Популярні новинки
-
Протоколи засідання психолого-педагогічного супроводу за 2024-2025 навчальний рік
Протоколи засідання психолого-педагогічного супроводу за 2024-2025 навчальний рік -
У школах з'являться нові правила! Вчителів можуть не допустити до уроків
У школах з'являться нові правила! Вчителів можуть не допустити до уроків без: -
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
Сценарій свята прощання з початковою школою. Випускний у початковій школі
- 5-03-2019, 19:47
- 8 515
- 0
В нашім залі зовсім мало місця,
Що це значить? Свято нині в нас!
Від пісень і віршів буде тісно,
Веселиться і жартує увесь клас.
А в очах і радість є і смуток,
Бо дитинство нині відліта.
То ж давайте разом пригадаємо,
Незабутньо прожиті літа.
Початкова школа нас зустріла,
І чотири роки вчила нас.
Перша вчителька науки світ відкрила,
А сьогодні відпускає нас.
Буде добре,може навіть краще,
Та в минуле вороття нема.
І в прощання із дитинством нашим,
Корабель тихенько відплива.
Зустрічайте, в нашу гавань,
Іменники пливуть.
В вальсі першім закружляють,
Свято наше розпочнуть.
Діти танцюють «Вальс»,
потім займають свої місця.
Звучить музика. Вивозять на кріслі режисера, виходить знімальна група. Починається зйомка.
Учасник знімальної групи: Дубль 2 . Кадр 1..
Ведучий новостей (сонним голосом).
-Добрий день! В прямому ефірі програма «Шкільні новини», і в наступну годину з вами я ...
Режисер (кричить и зривається с місця).
- Стоп, стоп, камера, стоп. Ну скільки мені повторювати одне и те ж. Усмішка. Добрий день, добрий день ... Все спочатку……..Світло, камера, мотор.
Учасник знімальної групиДубль 2. Кадр 2.
Режисер. Так, стоп. Чому сторонні на знімальному майданчику?
Ведучі. А ми, ми не сторонні, у нас тут...
Режисер. Ну все. Надоїло. У мене в групі нові артисти, а я не в курсі. Як завжди режиссер про все дізнається в останню чергу . Іду знімати новини в училище. Мене , до речі давно запрошували.
Вся знімальна група: Андрію Сергійовичу, ну будь ласка…..
Режисер: Ну добре, продовжуємо працювати.
1-й ведучий. Але дозвольте, шановний, у нас тут свято. У нас своя програма, і ми хочемо,щоб ви звільнили сцену..
Режисер. Та-а-к, значить у вас свято,а я тут що, займаюсь єрундою? Зараз зроблю дзвінок і вирішу всі проблеми.
Режисер (звонить). Ало, Володимировичу, ми так не домовлялись. Ви ж казали випуск….ний? Зрозумів, допоможу, все зроблю.
Режисер. Ну, є тут одна ідея. Як там у вас пройшов перший день в школі?
2-й ведучий. Не пом ятаємо…..
Режисер. А як збирались в школу, першого вересня?
1-й ведучий. Та це ж було 4 роки назад, ні, не пам ятаємо….
Режисер. Фотографувались?
- Так.
Режисер: То давайте подивимось,пригадаємо.
Слайдшоу під музику
« Букви разные писать…..»
Ведуча: Аж не віриться, як швидко минає час! Та не сумуйте, попереду ще багато цікавого.
Ведучий:А щоб прогнати смуток ми заспіваємо для вас «Частівки».
Ми частівки заспіваєм,
Про наш перший, перший клас.
І детально вам розкажем
Як жили ми тут без вас.
Букви вчилися писати,
А вони ставали в ряд.
Та ліворуч,та праворуч,
Наче справжній зоосад.
По ночах снився «Букварик»
Бігав він за нами.
Ну а вдень над ним ридали,
Разом із батьками
Рахували все навколо,
Лапи, ноги і хвости.
Над задачами сиділи,
І старалися рости.
Слава Богу,що скінчили,
Ми нарешті перший клас.
Хай хтось інший ще скуштує,
Цього хліба після нас.
Ведуча:Слово школа стало для нас рідним і близьким. Вчителька класною мамою. А друзі невід’ємною часточкою нашого життя. Ми подорослішали і багато чого зрозуміли.
