Популярні новинки

Ключові слова

Мій кабінет



Знами онлайн

» » Випускне свято 4 класів "Учнівський квартал" Відео сценарію

Шкільна скарбничка НУШ



Випускне свято 4 класів "Учнівський квартал" Відео сценарію
Випускне свято 4 класів "Учнівський квартал"

            Сценарій  випускупочаткової школи (4 клас)

« Учнівський квартал»

Виходить учень і розгубився дивиться по сторонам. Начебто когось шукає. Потім оглядається в зал і сором`язливо причепурюється.(Звучить мелодія як на початку вечірнього кварталу  На екрані теж з,являється заставка як у вечірньому кварталі.)

1.Травен знову, знову замикає круг.

2. Стали більш дорослими усі навкруг.

3. Скоро розпочнеться наш прощальний бал.

4. Радий всіх вітати наш учнівський квартал.

ВСІ. Тут є сонячне світло . Тут є радість і сміх. Тут схвильовані діти адже в залі батьки. Сумувати , радіти,  приготуйтесь усі!!!

Скільки я тут почув. Скільки ти тут сказав. Тут буденні турботи, перемог небеса. Тут всю мудрість наш учнівський квартал!!! ЦЕ  УЧНІВСЬКИЙ КВАРТАЛ!!!

На сцені двоє ведучих

1. Добрий день. Раді всіх вітати в нашому учнівському кварталі. Школа це чудова країна. Де учні зустрічаються , знайомляться і звичайно навчаються. Школа це місце де вчителі вимагають від учнів знань з усіх предметів. А скільки в цьому морі знань підводних каменів.

2. Ну от уроки: малювання, співи , інформатика, фізкультура. Це просто клас! А от математикаце якесь жахіття. Якби ви зналищо ми тільки не вивчали. Радіуси, діагоналі , складні рівняння та порівняння. А задачі з формулами на рух, швидкість та відстань. Це не ребуси та кросворди вам ров’язувати. Це жахіття страшніше ніж на дорозі. А потім ще й написати контрольну роботу. Це я вам скажу просто героїчний вчинок!  Або біля дошки та ще без підказки. Бо за тобою слідкують очі вчителя як два проміні які пронизують тебе наскрізь.

1. Але і з цієї скрутної ситуації вихід теж є.

2. Так було та не довго. Послухайте одну сумну історію.  

Гумореска « Як  підказувати на уроках»

1. Даа  навчатися важко скільки сил та енергії треба витратити. Навіть  доводилось звертатися до магів ( Звучить мелодія серед залу сидить маг і щось чаклує. В цей час чути стукіт .)

Уч. Добрий день вельмишановна Аги- Обдур . Можна зайти.

Маг. О-о-о  морока знову ти. Ну добре проходь. Що на цей раз трапилось.

Уч. Та що. Що я начебто все робив як ви казали. Але нічого не допомогло. Двійку я таки отримав і не одну. 

Маг. ( замислилась) Хмм. Книгу під подушку клав?

Уч. Клав та ще гірше сталось. Зразу двійка за те що підручник вдома забув. Я і н правий бік ліг і трішечки на лівому полежав. Але як бачите в голову нічого не залізло.

Маг. Так, так .  А стіл вчителя тричі за часовою стрілкою обходив на перерві.

Хл. Обходив аякже. Вчитель питає . – Що ти оце біля мене робиш. Я і мусив казати що мені краще так  думати. А на наступному уроці  догулявся задачку не розв’язав і отримав двійку.

Маг. Так складний випадок. Зараз подивлюся. О-О-О бачу , бачу. Слухай та ти хоч правила вчив?

Хл. А що це теж допомагає?

1. А ми продовжуємо. Статистика показує чим доросліші діти, тим швидше падає інтерес до навчання. Ось вирішили учні написати офіційного листа до міністерства освіти.

2. Якого такого листа? 

1. Ну ти бачила картину де козаки султану листа пишуть?

2. Так бачила.

