урок малювання фарби, а 14 з них принесли кольорові олівці. Скільки учнів принесли і фарби, і олівці? «Кмітливі»
- По дорозі до їдальні перший клас вишикувався парами. Микола з Остапом ідуть шостою парою, якщо лічити спереду, і перебувають у центрі. Скільки дітей у цьому класі? «Дзвіночки»
- Три перших уроки були: математика, українська мова та читання. Математика — не перший, читання — не перший і не третій. Який був розклад уроків? «Дивосвіт»
- Вправа-енергізатор на уважність «Саймон каже»
- Для того, щоб гарно навчатися в школі, потрібно бути уважним. Зараз я перевірю вашу увагу за допомогою руханки.
- Станьте в коло і виконуйте команди, тільки якщо вони починаються зі слів: «Деймон каже…», я рухине показуватиму. В іншому разі ви повинні просто стояти. Подивимось, яка команда найуважніша.
• Деймон каже: «Торкніться голови».
• Деймон каже: «Підніміть праву ногу».
• Деймон каже: «Поворушіть пальцями на руках».
• Пострибайте вгору і вниз.
• Деймон каже: «Оберніться».
• Деймон каже: «Потрясіть головою».
• Поплескайте в долоні.
• Деймон каже: «Підніміть ліву ногу».
• Деймон каже: «Підніміться на носочки настільки високо, наскільки зможете».
• Натисніть на ніс.
• Деймон каже: «Побігайте на місці».
• Деймон каже: «Притисніть лікті до тулуба».
• Деймон каже: «Присядьте».
• Деймон каже: «Постійте на одній нозі».
• Присядьте.
• Деймон каже:«Присядьте на одній нозі».
• Деймон каже: «Доторкніться до пальців ніг».
• Деймон каже:«Торкніться до лівого вуха».
• Деймон каже: «Зігніть коліна».
• Деймон каже: «Покрутіться на місці».
• Потупотіть ногами.
• Деймон каже: «Торкніться брів».
• Деймон каже: «Нахиліться вперед».
• Деймон каже: «Станьте навшпиньки».
• Підніміть праву руку.
• Деймон каже: «Торкніться підлоги».
• Погавкайте, як собачка.
- Створення колажу «Школа моєї мрії»
1 група «Кмітливі» – «Спортивна зала моєї мрії», 2 група «Пізнайки» – «Якою повинна бути класна кімната», 3 група «Дзвіночки» - «Про яке шкільне подвір’я я мрію», 4 група «Дружні» - «Супер -коридор», 5 група «Дивосвіт» - «Фантастична школа».
VІІІ. Опрацювання теми «Наука спілкування»
1. Вступна бесіда
- Діти, чи чули ви такий вислів: «Школа – ваш другий дім»?
- Чому так говорять?
- Мабуть, тому, що найбільше часу ви проводите вдома і в школі. Коли ви у школі, батьки не так хвилюються за ваше здоров’я і життя, як тоді, коли ви перебуваєте поза домом і школою. Бо тут про вас піклуються учителі. Та школа, як і власний дім не завжди може гарантувати безпеку. У школі не завжди ідуть уроки. Між уроками є перерви. І поводитися на них треба так, щоб уникнути травм, обійти небезпечні місця, не завдати шкоди іншим.
- Які місця у школі, на вашу думку, становлять небезпеку? (Слизька підлога, сходи, вікна, раптово відкриті двері, діти, які швидко бігають, коридор, їдальня)
- Найкращим варіантом проведення перерви є рухливі ігри. Які ігри ви знаєте? Чого потрібно дотримуватися під час ігор? (Правил)
- Цей урок також присвячено спілкуванню, тому що перебуваючи в стінах школи, дуже важливо вміти спілкуватися з іншими дітьми та вчителями. Сьогодні ви дізнаєтеся, що люди можуть спілкуватися не лише словами, а й за допомогою мови тіла. Також навчитеся розрізняти щире і нещире спілкування та повправляєтеся робити і приймати компліменти.
- Спілкування – це обмін думками, новинами,враженнями, тобто повідомленнями. Ось, наприклад, я хочу попросити вас поводитися тихо. Як я можу це зробити?
1. Сказати«Тихо!» або прошепотіти «Ч-ш-ш-ш!»
