-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 2-07-2019, 14:05
- 8 378
- 0
І семестр
16 тижнів х 7 годин на тиждень = 112 годин (56 годин читання, 56 годин письма)
№ уроку | ЧИТАННЯ | ПИСЬМО | ||||||
Тема | Сто- рінки буква -ря | Мета вивчення теми | Тема | Сто- рінки зоши- та | Мета вивчення теми | |||
Добуквений період – 15 годин | ||||||||
1 | Буквар – | перша | 4-5 | Ознайомити дітей із | Письмове приладдя. | Зошит | Ознайомити учнів з | |
навчальна книга. | завданнями уроків читання, із | (У добуквений період усі | № 1, | письмовим приладдям | ||||
букварем, правилами роботи з | завдання (малювання, | с. 1-3 | (зошитом, ручкою, олівцем), | |||||
підручником, правилами | домальовування, | гігієнічними правилами | ||||||
поведінки на уроці та під час | розфарбовування) | письма. Звернути увагу дітей | ||||||
перерви; створити умови, які | виконуються олівцем, а | на обкладинку зошита: зміст | ||||||
сприяють появі інтересу до | з часу ознайомлення | малюнка. Вправляти у | ||||||
навчальної книги — букваря, | дітей з рядком | правильному розміщенні в | ||||||
бажання вчитися, ходити у | (рядковими лініями) | руці олівця, учнів/учениць, | ||||||
школу, опановувати знання. | вводиться ручка для | які пишуть правою, лівою | ||||||
роботи в рядках | рукою. | |||||||
графічної сітки зошита. | Обвести руку на порожній | |||||||
сторінці зошита. Уточнити назви пальчиків руки. Цікаві завдання. Матеріал готується заздалегідь, деталі вибираються учнями самостійно. Робота виконується парами. | |||||||
2 | Я вчуся знайомитися, | 6-7 | Познайомитися з | Орієнтування | на | Зошит | Вчити учнів/учениць |
спілкуватися. | учнями/ученицями класу, | обмеженій площині. | № 1, | орієнтуватися на сторінці | |||
вчити їх знайомитися, | с. 4-5 | зошита (посередині, вгорі, | |||||
представлятися; ознайомити | внизу, ліворуч, праворуч), | ||||||
дітей з поняттям | наводити лінії, | ||||||
«спілкування», з метою і | домальовувати, | ||||||
результатом мовленнєвого | розфарбовувати предмети. | ||||||
спілкування, з мовленнєвим | Дозволити дітям самостійно | ||||||
етикетом у різних ситуаціях | обрати предмети для | ||||||
навчальної взаємодії. | малювання. З’ясувати про те, | ||||||
що і де вони розмістили на | |||||||
сторінці. | |||||||
3 | Ознайомлення зі | 8-9 | Сформувати в учнів/учениць | Програмування | Зошит | Вчити учнів/учениць бачити | |
словами – назвами | уявлення про слова – назви | наступного руху руки. | № 1, | наступний рух руки ? | |||
предметів. Що? | неживих предметів, навчити | с. 6-9 | вибрати безпечну доріжку до | ||||
ставити до них питання що?; | школи. | ||||||
збагачувати словниковий | Розповідати за малюнком про | ||||||
запас учнів/учениць словами | кожну тваринку, предмет, з | ||||||
шкільної тематики; розвивати | яким вона йде до школи. | ||||||
вміння розповідати за | Розфарбовувати предмети на | ||||||
малюнком; вчити сприймати | вибір (пеньки – коловими | ||||||
на слух невеликий текст, | лініями). | ||||||
відповідати на запитання за | Вправляння пальчиками по | ||||||
його змістом; формувати | доріжці можна виконувати | ||||||
вміння охайно користуватися | під рахунок вчителя. | ||||||
підручником і навчальним | Розвивати увагу. | ||||||
приладдям; виховувати |
інтерес до навчання, | ||||||
4 | Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто? | 10-11 | Розширити уявлення дітей про номінативну роль слів, ознайомити їх практично з іменниками – назвами живих істот (без уживання терміна іменник), навчити ставити до них питання хто?; активізувати словниковий запас учнів з тематичної групи «Сім’я»; формувати вміння уважно слухати вчителя, відповідати на його запитання, виконувати сприйняті на слух завдання; вчити орієнтуватися на сторінці букваря; виховувати любов і повагу до членів сім’ї. | Координування рухів руки. | Зошит № 1, с. 10- 11 | Вчити проводити лінії, не торкаючись сторін доріжки. Розвивати фантазію. |
5 | Ознайомлення зі словами – назвами дій. Що робить? Що роблять? | 12-13 | Сформувати в учнів/учениць уявлення про слова, які відповідають на питання що робить? що роблять?; вчити практично ставити до них питання; формувати вміння орієнтуватися на сторінці букваря, розповідати за малюнками і світлинами, про події з власного життя. | Координування рухів руки. Розміщення малюнка в обмеженому просторі. | Зошит № 1, с. 12- 13 | Вчити проводити подовжені лінії різної форми в обмеженому просторі, розміщувати предмети в обмеженому просторі, розповідати за малюнком. |
6 | Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які? | 14-15 | Сформувати в учнів/учениць уявлення про слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які?; навчити ставити до них питання; | Виділення окремих предметів з групи предметів. | Зошит № 1, с. 14- 15 | Вчити виділяти предмети в складному малюнку, правильно розфарбовувати їх (не заводити кольори один на другий). |
активізувати словниковий запас учнів з тематичної групи «Овочі, фрукти, ягоди»; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати. | ||||||
