-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 13-07-2019, 20:57
- 2 831
- 0
Пропедевтичний курс «Вступ до історії» 5 клас
(35 годин)
Підручник: Вступ до історії : підруч. для 5 кл. закл. загал. серед. освіти
О. В. Гісем
№ | Тема уроку | Дата | Примітка |
І семестр Вступ. Що таке історія | |||
Що таке історія. | |||
Тема 1. Відлік часу в історії | |||
Календарний та історичний час. | |||
Культурні епохи європейської історії та Україна. | |||
Практична робота: Відлік часу в історії. | |||
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Відлік часу в історії» | |||
Тема 2. Де відбувається історія | |||
Географічний та історичний простір. | |||
Українська держава на історичних картах у різні часи свого існування | |||
Походження назв народів і географічних об’єктів. Історико-етнографічні регіони України | |||
Практична робота: Територіальне розташування та історичне походження рідного міста (села). | |||
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Де відбувається історія» | |||
Тема 3. Джерела до вивчення історії | |||
Історичні джерела та їхні різновиди. | |||
Робота з історичними джерелами. | |||
Де зберігаються історичні пам’ятки. | |||
Практична робота: Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому. | |||
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Джерела до вивчення історії» | |||
ІІ семестр | |||
Тема 4. Історія України в пам’ятках | |||
Пам’ятки і пам’ятники історії. | |||
Джерела, які зберігають пам’ять про історію княжої Русі - України. | |||
Кримське ханство. | |||
Козацька Україна. | |||
Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження. | |||
Українська революція і боротьба за збереження державності (197-1921 рр.) | |||
Політика більшовиків щодо України. Голодомор 1932—1933 рр. | |||
Україна в роки Другої світової війни. | |||
Проголошення незалежності України. | |||
Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України. | |||
Практична робота: Розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї (на вибір). | |||
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Історія України в пам’ятках» | |||
Тема 5. Дослідники історії | |||
Головні цілі пізнання минулого. | |||
Історія, історики, письменники та поети. | |||
Практична робота: Повідомлення з історії родини, презентація родового дерева. | |||
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Дослідники історії» | |||
Тема 6. Усе має минуле | |||
Праця і господарство: колись і сьогодні. | |||
Міста й села в минулому й зараз | |||
Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Практичне заняття: Ігри і дозвілля | |||
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Усе має минуле» |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.