1. А зміст цього листа знаєш?

2. Та ти що такого писати неможна.

1. А я кажу можна.

2. Та неможна і край.

1. Зараз все можна – свобода слова. От і написали.

( Грає укр. Мелодія на сцену виходять  3 хл. В укр. Костюмах)

1. Так сідай_______ будеш писарем. А ми з_______ будемо думати що писати. Ага пиши пане міністре

2. Тю ________ а де здрастуйте? Ми ж зами чемні люди.

1. Дивись який розумний видно що вже 4 класи закінчив. Пиши Доброго дня Високоповажний пане міністре . Ми вирішили з хлопцями написати Вам листа від імені всієї громади. Може б і не писали , але є проблеми. Пиши  ( штовхає писаря) що букви забув. Ви не думайте що в нас все погано. Ні, школа в нас гарна, простора, світла з цим все добре. Тут все так як у санаторії все добре, якби не процедури важкі та болісні. Тому потрібні зміни і терміново. Тож сподіваємось на Вашу допомогу.

3( писар) По перше. Потрібно відмінити підручники бо ми вже такі м,язи накачали що можемо на ринг виходити. А нашим дівчатам як важко.

2 О-да дівчата у нас красуні . Тендітні милі як пелюстки троянди. Я отак би дивився на них і дивився б. Так ні . На дошку треба дивитись!!!

3 Вимагаємо відмінити д/завдання. Адже немає д/завдання немає і щоденника. А то він у нас як книга скарг та пропозицій. Дивіться як  хитро продумано. Спочатку вчитель пропонує д/завдання, а потім ще й батькам скаржиться що ти його не виконав. А батьків треба берегти їм нервувати не можна. Бо знову хто постраждає? МИ!

2 Далі треба терміново замінити меню в їдальні. Ми ж голодні. Нам не хочеться їсти супи, борщі, парові котлети. Ось якби була піца чи суші.

1 Ти що ? Навіщо тобі ота заморська гидота. Краще наша укр.. їжа. Варенички, галушки та шматочок сала.

Всі разом О сало !!! 

( пісня на мелодію Бесаме бесаме мучо.)

Без  сала, без сала мучусь. Хочеться сала так сильно що в шлунку бурчить.

Без сала, без сала мучусь. Дайте шматочок . Терпіти н маю вже сил.

                                           П-в

Хочеться сала і дрібку цибулі. Хлібчик духм’яний сюди.

Сало це слава . Коректно воно на завжди!!!

2 Так такі зміни було б добре.

3 (писар)  якщо той міністр не погодиться що ми ще можемо зробити?

1 Ми в добавок йому ще й затанцюємо.

2 Так ми молодці тепер підпишемо листа.

3 (писар) Та я ж написав

2 Нічого ще раз напиши. Файні хлопці_________ , які чекають на кращі зміни.

1 Все пішли відправляти листа.

Ведучі

1 Ну що будемо чекати на зміни. А ми продовжуємо. Сьогодні в цій залі зібралось багато родин. Це батьки, бабусі, дідусі, сестрички, братики і всі наші рідні. 

Ми до батьків сказати хочемо слово. І привітати щиро від душі. Бо без батьків чого ми в світі варті? Без маминої ласки і тепла, Без батьківської строгості і жарту  І без свого родинного гнізда.

Матусю , матусю рідненька, . Життя дарувала мені. І сонечко в ясному небі. І росяні  ранки ясні.

Ночами рідненька не спала. Коли я бувало хворів. Любов,ю мене лікувала. Ще краще від всіх лікарів!

Мій любий татусь! Він і столяр і слюсар. І шофер і електрик. І найкращий він спортсмен. Любить маму комп,ютер, газети. Та найкраще він любить мене. 

А я таткові заздрю , як йому пощастило. Що моя матуся його полюбила.

Бабусі кохані , найкращі у світі! Безмежно вам вдячні усі ваші діти!

За те , що ніколи ви нас не сварили . За те що ви каші й  борщі нам варили.

