• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн





    Сценарій випускного вечора “Музичний бум”
    • 10-05-2019, 17:26
    • 13 618
    • 1
    Сценарій випускного вечора “Музичний бум”

    І. ПРЕДСТАВЛЕННЯ УЧНІВ (відео-презентація)


    ІІ. ОГОЛОШЕННЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА


    1.Мелодия «Матрица»


    А тепер, увага! На нашому вечорі присутній знавець теорії ймовірності успішності складання іспитів, фахівець з отримання плоских кривих, що є геометричним місцем точок прогулювання даного навчального закладу. Людина, яка легко визначає похідні учнівських відносин і інтегральні суми випускників. Представляємо автора великої кількості завдань, що встановлює залежність між вчителями, учнями та їх батьками, класного керівника 9 класу ______________


    2. Пісня "It's My Life" (Bon Jovi )


    Кожен із нас має вибір вільний
    І головне щоб був би він вірний
    співають разом
    Зможемо все збудувати як слід
    Тільки на краще ми змінимо світ

    Приспів
    Випускний, такий чудовий
    Світ наш різнокольоровий
    Треба колір власний віднайти
    дівчата відходять у бік
    Випускний, ми вже не діти
    Але ніде правди діти
    Мище ж тільки йдемо до мети
    Випускний

    Куплет 2
    Станемо разом пліч о пліч навік
    Ми не одні ,кожен з нас випускник
    Знаємо ми таємниці прості:
    Тільки у дружбі можливо рости


    1 учень. Перше вересня... Дзвінок... Ромашки...           
    2
     учень. Банти... Косички... Первоклашки...
    3
     учень. Буквар... Перша двійка... Невимита дошка...
    4 учень. Перше в класі прибирання...Нерозділене кохання...

    Автор: Борлак Лариса ВалентинівнаІІІ. СЦЕНКА «ДІДЖЕЙ» 


    4.Пісня «А мені все мало»


    Ді-джей: Добрий вечір, дорогі радіослухачі! Вас вітає «Освіта радіо» та в ефірі година заявок, які ми обов'язково виконаємо. І от у нас перший дзвінок. Альо!

    Льоша(Низьким гальмівним голосом) Альо

    Ді-джей: Назвіться, будь ласка!

    Льоша: Меня зовут Льоша

    Ді-джей: Поздоровляю Вас, Льоша! Ви - перший додзвонився в нашу передачу. Яку пісню ви хочете послухати?

    Льоша: Чого?

    Ді-джей: Пісню, яку слухати будемо?

    Льоша: А-а-а ... поставте, будь ласка, пісню «Ла-ла ла-ла - а мені все мало»

    Ді-джей: Добре, Льоша, ця пісня звучить спеціально для тебе.

    (Звучить приспів пісні секунд п'ять)

    Ді-джей: Ну от, виконана перша заявка, і у нас новий дзвінок. Альо

    Льоша: Привет!

    Ді-джей: Щось голос у вас боляче знайомий ... представтесь, будь ласка!

    Льоша: Ви мене не впізнали?! Це я! Льоша!

    Ді-джей: Надзвичайно везе сьогодні Олексію. Деякі роками не можуть до нас додзвонитись, а він вже вдруге поспіль. І зараз ми дізнаємося, що ж Льоша хоче на цей раз.

    Льоша: А можна пісеньку дослухати?

    Ді-джей: Навіщо?!

    Льоша: Хороша

    Ді-джей: Гаразд ... Мабуть, Льоші дійсно мало

    (Звучить ще раз секунд п'ять)

    Ді-джей: Ну, от і завершилася улюблена Лешина композиція, а у нас в студії черговий дзвінок. Сподіваюся, що не від Льоші. Ало

    Льоша: Ало-о. Це знову я

    Ді-джей: Як! Чому! Хто пустив!

    Льоша: Я привіти забув передати

    Ді-джей: Це неможливо! Люди не можуть до нас додзвонитися, а ти вже втретє! Це хамство якесь!

