• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » 21 Листопада. День Гідності та Свободи України. Урок-презентація



    21 Листопада. День Гідності та Свободи України. Урок-презентація
    21 Листопада. День Гідності та Свободи України.
    Урок-презентація

    Уроки онлайн до Дня Гідності та Свободи України (очно, дистанційно)
    Конспект уроку до Дня Гідності та Свободи України
    "Наша славна Україна-це територія гідності й свободи" (презентація 27 слайдів)
    Відео-ролик до Дня Гідності та Свободи України "Переведіть мене через майдан"
    Відео-вірш "Пливе кача"
    Урок-онлайн до Дня Гідності та Свободи України (Презентація 48 слайдів)
    Вірш до Дня Гідності та Свободи
    Революція гідності: як це було… Конспект уроку і презентація для учнів 8-11 класів
    Початкові, середні, старші класи проведення

    Конспект + презентація уроку до Дня Гідності та Свободи України. 
    Наша славна Україна-це територія гідності й свободи

    Мета: вшанувати патріотизм і мужність громадян, які восени 2004 року та у листопаді 2013 року - лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів України та її європейського вибору,прищеплювати любов до Батьківщини, зберегти та донести до учнів об’єктивну інформацію про доленосні події в Україні початку ХХІ століття,  розвивати бажання стати гідними громадянами України.

    Обладнання: презентація; книжкова виставка; герб та прапор України; плакат «Україна гідна свободи!»

    Хід

    Слайд №1

    Учитель: Наша година спілкування присвячена світу, яке має назву «День гідності та свободи». Свято це відзначають в нашій країні не так давно. І сьогодні ми дізнаємося про історію створення цього свята, познайомимося з героїчними сторінками історії нашої країни, які стали основою для запровадження відзначання цього пам’ятного дня.

    Слайд №2

    Пташка – від пташки, від зерня – зернина,
    Паросток кожний з коріння батьків.
    Ти – Україна і я – Україна,
    Іскра вітчизни в горнилі віків.

    Слайд №3-4

    Учитель: Україна – це територія гідності й свободи. Такими нас зробила не одна, а дві революції – наш Майдан 2004 року, який був Святом Свободи, і Революція 2013 року, Революція Гідності. Це був надзвичайно важкий іспит для України, коли українці продемонстрували свою європейськість, гідність, своє прагнення до свободи. 

    Слайд №5-6

    Указом Президента України від 13 листопада 2014 року, з метою утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, збереження та донесення до сучасного  та майбутніх поколінь об’єктивної інформації про доленосні події в Україні початку ХХІ століття, а також віддання належної шани патріотизму й мужності громадян, які восени 2004 року та у листопаді 2013 року-лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів України та її європейського вибору, установити в Україні День Гідності та Свободи, який відзначати щорічно 21 листопада.

    1 дитина:

    І знову, в котрий це вже раз

    Зійшлися ми в одній родині,

    Щоб пом’янути славний час,

    Коли в офіру Батьківщині

    Себе принесли кращі з нас.

    2 дитина:

    Нема любові понад ту,

    Що окропила кров’ю Крути,

    І ту гарячу кров святу

    Повік Вітчизні не забути.


    Звучить гімн України.

    Слайд №7

    Вчитель: Українська земля… Земля щедро полита кров’ю її синів. З нашої історії ми бачимо споконвічне прагнення українства до волі та незалежності рідної землі, неньки - України.

    Було колись в Україні – ревіли гармати.

    Було колись – запорожці вміли панувати.

    Панували, добували і славу, і волю

    Минулося… Зосталися могили по полю.

    Слайд №8

    Україна! Країна смутку і печалі, краси і радості, різних звичаїв та обрядів, гучної української пісні, чарівної природи.

    Це країна добрих, щирих, привітних, веселих і гостинних людей, які ніколи не поневолювали інші народи, а лише вміло захищалися від ворога.


    Кліп «Молитва»

    3 дитина: 

    Україно! Ти – моя молитва,

    Ти моя розпуко вікова.

    Гримотить над світом люта битва

    За твоє життя, твої права.

    4 дитина: 

    Україно! Ти для мене диво!

    І нехай пливе за роком рік,

    Буду, ненько, горда і вродлива,

    З тебе дивуватися повік.