За тишу і спокій у затишній хаті. За те що ви є на цім білім світі. Дай Бог Вам як довше в житті не старіти!

І до дідуся я йду по науку. Діду дідуню навчи в світі жити! Він на голову кладе свою руку. Голос струмочком сріблястим біжить.

Ми любим бабцю,діда,маму й тата. Ми вам бажаємо здоров,ячка багато.  Ми хочемо щоб ви завжди раділи. І щоб в житті ніколи не старіли.  ( пісня)

2 Ми розуміємо що нам ви бажають лише добра , але іноді ці повчання і набридають.

1 Розумні речі дорослі нам казали .

2 А ми взяли , що встигли те і записали. Увага на екран

( на екрані діти по черзі промовляють вислови дорослих.)

1 Я тобі це сто разів вже говорила.

2 Не гойдайся на стільчику. Я все бачу.

3 Де поклав там і шукай.

4 Я твоя мати і краще знаю.

5 Та я у твоєму віці.

6 Я тут для вас днями й ночами працюю і де вдячність.

7 Не хочеш прибирати в кімнаті . Добре живи в хліву.

8 Виростеш тоді й зрозумієш.

9 У всіх діти як діти а у мене.

10 Не будеш вчитися . Підеш двірником працювати.

11 Я з роботи прийшла втомлена .А ви.

12 Потім ще й спасибі скажеш.

13 Я сказала все, розмову закінчено.

14 От будуть у тебе свої діти, тоді і зрозумієш.

Ведуча 1 Учні це особлива категорія . Але учні  різних краї суттєво відрізняються один від одного. Давайте подивимось. В Німеччині. ( на сцені всі хлопчики і під німецьку мелодію показують як нім. Учні йдуть до школи.) В Англії. ( показ під англ. Мелодію) І в Україні ( під музику із мультф. Як вовк допоміг старому псові.)

2 А зараз подивимось уривок з уроку фізкультури (хлопчики під ту ж саму мелодію виконують фізичні вправи, але в кожній країні по різному) В Німеччині. В Англії. І звичайно в Україні. 

1 А тепер подивіться як ці учні повертаються до дому.( Знову під ту ж саму мелодію в Німеччині  та Англії змінена мелодія в Українських школярів на  мелодії з пісні В. Сердючки Все будет хорошо)


Ведуча. Всім відомо що є канали всеукраїнські. Але є регіональні і міські. Ось нещодавно з,явився перший шкільний телеканал Discovery SHOOL TV (діскавері шьол ті ві) Що у нас було цікавого. І як учився клас . Включаємо канал упізнавайте нас. ( на екрані з,являються забавні фото звірів . Ведучі їх коментують)

1 Ми русяві та біляві . Світлі  є і темні. Всі веселі дітлахи і приємні. ( на фото котики різної масті)

2 У се у нас як слід. Усе у нас у нормі . До школи завжди ходимо у формі.

3 Іде урок і ви погляньте братці, що  ми майструємо на уроці праці.

4 Сміюсь ніяк не можу закрити рота. Ой ледь не вмру від цього анекдота.

5 Мовчіть дівчата і ви замовкніть хлопці. Не переношу шуму на уроці. ( фото- мавпочка закрила вуха)

6 Не хвилюйся. На все потрібно веселіш дивитись. Але при цьому й добре вчитись.

7 Образився я бо все сьогодні знаю. І як на зло в цей день мене і не питають.

8 Які розказуй які там вірші. У туалет пустіть не витримаю більше.

9 Чи зможу я контрольну написати. Прийдеться на ромашці погадати.

10 Команда їсти. Де ти, де ти. Вже чую як пахне котлета.

11 Чи вмію я це? Дивне запитання але обожнюю урок я малювання.

12 Уроки музики ви нам повірте . Найкращі пісні лиш на свіжому повітрі.

13 Ось як дружити вміють чоловіки. Хоч різні але дружба на віки.

14 Нарешті ес досяг цього я братці. Ес, ес, ес  контрольна на 12.