    Льоша:(Не чекає, поки Ді-джей закінчить лаятися) Привіт мамі, татові. І передаю вітання для випускників 9 класу Хлібодарівського НВК. І поставте для них пісню «А мені все мало»

    Ді-джей:(Стримуючись) Добре! ... В останній раз! І тільки для учнів 9 класу! Ця пісня (Звучить ще п'ять секунд пісні)

    Ді-джей: Ось і закінчилися 10 хвилин за заявками Льоші, і ми починаємо 50 хвилин заявок інших радіослухачів. Альо! (Мовчання) Альо, говорите, будь ласка! Альо! (Мовчання) Альо, ну сміливіше ж! (Мовчання) Що ж, дорогі друзі, по-моєму, наш співрозмовник трохи злякався ...

    Льоша: Я не злякався. Я задумався.

    Ді-джей: Олексій?!

    Льоша: Я тут! Поставте для мене, будь ласка, пісеньку «Адьес, не сумуй аміго»

    Ді-джей: Адьес, Льоша! (Кидає трубку) Ну, хоч один дзвінок нормальний у нас сьогодні буде чи ні?! (Дзвінок) Альо!

    Дівчина: Альо!

    Ді-джей: Як я радий чути цей приємний жіночий голос. Як вас звуть?

    Дівчина: Лена

    Ді-джей: Чого бажаєте, Лена?

    Дівчина: Я хочу ... хочу я ... я хочу передати трубку своєму другові. Вже передаю

    Льоша: Ало! Це я - Льоша! Я боявся, що ви трубку кинете!

    Ді-джей:(Переходячи на виск) Льоша! Ти правильно цього боявся! Я зараз не тільки трубку кину! Я зараз у міліцію подзвоню! Ти чуєш, любитель-радіоаматор!

    Кидає трубку і дзвонить у міліцію

    Ді-джей: Альо, це міліція

    Льоша: Ні, ви не туди потрапили

    Ді-джей: А з ким я розмовляю?

    Льоша: Із Льошею!

    Ді-джей кидає трубку і рве провід

    Ді-джей: Все! Більше він не завадить мені працювати!


    У студію входить адміністратор

    Адміністратор: Юра, там до тебе прийшли

    Ді-джей: Хто там ще?

    Адміністратор: Не знаю, якийсь Льоша

    Ді-джей з гучними криками тікає зі сцени.

    ІV. ВРУЧЕННЯ СВІДОЦТВ


    5.Пісня «Ах, какая женщина» 

    Зранку Ви до ночі в школі, 
    Не спочинете ніколи. 
    Знаєте Ви всіх в обличчя, 
    Ви чарівна і привітна,                                        
    дівчата
    Матінка багатодітна 
    І ця роль Вам дуже личить. 


    Знає точно кожен з нас, 
    Що для кожного ти враз                             
    хлопці
    Відшукаєш радості краплинку 
    Ах, який директор в нас, 
    Який директор в нас:    
    разом
    Диво – жінка! 

    Ви - стабільності гарант, 
    Вашу мудрість і талант 
    Ми, схиливши голову, шануєм.                       
    дівчата
    Міносвіти зрозуміти, 
    Делегацію зустріти 
    Так, що ми того і не відчуєм. 

    Все це винести сповна 
    Ви лиш можете одна, 
    хлопці
    Зрозумійте всі хоч на хвилинку! 
    Ах, який директор в нас, 
    Який директор в нас:    
    разом
    Диво – жінка!


    Випускник 1. Як вважаєте, свідоцтво – це серйозно? 
    Випускник 2. На перший погляд, нічого особливого, така собі непримітна річ. 
    Випускник 3. Але в ній – результати зусиль 9 років. 
    Випускник 4. А ще, мабуть, - це символ звільнення від власної скутості, дитячої обмеженості, від опіки дорослих. 
    Випускник5. А ще – знак того, що ти можеш пізнати життя у всій його повноті. 

    Право вручити свідоцтво  про неповну загальну середню освіту випускникам 9 класу 20__ року надається директору _________________________________________


    V.ВІТАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ


    6.Красива мелодія
    Вам не потрібні титули і слава 
    Вам мали присвятити ми вірші, 
    Бо Вчитель – не професія, не справа, 
    Це подвиг, це покликання душі! 