7 | Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Скільки? Який, яка, яке по порядку? Робота з дитячою книжкою. | 16-17 | Сформувати в учнів/учениць уявлення про слова, якими називають кількість предметів; навчити ставити до них питання; збагачувати словниковий запас учнів/учениць словами тематичної групи «Посуд»; розвивати вміння розповідати за малюнком; сприймати на слух невеликий текст, відповідати на запитання за його змістом; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати. | Контролювання натиску олівцем на папір. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Мої перші кроки у країні знань». | Зошит № 1, с. 16- 17, с. 18- 19 | Вчити учнів/учениць контролювати натиск олівцем з різною силою на сторінку зошита, ставити крапки одним дотиком олівця (більшого розміру крапки робити коловими рухами пальців), порівнювати предмети, візерунки, розфарбовувати, домальовувати предмети різними формами ліній з різним натиском олівця; розвивати зв’язне мовлення дітей. |
8 | Речення. | 18-19 | Сформувати в учнів/учениць уявлення про речення як основний засіб вираження думки; вчити виокремлювати з мовленнєвого потоку слово і речення; активізувати словниковий запас учнів з тематичної групи «Профе- сії»; вчити складати речення за малюнками, світлинами, схемами; розвивати вміння сприймати на слух невеликий текст, відповідати на | Орієнтування в напрямку письма. | Зошит № 1, с. 20- 23 | Вчити зображувати подовжені лінії різної форми без відриву олівця від паперу. Вправляти учнів у правильному пересуванні руки уздовж рядка. Вправлятися пальчиками у «ходьбі» по слідах ведмедика, не пропускаючи слідів. Вчити наводити лінії різної форми. Цікаві завдання. Вчитель читає всі завдання. |
запитання за його змістом; розширити й уточнити знання дітей про професії, виховувати повагу до людей різних професій. | Пропонувати учням самостійно обрати фігуру, яку будуть створювати. | |||||
9 | Ознайомлення зі | 20-21 | Сформувати в учнів/учениць | Основний рядок. | Зошит | Ознайомити учнів із |
знаками в кінці речення. | уявлення про розповідні, | № 1, | положенням ручки в руці, | |||
Крапка. Знак питання. | питальні та окличні речення | с. 24- | основним рядком: верхньою, | |||
Знак оклику. | (без уживання термінів); | 26 | нижньою рядковими лініями; | |||
формувати вміння | серединою рядка (по висоті і | |||||
розпізнавати їх в усному | довжині); інформувати їх про | |||||
мовленні, самостійно | те, що в рядках вони будуть | |||||
складати та правильно | писати тільки ручкою, а | |||||
інтонувати; ознайомити | розфарбовувати, малювати – | |||||
учнів/учениць із назвою і | олівцями; учити рівномірно | |||||
зображенням розділових | розміщувати предмети в | |||||
знаків у кінці речень – | рядку. | |||||
крапкою, знаком питання і | Цікаві завдання. Пропонувати | |||||
знаком оклику; розвивати | учням (парам) самостійно | |||||
вміння будувати речення і | обрати і виконати завдання. | |||||
розповіді за малюнками. | ||||||
10 | Ознайомлення зі | 22-23 | Ознайомити учнів/учениць зі | Письмо в рядку прямих | Зошит | Вчити писати прямі лінії в |
службовими словами в | службовими словами в | ліній. | № 1, | рядку, зберігати однакову | ||
реченні. | реченні, показати практично | с. 27- | відстань між прямими | |||
їхню роль у мові і мовленні | 29 | лініями. | ||||
на прикладі складання речень | Цікаві завдання. Пропонувати | |||||
за малюнками. | виконувати перші два | |||||
завдання учням, які не вміють | ||||||
писати прямі елементи. | ||||||
11 | Поділ слів на склади. | 24-25 | Сформувати в учнів/учениць | Допоміжні лінії рядка. | Зошит | Ознайомити учнів/учениць з |
уявлення про склад слова; | № 1, | міжрядковою лінією сітки | ||||
формувати уміння ділити | с. 30- | зошита; вчити писати в | ||||
слова на склади, позначати | 33 | графічній сітці з надрядковою | ||||
поділ слів на склади графічно; | і підрядковою вигнуті лінії і |
активізувати словниковий | прямі із заокругленнями; | ||||||||||
запас учнів з тематичної | розвивати увагу. | ||||||||||
групи «Дикі і домашні | Вправляти пальчики у | ||||||||||
тварини»; розвивати вміння | сходженні по сходах, | ||||||||||
складати речення і розповіді | виконувати під самостійний | ||||||||||
за малюнками, серією | рахунок. | ||||||||||
малюнків; розширити й | Цікаві завдання. | ||||||||||
уточнити знання дітей про | |||||||||||
тварин, виховувати дбайливе | |||||||||||
ставлення до них. | |||||||||||
12 | Наголос у словах. | 26-27 | Сформувати в учнів/учениць | Письмо в графічній сітці | Зошит | Вчити писати півовали, овали | |||||
уявлення про наголос у слові, | з допоміжними лініями. | № 1, | в основному рядку з | ||||||||
ознайомити з поняттям | с. 34- | міжрядковою лінією | |||||||||
«наголошений» склад; | 37 | (звернути увагу учнів на | |||||||||
формувати вміння визначати | початок письма овалу), | ||||||||||
в слові наголошений склад, | наводити, домальовувати, | ||||||||||
позначати його відповідним | розфарбовувати предмети | ||||||||||
значком у схемі слова; | різної форми; розвивати | ||||||||||
удосконалювати вміння | окомір, увагу. | ||||||||||
ділити слова на склади, | |||||||||||
складати речення і розповідь | |||||||||||
за серією малюнків. | |||||||||||
13 | Мовні і немовні звуки. | 28-29 | Сформувати уявлення | Письмо | в | повній | Зошит | Вчити писати прямі лінії, | |||
Голосні | і | приголосні | учнів/учениць про немовні | графічній сітці. | № 1, | прямі із заокругленням в | |||||
звуки. | звуки і звуки мовлення, | с. 38- | графічній сітці з похилою | ||||||||
голосні і приголосні звуки за | 41 | лінією; відпрацьовувати | |||||||||
їхніми істотними ознаками, | паралельність елементів, | ||||||||||
навчити позначати їх | однакову відстань між | ||||||||||
