-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 4-07-2022, 18:37
- 3 861
- 0
Відповідає модельній навчальній програмі «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: ЗаболотнийО. В., Заболотний В. В., ЛавринчукВ. П., Плівачук К. В.,Попова Т. Д.), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України(наказ від 12.07.2021
№ 795).
Розроблено з урахуванням Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020
№ 898, та Типової освітньої програми для 5–9 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19.02.2021 № 235.
140 годин, 4 години на тиждень
№ уроку | Зміст програмового матеріалу | Дата |
ВСТУП Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова — державна мова України | ||
1, 2 | Мова як основний засіб спілкування. Інші функції мови. Мовні й немовні засоби спілкування. Значення української мови як державної в житті Української держави та її громадян. Зміст статті 10 Конституції України | |
3 | РМ. Мовлення і спілкування. Загальне уявлення про мовлення як діяльність. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди мовленнєвого спілкування. Мета спілкування та адресат мовлення | |
4 | РМ. Основні правила спілкування. Монологічне та діалогічне спілкування. Складання та розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування | |
5 | РМ. Читання мовчки тексту, аналіз прочитаного, відповіді на запитання за змістом прочитаного, виконання тестових завдань | |
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ Текст. Речення. Слово | ||
6 | РМ. Текст. Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема, основна думка тексту, мікротема, тематичне |
речення. Простий план тексту. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка). Ключові слова в тексті | ||
7–9 | Текст. Поділ тексту на речення. Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Граматичні форми слів різних частин мови (практично) | |
10 | РМ. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум | |
11 | РМ. Особливості будови опису предмета. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета (за колективно складеним простим планом) | |
12 | Навчальний диктант | |
ЛЕКСИКОЛОГІЯ Групи слів за значенням | ||
13 | Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник | |
14 | Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення). Роль слів у переносному значенні в художньому стилі мовлення | |
15 | Тренувальні вправи. РМ. Особливості будови опису тварини | |
16 | РМ. Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом) | |
17 | Синоніми (повторення і поглиблення). Синонімічний ряд. Роль синонімів у мовленні. Словник синонімів | |
18 | Антоніми (повторення і поглиблення). Роль антонімів у мовленні. Антоніми в прислів’ях і приказках. Словник антонімів | |
19 | РМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить синоніми та антоніми (за самостійно складеним простим планом) | |
20 | РМ. Аналіз письмового переказу | |
21 | Омоніми (повторення і поглиблення). Розрізнення омонімів і багатозначних слів. Словник омонімів | |
22 | Пароніми. Словник паронімів | |
23 | Урок культури мовлення. Вживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів, точність у використанні синонімів | |
24 | Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо) | |
25 | Узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія» | |
26 | Контрольна робота. Лексикологія (тестові завдання) |
27 | Навчальний диктант | |
БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ | ||
28 | Основа слова й закінчення. Змінні й незмінні слова (повторення і поглиблення) | |
29, 30 | РМ. Контрольна робота. Письмовий докладний переказ розповідного тексту художнього стилю | |
31 | РМ. Аналіз письмового переказу | |
32 | Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова (повторення і поглиблення). Спільнокореневі слова як засіб зв’язку речень у тексті | |
33 | Урок культури мовлення. Невиправдане вживання спільнокореневих слів | |
34 | Префікс (повторення і поглиблення). Префікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності | |
35 | Суфікс (повторення і поглиблення). Суфікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності | |
36 | РМ. Особливості твору-опису тварини. Письмовий твір-опис тварини з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення і виразності (у художньому стилі) | |
37 | РМ. Аналіз письмового твору-опису | |
38 | Розбір слова за будовою | |
39 | Правопис значущих частин слова (повторення). Орфограма. Орфографічний словник | |
40 | Написання префіксів пре-, при-, прі- | |
41 | Тренувальні вправи | |
42 | РМ. Особливості твору-опису предмета. Письмовий твір- опис предмета з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення і виразності (у художньому стилі) | |
43 | Узагальнення вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія» | |
44 | Контрольна робота. Будова слова. Орфографія (тестові завдання) | |
ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ Звуки мови і звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос | ||
45 | Звуки мови і звуки мовлення. Відмінність їх від інших звуків, які створює людина. Звуки голосні та приголосні. Фонетична транскрипція | |
46 | Приголосні тверді й м’які, шиплячі (повторення). Напівпом’якшені (пом’якшені) приголосні | |
47 | Приголосні дзвінкі й глухі (повторення). Вимова звуків, які |
позначаємо буквами ґ і г | ||
48 | РМ. Особливості будови розповіді. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі (за планом) | |
49 | РМ. Аналіз письмового твору-розповіді | |
50 | Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ (повторення) | |
51 | Фонетичний розбір слова | |
52 | Склад. Основні правила переносу | |
53 | Контрольна робота. Диктант | |
54 | Аналіз контрольного диктанту | |
55 | Наголос. Словник наголосів. Логічний наголос для виділення слів зі смисловим навантаженням | |
56 | Урок творчості. Створення малюнків, колажів, коміксів, аудіозаписів тощо про нормативне наголошування слів | |
57 | Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо) | |
