• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 26
      Наші гості: 24

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 



    » » Список тематичних бесід з профілактики розповсюдження коронавірусної інфекції для учнів 5-9 класів



    Список тематичних бесід з профілактики розповсюдження коронавірусної інфекції для учнів 5-9 класів
    • 28-09-2020, 20:40
    • 14 617
    • 1
    Список тематичних бесід з профілактики 
    розповсюдження коронавірусної інфекції
    для учнів 5-9 класів.

    Пропонується тематика бесід щодо профілактики захворюваності 
    коронавірусною інфекцією, методи боротьби, рекомендовано 
    класним керівникам.

    ЛИСТ РЕЄСТРАЦІЇ

    проведеної роз'яснювальної роботи з  учнями ________класу   щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (СОVID-19) 

    № з/п

    Дата проведення

    Зміст роботи 

    Кількість учнів

    Підпис класного керівника

    1

    01.09.2020

    Ознайомлення учнів з алгоритмом першочергових дій щодо недопущення захворювання на ковід



    2


    COVID -19. Походження назви. Виникнення вірусу



    3


    Способи передачі коронавірусу 



    4


    Як правильно користуватися антисептиком



    5


    Вірусологи про пандемію



    6


    Що робити при виявленні симптомів коронавірусу?



    7


    Особливості перенесення ковіду людьми різного віку



    8


    Коронавірус у шкільному середовищі ВООЗ про заходи боротьби з коронавірусом



    9


    Правила поводження на вулиці під час карантинних заходів. Місця спалахів тяжких захворювань.          



    10


    Статистичні дані по захворюваності у країні



    11


    Ваш регіон. Кількість хворих, одужаних на коронавірус



    12


    Область, район, де ви живете. Перші сумні висновки.



    13


    Гігієна, дезінфекція тіла як захист від вірусів



    14


    Захисні засоби: рукавички, маски, щитки. Доцільність використання



    15


    Одноразові і багаторазові маски. Викрійки масок.



    16


    Тестові завдання з правил безпечного поводження в умовах пандемії



    17


    Способи боротьби з коронавірусом.



    18


    Запобігання розповсюдження інфекції



    19


    Утилізація використаних масок



    20


    Контактний шлях зараження. Попередження захворюваності



    21


    Скільки вірус живе на поверхнях? Чим можна вбити вірус? Температурний скринінг



    22


    Дезінфекція поверхонь, ручок дверей, техніки, меблів



    23


    Чи можна заразитись від тварин? Чи передається вірус через фрукти?



    24


    Соціальна дистанція між людьми як засіб збереження здоров’я при епідемії. 



    25


    Безпечні дії людини у місцях великого скупчення людей



    26


    Вікторина « Способи боротьби з коронавірусною інфекцією»



    27


    Що таке самоізоляція?



    28


    Способи запобігання розповсюдження інфекції для літніх людей. Дитячі садочки і малеча в умовах пандемії



    29


    Масові розважальні заходи та їх згубний вплив на розповсюдження інфекції



    30


    Золоті правила здорової людини. Поради і рекомендації



    31


    Чи обов’язково проходити тести на коронавірус?



    32


    Антисептики з вмістом спирту. Безспиртові антисептики



    33


    Зміцнення імунітету як дійовий засіб збереження дорогоцінного скарбу – здоров’я 



    34


    Групи ризику захворювання на COVID-19



    35


    Підсумкова узагальнююча бесіда «Перемогти COVID -19»












                            Виховна бесіда, присвячена проблемі коронавірусу

    Мета: поширити інформацію, стосовно нового захворювання серед учнів, виховати необхідність слідкувати за своєю гігієною та визначити необхідність дотримуватися всіх вимог карантину, проаналізувати причини та наслідки недотримання цих вимог.

         COVID-19, скорочена міжнародна назва коронавірусної хвороби 2019: СО-corona, VI-virus, D-diesis (хвороба). Станом на травень 2020 року було близько 4 мільйонів хворих у 187 країнах та територіях, з них більше чверті мільйона померли. Хворобу спричинює коронавірус SARS-CoV-2 (далі в тексті — вірус). Проведені дослідження виявили в ньому елементи двох вірусів: кажана виду Rhinolophus та панголіна виду Pholidota. Виникає питання про місце, причини, шляхи виникнення самого вірусу, що спричинив пандемію. На даний час існують дві основні версії виникнення вірусу про його природне або штучне походження. Існує також біля десятка, конспірологічних версій штучного походження вірусу (біологічна, етнічна, генетична зброя, змови фармакологічних компаній і т. ін. ).

    (версія природного походження)

         Цю версію висунула Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ), виходячи із заяв урядових та наукових кіл КНР. Тобто еволюційним, природним шляхом (невідомо звідки) у м. Вухані виник невідомий досі вірус, що не передавався від людини до людини, а лише від тварини до людини. А прийшов цей вірус з Вуханського «мокрого» ринку, де продавались морепродукти та різноманітні дикі тварини, яких споживали в їжу: плазуни, птиці і т. ін. Тому мовляв і з”явилися перші хворі. Офіційний Китай спочатку використовував цю версію. Але тестування всіх продавців та тварин, які вони продавали, вірусу не виявили. Кажанів взагалі не продавали, бо їх споживають у їжу лише у південних провінціях Китаю, а про панголінів взагалі не всі знали. Ці екзотичні тварини не продавались на «мокрому» ринку, тому урядовці одразу заявили, що їм невідомо походження вірусу. «А ВООЗ і нині там». Потім виявилось, що вірус таки передається між людьми. Вчасно про це не було інформовано міжнародну спільноту, що і привело до пандемії. Частина науковців, в основному ті, що співпрацюють з ВООЗ, притримуються версії природного походження вірусу.