Ведучий: Радо йшли до школи. Усі навчилися читати, писати, рахувати. Стали вивчати нові предмети: англійську і російську мови. І тут…. а втім послухайте і зробіть висновки самі.
Ведуча: Пропонуємо до вашої уваги
інсценівку «Несуразные вещи»
Она: Здравствуй!
Он: Привет!
Она: Чего это ты несёшь?
Он: Несу разные вещи.
Она: Несуразные? Почему они несуразные-то?
Он: Сама ты несуразная, как я погляжу. Разные вещи я несу. Разные! Поняла? Вот, несу мел.
Она: Что не сумел?
Он: Отстань!
Она: Да ведь ты говоришь "не сумел". Что не сумел-то?
Он: Мел несу!!! Слушать надо. Несу мел.Борьке. Ему же надо будет.
Она: Ну, если ему жена добудет, зачем ты несёшь?
Он: Жена? Какая жена? Это у Борьки-то жена? Ах ты, шутница! Я сказал: "Ему же надо будет". Понадобится, значит.
Она: Вон оно что!
Он: А ещё новость у меня для Борьки приятная: нашлась та марка, которую он так давно искал.
Она: Тамарка?
Он: Ага.
Она: И ничего? Симпатичная?
Он: Красивая. Зелёная такая.
Она: Постой, постой... Это что у неё, волосы зелёные что ли?
Он: У кого волосы?
Она: Да у Тамарки!
Он: У какой Тамарки?
Она: Ну, ты же сам сказал: "Нашлась Тамарка..."
Он: Та! Марка! Марка, понимаешь, которую Борька давно ищет. Там арка нарисована!
Она: Ага! Всё-таки нарисована Тамарка! Нарисована, да? Так бы и говорил.
Он: Да отвяжись ты со своей Тамаркой, бестолковая ты голова! Арка там нарисована! Арка! Неужели ты даже этого понять не можешь. Некогда мне!
Она: Пока! Смотри, не растеряй свои несуразные вещи.
Он: Да ну тебя!
Она: Да! Стой, стой!
Он: Ну, что ещё?
Она: Привет передавай.
Он: Кому?
Она: Известно кому: Тамарке, Борьке и Борькиной жене!
Множити навчились,
Ділити почали.
Мудрими вже стали,
Рахувать могли.
Учитель: Яхимовичу,,скільки буде: чотири поділити на два?
Учень: А что ділити, Тамаро Володимирівно?
Учитель: Ну, наприклад, чотири яблука.
Учень: А між ким?
Учитель: Ну, хай, між тобою і Ковпакою.
Учень: Тоді три мені і одне Сашку.
Учитель: А чого це з доброго дива?
Учень: Та тому, що Ковпака одне яблоко мені винен.
Учитель: А сливу він тобі не винен?
Учень: Ні, сливу не винен.
Учитель: Ну ось, скільки буде, якщо чотири сливи поділити на два?
Учень: Чотири. І всі Ковпаці.
Учитель: Чому чотири?
Учень: Тому,що я сливи не люблю.
Учитель: Знову неправильно.
Учень: А скільки правильно?
Учитель: А ось я зараз тобі правильну відповідь в щоденник поставлю.
Ведуча: А чи знаєш ти що в школі головне?
Ведучий: Думаю оцінки.
Ведуча: І я так думаю. А знаєш які бувають оцінки?
Ведучий: Хороші, погані та несправедливі.
Ведуча: А ось про несправедливі оцінки поговоримо детальніше.
Ведучий: То ж пропонуємо вашій увазі сценку
«Несправедливі оцінки»
Вона: А які у тебе оцінки?
Він:: Несправедливі!
Вона: Це ж чому?
Він: Придираються!! Ось недавно відповідав з природи, знав всі питання, а отримав 2….
Вона: Якщо все знав, то чому ж двійку отримав?
Він: Та я ж питання вчив ,а відповіді ні. Та хіба ж докажеш?
Вона:(з іронією) Так. Доказати важко.
Він: В тому - то й проблема. На минулому тижні диктант писав. Знову двійка.
Вона: А тут за що?
Він: За розділові знаки.
Вона: Ти що ж не вмієш ставити крапки, коми, тире?
Він: Вміти то я вмію, та не знаю куди.
Вона: То ти, мабуть, правил не знаєш?
Він: Знаю я !Головне правило сісти разом з відмінником.
