• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Нискрізні лінії у Нової української школи НУШ



    Нискрізні лінії у Нової української школи НУШ
    • 2-02-2021, 18:56
    • 5 583
    • 0
    Нискрізні лінії у Нової української школи НУШ
    Наскрізні змістові лінії: спільні для всіх начальних предметів є засобом інтегрування навчального змісту корелюються з окремими ключовими компетентностями сприяють формуванню ціннісних і світоглядних орієнтацій учня Упроваджуючи у навчальний предмет наскрізні змістові лінії, учителі передбачають: розв’язування завдань реального змісту виконання міжпредметних навчальних проектів роботу з різними джерелами інформації

    Поняття «наскрізна змістова лінія» стає звичним для педагогів.
    «Освіжіть» знайомство з наскрізними лініями, скористайтеся матеріалами для їх утілення в освітньому процесі
    Серед інструментів Нової української школи — компетентнісний підхід до формування змісту й організації освітнього процесу. Організовуємо дистанційне навчання за новим положенням Спільними для компетентностей Нової української школи є: наскрізні вміння: читати, розуміючи прочитане висловлювати власну думку усно й письмово критично і системно мислити логічно обґрунтовувати свою позицію конструктивно керувати емоціями оцінювати ризики приймати рішення розв’язувати проблеми творчість ініціативність здатність співпрацювати з іншими людьми Поняття «наскрізні лінії» запроваджене для увиразнення ключових компетентностей Нової української школи.
    Чотири наскрізні лінії НУШ Наскрізні лінії — це: соціально значимі надпредметні теми, які: сприяють сформуванню в учнів уявлення про суспільство в цілому розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях засіб інтеграції: ключових і загальнопредметних компетентностей навчальних предметів та предметних циклів. Їх ураховують при формуванні освітнього середовища.

    1. Екологічна безпека і сталий розвиток Наскрізна лінія «Екологічна безпека і сталий розвиток» підсилює формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості: збереження, захист довкілля усвідомлення сталого розвитку готовність брати участь у вирішенні питань навколишнього середовища та розвитку суспільства.
    2. Громадянська відповідальність. Ця наскрізна лінія покликана забезпечити: розвиток соціальної й громадянської компетентностей розкрити суть поняття «відповідальний громадянин» і визначити вектори його діяльності
    3. Здоров’я і безпека Щоб реалізувати здоров’язбережувальну компетентність, слід докласти зусиль на формування учня, який: є духовно/емоційно/соціально/фізично повноцінним громадянином дотримується здорового способу життя активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища
    4. Підприємливість і фінансова грамотність. Мета наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» — навчання молоді: раціонально використовувати кошти планувати витрати заощаджувати реалізовувати лідерські ініціативи успішно діяти в технологічно швидкозмінному середовищі.

    Порадник вчителя НУШ:

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    niskrzn-lnyi-u-novoyi-ukrayinskoyi-shkoli-nush.rar [3,74 Mb]
    (Придбали цей файл: 623)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Новини освіти / Метод-кабінет / Класним керівникам

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.