    5 дитина: 

    Лети, вітре, з полонини

    Та понад степами,

    Рознеси ти нашу славу

    Широко світами.


    Кліп «Це моя Україна»


    Слайд №9

    Вчитель: Запорізька Січ! Козацтво – легендарне минуле українського народу, що упродовж століть протидіяло спробам турецьких султанів, кримських ханів, польської шляхти поставити український народ на коліна.

    Виходять хлопчики-козаки.

    1: Я – маленький козак,

    Правда, люди, правда, так?

    Буду швидше виростати,

    Україну захищати.

    2:  Гостра шабля при боку –

    Вірна помічниця,

    Допоможе козаку

    З ворогом побиться!


    Слайд №10

    Вчитель: Продовжили героїчну історію України Січові Стрільці, які мужньо боролися за її волю. Це були молоді хлопці. Кожен з них любив матір, рідний край, але понад усе бажав незалежності своїй Батьківщині.

    6 дитина:

    Живи, Україно, живи для краси,

    Для сили. для правди, для волі!

    Шуми, Україно, як рідні ліси,

    Як вітер в широкому полі!

    7 дитина:  

    До суду тебе не скують ланцюги

    І руки не скрутять ворожі.

    Стоять твої рідні сини довкруги

    З шаблями в руках на сторожі.

    8 дитина:  

    Стоять, присягають тобі на шаблях

    І жити, і вмерти з тобою,

    І рідні прапори в кривавих боях

    Ніколи не вкрити ганьбою!


    Кліп:Україна – це ти!

    Слайд №11-12


    Вчитель: Бій під Крутами належить до однієї з найтрагічніших сторінок нашої історії. Під Крутами загинув цілий студентський Курінь – триста студентів – цвіт української молоді, цвіт української Нації. Трагедією було те, що під Крути пішли лише триста і лише молодь.

    Гімназисти і студенти. Найстаршому 21 рік. А наймолодшим – 14-16 років. Вони пішли, щоб затримати ворога, який був майже під Золотими Воротами Києва… І полягли … Вони принесли в жертву Батьківщині своє молоде життя. Ця найтрагічніша сторінка стала нашою гордістю.

    9 дитина: 

    На Аскольдовій могилі

    Поховали їх –

    Тридцять хлопців-українців,

    Славних, молодих.

    10 дитина: 

    На Аскольдовій могилі

    Український цвіт!

    По кривавій по дорозі

    Нам іти у світ.

    11 дитина:  

    На кого посміла знятись

    Зрадника рука?

    Квітне сонце, – грає вітер

    І Дніпро - ріка.

    12 дитина: 

    На кого завзявся Каїн?

    Боже! Покарай!

    Понад все вони любили

    Свій коханий край.


    Пісня- кліп «Мальви».


    Слайд №13-14,15

    Вчитель: Здавалось би, доля нарешті подарувала нам унікальну можливість стати незалежною Європейською державою, але історія повернула ще одні Крути.

    І знову молодь, студенти, школярі вийшли на майдан, вибираючи свою гідність. Нація потребує активності, єдності, самопожертви.

    На майдані в Києві вже були перші жертви, чути було стогони поранених, але українці з рідкісною впертістю боролися далі. Ніхто не думав відступати.

    Небезпека стала очевидною. Із останніх сил боронилася молодь від ворога, який розстрілював її на короткій дистанції.

    13 дитина: 

    А сотню вже зустріли небеса…

    Летіли легкою, хоч майдан ридав.

    І з кров’ю перемішана сльоза

    А батько сина ще не відпускав!

    14 дитина: 

    Й заплакав Бог, побачивши загін:

    Спереду – сотник, молодий, вродливий

    І юний хлопчик в касці голубій

    І вчитель літній – сивий-сивий.

    15 дитина: 

    І рани їхні вже не їм болять.

    Жовто-блакитний стяг покрив їм тіло,

    Як крила ангела, злітаючи назад,

    Небесна Сотня в вирій полетіла…


    Відео «Білі лебеді»

    Слайд№16


    Вчитель: І до цих пір на території нашої держави немає спокою, після Майдану  розпочалися військові дії на Сході України, в ході яких було втрачено вже кілька тисяч життів солдат та мирних жителів. 