2. Притиснути палець до губів чи показати, наче «застібаю» губи застібкою.
Отже, людиможуть спілкуватися за допомогою слів і за допомогою міміки та жестів. Міміка – це вираз обличчя, а жести – це рухи руками».
- Вправа «Вчимося спілкуватися за допомогою міміки та жестів»
- Які ви знаєте жести, які допомагають у спілкуванні?
Фізкультхвилинка «Ось так!»
Ми усі одна сім’я,
Будем разом - ти і я,
Будем грати залюбки,
Гей, уваги, малюки!
- Як живеш? - Ось так!
- Як вітаєшся? – Ось так!
- Як прощаєшся? – Ось так!
- Як обнімаєшся? – Ось так!
- Як ідеш? – Ось так!
- Як летиш? – Ось так!
- Як пливеш? – Ось так!
- Як біжиш? – Ось так!
- Як стрибаєш? – Ось так!
- Вдаль дивишся? – Ось так!
- Як даєш? – Ось так!
- Як береш? – Ось так!
- Як ти спиш? – Ось так!
- А перерві як радієш? – Ось так!
- Як сумуєш? – Ось так!
- Як погрожуєш? – Ось так!
- А як сваришся? – Ось так!
- Як мовчиш? – Ось так!
- А як за партою сидиш? – Ось так!
- Вправа «Щире і нещире спілкування»
- Коли хтось щиро радієзустрічі з тобою,це зрозуміло
- не лише з його слів, а й з радісної усмішки,голосу.
- А якщолюдина прикидається, їїслова
- не відповідаютьмові тіла. Треба навчитися розуміти наміри
- співрозмовника – добрі вони чи лихі.
- У цьому допоможуть голос, вираз обличчя, моватіла.
- Інакше можутьстатися неприємності.
- Хто покаже казкових героїв, які були нещирими?
- (1 група - Лисичка з казки «Колобок», 2 група – Лисиця з байки
- «Ворона та Лисиця», 3 група - лисиця Аліса та кіт Базіліо з казки
- «Золотий ключик», 4 група - вовк із казки
- «Семеро козенят», 5 група – лисичка із казки
- «Лисичка та журавель».)
- Вправа «Вчимося робити компліменти»
- Для дружнього спілкуваннядуже важливими євміння
- робити компліменти.Комплімент – це приємні,добрі слова,
- які піднімають настрій,підбадьорюють людину, показують вашедружнє
- ставлення до неї.
- Зараз ви по черзі будете кидати м'яч іншим учасникам зісловами: «Мені подобаєтьсяв тобі те, що ти…»
- Робити це треба якомога точніше, щоб м’яч було легко зловити.
Після завершення вправи всі дякують одне одному оплесками за щирі слова.
- Робота в групах
- «Розігрування ситуації мирного розв’язування конфліктів»
- Іноді під час перерви чи ігор виникають конфлікти, діти
з’ясовують стосунки за допомогою кулаків. Починається все з
підніжки, ударом по голові лінійкою, стусанів, а може закінчитись
серйозними травмами.
Розіграйте у групах ситуації мирного розв’язання конфліктів:
- Ситуація 1: ти зайшов до класу, а за твоєю партою сидить інший учень.
- Ситуація 2: ти позичив однокласнику свою лінійку,
- а він повернув її зламаною.
- Ситуація 3: ти позичив однокласнику свою книжку,
- а він повернув її забрудненою.
- Ситуація 4: ти дав однокласнику ручку, а він її загубив.
- Ситуація 5: ти стоїш у черзі, щоб покататися на гойдалці,
- а однокласник, який обіцяв звільнити гойдалку через 5 хвилин,
- катається вже півгодини і не хоче поступитися тобі місцем.
- Чому, на вашу думку, виникають конфлікти між учнями?
(– не розуміють один одного;
– не поступаються один одному;
– не володіють власними емоціями;
– не прислухаються до думки іншого;
– намагаються завжди бути головним;
– не вміють слухати інших;
– спеціально намагаються образити іншого.)
- Як миряться діти? Які мирилки ви знаєте?
Дай скоріш мізинчик свій,
Зачепи його за мій.
Мізин-мізин-мізинець –
Помирив нас, молодець!
Мирись, мирись,
І більше не сварись.