умовними позначками; | елементами. | ||||||||||
формувати вміння виділяти в | Цікаві завдання дозволити | ||||||||||
словах окремі звуки, робити | виконувати самостійно (під | ||||||||||
звуковий аналіз найпростіших | контролем вчителя). | ||||||||||
за будовою слів. | |||||||||||
14 | Тверді | і | м’які | 30-31 | Сформувати в учнів/учениць | Письмо | в | повній | Зошит | Вчити писати півовали, овали |
приголосні звуки. | уявлення про тверді і м’які приголосні звуки, навчити розрізняти їх і позначати умовними позначками; удосконалювати вміння виконувати звуковий аналіз найпростіших за будовою слів, складати речення. | графічній сітці. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся запитувати». | № 1, с. 42- 43, с. 44- 45 | в графічній сітці з похилою лінією (звернути увагу на початок письма півовалів, овалів), поєднувальний елемент овалу; формувати вміння порівнювати предмети, ставити питання. | |||
15 | Складозвуковий аналіз | 32-33 | Удосконалення вміння | Письмо в повній | Зошит | Вчити писати петельні | |
слів. Закріплення | виконувати повний звуковий | графічній сітці. | № 1, | елементи в графічній сітці з | |||
вивченого. | аналіз найпростіших за | с. 46- | похилою лінією (звернути | ||||
Робота з дитячою | будовою слів, позначати | 48 | увагу на ширину короткої | ||||
книжкою. Казки. | звуки умовними позначками у | петлі та прямий елемент у | |||||
звукових схемах слів, | верхній, нижній петлі); | ||||||
складати речення і розповідь | розвивати увагу, вміння | ||||||
за малюнками, розповідати | порівнювати предмети. | ||||||
казки за ілюстраціями; | Цікаві завдання. Виконувати | ||||||
виховувати інтерес до | під контролем вчителя. | ||||||
дитячих книжок. | |||||||
Буквений період | |||||||
16 | Звук [а]. Буква а, А. | 34-35 | Вчити учнів/учениць | Письмо малої букви а. | Зошит | Звернути увагу на зміст | |
Складання речень за | сприймати на слух | № 2, | малюнка обкладинки зошита. | ||||
схемами і малюнком. | невеликий текст, | с. 1-2 | Розвивати спритність | ||||
Звук [а] (буква а, А) в | виокремлювати в ньому | пальчиків і чіткість мовлення | |||||
ролі окремого слова. | слова зі звуком [а];здійснити | вправою «Добрий день». | |||||
перехід від умовного | Виконувати фронтально. | ||||||
позначення звуків фішками | Створювати форму букви а з | ||||||
до ознайомлення з буквами; | пластичних матеріалів. | ||||||
ознайомити учнів із | Вчити порівнювати форму | ||||||
друкованою буквою а, А; | друкованої і рукописної | ||||||
удосконалювати вміння | малої букви а. | ||||||
робити звуковий аналіз слів, | Тренуватися в підготовчих | ||||||
розрізняти голосні і | вправах. Вчити писати букву | ||||||
приголосні звуки, добирати | а в рядку, рівномірно | ||||||
слова зі звуком [а] на початку, в середині і в кінці слова, складати речення. | розміщувати. Звернути увагу на місце початку письма малої а, поєднання двох букв. | |||||
17 | Закріплення букви а, А, її звукового значення. | 36-37 | Закріпити вивчену літеру; ознайомити учнів/учениць із використанням великої букви А для написання імен, прізвищ, назв міст; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, розповідати прослуханий текст з опорою на ілюстрації; розвивати вміння складати речення за малюнками і світлинами. | Письмо великої букви А. | Зошит № 2, с. 3 | Створювати форму букви А з пластичних матеріалів. Тренуватися в підготовчих графічних вправах. Вчити писати букву А в рядку, рівномірно розміщувати. Звернути увагу на нахил першого і другого елементів. |
18 | Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками. | 38-39 | Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [о]; ознайомити дітей із друкованою буквою о, О; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, розрізняти голосні і приголосні звуки, добирати слова зі звуком [о] на початку, в середині і в кінці слова, складати речення. | Письмо малої букви о. | Зошит № 2, с. 4 | Вчити порівнювати форму друкованої і рукописної букви о. Створювати форму букви о з пластичних матеріалів. Тренуватися в підготовчих вправах. Вчити писати букву о в рядку, рівномірно розміщувати. Звернути увагу на місце початку письма малої букви о, поєднання двох букв. |
19 | Закріплення букви о, О, її звукового значення. | 40-41 | Закріпити вивчену літеру; ознайомити учнів/учениць із використанням великої букви О для написання імен, | Письмо великої букви О. | Зошит № 2, с. 5 | Вчити писати велику букву О. Створювати форму великої букви О з пластичних матеріалів. |
прізвищ, назв міст; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, розповідати прослуханий текст з опорою на ілюстрації, розгадувати ребуси; розвивати вміння складати речення за малюнками і світлинами. | Тренуватися в підготовчих вправах. Вчити писати букву О в рядку з міжрядковою, рівномірно розміщувати. | |||||
20 | Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова. | 42-43 | Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [і]; ознайомити дітей із новою буквою і, І; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, добирати слова зі звуком [і] на початку, в середині і в кінці слова, складати речення за малюнком; сформувати уявлення про звук і букву і в ролі окремого слова. | Письмо малої і великої букви і І. | Зошит № 2, с. 6-7 | Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Індичата». Створювати форму букви з пластичних матеріалів. Вчити писати малу і велику букву і І. Порівнювати форми друкованої і рукописної великої і малої букви і І. Звернути увагу на заокруглення у великій і малій рукописній букві і І, типи поєднань малої букви з наступною і попередньою, завжди відривне поєднання великої букви з наступною буквою. |
