-
Перший урок в 1 класі "Україна наша в моєму серці"
Перший урок в 1 класі "Україна наша в моєму серці" -
Урок фізики 2. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи.
Урок фізики 2. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи. -
Урок фізики 3. Фізичні величини та їх вимірювання.
Урок фізики 3. Фізичні величини та їх вимірювання.
- 18-07-2022, 17:43
- 1 916
- 0
План роботи школи — це цільова програма управління освітнім процесом, стрижень якої складають сукупність завдань колективу та конкретні заходи задля їх виконання
План роботи школи на рік: управління процесом
Планування — найважливіший управлінський процес, що відбувається в три етапи:
- виробництво — розроблення
- прийняття — схвалення, затвердження
- здійснення — реалізація.
Визначаючи завдання плану, кожне «прив’язують» до конкретного виконавця.
Аби запустити механіку розвитку системи, її якісного оновлення, під час планування:
- опираються на дані про реальний стан функціонування закладу (керівник визначає його, готуючись до щорічного звіту)
- враховують максимальні можливості членів колективу.
Загальне керівництво процесами планування та реалізації плану здійснює директор закладу. При цьому він:
- керується потребами учасників освітнього процесу
- можливостями ресурсного забезпечення
- враховує продуктивність колективу
- виявляє невикористані можливості, «вузькі» місця, типові недоліки чи промахи.
Організація освітнього процесу в дитячому садку влітку
Влітку важливо організовувати різноманітні види діяльності дітей, щоб закріплювати й розширювати їхні уявлення про навколишній світ.
Недоліки
які допускає адміністрація, складаючи план роботи:
- не враховують актуальні потреби школи і зовнішні запити
- ставляться формально, повторюючи більшість пунктів завдань із року в рік
- не узгоджують розділи плану, не пов’язують їх між собою
- недостатньо уваги приділяють проблемі, над якою працює школа
- складають в обмеженому колі осіб, лише доводячи план до відома колективу.
У плануванні роботи школи доцільно враховувати перспективи розвитку освітньої галузі. Наразі це Нова українська школа
Річний план роботи школи: підготовка
План роботи закладу на наступний навчальний рік постає у результаті творчості однодумців, зорієнтованих на конкретні й чіткі цілі.
Ефективності досягають, якщо:
- аналізують реальний стан справ, аби оцінити рівень роботи закладу на момент планування
- визначають і докопуються суті соціально-педагогічних проблем, що розв’язуватиме колектив
- аргументують рівень, якого необхідно досягти на кінець запланованого періоду
- добирають оптимальні шляхи й засоби досягнення нового запланованого рівня діяльності
- залучають до аналізування та планування якомога більшу частину колективу.
Зазвичай наприкінці навчального року за результатами аналізу адміністрація закладу:
- виокремлює проблеми на наступний навчальний рік
- дає завдання укласти матеріали до розроблення розділів плану.
На нараді при директорові:
- розглядають питання планування роботи навчального закладу на наступний рік
- обговорюють і уточнюють проблеми та завдання, над якими працюватиме колектив
- створюють групи педагогів для складання розділів плану
- дають завдання підготувати матеріали до того чи того розділу річного плану.
По закінченні навчального року на основі зібраного матеріалу складають план роботи закладу на наступний навчальний рік.
Алгоритм роботи може бути таким
етап | сутність | |||
ДІАГНОСТИКА |
|
| ||
|
| |||
|
Аналіз можна проводити за допомогою таких методик, як: – SWOT-аналіз – A-B-C-аналіз – STEP-аналіз | |||
ІДЕНТИФІКАЦІЯ, |
|
| ||
|
| |||
|
| |||
ОБГОВОРЕННЯ |
|
| ||
|
| |||
|
| |||
УСТАНОВЛЕННЯ |
|
| ||
|
| |||
|
| |||
ВИЗНАЧЕННЯ |
|
| ||
|
| |||
|
| |||
ПЕРЕДБАЧЕННЯ |
|
| ||
|
– конкретність – вимірюваність – досяжність – актуальність – вирішуваність за певний проміжок часу | |||
|
| |||
ПЛАНУВАННЯ |
| |||
ОЦІНЮВАННЯ |
| |||
ОФОРМЛЕННЯ |
| |||
СКЛАДАННЯ |
|
- створити творчу групу, визначивши її мету і завдання
- провести розширене засідання науково-методичної ради з творчою групою, окресливши кола питань щодо організації процесу планування діяльності навчального закладу
- сформувати робочі групи (3-5 осіб) для підготовки окремих розділів плану
- розробити діагностичний інструментарій (анкети, тести, опитувальники тощо) для учасників педагогічної взаємодії
- провести анкетування, опитування учасників освітнього процесу, щоб обробити, проаналізувати та узагальнити отримані діагностичні матеріали
- визначити цілі та завдання плану
- спланувати перелік заходів відповідно до цілей і завдань
- скласти проект плану
- розглянути проект плану на засіданнях науково-методичної ради, методичних об’єднань, щоб за потреби скоригувати його
- затвердити план діяльності закладу на серпневому засіданні педагогічної ради
Рецепт плану роботи закладу освіти
Планування як процес передбачає кілька етапів, які взаємопов’язані, логічно йдуть один за одним і утворюють єдине ціле:
Структура річного плану роботи школи
Вступ
У цьому розділі стисло:
- подають аналіз роботи школи у минулому навчальному році
- визначають завдання на новий навчальний рік.
Аналітична частина вступу може містити такі блоки:
Статистична інформація |
| |
Досягнення у виконанні програмі розвитку закладу |
| |
Проблеми |
| |
Визначення завдань на новий навчальний рік |
– позитивними зрушеннями в успішності школярів, становленні системи цінностей, заходах здоров’язбереження учнів, соціального захисту дітей – поліпшенням освітнього процесу – забезпеченням підвищення рівня професійної компетентності педагогів – розвитком громадсько-активної школи – удосконаленням системи управління закладом – забезпеченням умов, необхідних для реалізації плану роботи на навчальний рік |
Основна частина
Основна частина плану роботи — це структурований відповідно до визначених розділів зміст діяльності школи у наступному навчальному році.
Єдиної, обов’язкової структури немає, але є
- 13 варіантів структурування основної частини плану
Додатки
Оскільки план призначений регламентувати і координувати діяльність учасників освітнього процесу, колегіальних органів та органів самоврядування, то додатками звичайно є:
|
| |
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
|
| |
| ||
|
Дякуємо Вам за ваш коментар!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.