    Усі знання одержані важливі –
    Вони нам знадобляться у житті
    За те, що добрі Ви були і терпеливі,
    Спасибі, дорогі учителі!

    За ласку вашу, чуйність і турботу,
    За те, що підняли нас на крило,
    За повсякденну клопітку роботу,
    Спасибі, дорогі учителі

    Спасибі щире вам, рідненькі,
    Низький, аж до землі , уклін!
    За створене щоденне диво,
    Дзвінка шкільного передзвін.

    Спасибі вам за розуміння,
    Підтримку і веселий жарт.
    За добре і повчальне слово,
    За перший досвід і за гарт!
    Бажаєм щастя і удачі ,
    Та ще здоров'я зичим вам!

    Усім шкільним працівникам
    Щоб ви ніколи не хворіли,
    Роботу щиро щоб любили.
    Щоб мали дачу і квартиру,
    Щоб в мирі і достатку жили.
    Хай радість вам життя дарує ,
    Щоб посміхались ви весь час.
    Хай мрії ваші всі здійсняться,.

    І в день цей урочистий і святковий 
    Дозвольте нам Вас вшанувать. 
    І квіти ці й подяку нашу щиру 
    Від всього серця Вам подарувати.


    7.Пісня «Береги любовь» (Фабрика зірок)

    1.Ми можем зараз вам відповісти 
    Що краще вчителів нам не знайти 
    Запам’ятаємо усіх 
    Всіх цих вчителів, хто провчив нас дев’ять літ.


    Адже тут всі кому потрібен ти
    Даруй їм квіти і даруй пісні
    І пам’ятай ти їх завжди
    І залиши пам'ять добру по собі


    Приспів:
    Збережем любов, збережем наш світ
    Пам’ятатимем, що всі ми виросли в одній оцій сім’ї 

    Збережем свій дім, душі і серця
    Ми знаєм, що це ближче, ніж здається нам.                               


    2.І грає промінь сонця на стіні
    І перед нами милі вчителі
    І щирі вдячності слова, ви прийміть від нас                       

    В цей святковий світлий час

    8. Музика Класика


    VІ.КОЛИ ВЧИТЕЛІ БУЛИ МАЛЕНЬКИМИ

    Коли вчителі були маленькими, вони були такими ж неслухняними, як і ми. Ось наприклад маленькі_______________________________________, коли їх вкладали спати, крадькома під ковдрою читали цікаві книжки. Але одного разу їм потрапили занадто цікаві книжки і занадто незручна ковдра. І тоді вони вирішила з-під неї вилізти і читати цікаві книжки разом із дітьми на уроках. Так вони стали вчителями української мови  та української і зарубіжної літератури –швидкі словники і гучномовці, і рідні наші мовні науковці.


    Коли вчителі були маленькими, вони вже в дитинстві вміли проявити свої таланти. Наприклад маленька_______________________________________почали вивчати англійську мову раніше, ніж українську. Першим англійським  словам їх навчили старші діти на вулиці, і тільки пізніше вони дізналися, що ці слова були зовсім не англійськими. Так вони стали вчителями іноземної мови -  одним словом «інопланетянки», що прилетіли з іншої планети і по цей день дивують нас своєю напрочуд мелодійною, але малозрозумілою мовою.


    Коли вчителі були маленькими, вони часто дивували дорослих якимись фокусами. Наприклад маленька __________________________в дитинстві весь час щось хімічила: зливала, виливала, досліджувала. Це супроводжувалося вибухами, феєрверками, але це їй так подобалося, що вона вирішила стати вчителем хімії. І тепер вона є носіємпозитивної реакції на вибухи настрою школярів, що трапляються внаслідок різнобарвних хімічних сполучень.