21 | Звук [и]. Буква и, И. Один предмет – багато предметів. Робота з дитячою книжкою. | 44-45 | Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [и]; ознайомити дітей із друкованою буквою и, И; удосконалювати вміння | Письмо малої і великої букви и И. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість | Зошит № 2, с. 8, с. 9 | Порівнювати форми друкованої і рукописної великої і малої букви и И. Вчити писати малу і велику букву и И. Звертати увагу на паралельність елементів букви, початок письма великої букви; закріплювати |
робити звуковий аналіз слів, добирати слова зі звуком [и], складати речення, розгадувати ребуси. | предметів». | вміння ставити питання до слів, якими називають кількість предметів; збагачувати словниковий запас; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати. | ||||
22 | Звук [у]. Буква у, У. | 46-47 | Вчити учнів/учениць | Письмо малої букви у. | Зошит | Розвивати спритність |
Складання речень. | сприймати на слух | № 2, | пальчиків і чіткість мовлення | |||
невеликий текст, | с. 10- | вправою «Кулька». | ||||
виокремлювати в ньому | 11 | Тренуватись у підготовчих | ||||
слова зі звуком [у]; | вправах. Вчити писати малу | |||||
ознайомити дітей із | букву у в рядку, поєднувати її | |||||
друкованою буквою у, У; | з іншими буквами. | |||||
удосконалювати вміння | Звернути увагу на | |||||
робити звуковий аналіз слів, | паралельність елементів у | |||||
добирати слова зі звуком [у], | букві. | |||||
складати речення; | ||||||
активізувати словниковий | ||||||
запас учнів з тематичної | ||||||
групи «Птахи»; розширити й | ||||||
уточнити знання дітей про | ||||||
птахів, виховувати | ||||||
турботливе ставлення до них. | ||||||
Ознайомити учнів зі | ||||||
службовим словом у, У. | ||||||
23 | Закріплення букви у, У, | 48-49 | Закріпити форму і звукове | Письмо великої букви У. | Зошит | Вчити писати велику букву У. |
її звукового значення. | значення букви у, У; | № 2, | Порівнювати форму великої | |||
Складання речень. | розширити знання дітей про | с. 12 | друкованої і рукописної | |||
вживання великої букви (а | букви, вказати на відмінність. | |||||
початку речення); | Звернути увагу на | |||||
удосконалювати вміння | паралельність елементів | |||||
робити звуковий аналіз слів, | великої букви У. | |||||
складати речення за |
малюнками. | ||||||
24 | Звук [е]. Буква е, Е. | 50-51 | Вчити учнів/учениць | Письмо малої букви е. | Зошит | Вчити писати малу букву е. |
Складання розповіді за | сприймати на слух | № 2, | Вправлятися в підготовчих | |||
серією малюнків. | невеликий текст, | с. 13 | графічних вправах. Звернути | |||
виокремлювати в ньому | увагу на ширину петлі. | |||||
слова зі звуком [е]; | Вчитись швидко переводити | |||||
ознайомити дітей із | вивчені малі друковані букву | |||||
друкованою буквою е, Е; | в рукописні. | |||||
удосконалювати вміння | ||||||
робити звуковий аналіз слів, | ||||||
добирати слова зі звуком [е] | ||||||
на початку, в середині і в | ||||||
кінці слова, складати | ||||||
речення і розповідь за серією | ||||||
малюнків.. | ||||||
25 | Закріплення букви е, Е, | 52-53 | Закріпити форму і звукове | Письмо великої букви Е. | Зошит | Вчити писати велику букву Е. |
її звукового значення. | значення букви е, Е; | № 2, | Порівнювати початок її | |||
Складання речень за | закріплювати знання дітей | с. 14 | письма з початком письма | |||
малюнками. | про вживання великої букви | великої О. Вправлятися в | ||||
Е для написання імен, | підготовчих графічних | |||||
прізвищ; удосконалювати | вправах. Вчитись переводити | |||||
вміння робити звуковий | вивчені великі друковані | |||||
аналіз слів, складати речення | букви в рукописні. | |||||
за малюнками. | ||||||
26 | Звук [м], позначення | 54-55 | Вчити учнів/учениць | Письмо малої букви м. | Зошит | Вчити писати малу букву м. |
його буквою м, М (ем). | сприймати на слух | № 2, | Розвивати спритність | |||
Читання складів і слів із | невеликий текст, | с. 15- | пальчиків і чіткість мовлення | |||
буквою м. | виокремлювати в ньому | 16 | вправою «Метелик». | |||
слова зі звуком [м]; | Порівнювати форму | |||||
ознайомити дітей із | друкованої і рукописної | |||||
друкованою буквою м, М; | малої букви. Звернути увагу | |||||
удосконалювати вміння | на паралельність другого і | |||||
робити звуковий аналіз слів, | третього елементів букви м, | |||||
вчити читати склади-злиття і | ширину букви, безвідривне |
слова з буквою м, складати речення. | поєднання букв у буквосполученнях: мі, ми, му, ме. | |||||
27 | Закріплення букви м, М, її звукового значення. Читання слів і речень з буквою м, М. | 56-57 | Закріпити вивчену літеру; розвивати вміння сприймати на слух і розуміти усне мовлення; закріплювати знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання; розвивати вміння складати речення за малюнками і світлинами. | Письмо великої букви М. | Зошит № 2, с. 17 | Вчити писати велику букву М, дотримуватись паралельності елементів. Порівнювати елементи великих букв А і М, початок письма. Звернути увагу на поєднання між буквами Ма, Му, Ме. |