Вона: О, класне правило! Послухай, а у тебе хоч один улюблений предмет є?
Він:Ага! Я математику люблю.
Вона: Ну, то скажи, як знайти площу квадрата?
Він:А вона що, загубилася? Я не брав!
Вона: Так, з математикою все зрозуміло. То поясни мені, чому ми спочатку бачимо блискавку, а вже потім чуємо грім?
Він: Тому, що очі знаходяться попереду вушей.
Вона: Чудово! Цікаво, а для чого в тебе очі і вуші?
Він: Очі, об бачити, а вуші, щоб мити.
Вона: Зрозуміло! Думаю, що в тебе оцінки правильні, а навчаєшся погано, бо лінуєшся. Я навіть здогадуюсь, яка оцінка у твоєму щоденнику є головною.
Ведуча: З багажем знань і правильними оцінками дружно ми перейшли до 3 класу.
Ведуча:Та що там оцінки і знання! Ми навчились правильно відпочивати на перервах, а це набагато важливіше. НЕ вірите? То послухайте.
Діма і перерва
Діма твердить, що перерва – втричі більша за уроки,
Бо встига Діма за неї купу справ зробить нівроку.
За перерву хлопець встиг насмішити в класі всіх,
Із Андрієм поборотись, на чергових напоротись.
Десь залізти встиг у фарбу, гулю встиг набить об парту
Й на портфелику у Віки причепити черевики.
Ще Діма-герой зумів поганяти горобців,
В двір помчав – аж тут дзвінок, знову треба на урок.
Та спокійні в нього нерви, бо урок пролине вмить.
Ну, а потім знов перерва – встигне купу справ зробить!
Ведуча: Ви хочете сказати, що це не смішно? Ну й даремне. Перерва – це, як віконечко в світ. В світ ігор та розваг, жартів та відпочинку.
Ведучий:Ой, на уроці може бути ще смішніше, ніж на перерві. Часом, не подумавши таке скажеш, що «Єралаш» можна знімати.
Ведуча: А що давай спробуємо.
До уваги випуск наш,
Зустрічайте «Єралаш.»
Учитель: Соцький, скажи, будь ласка, скільки років живе кіт?
Учень Соцький: Ну, а цевже , повністю залежить від кішки.
Учитель: Ковпака, скажи, для чого людям потрібна нервова система?
Учень: Щоб нервувати.
Учитель: Діти, а куди летить пташка з соломинкою в дзьобі?
Адамчик тягне руку найвище: В кафе, на коктель!
Учитель: Дарино, а які зуби з’являються у людини останніми?
Дарина: Вставні.
Брузда тягне руку вище за всіх.
Учитель: Ну що , Дімо, ти хочеш запитати?
Діма: Тамаро Володимирівно, а правда що люди від мавп пішли?
Учитель: Правда.
Брузда: А я все думаю, чого мавп так мало лишилося.
Учитель: Скажи – но Ревчук, яку книгу про відомих мандрівників ти прочитала?
Ревчук: «Жаба- мандрівниця»
Учитель: Самолюк, а назви –но мені частини квітки?
Самолюк: Квітка, стебло, листки та горщик.
Учитель: Кобець, а які ліси називаються дрімучими?
Кобець: Це ліси, в яких добре дрімати.
Учитель: Яхимовичу, якщо ти знайшов в одному кармані 5 гривень, а в іншому 10……. Значить…..
Віталій: Значить, я надів чужі штани.
Учитель: Родіоне, признайся чесно, хто писав домашній твір?
Родіон: Чесне слово, не знаю. Я рано ліг спати.
Ведучий: Ох ці твори! Про що ми тільки їх не писали!
Ведуча: І не кажи! Я наприклад помітила, що ми закінчуємо 4 клас тоді, коли писала твір «Мій улюблений четвертий клас.»
Ведучий: А я взяв підручник і аж злякався, що там написано 4 клас. Я коли брав останній раз, то там було написано 1.
Ведуча: Ага! Мої батьки ще згадують старі добрі часи, коли катали мене в колясці, кажуть спокійно було!
Ведучий: А мої хочуть знати все про моє шкільне життя. Що, може включимо їм наші шкільні новини завтра?
Ведуча: Ні!!!!! Я хочу сьогодні і зараз!!!!! Давай!
Ведучий: Ну добре.
