-
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом -
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?"
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?" -
Випускне свято у ДНЗ. Дитинство щасливе завжди хоче миру
Випускне свято у ДНЗ. "Дитинство щасливе завжди хоче миру"Патріотичний сучасний музичний сценарій
Наші гості: 33

- 15-07-2019, 20:18
- 11 686
- 1
Математика : підручник для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / О. М. Гісь,
І. В. Філяк
№ | Дата | Тема уроку | Примітки |
1. | Узагальнення і систематизація математичних уявлень, сформованих у передшкільний період Ознаки предметів. Ознаки, пов’язані із поняттям величини. Просторові відношення Порівняння предметів за кольором, розміром, формою, призначенням. Поняття «кожний», «усі», «усі, крім», «деякі», «один із», «хоча б один». Сполучники «і», «або», «якщо…, то…» | Сторінки (підручник) c.6-7 | |
2. | Аналіз спільних та відмінних ознак предметів. Порівняння предметів за матеріалом. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою. | c. 8 | |
3. | Відношення між предметами, пов’язані з їх розміром, довжиною, висотою, товщиною. | c. 9-10 | |
4. | Просторові відношення. | c. 11-12 | |
5. | Напрямки руху. | c. 13-14 | |
6. | Числа. Дії з числами Лічба. Натуральні числа 1 - 10 Сукупність предметів (множина). Кількість предметів сукупності (множини). Лічба. Правила лічби. Назви чисел у межах 10. | c. 14-17 | |
7. | Поняття «однакова кількість» або «порівну», «різна кількість», «стільки ж», «більше, ніж», «менше, ніж». | c. 18-20 | |
8. | Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення. | c. 20-22 | |
9. | Число «один». Цифра 1. Написання цифри 1. | c. 23-24 | |
10. | Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії з предметними множинами – об’єднання, вилучення. | c. 24-25 | |
11. | Знаки «+», «–», «=». Читання записів зі знаками «+» та «–». Доповнення записів знаками «+» і «–». | c. 26-27 | |
12. | Число «три». Цифра 3. Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнком. Зростання і спадання чисел. | c. 27-28 | |
13. | Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=». Порівняння чисел в межах трьох. | c. 29-30 | |
14. | Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел. | c. 30-32 | |
15. | Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант. | c. 32-34 | |
16. | Число «п’ять». Цифра 5. Утворення числа 5. Утворення числа 4 способом відлічування одиниці. Написання цифри 5. Перевірка правильності запису, зробленого за малюнком. Порівняння чисел. | c. 34-36 | |
17. | Число «шість». Цифра 6. Утворення числа 6. Утворення числа 5 способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел. | c. 37-38 | |
18. | Число «сім». Цифра 7. Утворення числа 7. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка. | c. 39-41 | |
19. | Число «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів. | с. 42-43 | |
20. | Число «дев'ять». Цифра 9. Утворення числа 9. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел. | с. 44-45 | |
21. | Число 10. Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові і двоцифрові числа. | c. 46-48 | |
22. | Числа першого десятка. Найменше й найбільше число серед чисел першого десятка. Лічба в прямому і зворотному порядку. | c. 49-50 | |
23. | Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта. | c. 51-52 | |
24. | Величини Час. Доба. Тиждень Час. Доба та її частини. | c. 52-53 | |
25. | Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує». | c. 54-55 | |
26. | Просторові відношення. Геометричні фігури Геометричні поняття Точка. Пряма. Крива. | c. 56-57 | |
27. | Замкнена лінія. Незамкнена лінія. | c. 58-59 | |
28. | Промінь. Відрізок. Побудова відрізків. | c. 59-61 | |
29. | Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків. | c. 62-63 | |
30. | Ламана. Ланки і вершини ламаної. | с. 63-64 | |
31. | Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної. | c. 65-66 | |
32. | Числа. Дії з числами Натуральні числа 1 - 10 Склад чисел 2, 3, 4, 5. | c. 67-70 | |
33. | Закріплення складу чисел 2 – 5. | c. 70-72 | |
34. | Закріплення складу чисел 2 – 5. | c. 72-73 | |
35. | Склад чисел 6, 7. | c. 74-76 | |
36. | Склад числа 8. | c. 77-79 | |
37. | Склад числа 9. | c. 79-81 | |
38. | Склад числа 10. | c. 82-83 | |
39. | Закріплення складу чисел 6–10. | c. 84-85 | |
40. | Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10 Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і «різниця». Читання прикладів. | c. 86-87 | |
41. | Розв’язування задач на об’єднання елементів двох множин та на вилучення підмножини з множини. Кругові приклади. | c. 88-89 | |
42. | Число «нуль». Утворення числа 0. Порівняння нуля з числами першого десятка. | c. 89-90 | |
43. | Додавання і віднімання нуля. | с. 91-92 | |
44. | Числовий ряд. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем. | с. 93-95 | |
45. | Додавання й віднімання за числовим променем. | с. 96-97 | |
46. | Поняття «пара». Парні й непарні числа. | с. 98-99 | |
47. | Лічба парами. | с. 100-101 | |
48. | Додавання в межах 10. | с. 102-103 | |
49. | Віднімання в межах 10. | с. 104-105 | |
50. | Сюжетні задачі Поняття «задача». Прості задачі. Загальні прийоми розвязування задач Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми. Задача на знаходження різниці. | с. 106-107 | |
51. | Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування. Постановка запитання до задачі. | с. 108-109 | |
52. | Скорочений запис умови задачі. | с. 109-110 | |
53. | Задача із зайвими даними. | с. 111 | |
54. | Збільшення та зменшення числа. | с. 112-113 | |
55. | Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. | с. 114-116 | |
56. | Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. | с. 116-117 | |
57. | Розв’язування задач вивчених типів. | с. 117-119 | |
58. | Задача на різницеве порівняння. | с. 119-120 | |
59. | Розв’язування задач різних типів. Складання задач за схемами. | с. 121-122 | |
60. | Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання. | с. 122-124 |

Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.