        (версія штучного походження)

         Єдине, найбільш ймовірне, місце у Вухані, де могли зустрітися віруси кажана та панголіна, це в «пробірці» лабораторії (BSL-4), де було зібрано біля 10000 зразків різноманітних коронавірусів. До речі, за гроші американських платників податків. Вірусолог Ші Чжень-лі, отримала назву «леді кажан» за дослідження та збір зразків вірусів кажанів. Тому, звичайно, в колекції лабораторії були зразки Rhinolophus із печер Шиту і Янзи, що вважаються природним джерелом коронавірусів. А зразок другого вірусу потрапив у лабораторію з китайської митниці, де виявили мертвого панголіна, якого живим не довезли контрабандисти. Частину його заморозили, та направили для дослідження до Вуханської лабораторії, де і з”явився черговий зразок від Pholidota.

         Французький вірусолог, Нобелівський лавреат Люк Монтаньє стверджує, що пандемія коронавірусу 2019 року була створена людиною в лабораторії і це може бути результатом спроби створити вакцину проти ВІЛ/СНІД. За словами Монтаньє, «наявність елементів ВІЛ та зародків малярії в геномі коронавірусу є дуже підозрілими, і ці характеристики вірусу не могли виникнути природним шляхом». Монтаньє також стверджує, що у Вуханській лабораторії була технічна аварія, що могла привести до витоку вірусу.

          Так ми дізналися версії, щодо походження вірусу.

    Коронавіруси здатні уражати:

    • дихальну систему;
    • шлунково-кишковий тракт;
    • нервову систему.

       Первинна репродукція відбувається в слизовій носоглотки й дихальних шляхів, у результаті чого виникає рясний нежить, а при подальшому поширенні вниз по респіраторній системі, особливо в дітей, — бронхіт і пневмонія.

         У більшості випадків коронавірусна інфекція перебігає легко, проте в XXI столітті відбулися спалахи тяжких захворювань

    Вірус не циркулює у повітрі, а передається від людини до людини

    Вірус не здатний переміщатись на далекі відстані. Він є тільки в крапельках, які людина видихає під час кашлю чи чхання. Відстань – це гарантія безпеки. Це фактор переривання епідемічного ланцюга. Тому заразитись неможливо навіть від інфікованої людини, якщо ви знаходитесь на відстані понад 1,5 м.

    *Переважає контактний шлях зараження

    Найчастіше вірус потрапляє на слизові оболонки носа, очей через руки або інші предмети (хустинку, рукавиці) після торкання до об’єктів (тварин, м’яса, риби, дверних ручок, поручнів), забруднених виділеннями з дихальним шляхів хворого чи інфікованого.

    *Чи можна заразитись від тварин?

    Наразі немає офіційних підтверджень, що домашні тварини, наприклад, собаки або коти, можуть бути переносниками нового коронавірусу. Проте після контакту з домашніми тваринами рекомендуємо мити руки водою з милом. Це захистить вас від ризику поширень низки бактерій, якими людина може заразитися від домашніх тварин.

    *Чи передається вірус через фрукти?

    Фрукти – непридатне середовище для тривалого виживання вірусу. Немає жодних даних про передачу вірусу через фрукти. Нагадуємо, що фрукти необхідно ретельно мити, але це стандартна рекомендація.

    *Скільки вірус живе на поверхнях? Чим можна вбити вірус?

    Вірус може зберігати життєздатність на поверхнях від 3-х годин до декількох днів. Конкретні терміни залежать від низки умов. Наприклад, тип поверхні, температура і вологість навколишнього середовища. Тому важливо дезінфікувати поверхні, ручки дверей, техніку тощо.

    *Чи правда, що вірус передається лише літнім людям?

    Заразитись можуть люди будь-якого віку, тому всі мають дотримуватись заходів захисту від вірусу. Літні люди та хворі на хронічні захворювання перебувають в зоні підвищеного ризику.

    *Тож як захиститися від корона вірусу?

    Ось декілька порад та рекомендацій

    • Зміцнюйте імунітет та слідкуйте за самопочуттям


    • Повноцінне харчування, здоровий сон, фізичні вправи та водний баланс організму.


    • За перших симптомів звертайтеся до лікаря


    • У разі появи перших симптомів ГРВІ невідкладно зверніться до свого сімейного лікаря.


    • Мийте часто руки з милом упродовж 20-ти секунд


    • Або користуйтесь антисептиком, вміст спирту в якому не повинен бути менше 60-80%


    • Уникайте контакту з людьми із симптомами ГРВІ


    • З тими, хто має симптоми застуди. Мінімальна дистанція — 1,5 метра.


    • Уникайте дотиків до свого обличчя


    • Не торкайтеся брудними руками своїх очей, носа та рота.


    • Термічно обробляйте продукти


    • Не їжте сире м’ясо, м’ясні субпродукти та яйця.


    Бережіть себе, мийте руки з милом та дотримуйтесь соціальної дистанції. Пам’ятайте, що здоров’я – це найцінніше.

    Автор матеріалу: Бордунова Наталя Юріївна

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    spisok-tematichnih-besd-z-proflaktiki-rozpovsyudzhennya-koronavrusnoyi-nfekcyi-dlya-uchnv-5-9-klasv.rar [200,21 Kb]
    (Придбали цей файл: 967)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Новини освіти / Метод-кабінет / Класним керівникам

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    29 сентября 2020 21:44
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 0
    Щиро вдячна за інформацію про коронавірус, все висвітлено доволі повно й цікаво. ОБов`язково використаю матерал на виховній годині.

    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.