• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Літні завдання для першокласників. Підготовка до школи



    Літні завдання для першокласників. Підготовка до школи
    • 18-05-2022, 17:04
    • 5 869
    • 0
    Літні завдання для першокласників. 
    Підготовка до школи

    У повноцінному відпочинку під час літніх канікул особливо потребують найменші: учні, які щойно закінчили перший клас, і випускники дитячого садка. Але як не розгубити за три довгі місяці отримані знання та належним чином підготуватися до школи? 

    Скоро до школи

    Що має знати дитина

    Ідучи до першого класу, діти мають знати чітко:

    Чудово, якщо дитина пам'ятає мобільний телефон батьків, нехай навіть і називає його однозначними числами (дев'ять-один-три…). Стануть в нагоді елементарні навички самообслуговування: вміння зашнуровувати черевики і застібати штани, розчісуватися, переодягатися. У першокласників 3 рази на тиждень проходять уроки фізкультури – отже, за зміну потрібно буде встигнути зняти шкільну форму та надіти фізкультурну. Восени та навесні – це вуличний спортивний костюм та форма для занять у залі, а взимку – форма для занять у спортивному залі та лижний костюм із лижними черевиками. А буває, що дитина не вміє застібати та розстібати гудзики на сорочці, бо аж до школи це робила за нього мама. Що стосується занять читанням або рахунком, багато залежить від запиту батьків.

    Найчастіше дитину встигають так закатувати підготовкою до першого класу, що вона вже не хоче йти до школи. Якась нездорова гонка: дитина весь час щось повинна і зобов'язана.

    З одного боку, батьки бояться, що дитина прийде до класу і, не вміючи читати, не зможе далі впоратися з програмою. Частково ці страхи обґрунтовані: завдання в сучасних підручниках великі, і дитина, яка читає по складах і не розуміє сенсу з першого разу, просто відстає від дітлахів, які читають побіжно.

    З іншого боку, азбуку або буквар у першому класі вивчають цілих три чверті. Деякі батьки кажуть: навіщо це потрібно, дитина вже вміє читати. Але «букварний» період необхідний для того, щоб дитина розібралася у всіх літерах та звуках, так званій фонетиці.

    Ці знання будуть потрібні протягом усього часу навчання в школі. 

    Що зробити влітку?

    Читання

    Якщо майбутній першокласник вже вміє читати, не варто гнатися за обсягом: якість важливіша. За радянських часів були чудові діафільми, які можна було подивитись увечері: велика картинка та дві пропозиції, які будь-якій дитині під силу прочитати. Зараз у продажу багато дитячих книг, зроблених на зразок цих фільмів. Прочитали – та обговорили прочитане з татом чи мамою. Добре, якщо батьки будуть задавати навідні питання, щоб дитина змогла переказати текст. Чудово, якщо саме малюк зможе скласти питання. Інші варіанти короткий переказ або докладний, читання разом із батьками за ролями.

    Лист

    Окреме прохання до батьків: будь ласка, перед першим класом не вчіть дитину писати великі літери! Жодні прописи не допоможуть зробити це правильно, а вчителю потім буде дуже важко, майже неможливо, перевчити дитину правильно писати літери та з'єднання літер. А від цього страждатиме каліграфія та скоропис. Якщо хочете розвинути руку – нехай дитина ліпить, вирізає, робить різні аплікації, прикрашає, штрихує, працює з пластиліном.

    Рахунок

    У жодному разі не заучуйте з дитиною напам'ять таблицю множення. Діти ще не розуміють сенсу множення та поділу, тому запам'ятовувати таблицю однаково, що заучувати китайські ієрогліфи без розуміння їхньої суті. Таблицю множення та розподілу дитина почне освоювати у другій чверті другого класу.

    А ось рахунок у межах десяти (наприклад, три плюс три, вісім мінус чотири) і двадцяти у прямому порядку та у зворотному майбутньому першокласнику дуже знадобиться.

    Можна спробувати вирішувати завдання, але не потрібно для цього садити дитину за письмовий стіл. Краще орієнтуватися на навколишнє середовище та навчати між справою. Гуляєте ви разом вулицею і бачите: на гілці сидять три пташки, дві полетіли. Скільки залишилось? У магазині вважаємо гроші та продукти, на вулиці будинки, вікна, під'їзди, фігурки в пісочниці, машини різних кольорів тощо. Завдання мають бути практико-орієнтованими.

    Перед другим класом

    Що має знати дитина

    ” До початку другого класу дитина вже вміє читати, писати, знайомий зі звуковим складом слова: звуки голосні та приголосні, тверді та м'які, глухі та дзвінкі.

    Він знає, що пропозиція пишеться з великої літери, в кінці ставиться розділовий знак. Знає елементарні орфографічні правила: написання жи-ші, ча-ща, чу-щу, написання великої літери в іменах, по-батькові, прізвищах і т.д. (Тобто в іменах власних). Ненаголошені голосні, парні приголосні, невимовні приголосні, склад слова - все це вже матеріал другого класу. Подробиці залежать від програми.

    ” По математиці - рахунок у межах ста, додавання та віднімання, вирішення текстових завдань. Найпростіший геометричний матеріал: відрізок, промінь, ламана, коло, квадрат, прямокутник, ромб.

    У першому класі основний акцент ставиться на додаванні та відніманні в межах десяти.