    Коли вчителі були маленькими, вони були дуже добрими. Приміром маленька ____________________________________ завжди жаліла бездомних тварин. Побачить, бувало, на вулиці кошеня, приголубить, обігріє, молочком напоїть і починає йому біологію розповідати. Молоко воно пило добре, а от біологію засвоювало погано, зате воно дуже жалібно нявчало, особливо у березні. Ця поведінка кошеняти зацікавила її і вона вирішила стати біологом.


    Коли вчителі були маленькими, їх часто заохочували за особливі заслуги. Наприклад маленька  
    ________________________________в дитинстві любили рахувати до десяти. А потім вони підросли і їм дозволили рахувати до половини на одинадцяту. Так вони стали вчителями  математики.

    А ________________________і вчителем інформатики– Фігаро там Фігаро тут, у нього суровий статут – на клавіатуру не дасть натиснуть, аж доки не навчить нас мислить.



    Коли вчителі були маленькими, вони часто проявляли свою вдачу. Наприклад, маленький ________________________любив шикувати дітей на вулиці і командувати налі-во. Усі діти поверталися і йшли наліво, і тільки маленька  ____________________________увесь час йшла направо. Тому вона й стала вчителькою права і історії, а___________________________вчителем фізичного виховання
    Тож  тепер ______________________справжній  барон Мюнхаузен, який гармонійно поєднує у часі минулий кам'яний вік з бурхливими революційними подіями, але інколи застосовує до нас методи інквізиції середньовіччя.

    А ______________________ – тарзан, що кличе нас до подвигу, долаючи наш потужний опір.

    Коли вчителі були маленькими, вони відзначалися відповідальністю й принциповістю. Наприклад, маленька  
    _________________________________з дитинства любила перевіряти журнали. Спочатку вона перевіряла тільки журнали «Мурзилка» і «Барвінок», а коли вона подорослішала, їй стали довіряти перевіряти і інші журнали, такі як , «Максим», «Ліза», тому вона й стала заступником директора з навчальної роботи і за сумісництвом  – Богиня правосуддя – Феміда з усмішкою Моно Лізи, яку годі вловити, але помітити може лише той, хто зумів усе вчасно вивчити.

    Учитель фізики  ___________________-  справжній електрон у штанях, що безперерно шукає у нашому мозку вільне місце, постійно ущільнює місце для незначної інформації і налагоджує постачання нової.

    Учитель музики______________________________– один в полі воїн грає на музичних інструментах , коли ми намагалися грати у неї на нервах.


    Хто вам завжди допоможе розібратись в морі книг?

    Ще й цікавого багато  всім розкаже нам про них.

    Зрозуміло, це не пекар і ніякий не аптекар,

    Це – шанований всіма наш шкільний бібліотекар.

    Бібліотекар_______________________– господар Королівства книжок, за сумісництвом – лікар книжкових захворювань.

    Вчителів початкової школи______________________________________________)

    Ніхто не забуде ніколи.

    Вчать вони писати і читати,

    Кожна з них як турботлива мати.

    Чи уроки зробив, чи в їдальні поїв,

    на перерві з ким побився

    і від чого засмутився.

    Хто від лінощів в полоні –

    Діти всі як на долоні.


    А як багато може навчити наш вчитель трудового навчання_____________________! Воістину - це підготовка спеціалістів широкого профілю: куховарство, кулінарія, крій та шиття, столярство, – мабуть, це не повний перелік потрібних і корисних справ. 

    Не столярі ми і не теслярі

    Та з інструментами на „ти”.

    В майстерні нашій чути стукоти

    Майструють наші школярі.

    І линуть запахи принадливі,

    Сигнал під вікнами луна.

    Як добре – це не математика

    Тут ми вчимо саме життя.


    А взагалі, коли всі вчителі були маленькими, вони були бешкетниками, полюбляли дражнитися, лазили по деревах, били хлопців і при цьому виручали їх на контрольних роботах.


