-
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість -
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла»
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла» -
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
- 16-02-2019, 21:32
- 9 010
- 0
Гра – мандрівка
«Казка в гості завітала»
або « У світі казки чарівної»
2019 рік
Тема: Гра - вікторина «Казка в гості завітала»
(Захід розроблено для учнів 1 – 2 класів за участю старшокласників. Використано методику змішаного навчання (англ. blendedlearning) як технологією змін і трансформації в сучасній освіті прийом «перевернутий клас». )
Мета та завдання виховного заходу
Знання:повторити й узагальнити знання казок;
Уміння: розширити кругозір дітей, розвивати пам'ять, увагу, кмітливість, уяву, вміння перевтілюватися, пробуджувати бажання читати і знати більше казок.
Навички: формувати світоглядну позицію, розвивати комунікативну компетентність учнів, вміння працювати в команді.
Обладнання: презентація, аудіо та відеоуривки з казок та мультфільмів
Хід заходу
Зал святково прикрашений.
Слайд 1
01 Звучить мелодія з телепередачі «У гості до казки».
Виходить ведучий і оголошує початок свята.
Ведучий: Доброго дня, друзі. Вітаю вас на гостинах у казки. Добра, мудра, чарiвна казка завжди була у пошанi. Її із задоволенням слухають i дiти, i дорослi. І сьогодні ми зібралися у цьому залі, щоб трішки поринути у світ казки та пригадати казкових героїв і разом з ними повеселитись . Чи готові ви до розваг?
Відповідь дітей: Так!
Ведучий: Тоді, вирушаймо!
Слайд 2
02 Звучить мелодія із казки «Червона Шапочка»
Ведучий : Аж ось і наша перша героїня.
Червона Шапочка: .Доброго дня, любі друзі! Пізнали мене? ( діти називають героїню казки). Я вітаю вас у цьому залі. Я поспішала до своєї бабусі, але вирішила заглянути спочатку до вас. Діти, ви любите казки? А мультфільми? Сьогодні, ми зібралися не просто так, а для того, щоб згадати улюблені ваші казки та мультфільми, дізнатися, хто з вас знає їх найбільше і найкраще. Я вважаю, що всі ви любите і добре знаєте цей світ. Хай же у вашій уяві всі казки оживуть, і їхні герої до нас прийдуть. Ваші знання, хай вам допоможуть перемогти у наших конкурсах, а нагородою для вас будуть… (пауза) - ні, зовсім не пиріжки, а… (пауза) звичайні горішки, які мені подарувала білочка. Я пропоную вам декілька загадок - питань для розминки. Ну що готові? Тоді починаймо!
- Що несла через ліс у кошику Червона Шапочка? (Пиріжки.)
- Із чого був зроблений Колобок? (Із борошна.)
- У чий будиночок забралася Коза-Дереза? ( Зайчика)
- Хто останнім тягнув ріпку? (Мишка.)
- Як звали теля з мультфільму «Троє з Простоквашино»? (Гаврюша.)
6.Кого в казці «Рукавичка» називали іклан? (Кабана)
- У якій казці вовкові довелося співати не своїм голосом? («Вовк і семеро козенят».)
- Звідки втік Колобок? (З віконечка.)
- Кому з героїв у скрутну хвилину допомогло гусеня ? ( Івасику-Телесику )
10. Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею)
- Кого купив дід на базарі за три копи? ( Козу-Дерезу)
- Хто народився з краплинок води? (Капітошка.)
Червона Шапочка. Молодці, ви добре впоралися із завданням. А зараз настав час конкурсу «Упізнай казку». Я буду читати вам рядок, а ви пригадайте, з якої він казки. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Готові? Уперед!
1. «Ой, а гарний який! І ріжки є, і хвостик. Молодець, діду! Гарного бичка зробив».