28 | Звуки [л], [л'], позначення їх буквою л, Л (ел). Читання складів і слів з буквою л. Робота з дитячою книжкою. | 58-59 | Вчити учнів/учениць розрізняти звуки [л] і [л?]; ознайомити учнів/учениць з друкованою буквою л, Л, яка може позначати звуки [л] і [л?]; формувати вміння читати склади-злиття і слова з буквою л; добирати слова зі звуками [л] і [л?]; дати практичне уявлення про смислорозрізнювальну роль наголосу в слові; розвивати уміння складати речення за світлинами. | Письмо малої букви л. | Зошит № 2, с. 18 | Вчити писати малу букву л. Порівнювати складові елементи малих букв м і л. Звернути увагу на безвідривне поєднання ли, ле, лу, відривне ла. Перед письмом слів, речення їх навести. Вчити розпізнавати друковані й рукописні буквосполучення. |
29 | Закріплення звуків [л], [л'], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами. | 60-61 | Закріпити вивчену літеру, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання; розвивати фонематичний слух, уміння складати речення за малюнками і світлинами. | Письмо великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки предметів». | Зошит № 2, с. 19- 20, с. 21 | Вчити писати велику букву Л. Розвивати спритність пальчиків вправою «Човник». Порівняти елементи великих букв А , М, Л. Звернути увагу на початок письма перших елементів цих букв. Вчити списувати слова і речення, |
промовляючи їх уголос. Вчити визначати ознаки предметів. | ||||||
30 | Звуки [н], [н'], | 62-63 | Вчити учнів/учениць | Письмо малої букви н. | Зошит | Вчити писати малу букву н. |
позначення їх буквою н, | розрізняти звуки [н] і [н?], | № 2, | Розвивати спритність | |||
Н (ен). Читання складів | сприймати на слух | с. 22- | пальчиків і чіткість мовлення | |||
і слів з вивченими | невеликий текст, | 23 | вправою «Ножиці». | |||
буквами. | виокремлювати в ньому | Вправлятися в підготовчих | ||||
слова зі звуками [н] і [н?]; | графічних завданнях. | |||||
ознайомити учнів/учениць з | Порівнювати форми | |||||
друкованою буквою н, Н, яка | рукописних букв і, н. | |||||
може позначати звуки [н] і | Звернути увагу на поєднання | |||||
[н?]; формувати вміння | букв он. | |||||
читати склади-злиття і слова | ||||||
з буквою н; добирати слова | ||||||
зі звуками [н] і [н?]; | ||||||
формувати навичку читання. | ||||||
31 | Закріплення звуків [н], | 64-65 | Закріпити вивчену літеру, її | Письмо великої букви Н. | Зошит | Вчити писати велику букву |
[н'], букви н, Н. | звукові значення, знання | № 2, | Н. Порівнювати велику букву | |||
дітей про вживання великої | с. 24 | Н з великою І. Звернути увагу | ||||
букви; формувати навичку | на третій елемент букви, | |||||
читання слів і речень із | порівняти його з петлями, які | |||||
вивченими буквами; | писали в підготовчий період. | |||||
розвивати фонематичний | Вчити списувати речення з | |||||
слух, уміння складати | рукописного тексту, | |||||
речення за малюнками і | розміщувати слова на одній | |||||
світлинами. | відстані. | |||||
32 | Звуки [с], [с'], буква с, С | 66-67 | Вчити учнів/учениць | Письмо малої букви с. | Зошит | Вчити писати малу букву с. |
(ес). Читання складів і | розрізняти звуки [с] і [с?], | № 2, | Порівнювати початок письма | |||
слів із буквою с. | сприймати на слух | с. 25 | букви с з початком письма | |||
невеликий текст, | малої букви о. Вправлятись у | |||||
виокремлювати в ньому | підготовчих елементах. | |||||
слова зі звуками [с] і [с?]; | Безвідривно поєднувати | |||||
ознайомити учнів/учениць з | буквосполучення сл, су, сі. |
друкованою буквою с, С, яка може позначати звуки [с] і [с?]; формувати вміння читати склади-злиття і слова з буквою с; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами. | ||||||
33 | Закріплення звуків [с], | 68-69 | Закріпити вивчену літеру, її | Письмо великої букви С. | Зошит | Вчити писати велику букву С. |
[с'], букви с, С. Читання | звукові значення, знання | № 2, | Порівнювати її з письмом | |||
слів, речень, тексту з | дітей про вживання великої | с. 26 | великої О. Безвідривне | |||
вивченими буквами. | букви; формувати навичку | поєднання букв Сі, Су, Сл, | ||||
читання слів і речень із | См. Вчити назву малюнка | |||||
вивченими буквами; вчити | записувати рукописними | |||||
добирати заголовок до | буквами. Закріплювати | |||||
тексту; розвивати уміння | уміння переводити друковану | |||||
сприймати на слух текст, | букву в рукописну. | |||||
відповідати на запитання за | ||||||
його змістом, складати | ||||||
речення за малюнками і | ||||||
світлинами; виховувати в | ||||||
дітей бажання допомагати | ||||||
птахам узимку. | ||||||
34 | Звук [к], позначення | 70-71 | Розвивати в учнів/учениць | Письмо малої букви к. | Зошит | Вчити писати малу букву к. |
його буквою к, К (ка). | уміння сприймати на слух | № 2, | Порівнювати її з письмом | |||
Читання складів і слів із | невеликий текст, | с. 27- | малої н. Вправляти в письмі | |||
буквою к. | виокремлювати в ньому | 28 | елементів букви. Звернути | |||
слова зі звуком [к]; | увагу на безвідривне | |||||
ознайомити дітей із | поєднання другого і третього | |||||
друкованою буквою к, К; | елементів. | |||||
вчити читати склади-злиття і | ||||||
слова з буквою к; формувати | ||||||
навичку читання слів і | ||||||
речень із вивченими |
буквами; розвивати вміння розгадувати ребуси. | ||||||
