-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 5-07-2019, 20:36
- 7 273
- 0
№ уроку | Дата | Зміст уроків з образотворчого мистецтва | Зміст уроків з музичного мистецтва |
1 семестр | |||
1 2 | Тема 1. Здрастуй, школо! | ||
Мистецтво, образотворче мистецтво митець, лінія. СМ: М.Вітт «Друзі», скульптура у парку м. Харків. ХТД: Зображення чарівної мистецької стежинки (акварель, фломастери, олівці). | Музика; музичні звуки; пісня. СМ: В.-А. Моцарт. «Маленька нічна серенада» (1 ч.); муз. І. Кириліної, сл. П. Воронька «Засмутилось кошеня». ХТД: «Перший дзвоник» сл. і муз. Н. Май – розучування; інструментальне музикування (трикутник). | ||
3 4 | Тема 2. Ми – учні чарівниці Гармонії | ||
Форма предмета (прямокутник, трикутник, круг), прості форми. СМ: фотографії шкіл. ХТД: Зображення школи чарівниці Гармонії (кольоровий папір, аплікація). | Мелодія. СМ: В. Подвала. «Музичні загадки». ХТД: «Перший дзвоник» сл. і муз. Н. Май – виконання з рухами; вокальна імпровізація. М/ф «Маленький Моцарт». | ||
5 6 | Тема 3. Мої друзі – іграшки | ||
Емоційне сприймання картин. Прості форми (повторення). СМ: І.Шері «Безмежна уява», М.і І.Гармаш «Обійми з Мінні». ХТД: Зображення улюбленої іграшки-друга (гуаш). | Композитор, виконавець. Будова пісні. Марш. СМ: П. Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька», «Марш дерев’яних солдатиків» з «Дитячого альбому» ХТД: «Мушка лапки рахувала» муз. А. Олєйникової сл. Т. Єфімова (укр. текст Л. Ратич) – розучування, виконання з рухами | ||
7 8 | Тема 4. Милуємося довкіллям | ||
Довкілля, декор, орнамент. СМ: І.Брошкевич «Глечик», вишитий рушник (фрагмент). ХТД ГР: Прикрашання куточка шкільного подвір’я орнаментом з природних матеріалів. | Високі й низькі звуки. СМ: Е. Гріг «Пташка», Д. Шостакович «Ведмідь». ХТД: «Мушка лапки рахувала» муз. А. Олєйникової сл. Т. Єфімова (укр. текст Л. Ратич) - виконання з рухами; імпровізація на ДМІ. М/ф «Ведмедик і той, що живе в річці» | ||
Тема 5. Щедра осінь | |||
9 10 | Скульптура, прості об’ємні форми. СМ: Р.Клірфілд «Вівтар дня подяки ІІІ», твори скульптури. ХТД: Ліплення овочів і фруктів – дарів осені (пластилін). ГР: Викладення виліплених овочів і фруктів на картонній тарілці. | Гучні й тихі звуки (форте, піано). СМ: М. Парцхаладзе «Осінній дощик», В. Косенко «Пасторальна» ХТД: у.н.п. «Ходить гарбуз по городу» - інсценізація, виконання з рухами; музично-дидактична гра «Луна» (форте – піано). |
Тема 6. Наша Батьківщина – рідна Україна | |||
11 12 | Основні та похідні кольори, палітра. СМ: Й.Бокшай «Осінь золота». ХТД: Зображення осіннього краєвиду за допомогою тільки жовтої, червоної і синьої фарби (акварель; гуаш і кольоровий папір). | Ритм; танець; українські народні танці («Козачок», «Гопак») СМ: у.н.т. «Козачок», «Гопак» ХТД: «Ой заграйте, дударики» муз. А. Філіпенка, сл. В. Панченка – розучування. | |
Тема 7. Мистецькі професії | |||
13 14 | Художник, скульптор. СМ: Б. Мазур «Кіт Пантелеймон», В.Єрко, ілюстрація, К.Ларссон «Автопортрет за мольбертом». ХТД: Створення зображення шляхом домальовування лінії, цифри, літери (олівці, фломастери). | Музикант, виконавець. Українські народні музичні інструменти (бандура, сопілка, скрипка); інструментальний супровід. СМ: Награвання українських мелодій на бандурі, сопілці, скрипці тощо (на вибір учителя). М/ф «Бременські музиканти» ХТД: «Ой заграйте, дударики» муз. А.Філіпенка, сл. В.Панченка – виконання з рухами. | |
Тема 8. Мої захоплення | |||
15 16 | Художник, скульптор (повторення). СМ: К.Зеллер «Риба-клоун», скульптура-рельєф «Риба». ХТД: Зображення рибки з пластиліну на картоні. ГР: Створення колективної композиції-«акваріуму». Презентація спільної роботи. | Довгі й короткі звуки. Знайомство з нотним записом; графічне зображення тривалості звуків. СМ: К. Сен-Санс «Акваріум», «Лебідь». ХТД: «Кицю, кицю, де була?» муз. І.Островерхого, сл. М.Пономаренко; проплескування ритму. | |
