-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 14-07-2019, 18:06
- 8 559
- 0
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 1 класі
Семестр | Загальна кількість годин | Кількість годин на тиждень |
І семестр | 64 | 4 |
ІІсеместр | 76 | 4 |
Усього | 140 | 4 |
Програмне і навчально-методичнезабезпеченнянавчального плану
Календарне планування складено згідно:
Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи,
затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року.
Розробленої під керівництвом О. Савченко.
Підручник:
1 клас«Математика» (авт. Скворцова С. О.; Онопрієнко О. В.)
Математика
№ | Тема | Дата | Скор. дата | Примітка | |
1. | Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Досліджуємо форми об'єктів. Геометричні фігури. | Розташування об'єктів («ліворуч», «праворуч», «над», «під», «між», «на», «вгорі», «внизу», «по центру», «попереду», «позаду», «поряд») (с. 8-9). | 03.09 | ||
2. | Вивчаємо геометричні фігури (точка, пряма, крива). Встановлюємо просторові відношення. | Підготовчі вправи до написання цифр (с. 10). | 04.09 | ||
3. | Вивчаємо геометричні фігури (промінь, відрізок, ламана). Розміщення об'єктів у просторі («на», «під», «над») | Підготовчі вправи до написання цифр (с. 11). | 05.09 | ||
4. | Досліджуємо ознаки об'єктів (форма, колір, розмір). Об'єднання об'єктів у групи. | Підготовчі вправи до написання цифр (с. 12). | 06.09 | ||
5. | Досліджуємо ознаки, пов'язані з величиною («довший — коротший», « вищий — нижчий», « вужчий — ширший», «однакові»). | Підготовчі вправи до написання цифр (с. 13). | 10.09 | ||
6. | Лічимо від 1 до 10. Кількісна лічба. Число і цифра. Порівняння об'єктів. | Підготовчі вправи до написання цифр (с. 14). | 11.09 | ||
7. | Визначаємо кількість об'єктів. Кількісна лічба. Робота з геометричним матеріалом. | Підготовчі вправи до написання цифр (с. 15). | 12.09 | ||
8. | Визначаємо порядковий номер об'єкта. Порядкова лічба. Дні тижня. | Підготовчі вправи до написання цифр (с. 16). | 13.09 | ||
9. | Досліджуємо групи об'єктів за спільною ознакою Множина. Поділ об'єктів на множини. | Підготовчі вправи до написання цифр (с. 17). | 17.09 | ||
10. | Розбиваємо об'єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє числа . | с. 18 | 18.09 | ||
11. | Вивчаємо число і цифру 1. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює «=». Написання цифри 1. | с. 19 | 19.09 | ||
12. | Вивчаємо число і цифру 2. Порівняння груп об'єктів. Написання цифри 2 . | Знаки дорівнює «=», не дорівнює «=».(с. 20). | 20.09 | ||
13. | Вивчаємо число і цифру 3. Склад числа 3. Порівняння груп об'єктів. Написання цифри 3. | с. 21 | 24.09 | ||
14. | Вивчаємо число і цифру 4. Порівняння груп об'єктів. Склад числа 4. Написання цифри 4. | с. 22 | 25.09 | ||
15. | Вивчаємо число і цифру 5. Склад числа 5. Написання цифри 5. | с. 23 | 26.09 | ||
16. | Працюємо з групою об'єктів: об'єднуємо, вилучаємо. Закріплення знань про склад чисел 1-5. | с. 24-25 | 27.09 | ||
17. | Порівнюємо групи об'єктів за кількістю («більше», «менше»). Знаки порівняння («>», «<»). Поняття «нерівність» . | с. 26 | 01.10 | ||
18. | Вивчаємо арифметичні дії додавання і піднімання. Вираз, значення виразу, рівність . | с. 27 | 02.10 | ||
19. | Зображуємо додавання і віднімання схематично. Складання рівностей . | с. 28 | 03.10 | ||
20. | Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне числа. Написання цифри 6. | с. 29 | 04.10 | ||
21. | Порівнюємо числа. Числовий промінь. Складання рівностей за числовим променем . | с. 30 | 08.10 | ||
22. | Досліджуємо склад числа 6. Обчислення виразів за числовим променем . | с. 31 | 09.10 | ||
23. | Повторюємо числа 1-6. Складання виразів і рівностей . | с. 32 | 10.10 | ||
24. | Додаємо і віднімаємо за числовим променем. Закріплення знань про склад чисел 1-6. | с. 33 | 11.10 | ||
25. | Додаємо і віднімаємо в межах 6. Обчислення виразів за числовим променем. | с. 34 | 16.10 | ||
26. | Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за числовим променем. Написання цифри 7 . | с. 35 | 17.10 | ||
27. | Порівнюємо числа. Неправильна нерівність. Розподіл об'єктів на групи. Порівняння груп об'єктів. | с. 36 | 18.10 | ||
28. | Досліджуємо склад числа 7. Складання та обчислення виразів за схемами. | с. 37 | 22.10 | ||
29. | Повторюємо числа 1-7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. | с. 38 | 23.10 | ||
30. | Вивчаємо число і цифру 8. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 8. | (с. 39 | 24.10 | ||
31. | Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1-7. | с. 40 | 25.10 | ||
32. | Досліджуємо склад числа 8. Обчислення виразів . | с. 41 | 05.11 | ||
33. | Повторюємо числа 1-8. Складання виразів за схемами. | с. 42 | 06.11 | ||
34. | Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 9. | с. 43 | 07.11 | ||
35. | Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. | с. 44 | 08.11 | ||
36. | Досліджуємо склад числа 9. Порівняння чисел. Складання рівностей за схемами. | с. 45 | 12.11 | ||
