Популярні новинки
-
Урок 12. Графіки рівномірного руху
Урок 12. Графіки рівномірного руху -
Урок фізики 11. Учимося розв’язувати задачі
Урок фізики 11. Учимося розв’язувати задачі -
Урок 13. Розв’язування графічних задач на рівномірний рух тіла
Урок 13. Розв’язування графічних задач на рівномірний рух тіла
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
Ранкова зустріч "Рідна домівка"
- 7-07-2019, 18:48
- 8 565
- 0
В цій ранковій зустрічі хочеться викликати у дітей
бажання більше дізнатися про свою сім`ю та рід,
розвивати комунікативні вміння, виховувати почуття
любові та поваги до рідних.
День перший:
Обладнання: картинки, фото, класний куточок.
Хід зустрічі
- Вітання. Учні разом із вчителем розміщуються в колі. Учитель розпочинає вітання, звертаючись до дитини справа, беручи її за мізинчик: «Доброго ранку, Оленко. Я рада, що ти тут». Кожна дитина після того, як її привітали, вітає так само іншу.
- Діти, Ви помітили, яке дружнє коло утворилося у нас. Це наша класна родина. Та й у кожного з вас є своя домівка, сім’я, мала батьківщина.
- Цього тижня ми ще більше дізнаємося про свою сім’ю та рід, навчимося слухати старших та поважати рідних.
- Обмін інформацією.
- Діти, розкажіть нам про свої родини (можна використати фото сім’ї).
- Подумайте, які запитання ви задасте друзям після почутого? (Хто найменший у сім’ї, хто найстарший, як звати …, улюблені заняття членів родини …? Як ви допомагаєте батькам?)
- говорити голосно й чітко;
- стежити, щоб розповіді були стислі;
- позитивно сприймати запитання від однокласників.
- із повагою реагувати на коментарі.
- Групове заняття.
- Гарні розповіді ми з вами почули. А зараз пограємо у пальчикову гру (діти повторюють за вчителем віршик з імітацією):
Оцей – моя бабуся,
Оцей пальчик – мій татусь,
Оцей – моя матуся,
А цей пальчик – оце я!
А це вся моя рідня!»
- Повторимо ще разом.
- Кожен пальчик – це член вашої родини. Мізинчик – це ви. Стисніть кулачок. Це – сім’я, яка проживає з вами в одній оселі. Любіть жесвою рідню і свою домівку!
- Щоденні новини.
- Заповнимо календар (число, день …), визначимо погоду.
- Переглянемо розклад виконання робіт на сьогодні.
- створювати родовід,
- рахувати членів родини,
- виконувати завдання … для мами та тата,
- намалюємо рідну домівку,
- послухаємо вірш про сім’ю … )
- Працюватимем у школі старанно, щоб почути у кінці і від тата,і від мами: «Наші діти, молодці!»
-Чому так говорять «Скрізь добре – вдома найкраще»?
Автор: Жигайло Oлена
Залишайтесь з нами, на нашому педагогічному проекті
Шановний користувач нашого сайту!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.