    Директор закладу________________________ – координатор рухів, дій і думок. Вона справжній  слідчий — одного лише запитає – і відразу все про всіх він знає


    9.Пісня «Мир не прост» (група Самоцветы)

    1 Ось і все, скінчився рік
    Останній дзвоник прийшов на поріг
                                 
    Спасибі скажемо вчителям
    Що віддавали знання свої нам
    І не забути шкільних нам утіх
                                            
    Хвилини суму і радості сміх
    Уроків довгих – перерв малих
    Перших побачень всіх днів шкільних.
    П-в:
    Все, що було в школі у нас
    Всі, запам’ятають наш клас
    Ті, ті наші роки шкільні
    В пам'яті, в пам'яті нашій завжди
    Всіх, чекає нас довгий путь
    І, куди б нам не повернуть
    Хай звучить відлуння днів шкільних
    Радістю-радістю нових вершин.
    П-ш
    2 Ось і все, наш випускний
    Прощання з класом і вигляд сумний
                                
    І вчителі всі так само стоять
    Як і тоді – дев’ять років назад
    І не сумуй ти дарма не сумуй
    Скільки по переду днів, порахуй
    Тепер вже батьківський отчий дім
    Вам допоможе буквально усім.


    VІІІ. МОДА ДЛЯ УЧИТЕЛІВ 


    10. Мелодія «Мода»


    Увага, увага, ексклюзивний показ сьогодні й тільки для вас, дорогі вчителі. 
    Сезон — осінь, зима, весна навчального року. У цьому сезоні особливо актуальні моделі, які забезпечують успіх виживання вчителів у суворих умовах шкільного середовища. Модель отримала гран-прі — єдина й багатофункціональна. Ідея моделі належить учням. 

    (Запускається ролик із костюмом, який містить протигаз, бінокль, вогнегасник, міліцейський жезл, сумку з медикаментами, підзорну трубу, подушку, каску з лампочкою, телефон, щит) 

    Модель 

    • особливо стійка в умовах загазованості шкільних туалетів сигаретним димом; 
      необхідною деталлю вчительського костюма є щит-надійний захисник від надзвичайної уваги зі сторони учнів; 
    • зверніть увагу на деталь, необхідну для створення робочої обстановки на уроках і встановлення свідомої дисципліни (жезл); 
    • ще однією пікантною деталлю є підзорна труба, яка дає змогу вчителю роздивитись шпаргалки, яких не можна побачити неозброєним оком; 
    • сумка з медикаментами — багатофункціональна. Може бути використана вчителем для себе або для доведених ним до відчаю учнів; 
    • подушка-універсал необхідна учителеві, який забув про час і його закрили в школі на ніч; 
    • телефон забезпечує вчителя інформацією про переповнення чаші терпіння у батьків; 
    • оптичний пристрій нічного бачення дозволить вчителю роздивитись знання учнів, які запали глибоко в голову; 
    • цікавий елемент і необхідний у роботі вчителя – це вогнегасник , саме він стане в нагоді для приглушення повстання учнів проти написання контрольної роботи чи виставленні оцінок за семестр. 
    • і завершує композицію елегантний головний убір, філософськи нагадуючи про те, що може впасти тобі на голову з вікон улюбленої школи (каска)


    11. Пісня «На лабутенах»


    1. В предверьи выпускного 

    Прощай родная щкола

    Прошло уроков много

    Теперь нам поступать.

    Но мы еще не скоро

    И знай родная школа (выходят все)

    Забудем эти стены

    И будем вспоминать


    Припев.

    О самых лучших а, и восхитительных годах

    О самых лучших а, и восхитительных годах

    О самых лучших а, и восхитительных годах

    О самых лучших а, и восхитительных годах


    2. И вот звонок последний (все)

    Споет о приближеньи

    Учебы завершеньи

    Экзамены сдавай

    И сразу без заминки

    На этой вечеринке

    Мы пожелать хотим всем Почаще вспоминать


    3. И вот полны восторга (сама)

    Уже прошла тревога

    Друзей вокруг так много

    Скорей бы нам все здать

    Прикольно нету слова

    До выпуска недолго

    И будет очень клево

    И память навсегда


    VІІІ. НАКАЗ ВІД ВИПУСКНИКІВ


    Скільки різноманітних наказів директора та завуча школи чули ми 
    за 9 років навчання у школі. Отож користуючись нагодою, оголошуємо свій наказ.

