-
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини -
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3.
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3 -
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
- 15-07-2019, 18:39
- 20 913
- 1
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 2 класу за новою програмою для 2019-2020 н.р.
І семестр
№ уро-ку | Дата уроку | Тема уроку | Фактично проведено | |
Тема 1. Інформація (4 години) | ||||
07.09 | Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика». | |||
14.09 | Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова. | |||
21.09 | Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації. | |||
28.09 | Пристрої для роботи з інформацією. | |||
Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої (6 годин) | ||||
05.10 | Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. | |||
12.10 | Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу. | |||
02.11 | Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво). | |||
09.11 | Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів. | |||
16.11 | Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. | |||
23.11 | Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. | |||
Тема 3. Інтернет (6 годин) | ||||
30.11 | Початкові уявлення про Інтернет. | |||
07.12 | Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка. | |||
14.12 | Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок. | |||
21.12 | Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. | |||
28.12 | Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах. Підведення підсумків навчання за І семестр. | |||
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. | ||||
Тема 4. Графіка (9 годин) | ||||
Поняття ком’ютерної графіки. | ||||
Програми для створення за змінювання графічних зображень. | ||||
Змінювання готових зображень. | ||||
Створення зображень. Зображення з геометричних фігур. | ||||
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. | ||||
Створення зображень за зразком | ||||
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. | ||||
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень. | ||||
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. | ||||
Тема 5. Команди та виконавці (10 годин) | ||||
Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. | ||||
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. | ||||
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування. | ||||
Порівняння двох або більше предметів. | ||||
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів. | ||||
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками. | ||||
Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення. | ||||
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів. | ||||
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Робота з розвиваючими програмами. | ||||
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.