Тема 9. Завітаємо до театру | |||
17 18 | Театр, сцена, декорації, костюми. СМ: Фото фрагменту із спектаклю «Коза-Дереза» на сцені театру. ХТД: Створення маски для одного з персонажів української народної казки «Коза-Дереза» (матеріали на вибір). | Опера; соліст, хор. СМ: М. Лисенко. Пісня Кози, пісня Вовчика з опери «Коза-Дереза». ХТД: М. Лисенко Теми з опери «Коза- Дереза»: пісня Кози, пісня Вовчика – розучування. | |
Тема 10. Ми — актори, ми — костюмери | |||
19 20 | Художник, театральний костюм (повторення). СМ: Фото персонажів вистав у театральних костюмах. ХТД: Зображення орнаменту для сорочки-вишиванки персонажа казки «Коза-Дереза» (олівці, фломастери). | Опера (повторення); актор. СМ: М. Лисенко. Пісня Лисичка, пісня Рака з опери «Коза-Дереза». ХТД: М. Лисенко Теми з опери «Коза- Дереза»: пісня Лисичка, пісня Рака – розучування; пісня Кози, пісня Вовчика – виконання в ролях. | |
Тема 11. «Лускунчик» на театральній сцені | |||
21 22 | Художник у театрі, декорації (повторення). СМ: Фото сцени з вистави «Лускунчик», Д. Хіггінс Ескіз декорації до «Лускунчика». | Балет, балерина, танцівник. СМ: П. Чайковський. «Лускунчик» (фрагменти з балету). ХТД: «Святий Миколай» муз. і сл. Н. Гороховської. Імпровізація |
ХТД: Зображення новорічної іграшки для декорації до вистави «Лускунчик» (акварель). | танцювальних рухів під музику балету П.Чайковського. | ||
Тема 12. Зима-чарівниця | |||
23 24 | Холодні кольори. СМ: М.Глущенко «Зима», Ю.Писар «Зимова ідилія», О.Вакуленко «Казкова зима». ХТД: Зображення засніженого міста або села (кольоровий папір або картон; гуаш). | Темп. П’єса. СМ: Я. Степовий «Сніжинки». ХТД: «Пісня про Новий рік» муз. і сл. Н. Май – розучування; пластична імпровізація. М/ф «Таємна служба Санта-Клауса». | |
Тема 13. Зустрічаємо Новий рік | |||
25 26 | Свято Нового року. Форма, декор (повторення). СМ: Ілюстрації до казок: Д.Дейлі «Лускунчик», Е.Булатов, О.Васильєв «Попелюшка». ХТД: Зображення казкового годинника (матеріали на вибір). | Темп. СМ: Український народний танець «Метелиця»; К. Дебюссі «Сніг танцює». ХТД: «Пісня про Новий рік» муз. і сл. Н. Май (виконання). Українська народна пісня-гра «Іде, іде дід» (виконання з рухами). | |
Тема 14. Зимові свята | |||
27 28 | Витинанка. Розміщення зображення на аркуші. СМ: М. Янко «Дерево життя», зразки витинанок. ХТД: Зображення зимового лісу за допомогою витинанки (кольоровий папір, картон). | Колядки, щедрівки. СМ: у.н.п. «Коляд, коляд, колядниця», «Щедрик» в обробці М. Леонтовича. ХТД: Українська щедрівка «Щедрівочка щедрувала» – розучування; вокальна імпровізація (пісня-побажання до новорічних свят). К/ф «Один вдома» (фрагмент). | |
Перевір себе | |||
29 30 | Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. Підготовка до різдвяно- новорічних свят | Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. Урок-концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів. | |
2 семестр | |||
Тема 15. Мандруємо Європою | |||
31 32 | Форми транспорту. СМ: Ю.Шевчук «Прага. Вулиця Капрова», В.Микитенко «Фленсбург. Німеччина», порцелянова фігурка «Карета Попелюшки». ХТД: Зображення транспорту на вибір: карети, автомобіля або літака (воскові олівці, фломастери). | Ритм. знайомство з нотним записом (нотний стан, скрипковий ключ). СМ: П. Чайковський. «Старовинна французька пісня», «Німецька пісенька», «Неаполітанська пісенька» з «Дитячого альбому». М/ф «Дитячий альбом». ХТД: «Букварик» муз. А. Олєйнікової. сл. Л. Ратич – розучування; виконання ритму за записом. | |