    1. Директору школи і Завучу школи:

    Пункт 1. Зважаючи на бажання учнів, збільшити кількість уроків малювання, фізкультури, праці інформатики і відповідно зменшити  кількість уроків математики, фізики, хімії,

    Пункт 2. Ввести уроки перукарства та косметології,  щоб уникнути підпільного створення зачісок та оригінального макіяжу.

    Пункт 3. З метою плідного проведення дозвілля учнів організувати факультатив азартних ігор.

    2.Класним керівникам: пам’ятайте: не шукайте зустрічі з учнями. Коли ви будете йому потрібні —  він  вас сам знайде.

    3.Всьому педагогічному колективу:

    Пункт 1. Під час заліку чи іспиту не дивитися пильно на учня. Він може подумати, що ви підозрюєте його в списуванні, й образитися.

    Пункт 2. Не запитуйте, який іспит він прийшов складати, він же не запитує, який іспит ви прийшли приймати.

    Пункт 3. Будьте тактовні. Якщо учень не зрозумів запитання, тактовно переведіть розмову в інше русло.

    Пункт 4. Знайте: якщо учень відповідає неправильно, дуже може бути, що він сам вас перевіряє.

    Пункт 5. Ніколи не запитуйте, чому ви вперше бачите учня у класі.

    Можливо, ви самі були неуважні.

    Пункт 6. Поспівчувайте, заради оцінок у табелі учень іде на все, навіть на уроки.

    Пункт 7. Запам’ятайте: ви у ваших учнів не один! Звичайно, усе це

    жарти. А якщо серйозно, ми дуже вдячні вам, дорогі наші вчителі,

    за все те добро, що ви зробили для нас.


    ІХ.ВРУЧЕННЯ ОРДЕНІВ ВЧИТЕЛЯМ НА ВИПУСКНОМУ

    Важка й складна вчительська праця. Як вмілий диригент терпляче підбирає потрібні нотки, щоб скласти потужний акорд, так і вчитель щогодини й щохвилини - єдину палітру знань.

    На знак визнання вашої титанічної праці дозвольте вручити вам «Орден Вчителів Великомучеників першого ступеня» за бойові заслуги в боротьбі з неуцтвом протягом Великої Навчальної війни 20___
    __   20____ року.
    (Випускники вручають квіти й ордени, а в цей час слайди з учителями)



    Х.ЖАРТІВЛИВІ ВІТАННЯ ВІД МОЛОДШИХ БРАТІВ І СЕСТРИЧОК


    Ще зовсім нещодавно наші випускники були дітьми, а сьогодні їм на зміну підростають їх братики й сестрички. Отож їм слово. 

    Брат випускниці:
    Сюди прийшов я, друзі, зовсім не дарма. 
    Одна їдка проблема мій мозок обійма. 
    Моя сестричка нині школу закінчила, 
    І всі фінанси в свої руки захопила 
    Модняча сукня, туфлі, зачіска хіпова, 
    П’янкі парфуми і каблучка нова 
    Плакали наші гроші, які зібрали 
    Навіть мені нічого вже не перепало 

    Сестра випускниці 2
    Сьогодні в моїх мами й тата 
    Хвилююча й прекрасна дата 
    Моя сестричка йде в широкий 
    Світ дорослого життя 
    Хвилююсь нині дуже з ними й я 
    Отож прийшли її ми проводжати 
    Шкільна родина, я і мама з татом. 

    Сестра випускниці 3: 
    А моя сестра, ой братці! 
    Куди вже тій Мадонні браться 
    Одна лиш досконалість і краса. 
    І має талію таку лише оса. 
    Вона найкраща – бо моя! 
    Та перевершу , безумовно її я. 
    У мами буде досвід прехороший, 
    А татко наскладає більше грошей 

    Сестра випускника: 
    Не лише сестрички можуть бути гарні 
    Й зайві клопоти тут, друзі, марні. 
    Бо в мене брат, як Клод Ван Дам. 
    І знецінити його нікому я не дам! 