15 Ми робимо такі великі кроки. Коли додому нам пора. Коли скінчилися уроки.

16 Ви не подумайте я зовсім не ледача . Але чомусь такі складні задачі.

17 Оце дива і вчитись ніколи. Лише зібравсь а вже прийшли канікули.

Ведуча А далі новини нашого кварталу.

1 Доброго дня. З вами ________ та ________. Новини це завжди цікаво , а новини з яких сміються стають автоматично хорошими.

2 Коротко про головне. За час навчання у початковій школі  ми вивчили 33 літери укр. Алфавіту. Засвоїли багато правил українського правопису , навчились писати , розв’язувати задачі та приклади.

1 Ми провчились разом 3107 уроків.

2 Ми провели за партами 3597 годин і це вам не жарти.

1 Ми провели 2542 запальні перерви. На яких з,їли 659 кг бутербродів. 

2 Стали важчими на 279 кг.  І виросли на 9м 67 см.

1 Списано , переписано 17945 зошитів, не кожен з яких був показаний батькам.

2 Отримано 1900 балів високого рівня,  2300 балів – достатнього рівня, 1520  балів – середнього рівня. Про початковий рівень ми зараз не говоримо.

1 Квартал живе цікавим життям і не збирається зупинятися на досягнутому .

2 Ось і всі новини на цей час. Екстрений випуск підготували _______ та 

1 Та на все добре А далі репортаж зі скритої камери.

Ведучі

1 УВАГА.УВАГА. 

2 Камеру ми встановили в коридорі нашої школи.

1 До кінця перерви залишилось 5 хвилин.

2 В коридорі біля вікна ми бачимо______ і ______

1 Обидва в пречудовій формі. Раптом ______ дає _______ стусана _____ ._____ відповідає йому серією легких ударів.

2 До них приєднуються ще троє хлопців.

1 В результаті цього п’ятиборства______і ____не втримують рівновагу.

2 У _______ відірваний рукав и відлетів ґудзик.

1 А у______ красується під оком синяк величиною з куряче яйце.

2 Але змагання продовжуються. Швидкісний спуск по перилам сходів здійснюють ______ І _______

1 Один з прийомів боротьби самбо , а саме болісний прийом провів ____. Він смикнув за косу _____,

2 Сором _____ . Вони в різних вагових категоріях. І тут дзвенить дзвоник.Далі показує свою майстерність____.Він застосував жим, товчок, ривок і…. завалюється в клас першим.

2 Але як вияснилось він запізнився. Під партою заднього ряду лежав____ і пускав мильні бульбашки. 

  • До початку уроку залишається зовсім нічого. 

2Але ___ І ___ на останніх секундах закінчують дописувати д/ завдання.

1Ну що ж для всіх учасників цих змагань . Підготовлені все можливі сюрпризи.

  • Починаючи з 2 за поведінку і закінчуючи запрошенням батьків до школи.

1 На цьому наш репортаж закінчується. Дякуємо за увагу. 

В…- Так ми проводили маневри. Вчительці  випробували нерви. Вчителька тест пройшла .

Ключ до кожного знайшла

В…- Ми росли і вчились в колективі жити. Набувати вміння, навички й знання.

Пізнавали світ ми, вчилися дружити.  Нам було цікаво й весело щодня.

  В…- Ми писати вчились, вчились малювати. З піснею дружити , друзів завели.

  Ми усі навчились дружбу шанувати. В початковій школі весело жили.

В…- Нас навчила вчителька рідний край любити. Берегти природу і поля.

Нам у ріднім краю на землі цій жити. І тому найкраща всім- рідна земля!

В…- Нас навчила вчителька працю поважати. З добротою в серці завжди йшла до нас.

Нас вона навчала розуміти жарти. І тоді сміявся весело весь клас.

  В…- Ми розуміємо що вже закінчили 4 – клас І вже дорослішати час.

    Та недорослі ми ще діти. Хоч нас так важко зрозуміти.

