Популярні новинки
-
Урок 12. Графіки рівномірного руху
Урок 12. Графіки рівномірного руху -
Урок фізики 11. Учимося розв’язувати задачі
Урок фізики 11. Учимося розв’язувати задачі -
Урок 13. Розв’язування графічних задач на рівномірний рух тіла
Урок 13. Розв’язування графічних задач на рівномірний рух тіла
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
- 29-09-2021, 14:21
- 1 244
- 0
- 11-04-2021, 21:29
- 748
- 0
Відображення графічних об'єктів в Lazarus
Сьогодні ми навчимося в своїх програмах малювати різні графічні фігури.
Ви побачите приклади програм, де на формі створюються графічні об'єкти,
налаштовуються їхні параметри.
Програмувати - це просто!
Сьогодні ми навчимося в своїх програмах малювати різні графічні фігури.
Ви побачите приклади програм, де на формі створюються графічні об'єкти,
налаштовуються їхні параметри.
Програмувати - це просто!
Автор: Бройченко А.Г.
- 7-04-2021, 01:02
- 625
- 0
Команда повторення з післяумовою в Lazarus
Ви дізнаєтесь, як використовувати команду повторення з післяумовою
при складанні програм в середовищі Lazarus.
Наводяться приклади створення декількох програм з докладним їх поясненням.
Автор: Бройченко А.Г.
Ви дізнаєтесь, як використовувати команду повторення з післяумовою
при складанні програм в середовищі Lazarus.
Наводяться приклади створення декількох програм з докладним їх поясненням.
Автор: Бройченко А.Г.
- 4-04-2021, 17:06
- 861
- 0
Відеоурок "Команда повторення з передумовою"
Ви дізнаєтесь про те, як пишеться та зображається у вигляді блок-схеми
команда повторення з передумовою.
Докладно описується і пояснюється розв'язування трьох цікавих задач
з використанням команди повторення з передумовою.
Автор: Бройченко А.Г.
- 27-03-2021, 21:53
- 1 035
- 0
Створення проектів із вкладеними структурами повторення і розгалуження
Ви побачите, як практично реалізовуються команда циклу з лічильником і команда розгалуження.
Докладно коментується складання двох цікавих проектів у Scratch.
Для уроків інформатики в 6 класі.
Автор: Бройченко А.Г.
Ви побачите, як практично реалізовуються команда циклу з лічильником і команда розгалуження.
Докладно коментується складання двох цікавих проектів у Scratch.
Для уроків інформатики в 6 класі.
Автор: Бройченко А.Г.
- 14-03-2021, 14:04
- 737
- 0
Відеоурок "Знаходження кількості певних елементів у масиві"
Приклади складання програм на знаходження кількості певних елементів у масиві.
Середовище програмування Lazarus.
Для учнів 9 класів.
Автор: Бройченко А.Г.
Приклади складання програм на знаходження кількості певних елементів у масиві.
Середовище програмування Lazarus.
Для учнів 9 класів.
Автор: Бройченко А.Г.
- 26-02-2021, 20:34
- 698
- 0
Відеоурок "Знаходження суми і добутку елементів масива"
Повторимо, як створювати масив та заповнювати його випадковими числами.
Навчимося знаходити суму і добуток елементів масива.
Автор: Бройченко А.Г.
Категорія: Уроки інформатики
- 21-02-2021, 15:45
- 735
- 0
Відеоурок "Створення проектів із використанням вкладених циклів в Scratch"
Приклади створення трьох проектів із використанням вкладених циклів.
Інформатика 6 клас.
Автор: Бройченко А.Г.
- 21-02-2021, 00:58
- 670
- 0
Відеоурок "Cтворення масиву та заповнення його випадковими числами.
Створення масиву та заповнення його випадковими числами у середовищі Lazarus.
Урок для учнів 9 класу. Мова програмування Lazarus.
Автор: Бройченко А.Г.
Категорія: Уроки інформатики
- 17-02-2021, 23:05
- 666
- 0
Відеоурок "Введення елементів масиву з клавіатури"
Відеоурок інформатики, на якому розглядається спосіб заповнення масиву даними
шляхом введеня їх користувачем з клавіатури.
Інформатика 9 клас.
Автор: Бройченко А.Г.
Категорія: Уроки інформатики