35 | Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. | 72-73 | Закріпити вивчену літеру, її звукове значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами; розвивати уміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, складати речення за малюнками; виховувати повагу до старших членів родини, інтерес до дитячої книжки. | Письмо великої букви К. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки осені». | Зошит № 2, с. 29, с. 30 | Вчити писати велику букву К. Порівнювати форму великої букви К із формами великих букв І Н. Безвідривне поєднання перших двох елементів букви і третього з четвертим. Вправляти в письмі підготовчих елементів. |
36 | Звук [в], позначення його буквою в, В (ве). Читання складів і слів з буквою в. | 74-75 | Розвивати в учнів/учениць уміння сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [в]; ознайомити дітей із друкованою буквою в, В; вчити читати склади-злиття і слова з буквою в; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами. | Письмо малої букви в. | Зошит № 2, с. 31- 32 | Вчити писати малу букву в. Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Ворона». Порівнювати форму малої букви в з третім елементом великої букви Н. Вправляти в письмі підготовчих елементів, закритої й відкритої форми букви в. |
37 | Закріплення букви в, В її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Уявлення про особові | 76-77 | Закріпити вивчену літеру, її звукове значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами; | Письмо великої букви В. | Зошит № 2, с. 33 | Вчити писати велику букву В. Порівнювати елементи великої букви В з елементами великих букв І Н. Вчити писати сполучний елемент з основи букви. |
займенники він, вона, | розвивати уміння сприймати | Закріплювати вміння | ||||
воно, вони (без | на слух текст, відповідати на | переводити друковану букву | ||||
уживання термінів). | запитання за його змістом; | в рукописну. | ||||
сформувати уявлення про | ||||||
особові займенники він, вона, | ||||||
воно, вони (без уживання | ||||||
термінів), уміння замінювати | ||||||
іменники займенниками він, | ||||||
вона, воно, вони (без | ||||||
уживання термінів); | ||||||
виховувати уважність, | ||||||
спостережливість. | ||||||
38 | Звуки [р], [р'], буква р, | 78-79 | Вчити учнів/учениць | Письмо малої букви р. | Зошит | Вчити писати малу букву р. |
Р(ер). Читання складів і | розрізняти звуки [р] і [р?], | № 2, | Розвивати спритність | |||
слів із буквою р. | сприймати на слух | с. 34- | пальчиків і чіткість мовлення | |||
невеликий текст, | 35 | вправою «Рибка». | ||||
виокремлювати в ньому | Порівнювати форму малої | |||||
слова зі звуками [р] і [р?]; | букви р з третім елементом | |||||
ознайомити учнів/учениць з | малої букви к. Звернути увагу | |||||
друкованою буквою р, Р, яка | на паралельність елементів | |||||
може позначати звуки [р] і | букви. | |||||
[р?]; формувати вміння | ||||||
читати склади-злиття і слова | ||||||
з буквою р; формувати | ||||||
навичку читання слів із | ||||||
вивченими буквами; | ||||||
виховувати уважність, | ||||||
спостережливість. | ||||||
39 | Закріплення букви р, Р, | 80-81 | Закріпити вивчену літеру, її | Письмо великої букви Р. | Зошит | Вчити писати велику букву Р. |
її звукового значення, | звукові значення, знання | № 2, | Порівнювати елементи | |||
уміння читати вивчені | дітей про вживання великої | с. 36 | великої букви Р з | |||
букви в словах, | букви; формувати навичку | елементами великих букв В, | ||||
реченнях і текстах. | читання слів, речень і тексту | І, Н. Вчити писати сполучний | ||||
з вивченими буквами; | елемент з основи букви. |
розвивати уміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, складати речення за малюнком, розгадувати ребуси; виховувати любов до природи. | ||||||
40 | Звук [п], позначення | 82-83 | Розвивати в учнів/учениць | Письмо малої букви п. | Зошит | Вчити писати малу букву п. |
його буквою п, П (пе). | уміння сприймати на слух | № 2, | Розвивати спритність | |||
Читання складів, слів і | невеликий текст, | с. 37- | пальчиків і чіткість мовлення | |||
тексту з буквою п. | виокремлювати в ньому | 38 | вправою «Прапорці». | |||
слова зі звуком [п]; | Порівнювати форму малої | |||||
ознайомити дітей із | букви п з малою буквою р. | |||||
друкованою буквою п, П; | Звернути увагу на | |||||
вчити читати склади-злиття і | паралельність елементів | |||||
слова з буквою п; формувати | малої букви п. | |||||
навичку читання слів і тексту | ||||||
з вивченими буквами; | ||||||
виховувати інтерес до | ||||||
народних свят і традицій. | ||||||
41 | Закріплення букви п, П, | 84-85 | Закріпити вивчену літеру, її | Письмо великої букви П. | Зошит | Вчити писати велику букву |
її звукового значення, | звукове значення, знання | № 2, | П. Знаходити спільні | |||
уміння читати вивчені | дітей про вживання великої | с. 39 | елементи великої букви П з | |||
букви в словах, | букви; формувати навичку | попередньо вивченими. | ||||
реченнях і текстах. | читання слів і речень із | Вправляти в письмі | ||||
вивченими буквами; | підготовчих елементів. | |||||
розвивати вміння | Звернути увагу на | |||||
розповідати за малюнком і | паралельність елементів | |||||
про події з власного життя; | великої букви П. | |||||
виховувати інтерес до | ||||||
плавання, як одного із дієвих | ||||||
засобів збереження і | ||||||
покращення здоров’я. | ||||||
42 | Звуки [т], [т'], | 86-87 | Вчити учнів/учениць | Письмо малої букви т. | Зошит | Вчити писати малу букву т. |