Режисер: Головине продакшн представляє
Оператор:Програма « Новини 4 - а». Дубль 2 кадр 3.
Читати голосно і чітко.
1 ведучий:Новини у щоденниках наших друзів.
Ведуча: Від першого і до четвертого класу з нами завжди поруч були наші мами і тата, бабусі й дідусі, яких ми хочемо сьогодні привітати і яким щиро дякуємо …
Ведучий: … за сумлінну допомогу, щиру підтримку, неабияку силу волі,за терпіння, наснагу, за витрачене здоров`я…
Ведуча: … за те, що весь час допомагали нам у навчанні.
Ведучий: даруємо вам танок «Топает малыш».
Чотири роки швидко пролетіли,
Так швидко промайнули, наче грім.
Ми хочемо спасибі всім сказати,
Хто поруч був,подякувати всім.
Ми дякуємо вам за вашу працю,
За те, що вірили, що просто поруч йшли.
Пробачте нас, що інколи щось забували,
Що трохи неслухняними були.
Ми просто діти, хочемо погратись,
Та вас цінуємо,і любимо завжди.
Нехай Господь здоров’я вам поверне,
Убереже від горя і біди.
Пісня «Вчителько перша моя»
Слово вчительці. Вручення дипломів.
І ведучий: Ну, от і все. Ще 2-3 акорди, і – школо початкова, прощавай!
ІІ ведучий: Низький уклін всім, хто допомагав нам, учив, годував, обігрівав.
ІІІ ведучий: Тож , вступаючи в ряди учнів середньої школи, давайте урочисто пообіцяємо:
Що це значить? Свято нині в нас!
Від пісень і віршів буде тісно,
Веселиться і жартує увесь клас.
А в очах і радість є і смуток,
Бо дитинство нині відліта.
То ж давайте разом пригадаємо,
Незабутньо прожиті літа.
Початкова школа нас зустріла,
І чотири роки вчила нас.
Перша вчителька науки світ відкрила,
А сьогодні відпускає нас.
Буде добре,може навіть краще,
Та в минуле вороття нема.
І в прощання із дитинством нашим,
Корабель тихенько відплива.
Зустрічайте, в нашу гавань,
Іменники пливуть.
В вальсі першім закружляють,
Свято наше розпочнуть.
Діти танцюють «Вальс»,
потім займають свої місця.
Звучить музика. Вивозять на кріслі режисера, виходить знімальна група. Починається зйомка.
Учасник знімальної групи: Дубль 2 . Кадр 1..
Ведучий новостей (сонним голосом).
-Добрий день! В прямому ефірі програма «Шкільні новини», і в наступну годину з вами я ...
Режисер (кричить и зривається с місця).
- Стоп, стоп, камера, стоп. Ну скільки мені повторювати одне и те ж. Усмішка. Добрий день, добрий день ... Все спочатку……..Світло, камера, мотор.
Учасник знімальної групиДубль 2. Кадр 2.
Режисер. Так, стоп. Чому сторонні на знімальному майданчику?
Ведучі. А ми, ми не сторонні, у нас тут...
Режисер. Ну все. Надоїло. У мене в групі нові артисти, а я не в курсі. Як завжди режиссер про все дізнається в останню чергу . Іду знімати новини в училище. Мене , до речі давно запрошували.
Вся знімальна група: Андрію Сергійовичу, ну будь ласка…..
Режисер: Ну добре, продовжуємо працювати.
1-й ведучий. Але дозвольте, шановний, у нас тут свято. У нас своя програма, і ми хочемо,щоб ви звільнили сцену..
Режисер. Та-а-к, значить у вас свято,а я тут що, займаюсь єрундою? Зараз зроблю дзвінок і вирішу всі проблеми.
Режисер (звонить). Ало, Володимировичу, ми так не домовлялись. Ви ж казали випуск….ний? Зрозумів, допоможу, все зроблю.
Режисер. Ну, є тут одна ідея. Як там у вас пройшов перший день в школі?
2-й ведучий. Не пом ятаємо…..
Режисер. А як збирались в школу, першого вересня?
1-й ведучий. Та це ж було 4 роки назад, ні, не пам ятаємо….
Режисер. Фотографувались?
- Так.
Режисер: То давайте подивимось,пригадаємо.
Слайдшоу під музику
« Букви разные писать…..»