Не будемо ми битися,
Не будемо сваритися.
Ти не ворог, я – не ворог.
Нам сваритись - просто сором.
Помирились, помирились,
Щоб ніколи не сварились!
Висновки:
- Конфлікт – суперечності, які можуть виникати між людьми.
- У конфлікті слід шукати рішення, яке прийнятне для всіх.
- Щоб мирно розв'язувати конфлікти, треба вміти поступатися.
- Називай людей на ім?я. Обзивання породжують конфлікти.
- Вправа «Справжній друг»
- А ще щоб гарно себе почувати в школі, потрібно мати друзів.
Слухайте твердження і, якщо ви згодні з ним, то плескайте у долоні,
якщо ні – тупотіть ногами.
- Справжній друг – це той, хто ніколи не обманює свого друга.
- Справжній друг – це той, хто нікому не розповість про секрети
- свого друга.
- Справжній друг радіє, коли товариш отримав погану оцінку.
- Справжній друг – завжди намагається захистити від образ.
- Справжній друг насміхається, коли в його товариша щось не виходить.
- Справжній друг – це той, хто не шкодує для друга нічого з того, що має.
- Руханка «Сонце світить на тих...»
- За моєю командою«Сонце світить на тих, хто любить...»
- ви піднімаєтесь і тягнетесь до сонечка:
• котів;
• собак;
• мишей;
• полуницю;
• морозиво;
• одяг білого кольору;
• носити спідницю;
• математику;
• вдягати джинси;
• школу;
• виконувати домашнє завдання.
- Що, на вашу думку, означає приказка: «Про смаки не сперечаються»?
Висновок: матирізні смаки —цілком природно для людей і не варто
сперечатися через це.
- Руханка «Усі – дехто – один – ніхто»
- Встаньте ті, в кого карі очі. Учні з каримиочима мають встати, апотім знову сістина місце.
- Встаньте ті, хтовранці прокинувся у доброму настрої.
- Встаньте ті, в кого є друзі.
- Встаньте ті, хтолюбить кавун.
- Встаньте ті, хто йде зі школи з однокласниками.
- Встаньте ті, хто полюбляє мультики.
- Встаньте ті, хтобачив кенгуру.
- Встаньте ті, хтоговорить китайською мовою.
Висновок: Отже,за допомогою цієї вправи ми дізналися,
що між нами є багато спільного.
ІХ. Підсумок уроку.
1. Експрес – опитування «Продовж речення»
- Я ходжу до школи, щоб…
- Старанний учень – це …
- Зараз я вчуся, щоб у майбутньому…
- Експрес-тести «Правила для учнів»
- Прочитайте правила та позначте +, як можна поводитися на уроці,
- а як не можна.
Приходити вчасно.
Запізнюватись.
Кидати сміття на підлогу.
Насміхатися з інших.
Прибирати за собою.
Поважати думку кожного.
Перебивати тих, хто говорить.
«Слухати і чути».
Говорити по черзі.
Викрикувати з місця.
«Правило піднятої руки».
Ображати інших.
3. Слово вчителя
- У північних народів є просте і мудре висловлювання:
«Якщо подарувати людині одну рибину, вона буде ситою один день.
Якщо подарувати дві, буде ситою два дні.
Якщо ж навчити людину ловити рибу, вона буде ситою все життя».
Так і в навчанні: корисно багато знати, а ще корисніше самому
здобувати знання, долати лінощі.
- Мені дуже сподобався урок і те, як ви працювали.
Скажіть, що вам найбільше сподобалось на цьому уроці?
- А ось останнє наше завдання. Діти, подивіться на цю таблицю:
С ОР М Р О С
О ЛВ К ЛК В
Ж Ш Ч Ш Ж Л Ч
Д Г ОБ Г Д Б
Ц ФХ Д Ф Ц Х
Я У ЦЕ У Я Е
С І ЗЙ С Й З
- З кожного рядка виберіть лише ті букви, які не повторюються,
складіть з них слово. Дякую всім за урок. Сьогодні всі гарно працювали.
Молодці!
Працювали ви старанно, щоб почути у кінці,
Що всі діти в нашім класі були просто молодці!
Візьміться за руки і скажіть:
«Ми - дружний клас, ми – молодці!»Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.