58 | Узагальнення вивченого | |
59 | Контрольна робота. Звуки мови і звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос (тестові завдання) | |
60 | Урок культури мовлення. Виразне читання текстів. Вимова звуків, наголошування слів, антисуржик | |
61 | Підсумковий урок | |
62 | Резервний урок | |
Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз-, без- | ||
63 | Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення) | |
64 | Тренувальні вправи. Орфограма (практично) | |
65 | Вимова приголосних звуків (у тому числі приголосних у префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків. Орфоепічний словник | |
66 | Тренувальні вправи. Написання слів із сумнівними приголосними | |
67 | Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- | |
68 | Спрощення в групах приголосних | |
69 | Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично) | |
70 | Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично) | |
71 | Основні випадки чергування [у] – [в], [і] – [й] (правила |
милозвучності) | ||
72 | Тренувальні вправи. Уживання прийменника з і його варіантів із, зі, (зо) (правила милозвучності) | |
73 | РМ. Особливості складання есе. Письмове есе про красу й милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі тощо) | |
74 | РМ. Урок відкритих думок. Представлення власного есе | |
75 | Контрольна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- (тестові завдання) | |
Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв | ||
76 | Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака (повторення і поглиблення) | |
77 | Тренувальні вправи | |
78 | Сполучення букв йо, ьо | |
79 | РМ. Будова елементарного роздуму | |
80 | РМ. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом) | |
81 | Апостроф (повторення і поглиблення) | |
82 | Тренувальні вправи | |
83 | Урок творчості. Візуалізація текстової інформації, переведення текстової інформації в графічну (схема, плакат, постер, малюнок, комікс, мем, мотиватор, фотоколаж, хмара слів, інтелект-карта, сторінка лейпбука, слайд-шоу, відеоролик тощо про вживання апострофа чи м’якого знака) | |
84 | РМ. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом) | |
85 | РМ. Аналіз письмового твору-роздуму | |
86 | Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних | |
87 | Тренувальні вправи | |
88 | Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних | |
89 | Тренувальні вправи | |
90 | Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо) | |
91 | Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» | |
92 | Контрольна робота. Уживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо. Апостроф. Подвоєння букв (тестові завдання) | |
93 | Навчальний диктант | |
ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ |
Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення | ||
94 | Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні | |
95 | Граматична помилка в словосполученнях | |
96 | Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення) | |
97 | Тренувальні вправи | |
98 | Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Види речень за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення). Пунктуаційна помилка | |
99 | РМ. Усний переказ повідомлення ЗМІ з визначенням актуальності й несуперечливості інформації | |
100 | РМ. Письмовий твір-роздум у художньому стилі (за колективно складеним планом) | |
101 | РМ. Аналіз письмового твору-роздуму | |
102 | Другорядні члени речення. Додаток як другорядний член речення | |
103 | Означення як другорядний член речення | |
104 | Тренувальні вправи | |
105 | Обставина як другорядний член речення | |
106 | Тренувальні вправи | |
107 | Синтаксичний розбір простого речення | |
108 | Контрольна робота. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення (тестові завдання) | |
109 | Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, наголошування слів | |
Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог | ||
110 | Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками). Кома між однорідними членами речення | |
111 | Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова. Тире перед узагальнювальним словом | |
112 | Тренувальні вправи | |
113 | РМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення | |
114 | РМ. Аналіз письмового переказу | |
115 | Звертання. Поширені і непоширені звертання. Розділові знаки |
для виділення звертань (повторення) | ||
116 | Найбільш уживані вставні слова та сполучення слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами | |
117 | Тренувальні вправи | |
118 | РМ. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів | |
119 | Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком | |
120 | Кома між частинами складного речення | |
121 | Тренувальні вправи | |
122, 123 | РМ. Контрольна робота. Письмовий докладний переказ тексту | |
124 | Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови | |
125 | Тренувальні вправи | |
126 | Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу | |
127 | РМ. Створення усного повідомлення за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо) | |
128 | Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо) | |
129 | Узагальнення вивченого з розділу «Відомості із синтаксису та пунктуації» | |
130 | Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог (тестові завдання) | |
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 5 КЛАСІ | ||
131 | Лексикологія | |
132 | Будова слова й орфографія | |
133, 134 | Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія | |
135 | Синтаксис і пунктуація | |
136 | РМ. Усний переказ повідомлення ЗМІ з обґрунтуванням достовірності, повноти інформації (у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення) | |
137 | Контрольна робота. Диктант | |
138 | Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів, наголошування слів, точність і логічність мовлення | |
139 | Підсумковий урок | |
140 | Резервний урок |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.