Ведуча: Аж не віриться, як швидко минає час! Та не сумуйте, попереду ще багато цікавого.
Ведучий:А щоб прогнати смуток ми заспіваємо для вас «Частівки».
Ми частівки заспіваєм,
Про наш перший, перший клас.
І детально вам розкажем
Як жили ми тут без вас.
Букви вчилися писати,
А вони ставали в ряд.
Та ліворуч,та праворуч,
Наче справжній зоосад.
По ночах снився «Букварик»
Бігав він за нами.
Ну а вдень над ним ридали,
Разом із батьками
Рахували все навколо,
Лапи, ноги і хвости.
Над задачами сиділи,
І старалися рости.
Слава Богу,що скінчили,
Ми нарешті перший клас.
Хай хтось інший ще скуштує,
Цього хліба після нас.
Ведуча:Слово школа стало для нас рідним і близьким. Вчителька класною мамою. А друзі невід’ємною часточкою нашого життя. Ми подорослішали і багато чого зрозуміли.
Ведучий: Радо йшли до школи. Усі навчилися читати, писати, рахувати. Стали вивчати нові предмети: англійську і російську мови. І тут…. а втім послухайте і зробіть висновки самі.
Ведуча: Пропонуємо до вашої уваги
інсценівку «Несуразные вещи»
Она: Здравствуй!
Он: Привет!
Она: Чего это ты несёшь?
Он: Несу разные вещи.
Она: Несуразные? Почему они несуразные-то?
Он: Сама ты несуразная, как я погляжу. Разные вещи я несу. Разные! Поняла? Вот, несу мел.
Она: Что не сумел?
Он: Отстань!
Она: Да ведь ты говоришь "не сумел". Что не сумел-то?
Он: Мел несу!!! Слушать надо. Несу мел.Борьке. Ему же надо будет.
Она: Ну, если ему жена добудет, зачем ты несёшь?
Он: Жена? Какая жена? Это у Борьки-то жена? Ах ты, шутница! Я сказал: "Ему же надо будет". Понадобится, значит.
Она: Вон оно что!
Он: А ещё новость у меня для Борьки приятная: нашлась та марка, которую он так давно искал.
Она: Тамарка?
Он: Ага.
Она: И ничего? Симпатичная?
Он: Красивая. Зелёная такая.
Она: Постой, постой... Это что у неё, волосы зелёные что ли?
Он: У кого волосы?
Она: Да у Тамарки!
Он: У какой Тамарки?
Она: Ну, ты же сам сказал: "Нашлась Тамарка..."
Он: Та! Марка! Марка, понимаешь, которую Борька давно ищет. Там арка нарисована!
Она: Ага! Всё-таки нарисована Тамарка! Нарисована, да? Так бы и говорил.
Он: Да отвяжись ты со своей Тамаркой, бестолковая ты голова! Арка там нарисована! Арка! Неужели ты даже этого понять не можешь. Некогда мне!
Она: Пока! Смотри, не растеряй свои несуразные вещи.
Он: Да ну тебя!
Она: Да! Стой, стой!
Он: Ну, что ещё?
Она: Привет передавай.
Он: Кому?
Она: Известно кому: Тамарке, Борьке и Борькиной жене!
Множити навчились,
Ділити почали.
Мудрими вже стали,
Рахувать могли.
Учитель: Яхимовичу,,скільки буде: чотири поділити на два?
Учень: А что ділити, Тамаро Володимирівно?
Учитель: Ну, наприклад, чотири яблука.
Учень: А між ким?
Учитель: Ну, хай, між тобою і Ковпакою.
Учень: Тоді три мені і одне Сашку.
Учитель: А чого це з доброго дива?
Учень: Та тому, що Ковпака одне яблоко мені винен.
Учитель: А сливу він тобі не винен?
Учень: Ні, сливу не винен.
Учитель: Ну ось, скільки буде, якщо чотири сливи поділити на два?
Учень: Чотири. І всі Ковпаці.
Учитель: Чому чотири?
Учень: Тому,що я сливи не люблю.
Учитель: Знову неправильно.
Учень: А скільки правильно?
Учитель: А ось я зараз тобі правильну відповідь в щоденник поставлю.
Ведуча: А чи знаєш ти що в школі головне?
Ведучий: Думаю оцінки.
Ведуча: І я так думаю. А знаєш які бувають оцінки?