    Героям Майдану і воїнам-захисникам України, які загинули за світле майбутнє України, оголошується хвилина мовчання.

    (Хвилина мовчання) Слайд №17


    Слайд №18

    Вчитель: Дивлячись на нинішнє становище нашої країни, впевнені, що немає такого українця, який би не бажав миру і спокою Україні. Весь народ нашої держави об’єднався нині проти агресора. Багато чоловіків та жінок мужньо захищають кордони нашої країни. Багато хто із людей працює в тилу для підтримки солдатів. 

    16 дитина: 

    Вірш «Плету шкарпетки до АТО»

    Плету шкарпетки до АТО – вплітаю душу,

    Рядки молитви візерунками лягають, 

    Судома пальці зводить, але плести мушу,

    Бо мерзнуть ті, хто нас на Сході захищає.

    Хто, як не я, бійців теплом душі зігріє?

    І я вплітаю побажання та надію,

    Щоб янгол крилами бійців укрити зміг.


    Слайд №19-20

    Вчитель: Без усякого сумніву, мине зовсім небагато часу і про захисників нашої держави писатимуть книги, зніматимуть кінофільми, на прикладах беззавітного служіння рідній Батьківщині, беззаперечного виконання священного обов’язку – стати на захист кордонів держави, коли в цьому є гостра потреба, – виховуватиметься не одне покоління українців. Бо вони – справжні герої, які у нерівному двобої протиставили  свій патріотизм, відповідальність, безмежну любов до країни, яку ототожнюють зі своїм рідним краєм, найдорожчими людьми. І саме за це їм наша людська вдячність і низький уклін.

    Слайд №20

    17 дитина: 

    Вірш воїнам АТО

    Я дивлюсь на світлини бійців,

    Щирі посмішки, втомлені очі, 

    Сиві скроні та безліч рубців….

    А мій розум сприйняти не хоче:

    Це не сон, не синдром маячні,

    Ця війна не в далекій країні,

    Не в Іраку чи десь там в Чечні,

    А в вишневій моїй Україні.

    Саме зараз її вояки

    Схід країни від зла захищають.

    Б’ються на смерть мої земляки,

    Кров’ю землю святу поливають.

    Щоб країна ввійшла в майбуття

    Вільна, сильна, без чвар і війни.

    Віддають саме цінне – життя,

    України найкращі сини!


    Дзвінок в АТО (по телефону)

    Кліп «Мама не плач»

    Слайд №21-22

    Вчитель: Кожного дня, щогодини Україна завдяки таким чоловікам-героям, серед яких і наші славні земляки, виборює право бути суверенною, єдиною державою. Тож молімося за наших мужніх захисників і просімо у Бога одного: аби вони живими і здоровими і якнайшвидше повернулися додому, до своїх матерів, дружин та дітей.


    Пісня- кліп «Діти України»


    Слайд № 23-24


    Вчитель: А на закінчення нашої зустрічі я пропоную всім нам написати свої побажання нашій Батьківщині й прикріпити їх на карту.


    Слайд №25-26


    Кліп «Я бажаю вам добра»

    Вірш до Дня Гідності та Свободи

    Небесна   блакитьрозлилася  над  нами,

    Світлі  хмаринипо  небу пливуть,

    Гордиться  Вітчизнасвоїми  синами,

    Що в  злагоді й мирі дружноживуть.

      

    Співають  йдонині  в  містахі  у  селах,

    Відлуння  розноситьпривілля  сердець,

    Минуть  негаразди, ізнову  весела,

    Геть  сльозий  печалі - ввірвавсятерпець!


    І  ходитьланами,  заходить   долісу,

    По  вулицяхміста – легким  вітерцем,

    Відводить,  знімаєомани  завісу,

    Вродливая  жінка,що стала  борцем.


    Хоч  трішкистомилась,  проте  не здається,

    Серпанком  свободивкриває  дітей,

    О  ріднаВкраїно!  В серцях   відізветься

    Тепло  іблакить  твоїх  добрихочей.


    І  ніжналюбов,  і  турботаіскриста,

    Тобі  цедарунок,  бо  внас  ти  одна,

    Найкраща   усвіті,  співуча,  барвиста,

    Піднеслась  у вись,  підняласяіз  дна !

