• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 48
      Наші гості: 47

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 
      - отсутствуют



    » » Календарно-тематичне планування. Математика 1 клас за підручником О.Гісь



    Календарно-тематичне планування. Математика 1 клас за підручником О.Гісь
    • 15-07-2019, 20:18
    • 11 182
    • 1
    Календарно-тематичне планування.
    Математика 1 клас  за підручником О.Гісь
    Шановні колеги! Пропоную до Вашої уваги 
    календарне планування з математики 1 клас 1 семестр за підручником 
    О.Гісь.
    Можливо потрібна корекція кількості уроків та 
    нумерації сторінок за підручником.

    Математика : підручник для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / О. М. Гісь,

    І. В. Філяк

    № 

    Дата 

    Тема уроку

    Примітки


    1.


    Узагальнення і систематизація математичних уявлень, сформованих у передшкільний період

    Ознаки предметів. Ознаки, пов’язані із поняттям величини. Просторові відношення

    Порівняння предметів за кольоромрозміром, формою, при­зна­ченням. Поняття «кожний», «усі», «усі, крім», «деякі», «один із», «хоча б один». Сполучники «і», «або», «якщо…, то…»

    Сторінки 

    (підручник)

    c.6-7


    2.


    Аналіз спільних та відмінних ознак предметів. Порівняння предметів за матеріалом. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів  на підгрупи за спільною ознакою. 

    c. 8


    3.


    Відношення між предметами, пов’язані з їх розміром, довжиною, висотою, товщиною.

    c. 9-10


    4.


    Просторові відношення.


    c. 11-12

    5.


    Напрямки руху. 


    c. 13-14

    6.


    Числа. Дії з числами

    Лічба. Натуральні числа 1 - 10

    Сукупність предметів  (множина). Кількість предметів сукупності (множини).  Лічба. Правила лічби. Назви чисел у межах 10. 

    c. 14-17


    7.


    Поняття «однакова кількість» або «порівну», «різна кількість», «стільки ж», «більше, ніж», «менше, ніж». 

    c. 18-20


    8.


    Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення. 


    c. 20-22


    9.


    Число «один». Цифра 1. Написання цифри 1. 


    c. 23-24


    10.


    Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії з предметними множинами – об’єднання, вилучення.

    c. 24-25


    11.


    Знаки «+», «–», «=». Читання записів зі знаками «+» та 

    «–». Доповнення записів знаками «+» і «–».

    c. 26-27


    12.


    Число «три». Цифра 3.  Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнком. Зростання і спадання чисел.

    c. 27-28


    13.


    Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=». Порівняння чисел в межах трьох.  

    c. 29-30


    14.


    Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел. 

    c. 30-32


    15.


    Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант.

    c. 32-34


    16.


    Число  «п’ять». Цифра 5. Утворення числа 5. Утворення числа 4  способом відлічування одиниці. Написання цифри 5.  Перевірка правильності запису, зробленого за малюнком. Порівняння чисел. 

    c. 34-36


    17.


    Число  «шість». Цифра 6. Утворення числа 6. Утворення числа 5

    способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел. 

    c. 37-38


    18.


    Число  «сім». Цифра 7. Утворення числа 7. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка.

    c. 39-41


    19.


    Число  «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів. 

    с. 42-43


    20.


    Число  «дев'ять». Цифра 9. Утворення числа 9. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел. 

    с. 44-45


    21.


    Число 10. Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові і двоцифрові числа. 

    c. 46-48


    22.


    Числа першого десятка. Найменше й найбільше число серед чисел першого десятка. Лічба в прямому і зворотному порядку. 

    c. 49-50


    23.


    Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта.

    c. 51-52


    24.


    Величини

    Час. Доба. Тиждень

    Час. Доба та її частини. 

    c. 52-53


    25.


    Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує». 

    c. 54-55


    26.


    Просторові відношення. Геометричні фігури

    Геометричні поняття

    Точка. Пряма. Крива. 

    c. 56-57


    27.


    Замкнена лінія. Незамкнена лінія. 


    c. 58-59


    28.


    Промінь. Відрізок. Побудова відрізків. 


    c. 59-61


    29.


    Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків. 

    c. 62-63


    30.


    Ламана. Ланки і вершини ламаної. 


    с. 63-64


    31.


    Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної. 


    c. 65-66


    32.


    Числа. Дії з числами

    Натуральні числа 1 - 10

    Склад чисел 2, 3, 4, 5. 

    c. 67-70


    33.


    Закріплення складу чисел 2 – 5. 


    c. 70-72


    34.


    Закріплення складу чисел 2 – 5. 


    c. 72-73


    35.


    Склад чисел 6, 7. 


    c. 74-76


    36.


    Склад числа 8. 


    c. 77-79


    37.


    Склад числа 9. 


    c. 79-81


    38.


    Склад числа 10. 


    c. 82-83


    39.


    Закріплення складу чисел 6–10. 


    c. 84-85


    40.


    Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10

    Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і «різниця». Читання прикладів. 


    c. 86-87


    41.


    Розв’язування задач на об’єднання елементів двох множин та на вилучення підмножини з множини. Кругові приклади.

    c. 88-89


    42.


    Число «нуль». Утворення числа 0. Порівняння нуля з числами першого десятка. 

    c. 89-90


    43.


    Додавання і віднімання нуля. 

    с. 91-92


    44.


    Числовий ряд. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем. 

    с. 93-95


    45.


    Додавання й віднімання за числовим променем. 


    с. 96-97 


    46.


    Поняття «пара». Парні й непарні числа. 

    с. 98-99


    47.


    Лічба парами. 


    с. 100-101


    48.


    Додавання в межах 10.


    с. 102-103


    49.


    Віднімання в межах 10.


    с. 104-105


    50.


    Сюжетні задачі

    Поняття «задача». Прості задачі. Загальні прийоми розвязування задач

    Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми. Задача на знаходження різниці. 

    с. 106-107


    51.


    Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування.

    Постановка запитання до задачі. 

    с. 108-109


    52.


    Скорочений запис умови задачі. 


    с. 109-110


    53.


    Задача із зайвими даними. 


    с. 111


    54.


    Збільшення та зменшення числа. 


    с. 112-113


    55.


    Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. 


    с. 114-116


    56.


    Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. 

    с. 116-117


    57.


    Розвязування задач вивчених типів. 


    с. 117-119


    58.


    Задача на різницеве порівняння. 


    с. 119-120


    59.


    Розв’язування задач різних типів. Складання задач за схемами. 


    с. 121-122


    60.


    Взаємозв’язок  дій додавання  і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання. 


    с. 122-124





    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Метод-кабінет / Класним керівникам / Нуш / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    26 июля 2019 21:46
    • Коментар написав: Галина
    • Реєстрація: --
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 0
    Дуже цікавий матеріал такорисний. Дякую.

    smile blush [spoiler][/spoiler]


    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.