Ведучий: Хороші, погані та несправедливі.
Ведуча: А ось про несправедливі оцінки поговоримо детальніше.
Ведучий: То ж пропонуємо вашій увазі сценку
«Несправедливі оцінки»
Вона: А які у тебе оцінки?
Він:: Несправедливі!
Вона: Це ж чому?
Він: Придираються!! Ось недавно відповідав з природи, знав всі питання, а отримав 2….
Вона: Якщо все знав, то чому ж двійку отримав?
Він: Та я ж питання вчив ,а відповіді ні. Та хіба ж докажеш?
Вона:(з іронією) Так. Доказати важко.
Він: В тому - то й проблема. На минулому тижні диктант писав. Знову двійка.
Вона: А тут за що?
Він: За розділові знаки.
Вона: Ти що ж не вмієш ставити крапки, коми, тире?
Він: Вміти то я вмію, та не знаю куди.
Вона: То ти, мабуть, правил не знаєш?
Він: Знаю я !Головне правило сісти разом з відмінником.
Вона: О, класне правило! Послухай, а у тебе хоч один улюблений предмет є?
Він:Ага! Я математику люблю.
Вона: Ну, то скажи, як знайти площу квадрата?
Він:А вона що, загубилася? Я не брав!
Вона: Так, з математикою все зрозуміло. То поясни мені, чому ми спочатку бачимо блискавку, а вже потім чуємо грім?
Він: Тому, що очі знаходяться попереду вушей.
Вона: Чудово! Цікаво, а для чого в тебе очі і вуші?
Він: Очі, об бачити, а вуші, щоб мити.
Вона: Зрозуміло! Думаю, що в тебе оцінки правильні, а навчаєшся погано, бо лінуєшся. Я навіть здогадуюсь, яка оцінка у твоєму щоденнику є головною.
Ведуча: З багажем знань і правильними оцінками дружно ми перейшли до 3 класу.
Ведуча:Та що там оцінки і знання! Ми навчились правильно відпочивати на перервах, а це набагато важливіше. НЕ вірите? То послухайте.
Діма і перерва
Діма твердить, що перерва – втричі більша за уроки,
Бо встига Діма за неї купу справ зробить нівроку.
За перерву хлопець встиг насмішити в класі всіх,
Із Андрієм поборотись, на чергових напоротись.
Десь залізти встиг у фарбу, гулю встиг набить об парту
Й на портфелику у Віки причепити черевики.
Ще Діма-герой зумів поганяти горобців,
В двір помчав – аж тут дзвінок, знову треба на урок.
Та спокійні в нього нерви, бо урок пролине вмить.
Ну, а потім знов перерва – встигне купу справ зробить!
Ведуча: Ви хочете сказати, що це не смішно? Ну й даремне. Перерва – це, як віконечко в світ. В світ ігор та розваг, жартів та відпочинку.
Ведучий:Ой, на уроці може бути ще смішніше, ніж на перерві. Часом, не подумавши таке скажеш, що «Єралаш» можна знімати.
Ведуча: А що давай спробуємо.
До уваги випуск наш,
Зустрічайте «Єралаш.»
Учитель: Соцький, скажи, будь ласка, скільки років живе кіт?
Учень Соцький: Ну, а цевже , повністю залежить від кішки.
Учитель: Ковпака, скажи, для чого людям потрібна нервова система?
Учень: Щоб нервувати.
Учитель: Діти, а куди летить пташка з соломинкою в дзьобі?
Адамчик тягне руку найвище: В кафе, на коктель!
Учитель: Дарино, а які зуби з’являються у людини останніми?
Дарина: Вставні.
Брузда тягне руку вище за всіх.
Учитель: Ну що , Дімо, ти хочеш запитати?
Діма: Тамаро Володимирівно, а правда що люди від мавп пішли?
Учитель: Правда.
Брузда: А я все думаю, чого мавп так мало лишилося.
Учитель: Скажи – но Ревчук, яку книгу про відомих мандрівників ти прочитала?
Ревчук: «Жаба- мандрівниця»
Учитель: Самолюк, а назви –но мені частини квітки?
Самолюк: Квітка, стебло, листки та горщик.
Учитель: Кобець, а які ліси називаються дрімучими?
Кобець: Це ліси, в яких добре дрімати.