позначення їх буквою т, | розрізняти звуки [т] і [т?], | № 2, | Порівнювати форму малої | |||
Т (те). Читання складів і | сприймати на слух | с. 40, | букви т з малою буквою п, р, | |||
слів із буквою т. | невеликий текст, | Розвиток зв’язного | с. 41 | знаходити спільні елементи. | ||
Робота з дитячою | виокремлювати в ньому | мовлення. Тема: «Вчуся | Звернути увагу на | |||
книжкою. | слова зі звуками [т] і [т?]; | описувати предмети». | паралельність елементів | |||
ознайомити учнів/учениць з | малої букви т. Вчити | |||||
друкованою буквою т, Т, яка | описувати предмети. | |||||
може позначати звуки [т] і | ||||||
[т?]; удосконалювати вміння | ||||||
робити звуковий аналіз слів | ||||||
із твердими і м’якими | ||||||
приголосними звуками; | ||||||
формувати вміння читати | ||||||
склади-злиття і слова з | ||||||
буквою т; формувати | ||||||
навичку читання слів із | ||||||
вивченими буквами; | ||||||
виховувати уважність, | ||||||
спостережливість, інтерес до | ||||||
дитячих книжок. | ||||||
43 | Закріплення букви т, Т, | 88-89 | Закріпити вивчену літеру, її | Письмо великої букви Т. | Зошит | Вчити писати велику букву Т. |
її звукового значення, | звукові значення, знання | № 2, | Вправляти в письмі | |||
уміння читати вивчені | дітей про вживання великої | с. 42 | підготовчих елементів. | |||
букви в словах, | букви; формувати навичку | Порівнювати форму великої | ||||
реченнях і текстах. | читання слів, речень і тексту | букви Т з великою П. | ||||
Слова однакові за | з вивченими буквами; | Визначити відмінність у | ||||
звучанням і написанням, | розвивати уміння сприймати | формах букв Т і П. | ||||
але різні за значенням. | на слух текст, відповідати на | |||||
запитання за його змістом, | ||||||
складати речення за | ||||||
малюнком, розрізняти | ||||||
значення багатозначних слів; | ||||||
виховувати інтерес до | ||||||
інсценізації. |
44 | Звуки [д], [д'], позначення їх буквою д, Д (де). Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д'] у зіставленні з [т], [т']. Читання складів і слів із буквою д. | 90-91 | Вчити учнів/учениць розрізняти звуки [д] і [д?], сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуками [д] і [д?], правильно вимовляти дзвінкий звук [д] в кінці складу і слова; ознайомити учнів/учениць з друкованою буквою д, Д; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів із твердими і м’якими приголосними звуками; формувати вміння читати склади-злиття і слова з буквою д; формувати навичку читання слів із вивченими буквами; виховувати уважність, спостережливість. | Письмо малої букви д. | Зошит № 2, с. 43- 44 | Вчити писати малу букву д. Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Деревце». Вправляти в письмі підготовчих елементів. Розвивати вміння знаходити елементи малої букви д у вивчених буквах. Звернути увагу на другий елемент малої букви д, в якому є пряма лінія. |
45 | Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. | 92-93 | Закріпити вивчену літеру, її звукові значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів, речень і тексту з вивченими буквами; розвивати уміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, складати речення за малюнком і світлиною, добирати заголовок до | Письмо великої букви Д. | Зошит № 2, с. 45 | Вчити писати велику букву Д. Вправляти в письмі підготовчих елементів великої букви Д. Вчити бачити подібні елементи в інших вивчених буквах. Вчити писати сполучний елемент з основи букви. |
тексту; виховувати в дітей шанобливе ставлення до рідної природи, бажання зробити свою землю кращою. | ||||||
46 | Звуки [з], [з'], | 94-95 | Вчити учнів/учениць | Письмо малої букви з. | Зошит | Вчити писати малу букву з. |
позначення їх буквою з, | розрізняти звуки [з] і [з?], | № 2, | Розвивати спритність | |||
З (зе). Відпрацювання | сприймати на слух | с. 46- | пальчиків і чіткість мовлення | |||
літературної (дзвінкої) | невеликий текст, | 47 | вправою «Замок». Вправляти | |||
вимови слів з | виокремлювати в ньому | в письмі підготовчих | ||||
виучуваними звуками. | слова зі звуками [з] і [з?], | елементів. Звернути увагу на | ||||
Читання складів, слів і | правильно (дзвінко) | відривні сполучення букв: зо, | ||||
речень із буквою з, З. | вимовляти склади і слова з | за. | ||||
виучуваними звуками; | ||||||
ознайомити учнів/учениць з | ||||||
друкованою буквою з, З; | ||||||
формувати вміння читати | ||||||
склади-злиття і слова з | ||||||
буквою з; формувати | ||||||
навичку читання слів із | ||||||
вивченими буквами; | ||||||
розширити знання дітей про | ||||||
слова, однакові за звучанням | ||||||
і написанням, але різні за | ||||||
значенням; виховувати | ||||||
уважність. | ||||||
47 | Закріплення букви з, З, | 96-97 | Закріпити вивчену літеру, її | Письмо великої букви З. | Зошит | Вчити писати велику букву З. |
її звукового значення, | звукові значення, знання | № 2, | Вправляти в письмі | |||
уміння читати вивчені | дітей про вживання великої | с. 48 | підготовчих елементів | |||
букви в словах, | букви; формувати навичку | великої букви З. Вчити | ||||
реченнях і текстах. | читання слів, речень і тексту | бачити подібні елементи в | ||||
з вивченими буквами; | інших вивчених буквах. | |||||
розвивати уміння сприймати | Вчити писати сполучний | |||||
на слух текст, відповідати на | елемент з основи букви. |
запитання за його змістом, складати розповідь за початком і малюнками, розповідати за малюнком і про події з власного життя; | ||||||