    Революція гідності як це було…

    Конспект уроку для учнів 8-11 класів + презентація

    Мета:

            Формувати у школярів ціннісного ставлення до України; прав та свобод людини, європейського вибору українців; 

            -розвивати в учнів почуття національної самосвідомості та громадянської активності;

            -виховувати патріота, громадянина, готового захищати свою Батьківщину.

    Очікувані результати:

            -ціннісне ставлення до демократичних свобод,закріплених Конституцією України;

            -розширення знань учнів про події Єврореволюції;

            -усвідомлення цінності людського життя та тих складових частин, які впливають на нього, роблять його багатогранним, плідним і корисним. 

    Обладнання: святково прикрашений зал, аудіо та відео презентації, проектор, мультимедійна дошка.

    Хід виховного заходу:

    Вступне слово вчителя

    Вчитель: Революція гідності – це новий термін, який визначає політичні та суспільні зміни в Україні з 21 листопада 2013 до лютого 2014 року, викликані відходом політичного керівництва країни від законодавчо закріпленого курсу на Європейську інтеграцію та подальшою протидією цьому курсу. Однією з головних причин протестів стала надмірна концентрація влади в руках Президента Віктора Януковича та його «сім'ї».

    Учень: 

    Народе мій, пишаюся тобою:

    Моя душа - частинка твого «Я».

    Красою правди у святім двобою

    Понад Майданом сонця лик сія...

    Є нація! Хай знають всі у світі:

    Ми є! Народ піднявся із колін!

    І переможно сонце правди світить,

    Співає гордо наш Державний Гімн.


    (Звучить Державний Гімн України)

    Вчитель:Сьогодні ми пройдемо з вами етапами  Єврореволюції, згадаємо основні події тих 94 днів. Під час боротьби українського народу проти режиму формувалося громадянське суспільство, вражаючи світ, а серце Європи билося на Майдані . Чому? Отже,  «Революція гідності : як це було?»

    (Слайд1) 

    Учень1. 21 листопада Кабінет Міністрів України на своєму засіданні прийняв розпорядження, згідно з яким процес підготовки до підписання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами, а також рішення Кабінету міністрів України від 18 вересня2013 р. було призупинено.  ( слайд2)

    Учень 2 29 листопада, після непідписання Януковичем Угоди у Вільнюсі «майдани» стали непотрібні і були згорнуті, але деяка частина учасників не підкорилася вказівці про розпуск і продовжила акції на підтримку євроінтеграції. Ці акції, в умовах згортання «майданів» владою, перетворились на символ непокори владі і трансформувались в нові Майдани. Найбільший з таких Майданів виник в Києві на Площі Незалежності. В ніч з 29 на 30 листопада для розгону цього Майдану влада застосувала силу.

    (слайд 3)  

    Учень3

    У ніч проти 30 листопада начальник ГУМВС України в Києві В. В. Коряк віддав наказ на силовий розгін Євромайдану в Києві. О 4 годині ранку, коли на Майдані Незалежності перебувало близько 100 протестувальників, площу оточили 300 озброєних спецзасобами бійців «Беркуту» та з надмірним застосуванням сили витіснили людей з Майдану: людей били кийками та ногами. Внаслідок розгону було травмовано десятки протестувальників. Частина мітингувальників знайшла притулок в Михайлівському золотоверхому монастирі. Приводом для розгону стало нібито встановлення Новорічної ялинки.

    (слайд 4)  

    Учень 4

    У відповідь на побиття студентів, на Михайлівську площу, де перебувала частина побитих з Майдану Незалежності, зібрались тисячі киян та гостей столиці. Вдень на Михайлівській площі виник стихійний мітинг. Подальший розвиток подій отримав назву «Єврореволюція» або «Європейська революція»

    (слайд 5)  

    Учень1.В річницю Референдуму про суверенітет 1991 року на майдани і вулиці Києва вийшли, за різними оцінками, від 500 тисяч до 1 млн. протестувальників. Цього ж дня відбулася спроба штурму Адміністрації Президента.

