-
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом -
Пісні про школу на випускний початкових та старшіх класів
Пісні про школу на випускний початкових та старшіх класів.Шкільні роки. Пісні про школу + караоке -
Сценарій випускного свята в садочку в стилі "Ми на1+1" "Премія Оскар 2025"
Сценарій випускного свята в садочку в стилі "Ми на1+1" "Премія Оскар 2025"
Наші гості: 38

- 4-10-2022, 19:56
- 6 081
- 0

1. Визнач правильну відповідь.
Текст – це
а) кілька речень;
б) речення, розміщені послідовно;
в) слово або група слів, зв’язаних за змістом, виражають закінчену думку.
2. За метою висловлювання речення діляться на 3 групи:
а) розповідні, питальні, спонукальні;
б) розповідні та окличні;
в) розповідні, головні та другорядні.
3. Прочитай текст і визнач тип тексту.
Козак означає «вільний воїн». Справді, їх відвазі та волелюбності можна тільки позаздрити. Козаки завжди стояли на обороні рідної землі.
а) текст – опис;
б) текст – міркування;
в) текст – розповідь.
4.Визнач, якому типу тексту відповідає кожний із заголовків. Покажи стрілочками.
Я люблю УкраїнуРОЗПОВІДЬ
Краса природи УкраїниМІРКУВАННЯ
Державні символи України ОПИС
5. Установи зв’язок слів за допомогою питань.
Широко простяглася наша рідна країна.
6. Розділи текст на речення, постав відповідні розділові знаки. Підбери заголовок. Спиши.
Козаки жили в куренях на Січі вони дуже сильні вміли приборкати конів билися з татарами воювалистерегли кордони могли пройти і на суші, і на морі.
7. Напиши текст « Україна – моя Батьківщина». 3 – 4 речення.
Диктант
Господарка бору
Лісові доріжки занесло білим сніжком. Тихо в казковому лісі. Ось на галявині
стоїть старий дуб. Він ховає в своєму дуплі руду білочку. Не страшний їй мороз. Ще
восени запасла лісова господарка грибків і горішків.
Швидко стрибає білка з дерева на дерево. Ось уже в її кігтиках ялинова шишка.
Любить поласувати білка ялиновим насіннячком.
(55 сл.)
Діагностувальна робота до теми «Будова слова»
Дата________________________
Прізвище, ім’я ______________________________________________________
- Корінь слова-це
А) основа слова
Б) спільна частина споріднених слів
В) змінна частина слова
- Частина слова, що стоїть після кореня-це
А) префікс
Б) основа
В) суфікс
3.Вибери слова із пестливими суфіксами
А) Садочок, носище, день
Б) Садочок, носик, деньок
В) Сад, ніс, деньок
- Запиши слова з префіксами
…кинути
…лити с
…робити
…палити з
…в’язати
…хилити
- Розбери за будовою слова: горобчики, сніжок, хатка, холодний, посадила
- Утвори і запиши нові слова за допомогою суфіксів, познач суфікси
Сніг, хата, сад
- Утвори і запиши нові слова при допомозі префіксів, познач префікси
Їхати, зуби, крила.
Дата ___________________________ Прізвище та ім’я _________________________________________
Діагностувальна робота № 1 робота з мовними одиницями «Фонетичні закономірності української мови»

Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.