37. | Повторюємо числа 1-9. Закріплення знань про склад чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками . | с. 46 | 13.11 | ||
38. | Вивчаємо число 10. Натуральний ряд чисел. Розпізнавання геометричних фігур . | с. 47 | 14.11 | ||
39. | Порівнюємо числа. Повторення складу чисел. Складання рівностей . | с. 48 | 15.11 | ||
40. | Досліджуємо склад числа 10. Складання рівностей на додавання і віднімання за схемами . | с. 49 | 19.11 | ||
41. | Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. | с. 50 | 20.11 | ||
42. | Повторюємо числа 1-10. Повторення способів утворення попереднього і наступного чисел. Знаходження значень виразів. | с. 51 | 21.11 | ||
43. | Досліджуємо склад чисел першого десятка. Співвіднесення схем і виразів із малюнками . | с. 52 | 22.11 | ||
44. | Називаємо компоненти та результат дії додавання («перший доданок», «другий доданок», «сума»). Складання рівностей . | с. 53 | 26.11 | ||
45. | Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2. Обчислення виразів за схемами. | с. 54 | 27.11 | ||
46. | Одержуємо число 0. Віднімаємо рівні числа . | с. 55 | 28.11 | ||
47. | Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0. Складання рівностей на додавання . | с. 56 | 29.11 | ||
48. | Вчимося додавати і віднімати числа. Складання схем та виразів до сюжетних малюнків . | с. 57 | 03.12 | ||
49. | Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Складання рівностей. | с. 58 | 04.12 | ||
50. | Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. Додавання і віднімання на числовому промені . | с. 59 | 05.12 | ||
51. | Відкриваємо переставний закон додавання. Обчислення виразів . | с. 60 | 06.12 | ||
52. | Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр. Закріплення знань про склад чисел. | с. 61 | 10.12 | ||
53. | Досліджуємо взаємозв'язок додавання і віднімання. Вимірювання довжини відрізків. | с. 62 | 11.12 | ||
54. | Досліджуємо взаємозв'язок додавання і віднімання, Вимірювання довжини відрізків за допомогою смужки завдовжки 10 см. | с. 63 | 12.12 | ||
55. | Додаємо і віднімаємо число 2. Складання рівностей за схемами. | с. 64 | 13.12 | ||
56. | Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Знаходження значень виразів на основі складу числа. | с. 65 | 17.12 | ||
57. | Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2. Зміна суми залежно від зміни першого доданка при сталому другому доданку . | с. 66 | 18.12 | ||
58. | Досліджуємо різницеве порівняння. Порівняння множин предметів. | с. 67 | 19. 12 | ||
59. | Моделюємо різницеве порівняння. Пропедевтика введення виразів на дві дії . | с. 68 | 20.12 | ||
60. | Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Поняття «більше на кілька одиниць» і «менше на кілька одиниць» Співвіднесення малюнка зі схемою та виразом . | с. 69 | 24.12 | ||
61. | Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Зміст понять «більше на...», «менше на...». | с. 70 | 26.12 | ||
62. | Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Закріплення знань про взаємозв'язок арифметичних дій додавання і віднімання . | с. 71 | 27.12 | ||
63. | Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії . | с. 72 | |||
64. | Додаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії . | с. 73 | |||
65. | Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка. | с.68 | 14.01 | ||
66. | Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками. | с.69 | 15.05 | ||
67. | Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення значення виразів двома способами. | с.70 | 16.01 | ||
68. | Вимірюємо довжини відрізків. | с.71 | 17.01 | ||
69. | Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач. | с.72 | 21.01 | ||
70. | Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач. | с.73 | 22.01 | ||
71. | Додаємо і віднімаємо число 3. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач. | с.74 | 23.01 | ||
72. | Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком. | с.75 | 24.01 | ||
73. | Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків. | с.76 | 28.01 | ||
74. | Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач. | с.77 | 29.01 | ||
75. | Готуємося до вивчення задач. Обчислення виразів на дві дії. | с.78 | 30.01 | ||
76. | Перевір свої досягнення | с.79 | 31.01 | ||
Розділ 3. Додавання і віднімання в межах 10. Задача | |||||
77. | Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. | с.80 | 04.02 | ||
78. | Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами. | с.81 | 05.02 | ||
79. | Знайомимося із задачею. Обчислення виразів різними способами. | с.82 | 06.02 | ||
80. | Дізнаємося про складові задачі. | с.83 | 07.02 | ||
81. | Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком. | с.84 | 11.02 | ||
82. | Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів. | с.85 | 12.02 | ||
83. | Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач. | с.86 | 13.02 | ||
84. | Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Розв’язування задач. | с.87 | 14.02 | ||
85. | Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням. | с.88 | 18.02 | ||
86. | Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів. | с.89 | 19.02 | ||
87. | Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків. | с.90 | 20.02 | ||
88. | Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач. | с.91 | 21.02 | ||
89. | Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач. | с.92 | 25.02 | ||
90. | Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Доповнення умови задачі запитанням. Розв’язування задач. | с.93 | 26.02 | ||
91. | Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач. | с.94 | 27.02 | ||
92. | Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії. | с.95 | 28.02 | ||
93. | Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею. | с.96 | 04.03 | ||
94. | Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач. | с.97 | 05.03 | ||
95. | Складаємо короткий запис задачі. Розв’язування задач. | с.98 | 06.03 | ||
96. | Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач. | с.99 | 07.03 | ||
97. | Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею. | с.100 | 11.03 | ||
98. | Порівнюємо математичний вираз і число. Розв’язування і порівняння задач. | с.101 | 12.03 | ||
99. | Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа. | с.102 | 13.03 | ||
100. | Порівнюємо число та математичний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом. | с.103 | 14.03 | ||
101. | Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею. | с.104 | 18.03 | ||
102. | Вимірюємо маси предметів. Кілограм. | с.105 | 19.03 | ||
103. | Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач. | с.106 | 20.03 | ||
Розділ 4. Двоцифрові числа | |||||
104. | Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі. | с.107 | 21.03 | ||
105. | Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач. | с.108 | 01.04 | ||
106. | Досліджуємо лічильну одиницю — десяток. Лічба десятками. Сотня. | с.109 | 02.04 | ||
107. | Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами. | с.110 | 03.04 | ||
108. | Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел. | с.111 | 04.04 | ||
109. | Досліджуємо одиницю вимірювання довжини — дециметр . Вимірювання довжини відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини. | с.112 | 08.04 | ||
110. | Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа. | с.113 | 09.04 | ||
111. | Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів. | с.114 | 10.04 | ||
112. | Записуємо числа другого десятка. Розв’язування задач. | с.115 | 11.04 | ||
113. | Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у таблицю розрядів. | с.116 | 15.04 | ||
114. | Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем. | с.117 | 16.04 | ||
115. | Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами. | с.118 | 17.04 | ||
116. | Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами. | с.119 | 18.04 | ||
117. | Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею. | с.120 | 22.04 | ||
118. | Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач. | с.121 | 23.04 | ||
119. | Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Творча робота над задачею. | с.122 | 24.04 | ||
120. | Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач. | с.123 | 25.04 | ||
121. | Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів. | с.124 | 30.04 | ||
122. | Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини. | с.125 | 02.05 | ||
123. | Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини. | с.126 | 06.05 | ||
124. | Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач. | с.127 | 07.05 | ||
125. | Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами. | с.128 | 08.05 | ||
126. | Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Розв’язування і складання задач. | с.129 | 13.05 | ||
127. | Знайомимося із Задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів. | с.130 | 14.05 | ||
128. | Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач. | с.131 | 15.05 | ||
129. | Досліджуємо складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини | с.132 | 16.05 | ||
130. | Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами. | с.133 | 20.05 | ||
131. | Знайомимося з одиницею вимірювання часу: доба. Обчислення виразів. Розв’язування задач. | с.134 | 21.05 | ||
132. | Визначаємо час за годинником . Обчислення виразів. Розв’язування задач. | с.135 | 22.05 | ||
133. | Дізнаємось про тривалість доби.Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач. | с.136 | 23.05 | ||
134. | Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником. | с.137 | 27.05 | ||
135. | Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. | с.138 | 28.05 | ||
136. | Знайомимося з одиницею вимірювання довжини — метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач. | с.139 | 09.05 | ||
137. | Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене. | с.140 | 30.05 | ||
138. | Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене. | с.141 | |||
139. | Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. | с.142 | |||
140. | Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. | с.143 |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.