48 | Звук [б], позначення його буквою б, Б (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Читання складів, слів, речень із буквою б. | 98-99 | Розвивати в учнів/учениць уміння сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [б]; ознайомити дітей із друкованою буквою б, Б; вчити читати склади-злиття і слова з буквою б; формувати літературну вимову слів із дзвінкими звуками; формувати навичку читання слів і тексту з вивченими буквами, уявлення про залежність значення слова. | Письмо малої букви б. | Зошит № 2, с. 49- 50 | Вчити писати малу букву б. Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Драбинка». Вправляти в письмі підготовчих елементів. Звертати увагу на письмо другого елемента малої букви б. Вчити знаходити елементи для заданої букви, складати слова із поданих складів. |
49 | Закріплення букви б, Б, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. | 100- 101 | Закріпити вивчену літеру, її звукове значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами; розвивати вміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, розповідати за малюнком; виховувати інтерес до спорту, спортивних занять, дитячих книжок. | Письмо великої букви Б. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся розповідати про призначення предметів». | Зошит № 2, с. 51, с. 52 | Вчити писати велику букву Б. Вправляти в письмі підготовчих елементів великої букви Б. Порівнювати елементи великої Б з елементами великих букв П, Т. Вчити писати сполучний елемент з основи букви. |
50 | Звук [й], позначення | 102- | Розвивати в учнів/учениць | Письмо малої букви й. | Зошит | Вчити писати малу букву й. |
його буквою й, Й (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й. | 103 | уміння сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [й]; ознайомити дітей із друкованою буквою й, Й; формувати навичку читання, уявлення про слова, протилежні за значенням; розвивати вміння складати розповідь за серією малюнків. | № 2, с. 53- 54 | Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Зайчик». Вправлятись в письмі підготовчих елементів. Звертати увагу на паралельність елементів малої букви й. Порівняти з рукописними буквами і, и, а, виявити спільні елементи. | ||
51 | Закріплення букви й, Й, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. | 104 | Закріпити вивчену літеру, її звукове значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами; виховувати інтерес до читання. | Письмо великої букви Й. | Зошит № 2, с. 55 | Вчити писати велику букву Й. Вправляти в письмі підготовчих елементів великої букви Й. Звертати увагу на паралельність елементів великої букви Й. Порівняти з малою й, визначити відмінність. Порівняти з великими рукописними буквами И, П, Т, виявити спільні елементи. |
52 | Закріплення букв, їхнього звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. | 105 | Закріплювати вміння читати слова з вивченими буквами; розвивати навичку читання, уміння відповідати на запитання за змістом прочитаного; виховувати інтерес до книжок, бажання читати. | Закріплення вивчених букв. | Зошит № 2, с. 56 | Закріплювати вміння складати букву з елементів, порівнювати форми букв, знаходити друкованій букві відповідну рукописну, виконувати творчі завдання з буквами. |
53 | Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. | 106- 107 | Закріплювати вміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за | Закріплення вивчених букв. | Зошит № 2, с. 57- | Закріплювати вміння знаходити схожість і відмінність у формах |
його змістом, читати текст із вивченими буквами, відповідати на запитання за змістом прочитаного; розвивати навичку читання. | 58 | друкованих і рукописних букв, писати слова, правильно поєднуючи букви. Вчити робити виправлення. Виконувати вправи для розвитку спритності пальців і чіткості мовлення. | ||||
54 | Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. | 108 | Закріплювати вміння читати текст із вивченими буквами, відповідати на запитання за змістом прочитаного; розвивати вміння зіставляти зміст тексту з малюнком, розповідати за малюнком; виховувати уважність і спостережливість. | Закріплення вміння писати слова, речення. | Зошит № 2, с. 59- 60 | Закріплювати вміння писати розбірливо букви, слова, речення, правильно розташовувати їх у рядку, писати розділові знаки. Виконувати вправи для розвитку спритності пальців і чіткості мовлення. |
55 | Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. | 109 | Закріплювати вміння читати текст із вивченими буквами, відповідати на запитання за змістом прочитаного; розвивати вміння складати речення й розповіді за світлинами і про події з власного життя; спонукати дітей провести канікули активно і корисно. | Закріплення вміння писати слова, речення. | Зошит № 2, с. 61- 62 | Закріплювати вміння писати слова, початок речення, правильно розташовувати їх в рядку. Виконувати вправи для розвитку спритності пальців і чіткості мовлення. |
56 | Підсумковий урок за семестр. Робота з дитячою книжкою. | Закріпити знання і вміння, пов’язані з вивченими буквами; розвивати інтерес до дитячих книжок. | Підсумковий урок за семестр. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Складаю розповідь за малюнками». | Зошит № 2, с. 63, с. 64 | Закріплення гігієнічних, технічних, графічних правил письма, уміння складати розповідь за малюнками. |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.