-
Конкурс учителів до Дня учителя 2024 року
Конкурс учителів до Дня учителя 2024 року -
Перший урок в 1 класі "Україна наша в моєму серці"
Перший урок в 1 класі "Україна наша в моєму серці" -
Урок фізики 2. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи.
Урок фізики 2. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи.
Наші гості: 44
- 13-07-2019, 20:57
- 2 873
- 0
Пропедевтичний курс «Вступ до історії» 5 клас
(35 годин)
Підручник: Вступ до історії : підруч. для 5 кл. закл. загал. серед. освіти
О. В. Гісем
№ | Тема уроку | Дата | Примітка |
І семестр Вступ. Що таке історія | |||
Що таке історія. | |||
Тема 1. Відлік часу в історії | |||
Календарний та історичний час. | |||
Культурні епохи європейської історії та Україна. | |||
Практична робота: Відлік часу в історії. | |||
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Відлік часу в історії» | |||
Тема 2. Де відбувається історія | |||
Географічний та історичний простір. | |||
Українська держава на історичних картах у різні часи свого існування | |||
Походження назв народів і географічних об’єктів. Історико-етнографічні регіони України | |||
Практична робота: Територіальне розташування та історичне походження рідного міста (села). | |||
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Де відбувається історія» | |||
Тема 3. Джерела до вивчення історії | |||
Історичні джерела та їхні різновиди. | |||
Робота з історичними джерелами. | |||
Де зберігаються історичні пам’ятки. | |||
Практична робота: Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому. | |||
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Джерела до вивчення історії» | |||
ІІ семестр | |||
Тема 4. Історія України в пам’ятках | |||
Пам’ятки і пам’ятники історії. | |||
Джерела, які зберігають пам’ять про історію княжої Русі - України. | |||
Кримське ханство. | |||
Козацька Україна. | |||
Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження. | |||
Українська революція і боротьба за збереження державності (197-1921 рр.) | |||
Політика більшовиків щодо України. Голодомор 1932—1933 рр. | |||
Україна в роки Другої світової війни. | |||
Проголошення незалежності України. | |||
Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України. | |||
Практична робота: Розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї (на вибір). | |||
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Історія України в пам’ятках» | |||
Тема 5. Дослідники історії | |||
Головні цілі пізнання минулого. | |||
Історія, історики, письменники та поети. | |||
Практична робота: Повідомлення з історії родини, презентація родового дерева. | |||
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Дослідники історії» | |||
Тема 6. Усе має минуле | |||
Праця і господарство: колись і сьогодні. | |||
Міста й села в минулому й зараз | |||
Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Практичне заняття: Ігри і дозвілля | |||
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Усе має минуле» |
Дякуємо Вам за ваш коментар!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.