Тема 16. Танцювальні захоплення європейців | |||
33 34 | Танець, пози і рухи танцівників. СМ: Ф. Харді «Танок голландських дітей»; П. Шассель «Фанданго»; «Тарантела». ХТД: Зображення дітей, які весело танцюють (олівці, фломастери). | Танець, менует, тарантела СМ: Ф. Рамо «Менует» (клавесин), Л. Бетховен «Німецький танець», Дж. Россіні «Тарантела». ХТД: виконання на ДМІ супроводу до німецького танцю; ритмічна імпровізація. «Букварик» муз. А.Олєйнікової сл. Л.Ратич – виконання з |
рухами. М/ф «Красуня і чудовисько», «Білосніжка». | |||
Тема 17. Професії в кіномистецтві | |||
35 36 | Художник-мультиплікатор. СМ: Зображення героїв мультфільму «Чіп і Дейл». ХТД: Створення образу персонажа для мультфільму та його зображення (пластилін або олівці, фломастери). | Оркестр, диригент. М/ф «Фантазія» (фрагменти). СМ: Поль Дюка «Учень чарівника». ХТД: Гра «Диригент», фрагменти мелодій з мультфільмів (на вибір вчителя) - розучування | |
Тема 18. Мистецтво і техніка | |||
37 38 | Художник-дизайнер. СМ: Фото комп’ютера, мобільного телефона тощо; зображення смайликів. ХТД: Створення образу українського смайлика, зображення його з передачею емоцій (олівці, фломастери; кольоровий папір). | Електронна музика, синтезатор, ринг тон. Ноти в межах І октави. СМ: Й.-С. Бах. «Жарт» (соло флейти, рингтон). М/ф «Чарівна флейта». ХТД: «Робот» муз. М. Ведмедері сл. Л. Куліша-Зінькова – розучування. | |
Тема 19. Світ рослин у мистецтві | |||
39 40 | Декоративне зображення. СМ: М.Приймаченко «Квіти», А.Коттерілл «Рожеві тюльпани». ХТД: Створення декоративної квітки (кольоровий папір). ГР: Створення колективної декоративної композиції «Квіткова галявина». | Музична фраза. Ноти в межах І октави. СМ: А. Вівальді «Весна», у. н. п. «Стелися барвінку». ХТД: «Робот» муз. М.Ведмедері сл. Л.Куліша-Зінькова – виконання; у.н.п.- гра «Мак» - розучування, виконання | |
Тема 20. Світ тварин у мистецтві | |||
41 42 | Народні майстри. Українські народні іграшки, свистунці. СМ: Фото українських народних іграшок. ХТД: Ліплення одного з персонажів української народної казки «Лисичка, Котик і Півник» (пластилін). | Ноти в межах І октави. СМ: К. Стеценко. Опера «Лисичка, Котик і Півник» (фрагменти І дії): Пісня Котика «Ти, мій брате півнику»; Пісня Лисички «Півнику-братику, ясний соколику»; Пісня Півника «Котику- братику, несе мене Лиска». М/ф «Лисичка, Котик і Півник». ХТД: «Зайчик і лисичка» муз. Я. Степового слова народні – розучування, виконання у ролях. | |
Тема 21. Краса весни | |||
43 44 | Відтінки кольору. Монотипія. Розміщення зображення на горизонтальному або вертикальному аркуші. СМ: М. Глущенко «Латаття». ХТД: Виконання весняної монотипії з відтінків зеленого кольору (гуаш). | Вальс, веснянки, пісні-заклички СМ: Й. Штраус. Вальс «Весняні голоси»; у.н.п. «Вийди, вийди, сонечко». ХТД: вокальна імпровізація (пісні- заклички); «Повертайся, ластівко» муз. В. Верменича сл. М. Сингаївського – розучування. | |
Тема 22. Мистецтво і здоров’я | |||
45 | Теплі кольори. СМ: Натюрморти з фруктами: | Пісні-ігри, хоровод. Ноти в межах І октави. |
46 | О.Коцура, М.Дж.Ленг, К.Вернер. ХТД: Зображення фруктів і овочів теплих кольорів (акварель). | СМ: М. Скорик Народний танець. ХТД: «Повертайся, ластівко» муз. В.Верменича, сл. М.Сингаївського – виконання; пісня-гра «Труби, Грицю, в рукавицю» – розучування, гра. | |
Тема 23. Спорт і мистецтво | |||
47 48 | Форма і декор. СМ: Х.-Л.Келер «Дівчата», А.Морган «Лижники». ХТД: Зображення медалі переможця спортивного змагання (акварель, олівці, фломастери). | Музична мова: динаміка, темп, ритм. СМ: В. Сильвестров Марш. ХТД: «Фізкультхвилинка» муз. В.Дем’янчука, сл. Л. Кондрацької – розучування; гра на ДМІ. М/ф «Як козаки у футбол грали». | |