    Брат випускника:
    Подивлюсь на брата і тепер – 
    Буду й я галантний кавалер, 
    Приклад з тебе, брате, буду брати,
    Щоб ще більше вміти й ще більше знати.


    Брат випускника 1. Вам вже вручили документи. 
    То ж хочемо вас привітати, 
    Вам побажання шлем дитячі, 
    Бажаєм щастя та удачі. 

    Брат 
    випускника 2. Щоб мали ви город і дачку, 
    Щодня щоб їли шоколад, 
    Щоб ви придбали інотачку, 
    І щоб в сім’ї був тільки лад. 

    Брат 
    випускника 3. І пам’ятайте повсякчас, 
    Що є батьки рідненькі в вас. 
    А ще завжди не забувайте 
    Учителів, і школу й клас, 
    І, звісно, не забудьте й нас.


    ХІ.СЦЕНКА «СТОЯТ ДЕВЧЕНКИ, СТОЯТ В СТОРОНКЕ»


    12. Пісня «Firework» (Katy Perry)

    Новий день прийшов, ти будуєш план
    Що освоїв знов скечи дельтаплан
    Новий день, життя, нових звершень ряд
    Пізнання нові, емоції заряд
    Новий день настав, ти змінив себе
    Досконалим стане небо світле голубе
    Мрію запустив і наповнив світ радістю життя
    І послав таким як ти, новим живим,
    Готовим йти, вперед до мети!

    ПРИСПІВ: 
    Друже ти мов феєрверк, неповторний почер
    к
    Ти змінюєш життя-а-а, ти будуєш майбуття-а-а 
    Друже ти мов феєрверк, все в твоїх руках тепер, 
    За мрією я йду-у-у, і своє щастя  знайду-у-у 

    Неповторні ми, кожен ексклюзив 
    Хто б куди не йшов і щоб не робив 
    Справимось з усім і здолаєм все 
    І нехай 
    у вир, нас життя несе 

                                        

    Хай горять серця і палає кров 
    Досягать висот ми будем знов і знов і знов 
    Не чекай не жди, все зумієш сам 
    Лиш вперед іти, все під силу таким як ти: 
    Новим, живим, готовим йти вперед до мети! 

    ПРИСПІВ 

    Бум- бум-бум. 
    Хай тече по жилах струм-струм-струм 
    Все що хочеш я зроблю-у-у 
    Я життя своє люблю-у-у 

    Друже ти мов феєрверк, неповторний почер
    к
    Ти змінюєш життя-а-а, ти будуєш майбуття-а-а 
    Друже ти мов феєрверк, все в твоїх руках тепер, 
    За мрією я йду-у-у, і своє щастя  знайду-у-у 

    Бум- бум-бум. 
    Хай тече по жилах струм-струм-струм 
    (пауза) 
    Бум- бум-бум. 
    Хай тече по жилах струм-струм-струм


    ХІІ.ВІТАННЯ ВІД КЛАСНОГО КЕРІВНИКА (читання РЕПу)


    ТАНОК «НА СТИЛІ» (танцюють учні з класним керівником)


    13.«На стиле» (Время и стекло)


    ВІТАННЯ ДЛЯ БАТЬКІВ


    Найкращі дні для наших матерів –
    Це дні, коли щасливі їхні діти.
    Від нас залежить, скільки днів таких
    Ми можемо для матері зробити.

    1 випускник: В тобі мій БОГ, в тобі моя душа,
    2 випускник: В тобі зерно моє, мій зародок-початок.
    3 випускник: В тобі очей моїх весела гра.
    1 випускник: В тобі все основне моє й додаток.

    2 випускник: В тобі мій день, в тобі моя краса,
    3 випускник: В тобі і ніч моя, і зоряне світання.
    1 випускник: В тобі мої загадки й чудеса.
    2 випускник: В тобі мій світ, в тобі моє зітхання.

    3 випускник: В тобі моя земля і небеса,
    1 випускник: В тобі усе моє майбутнє існування.