   (флешмоп під мелодію  Ми маленькие дети)

Ведучі  - 1 І як ви зрозуміли дуже складне життя у дітей ніби і канікули . А відпочити ніколи.

     2 - Та хто ж їм не дає відпочивати , звичайно вчителі. А хто вчителям дозволяє таке робити. Звичайно  директор та завуч.

1 Не знаю як сталося це з нами  та ми вчинили суд над вчителями.

  • Нещодавно  в храмі Феміди відбувся закритий судовий процес. Нам вдалося стати свідками цієї безпрецедентної події.( Виходять  свідки і сідають по обидві сторони .В центрі стіл для суді. Та два стільчика  по обидві сторони . Для прокурора і адвоката.)

Секретар. - Всім встати суд іде.

Суддя . - Прошу всіх сідайте.(читає звернення) . Сьогодні___ травня ____ року В народному суді ОЗОШ 92 . Слухається справа що до групи осіб, які протягом 4 років здійснювали злочинні дії що до учнів. Згідно з кримінальним законодавством початкової школи . Народний суд розглядає кримінальну справу.  Стосовно цих осіб і визначає ступінь провини.

Прошу доповісти про явку учасників процесу.

Секретар. - Ваша честь до залу суду під вартою було доставлено підсудних. Свідки з,явилися та чекають вашого виклику.

Суддя. - Оголошується склад суду. Дану справу буде слухати народний суд. У складі головуючого суді (киває головою) При секретареві. В присутності прокурора, захисника та суду присяжних.

Будь ласка прокурор оголосіть обвинувачуванувислову.

Прокурор. - З ___ року по ___ навчальні роки колектив вчителів початкової школи ОЗОШ 92 систематично експериментували на учнях. Нескінченні уроки, заліки , контрольні та ДПА Вкрадені перерви остаточно змучили дітей. На їхню думку  ми повинні бути грамотними ерудованими вміти мислити та ще й при цьому знати англійську мову. Мало того весь час в нас методично виховували найкращі людські якості   добре ввічливими . Це вже дійшло до останньої краплі терпіння. Чого чекати в 5 класі. Страшно подумати. Якщо зараз це не зупинити коли ми маємо справу з де-кільками особами. Ви уявіть що буде далі. Адже з кожним наступним роком їх стає все більше й більше.  Прошу шановний суд визначити міру  справедливого покарання.

Суддя. - Підсудні ви визнаєте свою провину. ( Вчителі відповідають НІ!)

ВСІ РАЗОМ СПІВАЮТЬ. - Ну що робити куди подітись. Ці приставучі вчителі . Та що робити мусимо вчитись. Щоб не засмучувати батьків. 

Суддя. - Тиша в залі суду! Запрошуємо першого свідка. Будь ласка опишіть нам події.

Свідок. Розумієте нас примушують вчити англійську мову. Я взагалі не розумію навіщо ми маємо її вчити. В Англії українську ж не вчать Виникає цілком законне питання. Чому ми маємо вчити?. 

ВСІ разом. - Вони навчають нас заставляють дають д/ завдання. Часу на все це не вистачає. І так щотижня так щодня!

Суддя . - Прошу тиші. Захист що у вас по цій справі?

Захисник .- Так вчителі змушують дітей думати, а хто ще змусить їх це робити  не батьки ж. Так в школі весь час дітей вчать бути ввічливими, чемними, охайними.  Подумати перш ніж щось зробити. А в кого ще на це вистачить сил? Єдине у чому можна звинуватити учителів, так це у забороненому прийомі.( дзвонить у дзвоник) Що неприємно да!

ВСІ разом -  Замість сніданку. Футбол весь день Цього ви нам не дозволяли та все дарма. А так претензій більш нема.

Суддя. - Тиша в залі я сказав. Суд викликає постраждалих.