Тема 24. Великодні писанки | |||
49 50 | Великдень, писанка, візерунки, знаки. СМ: Фото писанок, зображення знаків. ХТД: Зображення писанки із прадавніми візерунками, знаками (тонований папір, олівці, фломастери). | Музична мова: мелодія, динаміка, темп, ритм М/ф «Грицеві писанки». СМ: «Писанка» муз. М.Бурмаки, сл. К.Перелісної. ХТД: «Фізкультхвилинка» муз. В. Дем’янчука, сл. Л. Кондрацької – виконання; «Веселкові писанки» муз. і сл. В. Качан, О. Качан – розучування. | |
Тема 25. Герої дитячих книжок | |||
51 52 | Композиція. СМ: Ілюстрації до казки Ш.Перро «Кіт у чоботях». ХТД: Створення ілюстрації до української казки (олівці, фломастери). ГР: Складання намальованих ілюстрацій до певної казки в одну книжку. | Балет. СМ: П. Чайковський. Балет «Спляча красуня» (3 дія), фрагменти («Вовк і Червона шапочка»; «Кіт у чоботях і біла кішечка»; «Попелюшка і принц Фортюне»; «Хлопчик-мізинчик, його брати і Людожер»). М/ф «Спляча красуня». ХТД: «Веселкові писанки» муз. і сл. В.Качан, О.Качан – виконання. | |
Тема 26. У родинному колі | |||
53 54 | Розміщення зображення вертикально чи горизонтально відповідно до задуму. СМ: Д.Мартіашвілі «Забудова», Н.Гусафссон «Полуниця», Г.Назаренко «Петриківський розпис». ХТД: Зображення будинку, де живе родина (кольорові або воскові олівці, крейди). | Музичний супровід. СМ: Б. Фільц. Бабусина казка. Г. Сасько. Дідусева казка. ХТД: «Вишиванка» муз. В. Верменича сл. М. Сингаївського – розучування; вокальна імпровізація. | |
Тема 27. Ми – українці | |||
55 56 | Вишиванка, рушник. СМ: М.Приймаченко «Каравай», О.Збруцька «Світ дитинства», О.Пашинський «Засвіт встали козаченьки», В.Стаднічук «На Запорізькій Січі», С.Глущук «Іван Голота». ХТД: Зображення козака – хороброго воїна (матеріали на вибір). | Маршова музика (повторення). СМ: Є. Адамцевич. Запорізький марш ХТД: інструментальне імпровізування; «Вишиванка» муз. В. Верменича сл. М.Сингаївського – виконання; «Будем козаками» муз. і сл. А. Загрудного - розучування; ритмічна імпровізація М/ф «Слово української дитини». |
Тема 28. Веселкове диво | |||
57 58 | Послідовність кольорів веселки. СМ: О.Збруцька «Веселка», Н.Хелі Хатчинсон «Ферма», Т.Хендерсон Сміт «Веселка і затока». ХТД: Зображення веселки (на вибір: олівці, крейди, фломастери, акварель, гуаш). | Музична мова. СМ: А.Куїнджі «Веселка», С. Прокоф’єв «Дощ і веселка». ХТД: гра «Музична луна» муз. і сл. М. Андрєєвої; ритмічна імпровізація; «Будем козаками» муз. муз. і сл. А.Загрудного – виконання | |
Тема 29. Зустрічаймо літо! | |||
59 60 | Особливості форми метелика. Основні і похідні, теплі і холодні кольори (повторення). СМ: Д. Галчутт «Метелики». ХТД: Зображення різнокольорового метелика (олівці, фломастери). | Ноти в межах І октави (узагальнення). СМ: В. Барвінський «Сонечко», Е. Гріг «Метелик». ХТД: «Барви рідної землі» муз. О.Злотника сл. О.Вратарьова – розучування; пластична імпровізація (танок «Веселі метелики») | |
Тема 30. Свято мистецтва | |||
61 62 | Підготовка малюнків для шкільної виставки. СМ: Послідовність оформлення малюнка в рамку. ХТД: Виготовлення рамок для кращих малюнків. | Підсумковий урок. СМ: слухання музичних творів (на вибір учителя та за бажанням учнів). ХТД: створення програми уроку- концерту. | |
Перевір себе | |||
63 64 | Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. Підготовка виставки дитячих малюнків. | Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. Урок-концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів. |
СМ – сприймання мистецтва
ХТД – художньо-творча діяльність ДМІ – дитячі музичні інструменти ГР – групова роботаДякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.