(«Солом’яний бичок»)
2. «Прибігли мишенята, дивляться не нахваляться: - От так півник! От так молодець! Треба тепер тісто замісити та пироги спекти» («Колосок)
3. «А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби та на землю в двір, а з двору та в ворота, та й побіг, покотився дорогою». («Колобок»)
4. «Лисичка до глечика, голова не влазить. Вона туди, вона сюди, то попробує лапкою, то понюхає нічого не виходить». («Лисичка та журавель»)
5. «Відверто кажучи, неприємно, коли тебе взуває Кіт. Бо в нього кігті. Він і здряпав і розірвав усі мої устілки. Я, звичайно, розумію, що уся ця біганина заради хазяїна, але дуже вже боляче…» («Кіт у чоботях»)
6. «Чуємо, чуємо, - та не материн це голосок. Наша матінка співає тонесеньким голоском». («Вовк та семеро козенят»)
7. «Був собі дід Андрушка, а внього – баба Марушка, а в баби – донечка Мінка, а в дочки – собачка Фінка, а в собачки – киця Варварка, а в киці – вихованка – мишка Сіроманка». («Ріпка»)
8. «Вони взяли її тихесенько, принесли додому, зробили їй гніздечко, обложили її пір’ячком і посадили туди качечку». («Кривенька качечка»)
9. «Увечері стомлена від роботи, вона лягала спати не в постіль, а далі, поряд з пічкою, на золі. І тому, що вона була в золі, в пилюці, брудна, сестри назвали її…
(«Попелюшкою»)
10.«Ото Івасик як підріс трошки, став просити батька: «Зробіть мені, тату, човник та весельце». («Івасик – Телесик»)
Червона Шапочка: Ви справжні мододці! Але я повинна бігти, мене чекає бабуся. ( уходить)
Слайд 3
Ведучий: Дядю Стьопу поважають
І дорослі і малі.
Дядю Стьопу проводжають
Жарти й усмішки не злі:
— Ну-у! Людей такого зросту
Стріти запросто не просто!
Ця робота до лиця:
Для такого молодця
Якщо стане на посту —
Все побачить за версту!
03 під музику виходить Дядя Стьопа
Дядя Стьопа : Дякую, що ви мене пізнали.(дістає свиток і свистить). Хто порушує дисципліну? Хто не слухає батьків?Хто не знає правил дорожнього руху? Так, усе знаю усе я чую!
Тепер до вашої уваги невеличка вікторина.
Я буду задавати вам запитання, а ви повинні швиденько мені відповідати.
Хто знає відповідь – піднімайте руку вгору.
- Триокий постовий. (Світлофор)
- На який сигнал світлофора потрібно переходити дорогу? (Зелений).
- Доріжка вздовж дороги, не для машин. (Тротуар)
4. Пішохідний перехід по-іншому. ( Зебра)
5.Найнебезпечніше місце для пішоходів. (Перехрестя)
- Це "говорить" жовте світло світлофора. (Увагу)
- Його бояться порушники правил. (Інспектор)
- Людина, що здійснює рух пішки. (Пішохід)
- Який сигнал світлофора забороняє рух пішоходів? (Червоний)
- Місце очікування автобуса. (Зупинка)
- Номер телефону швидкої допомоги. (103)
- 7. Місце, де на час залишають свій транспорт. (Стоянка)
ДядяСтьопа: З першим завданням ви впорались на відмінно. А зараз цікава гра для всіх «Заборонено - дозволено».
І проспекти, і бульвари всі шумливі в наші дні,
Ти ходи по тротуару лиш по правій стороні.
Пустувати тут, де люди, (заборонено!)
Стань взірцевим пішоходом – це (дозволено)!
Як заходиш до трамвая, краще уперед пройди,
Не крутись, це заважає, стій спокійно чи сиди.
Їхать «зайцем» знають всі – (заборонено),
А бабусі дати місце – це (дозволено)!
Якщо ти гуляєш десь там, бігаючи, не забудь:
Переходиш перехрестя – особливо пильним будь.
Йти, коли червоне світло, - (заборонено)!
На зелене навіть дітям йти ( дозволено)!
Спасибі вам за цікаву гру. Ви всі добре знаєте ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ. Я думаю, що ви завжди будете їх дотримуватись.(уходить)
Слайд 4
04 Звучить мелодія української пісні, виходить Котигорошко
Котигорошко:Добрий день! Котигорошко – це герой української народної казки, сміливий хлопчик, який мав від народження величезну силу. Він переміг страшного Змія та звільнив з його полону своїх братів і сестричку Оленку.Я прийшов до вас не битись - я прийшов до вас із миром. Але мені донесли мої друзі, що тут зібрались хлопці - справжні козачата . Так, чи ні?