    1.Спасибі вам, мамо, cпасибi вам, тату.
    За батьківську ласку, за душу багату.


    2.Спасибі за вами недоспані ночі,
    За мудру науку, за руки робочі,


    3. Спасибі за ваші даровані крила -
    Це ви нас уперше літати учили!


    4. Пора нам в дорогу, та це не біда,
    Що вже вилітаєм зi свого гнізда.


    5. Вгамуйтеся, сльози, затихніть вci болі.
    Ми йдем у дорослість - така наша доля!


    6. Спасибі вам, тату, cпасибі вам, мамо.
    Що нас закривали від горя руками.
    За ласку у cepцi, за хліб на столі.
    Вклоняємось вам до самої землі.


    14.Пісня «Кукушка»


    1. Слов любви еще не досказано

    Сколько родные наши, для Вас, для Вас 

    Двери нам в жизнь открываете

    Частичку души отдавая сейчас, сейчас

    Мама родная взгляни на меня,                                      дівчата

    Сердце тебе эту песню поет

    Знай буду лучшей я для тебя

    Люблю… (девочки) 


    2.Кто поставит крепкое плечо тебе

    Скажет мудрые слова, посоветует как жить, не жить

    Спину изгибать свою назло судьбе

    Именем и честью свято дорожить, дружить, дружить

    Взгляни мой отец, сейчас на меня                                   хлопці

    Моя ладонь превратилась в кулак

    Я твердый характер возьму от тебя

    Вот так… (мальчики)


    3. Впереди у нас воля вольная, 

    Что теперь нам с нею делать скажи, скажи

    Улететь хотим, но тянет все ровно

    Голову на плечи терпеливые сложить, сложить

    Родные глаза глядят на меня

    О том, что я вырос не надо грустить

    Пока не сумел я чегото понять

    Прости… (вместе)

    Родные вы в сердце моем навсегда

    Спасибо за все, что вы дать мне смогли

    Мне светом любви будет ваша звезда

    В пути…


    ЗАПОВІТ ВИПУСКНИКУ УКРАЇНИ.

    Не згуби в своїм серці «людину»,
    Світу «правди» неси полум’я,
    Не цурайся,люби Україну,
    Бережи своє чесне ім’я.
    Розгорни соколинії крила,
    Прапор «волі» здійми догори,
    Хай несуть Твої дужі вітрила
    Лиш могутні,попутні вітри.
    Хай щасливою буде дорога,
    Котру вибереш Ти серед всіх.
    Пам’ятай і молися до Бога,
    Душу хай не осквернює гріх.
    Не забудь своїх друзів ніколи,
    І затям, як святий «заповіт»,
    Що є мама,
    є вчитель,
    є школа,
    Котрі вивели Тебе у цей світ.


    15. Пісня «Останній дзвінок» (Челсі)


    1. Не забуде кожен із нас

    Як на роки

    Як нас в перший клас привели

      Наші батьки

      З школою ми жили , росли

      Друзів в ній найкращих знайшли

      Між перерв канікул нема

      Прощатись пора


      Останній дзвінок, 

      шкільний наш урок

      проходить з дитинством як мить

      розходимось ми

      в нас  різні стежки

      в доросле життя треба йти

      школа прощай 

      нас не забувай

    в обіймах твоїх ми росли

      ти друга сімья , люблю тебе я

    школа моя


    2. Школа прощавай назавжди, нас памьятай 

       Будем згадувать тебе всі і ти нас згадай

       Я сюди вже не повернусь

       В ласку твою не загорнусь

        Ось звучать останні слова

        А в серці журба

    Автор: Борлак Лариса Валентинівна
    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    scenary-vipusknogo-vechora-muzichniy-bum.rar [44,78 Kb]
    (Придбали цей файл: 602)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Класним керівникам / Середні класи / Старші класи / Сценарії свят

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    23 февраля 2021 22:12
    • Коментар написав: Іванна
    • Реєстрація: --
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 0
    Щиро вдячна за публікацію, тут я знайшла цікавий матеріал для роботи!)

    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.