Учитель: Яхимовичу, якщо ти знайшов в одному кармані 5 гривень, а в іншому 10……. Значить…..
Віталій: Значить, я надів чужі штани.
Учитель: Родіоне, признайся чесно, хто писав домашній твір?
Родіон: Чесне слово, не знаю. Я рано ліг спати.
Ведучий: Ох ці твори! Про що ми тільки їх не писали!
Ведуча: І не кажи! Я наприклад помітила, що ми закінчуємо 4 клас тоді, коли писала твір «Мій улюблений четвертий клас.»
Ведучий: А я взяв підручник і аж злякався, що там написано 4 клас. Я коли брав останній раз, то там було написано 1.
Ведуча: Ага! Мої батьки ще згадують старі добрі часи, коли катали мене в колясці, кажуть спокійно було!
Ведучий: А мої хочуть знати все про моє шкільне життя. Що, може включимо їм наші шкільні новини завтра?
Ведуча: Ні!!!!! Я хочу сьогодні і зараз!!!!! Давай!
Ведучий: Ну добре.
Режисер: Головине продакшн представляє
Оператор:Програма « Новини 4 - а». Дубль 2 кадр 3.
Читати голосно і чітко.
1 ведучий:Новини у щоденниках наших друзів.
- Ваш син бігав на уроці фізкультури і читав на читанні.
- Сам гуляв на планшеті, а вчительці не дав.
- Годуйте дитину сніданком! Жує у класі квіти.
- Помив підлогу шарфом вчительки. Що свого шкода було?
- Розбив лобом вазон. Відкупіть вазон і заклейте лоба.
- Не знає Шевченка. Негайно познайомте.
- Спав на всіх уроках. Чого не розбудили?
- Якщо хлопці бігають роздягнені – чекай вдома опадів у вигляді дощу.
- Якщо наша кала плаче – значить більше не може витримати шуму – загримить учителька, заспокоїть.
- Якщо у класі блискають п’ятки – комусь буде зауваження у щоденнику.
- Невивчене правило, або не розв’язана задача – до бурі.
- Прогноз погоди на сьогодні: передбачаються сльози радості, мореемоцій,грім аплодисментів та шквал жартів.
- А ще гори усмішок та океан поваги і любові.
Ведуча: Від першого і до четвертого класу з нами завжди поруч були наші мами і тата, бабусі й дідусі, яких ми хочемо сьогодні привітати і яким щиро дякуємо …
Ведучий: … за сумлінну допомогу, щиру підтримку, неабияку силу волі,за терпіння, наснагу, за витрачене здоров`я…
Ведуча: … за те, що весь час допомагали нам у навчанні.
Ведучий: даруємо вам танок «Топает малыш».
Чотири роки швидко пролетіли,
Так швидко промайнули, наче грім.
Ми хочемо спасибі всім сказати,
Хто поруч був,подякувати всім.
Ми дякуємо вам за вашу працю,
За те, що вірили, що просто поруч йшли.
Пробачте нас, що інколи щось забували,
Що трохи неслухняними були.
Ми просто діти, хочемо погратись,
Та вас цінуємо,і любимо завжди.
Нехай Господь здоров’я вам поверне,
Убереже від горя і біди.
Пісня «Вчителько перша моя»
Слово вчительці. Вручення дипломів.
І ведучий: Ну, от і все. Ще 2-3 акорди, і – школо початкова, прощавай!
ІІ ведучий: Низький уклін всім, хто допомагав нам, учив, годував, обігрівав.
ІІІ ведучий: Тож , вступаючи в ряди учнів середньої школи, давайте урочисто пообіцяємо:
- Прибігати до школи з вогнем допитливості в очах! -Обіцяємо!
- З вовчим апетитом поглинати всі знання і завойовувати їх! -Обіцяємо!
- Не доводити вчителів до температури кипіння – 100 оС! -Обіцяємо!
- Витягувати з учителів не жили, а міцні знання і навички! -Обіцяємо!
- Бути швидкими, але не перевищувати швидкість 60км/год при пересуванні шкільними коридорами. Обіцяємо!
- Гідно нести високе звання «Учень середньої школи Головинської гімназії»!
- -Обіцяємо! -Обіцяємо! -Обіцяємо!
Залишайтесь з нами, на нашому педагогічному проекті
Шановний користувач нашого сайту!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.