А покажіть на що ви здатні! (пропонує ігри)
05 мелодія Конкурс «У кого найсильніша рука?»
Отож не будемо гаяти час і розпочнемо змагання куренів.
В Україні з давніх-давен козаки мірялися силою. А зараз учасники змагань, не відриваючи ліктя від столу, намагатимуться відхилити і притиснути руку суперника до поверхні.
06 мелодія Конкурс «Темними шляхами»
Інколи буває таке, що наші славні козаки ідуть навмання, не знаючи броду, до поставленої мети. От і нашим козачатам зараз необхідно буде подолати темний коридор.
07 мелодія Конкурс «Переправа»
Часто на шляху до слави і перемоги козакам траплялись різні перешкоди. То уявіть, що зараз перед вами річка, яку перейти можна тільки по кочках.
08 мелодія Конкурс «Чий кінь швидший»
Вірним другом козака був кінь, який йшов разом з ним і у вогонь і у воду. То ж наступним завданням буде прострибати на коні і повернувшись передати
іншому. Переможе курінь, який першим виконає завдання.
Конкурс «Чи вміють козаки в ціль попадати?»
Здавна відомо, що козаки вправні стрільці. От і зараз побачимо, чи вміють наші козаки влучно попадати в ціль.
Котигорошко:Ну, справжні Козаки! Але мені час повертатись до родини. До нових зустрічей. (уходить)
Слайд 5
09 Звучить мелодія для Бабусі – Ягусі
Вибігають дві Бабусі-Ягусі, вітаються одна з одною
Б-Я: Ой, такі правильні. Ой ,такі умні - аж смішно .
А ми живемо весело
беззаморочок .
Хочете і вас навчимо,
можемо спробувати?
10 мелодія, проводять гру - руханку із залом)
Слайд 6
11 Звучить музичний супровід
Незнайка:(виходить зі слізьми і фарбами)
Малюю, малюю, а воно все не виходить, що мені робити?Може допоможете?
Ведучий:Діти, може допоможемо?!
Незнайка:Той добре, що, допоможете. Я буду читати віршик, а ви спробуйте доповнити, додаючи останнє слово.
Фарби дасть мені матуся,
Малювати я ….(навчуся).
Намалюю рідний край-
Дім в селі, ставок і….(гай).
Синє небо, жовте…(сонце),
Загляда до нас в…(віконце),
Чорнобривці в квітниках,
Полуниці на грядках,
І хліба вже чималі,
В небі линуть…(журавлі).
Тут і гори, і долини,
Тут річки, моря, рівнини,
Тут тварини і птахи,
Ось струмок сховавсь у мхи.
Мати в аркуш подивилась,
Посмішка в очах з’явилась.
І сказала мати сину:
-Я молюсь за….(Україну).
І я вірю, Матір Божа
Україні…(допоможе).
Незнайка: Дякую, ви справді мені допомогли.(уходить)
Слайд 7
12 Звучить мелодія, виходить фея
Фея:
І я також до вас прийшла.
Та безліч чарів принесла,
Впізнали, друзі, хто це я?
Прекрасна Фея- чарівна!
Я -Фея, я- чарівна
Прекрасна, й добра.
Так- це я!
У кожного є мрія
Прекрасна і чарівна.
Ось паличка моя взлетить,
Здійсняться ваші побажання вмить! (Взмахує палочкою)
(Пропонує гру-караоке «Впізнай героя за мультфільмом»)
Фея: Спасибі, ви сьогодні молодці.(уходить)
Ведучий:Діти вам свято сподобалось? Бажаєте ще раз зустрітися з нашими героями? Давайте гучними аплодисментами запросимо їх на сцену.
Слайд 8
(Під музичний супровід на слайді всі учасники заходу виходять на сцену, всі співають )
Казочки живуть на світі,
Люблять їх маленькі діти.
Де вони живуть - не знаю,
Тільки я завжди чекаю
Нову казку, нову казку.
Вечір землю вже вкриває,
Казка знову поспішає.
Книжку вмить свою відкрию
І в казковий світ полину,
В нову казку, в нову казку.
На картинках кольорових
Я знайду нових героїв.
Їх пригоди вже чекають,
Нам вони розповідають
Нову казку, нову казку.
Разом: До нових зустрічей!
Завантажити безкоштовно з Google Диск
Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.