• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 58
      Наші гості: 56

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 



    » » Свідоцтво досягнень. Оцінювання учнів початкової школи



    Свідоцтво досягнень. Оцінювання учнів початкової школи
    • 30-05-2022, 21:09
    • 13 969
    • 0
    Свідоцтво досягнень. Оцінювання учнів початкової школи
    Навчальні досягнення учнів початкової школи:
    що змінилося у системі оцінювання. 
    Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1–4 класів

    Що таке свідоцтво досягнень

    Свідоцтво досягнень — це:

    • форма повідомлення учневі/учениці та батькам про формувальне оцінювання
    • зрозумілий документ для батьків, що дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ їхньої дитини у навчальному році.

    Міністерство освіти і науки України в методичних рекомендаціях щодо оцінювання учнів 1–4 класів опублікувало оновлені свідоцтва досягнень для учнів початкових класів.

    Відповідні документи вже затверджені офіційним наказом Міносвіти.

    У новому свідоцтві досягнень потрібно надавати розгорнуту характеристику результатів навчання учнів та учениць, які вони здобули протягом навчального року. Окремо передбачають свідоцтва для двох циклів навчання — для 1–2 та 3–4 класів.

    Свідоцтва досягнень містять такі пункти:

    • Характеристика навчальної діяльності;
    • Характеристика результатів навчання з окремих освітніх галузей;
    • Рекомендації вчителя;
    • Побажання батьків / осіб, що їх замінюють.

    Індивідуальна програма розвитку: три етапи організаційної та змістовно?методичної роботи


    Хто розробляє індивідуальну програму розвитку, на основі якої інформації та які частини він має містити?

    У першій частині свідоцтва вчитель позначатиме відомості про сформованість певних результатів навчання. У другій те ж саме, але вже деталізовано з різних дисциплін. А у частині «Рекомендації вчителя» писатиме про те, що і як варто покращити учениці чи учню.

    Що стосується останньої частини, то в ній батьки записуватимуть власну думку про результати навчання їхніх дітей. Окрім того, вони можуть висловити побажання щодо подальшої співпраці зі школою.

    Свідоцтво досягнень учня можуть підписувати учитель класу, батьки учня і директор школи. Оригінали документів будуть зберігати батьки учнів.


    Система оцінювання

    Результат оцінювання рекомендовано виражати вербальною оцінкою. У 1-2 класах - вербальною оцінкою. А у 3-4 класах - або вербальною, або рівневою. 

    Рекомендовано характеризувати процес навчання доброзичливим, лаконічним, чітким, об'єктивним, конкретним оцінювальним судженням.

    Провідною зміною в системі шкільного оцінювання є підхід до вираження оцінки. Зокрема, на заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу Міністерством освіти запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня, яка окрім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання.

    Рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату).

    «Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово. Рівень результату навчання рекомендовано визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами — «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В)», — наголошують у Міносвіти.

    У методичних рекомендаціях міститься Орієнтовна рамка оцінювання результатів навчання учнів 1–4 класів. Вона дозволяє забезпечити об’єктивність і точність результату оцінювання та покликана допомогти формувати оцінювальні судження та визначати рівень результату навчання.

    Зокрема, кожен заклад освіти може розробляти та фіксувати загальні положення щодо оцінювання результатів навчання учнів у освітній програмі та конкретизувати їх у частині положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Особливості організації оцінювання в певному класі можуть ініціюватися вчителем і бути затвердженими на засіданні педагогічної ради закладу.

    Важливим моментом є те, що оцінка учня є конфіденційною інформацією, яка має бути доступною лише для учня та його батьків.

    Завантажити. Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1–4 класів

    Свідоцтво досягнень 1–2 клас

    Свідоцтво досягнень 3–4 клас



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Новини освіти / Класним керівникам / Нуш

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.