    (слайд 6)  

    Учень 2. В ніч проти 11 грудня, незважаючи на завірення Президента України, які він виголосив перед спеціальним представником ЄС Кетрін Ештон, спецназ та внутрішні війська розпочали масову акцію на витіснення мітингувальників з зайнятих ними позицій. Груба сила та спецзасоби, в основному, не застосовувались. На заклик про допомогу до Майдану з міста почали підтягуватись добровольці. В результаті, для уникнення оточення з боку Майдану та міських добровольцыв, спецназ та внутрішні війська змушені були відступити.

    ( слайд 7)  

    Вчитель. Протягом Єврореволюції щонеділі збиралися народні віча, а вимоги народу ставали радикальніші – вони вимагали відставки Януковича.Характер протесту був мирний, в рамках закону. Громадянське суспільство проявляло свої найкращі риси.

     ( слайд 8,9,10) 

    Учень 3.Поштовхом до виходу протистояння за мирні межі стало ухвалення Верховною Радою репресивних, на думку прихильників євроінтеграції, «диктаторських законів», що відбулося 16 січня. В ході протистояння, крім каміння та «коктейлів Молотова», повстанцями були збудовані метальні машини — требушет та велетенська рогатка, також була виготовлена «картопляна гармата». Cвоєю організацією та застосованими іноваціями повстанці неодноразово викликали живе захоплення у світі.

    (слайд 11, 12)  

    Учень 4. В той же час прибічники влади — «невстановлені особи», бійці спецпідрозділів та титушки — застосовували нелюдські методи, включаючи викрадення, катування (Ігор Луценко, Дмитро Булатов) та вбивство активістів (Юрій Вербицький), тортури з роздяганням та фотосесіями на морозі (Михайло Гаврилюк), що, в цілому, вказує як на надзвичайну жорстокість влади, так і на спеціальне спрямування спецпідрозділів проти власного народу. Тітушки, не тільки взаємодіяли з спецпідрозділами, але й використовували при цьому вогнепальну зброю.

    (слайд13)  

    Учень1 Проти протестувальників були застосовані світлошумові гранати, гумові кулі, кийки, водомети, коктейлі Молотова, каміння; протестувальники застосовували петарди, коктейлі Молотова, каміння. Від куль снайпера загинули 2 протестувальники: Сергій Нігоян та Михайло Жизневський.

    (слайд14)  

    Учень2 18 лютого, в день, коли Верховна Рада мала розглянути можливі зміни до Конституції, до будівлі Верховної Ради підійшли протестанти. Це призвело до поновлення жорстокого силового протистояння між повстанцями та силовиками. Бойові дії велись, в тому числі, з застосуванням вогнепальної зброї. Декілька людей з обох боків загинуло.

    Учень 3 19 лютого, о 20:00 спецпідрозділи розпочали штурм Майдану з боку Європейської площі та вулиці Інститутської з використанням бронетехніки. На ранок 19 лютого число загиблих склало 25 чоловік, в тому числі: 9 співробітників силових структур; 16 мирних громадян та бійців самооборони Майдану.

    (слайд 15)  

    Учень4. 20 лютого1914 року назване «Кривавий четвер». Близько 9-ї ранку Майдан перейшов в наступ і, не зважаючи на шалений обстріл снайперами, швидко повернув всі втрачені 18-го числа позиції і розширив контрольовану зону. Найбільш жорстоке та криваве протистояння відбулось на вулиці Інститутській, де, переважно від куль снайперів, загинуло більш ніж пів-сотні повстанців.

    (слайд 16)  

    Учень1

    Цього ж дня надвечір розпочались перемовини європейських міністрів і опозиції з Януковичем, в результаті яких Янукович погодився на дострокові вибори Президента не пізніше грудня 2014 року, а протиборчі сторони мали бути здати зброю протягом 24 годин. Інформація від лідерів опозиції про результати переговорів викликала обурення Майдану, їх виступ перервав Володимир Парасюк, один з сотників Майдану, який зазначив, що якщо назавтра до 10-ї години ранку Янукович не складе повноваження, його сотня піде на штурм зі зброєю— саме в цей час перед головною сценою Майдану проносили труни з загиблими повстанцями… 

    Відео «Пливе кача по Тисині»

    Заключне слово вчителя


    Відео-ролик до дня гідності і свободи. У архіві:





    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Класним керівникам / Середні класи / Старші класи / Майстер презентації

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.