Постраждалий. - На інформатиці ми просто гаємо час. У нас дома є компи І ми самі розібралися що до чого. Але в нас дома і батьки які не дозволяють вдосталь від душі посидіти за комп’ютером. Тож хоч би ви дозволили хоч 45 хвилин нам відриву. Так ніж тільки виконуй команду. Ввімкни те переключи се. 

Всі разом. -  То малювати то друкувати. Усе це дуже нудно нам. А от якби в доволі грати тоді ви точно ідеал.

Суддя . - Заспокоїлися слухаємо далі.

Прокурор. - Як свідчать матер’яли справи . Мова йде не просто про недбалість   при виконанні службових обов’язків. Мова йде про справжній садизм. Дітей катували співами так залучали до прекрасного. Дереш ту горлянку щоб гучніше , аби почули аж хрипнеш. А тебе ще й заспокоюють. Мов чого репетуєш. А оці танці чого варто витримати. Після хореографії та їхніх прийомів Йдеш як отой змії.  Плавно викручуєшся в різні боки. Таке відчуття що кожна частина твого тіла існує окремо.

Всі разом . - Оце так складно, оці мінори. Ці ваші танці. Все це аж! І на останок  ви зажадали затанцювати іще й вальс.

Виконавчий. - ( зачитує) Розглянувши подані матеріали та заяву  прокурора. А також заслухавши адвоката суд вирішив. Адміністрацію  та вчителів  які знущались над 4 ___ класом. Визнати винними у навмисному залученні малолітніх дітей  за тривалий процес навчання до знань . Та перетворення школи на другий рідний дім. Також звинувачуванні винні у добре продуманій  організації невсипущого нагляду  за врахуванням 1,2,3 та 4 класів. Також винні у пильному нагляді обліку успішності і відвідування за зв’язком з батьками.

Суддя. - Суд ухвалив рішення за відсутності злочину та нагоди свята. Суд постановляє. По перше. Виправдати дії вчителів та адміністрації, надати їм довготривалу відпустку. І не підпускати близько до школи  3 місяці.  По друге. Побажати їм щастя  здоров,я та великого бажання працювати .( звучить мелодія Нашим вчителям)

А по третє . В якості конденсації за моральні нанесення вручити всім винним квіти.

Ведуча. - Давайте подивимось якими ми були. ( на екрані фото починаючи з першого по четвертий клас.)

В…- Молодша школа , прощавай! Ми не повернемось, бувай!

Наступний крок наш – 5 клас. Не буде соромно за нас!

Пісня  Рідна школа (на мелодію Маленькая страна)

В…- Чумацьким шляхом линуть , линуть роки. В дитинства край не буде вороття.

Але добра і мужності уроки – вони в душі, вони на все життя!

В..- Для когось дзвоник лунає перший раз. Для когось він дзвенить в останнє .

А нас покличе він у 5 клас.

В…- Так ніжно лине мелодії вальс.  Дозвольте ви нам станцювати для Вас. (танець Вальс)

В…- Прийшов час закінчувати свято. Ми вдячні всім хто з нами поруч тут.

Бажаємо щастя Вам, здоров,я , радості багато.

Щоб вік Ваш довгим та безжурним був.

В…- Щоб ви ніколи не хворіли. Щоб в мирі і достатку жили.

Сили Вам , наснаги, мужності й терпіння. Щоб нерви не псували деякі створіння!

В…- За все ми вдячні Вам без ліку. Спасибі ніжне і велике!

Вчитель. - Хороших друзів завжди вибирайте. Своїх Батьків ніколи не цурайтесь.

З любові й болю зіткане життя…Цьому що є не буде забуття.

Хай щедрою буде дорога від БОГА. Рівненько стелиться життєва дорога.

А десь через роки , при тихій розмові,згадайте хоч словом свій клас початковий.

Відео цього сценарію. Дивіться як цікаво зіграли його діти випускники початкової школи.


ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
vipuskne-svyato-4-klasv-uchnvskiy-kvartal.rar [27,79 Kb]
(Завантажили цей файл: 1147)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: Початкові класи / Сценарії свят

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.