    Звичайно, хотілося б захистити дітей від інтернет- та телефонної залежності. Це серйозна проблемаУ багатьох в класі є спеціальна коробка для мобільних телефонів, і перед початком уроків учні складають у неї свої телефони. Зміна всього 20 хвилин потрібно, щоб діти поспілкувалися, побігали, а потім змогли сприймати навчальний матеріал із свіжими силами. Якщо всю перерву вони просидять, уткнувшись у телефон, толку буде мало. Цієї весни я возила дітей на математичну школу до Києва: другокласники, третьокласники були дуже зайняті, і все одно знаходили час на гаджети! Пам'ятаю восьмирічного хлопчика, який навіть у їдальні примудрявся грати в іграшку на мобільному телефоні.

    Схожа проблема – з телевізором. Найчастіше діти його навіть не дивляться, сприймають як тло. Очі при цьому не втомлюються, але рецептори однаково реагують, і дитячий мозок не відпочиває. Батькам треба виявити твердість, а це важко. Найдієвіший, хоч і радикальний, захід - прибрати телевізор та обмежити користування мобільним телефоном, інтернетом, особливо це стосується соціальних мереж.

    Що робити влітку?

    Читання

    Після першого класу я рекомендую список книг для читання, але жорсткої вимоги прочитати все – ні. Наша Головна задачане відбити у дитини бажання читати. Не можна змушувати читати насильно певну кількість сторінок на день – через «не хочу», зі сльозами, з істериками. Краще вибрати сучасні книги, благо вибір величезний: книжки можна купити, взяти в бібліотеці, пошукати в інтернеті.

    Можна завести щоденник читача, щоб дитина записувала туди прочитані книги. Це дуже дисциплінує та мотивує: нехай кілька абзаців на день, але дитина прочитала, і він молодець. Якщо книга цікава і із захоплюючим сюжетом - дитину самої не можна буде відірвати від книги.

    Із читанням сьогодні склалася цікава ситуація. Коли в школі навчалися ми, багато уваги приділялося техніці читання. Сьогодні – уміння працювати з інформацією.

    Згідно з дослідженнями, учні початкових класів з читанням справляються дуже добре, вони вміють текст читати швидко, але, на жаль, не завжди можуть знайти інформацію, потрібну для того, щоб відповісти на будь-які питання. Тепер у початковій школі з'явилася міжпредметна програма, яка називається Читання. Робота із текстом». Тобто у підручниках читання, навколишнього світу є завдання: знайти уривок у тексті, довести, відповісти на запитання, на математиці йде робота з діаграмами, схемами, таблицями тощо. Ці навички дитині потрібні більше, ніж просто читання.

    Лист

    Після першого класу, коли дитина вже вміє правильно писати великі літери, на канікулах можна зайнятися листом. Найпростіше знайти в інтернеті вправи та роздрукувати. Це бажано робити в серпні, ближче до школи, коли навички написання літер потрібно трохи відновити. Якщо дитина щось забула, це цілком закономірно: якщо дорослий не посидить за комп'ютером три місяці, потім набиратиме текст набагато повільніше.

    Рахунок

    Можна скористатися серією книжок, розрахованих на повторення програми: «З першого класу до другого», «З другого класу до третього» тощо. Їх зручно брати з собою на дачу або в поїздку, щоб зайняти дитину в дорозі.

    Але головне – не перестаратися: влітку діти обов'язково мають повноцінно відпочити.


    За літні канікули читання у дітей молодших класів погіршується більш ніж 50% учнів, лист – 67%, а обчислювальні навички – 75% учнів. Для того, щоб хоча б зберегти рівень навчальних умінь та навичок, достатньо тренуватись щодня 15 хвилин під час літніх канікул. Ця закономірність покладено основою організації літніх занять у багатьох країнах світу. Ця ж закономірність покладена в основу роботи з зошитів для переходу з 1 до 2-го, 2-го до 3-го, 3-го до 4-го класу.

    У кожному зошиті 30 завдань. Вони розраховані на 6 літніх тижнів (з 16 липня до 26 серпня), по 5 занять на тиждень. Завдання включають читання і переписування тексту, рішення прикладів і розв'язання задачі. Кожну працю оцінюють батьки.

    Тривалість тренувань орієнтовно:

    Триразове читання тексту – 4 хвилини
    переписування – 5 хвилин
    рішення прикладу – 1 хвилина
    вирішення завдання – 5 хвилин

    Усього 15 хвилин.

    Прохання звернути увагу на таке:

    Чи осмислений текст
    - чи зменшується час при триразовому прочитанні
    - чи витримана висота і правильність малих літер при переписуванні і чи збільшилася швидкість письма за останні заняття
    - чи зменшилися витрати часу на обчислення та кількість помилок.

    Перша вправа – читання.

    Текст треба читати тричі, щоразу вимірюючи, скільки часу потрібно. Витрати часу зменшаться, оскільки збільшуватиметься швидкість читання. Намагайтеся, щоб швидкість читання не знижувалась нижче норми, після першого класу це 35 - 40 слів за хвилину, після третього - 80 слів за хвилину.

    Друга вправа – лист

    Прочитаний текст необхідно акуратно та уважно переписати на розлинену частину сторінки протягом п'яти хвилин. Порахувавши кількість літер та розділивши їх на 5, отримаємо швидкість листа. Щодня швидкість листа збільшуватиметься. Вона повинна бути не менше 20 літер на хвилину після першого класу і не менше 60 після третього.

    Третє завдання – математика.

    При щоденних тренуваннях витрати часу на вирішення прикладу та завдання зменшаться до трьох хвилин.

    Щоб завантажити завдання, клацніть по потрібному посиланню та збережіть файл на комп'ютер.

    Майте на увазі, що на написання тексту залишено обмаль місця, і якщо у дитини почерк великий, краще писати тексти в зошиті.

    І на прохання відвідувачів ми зробили для вас

    Це той мінімум, крім прочитання заданої на літо літератури, яка необхідна дитині, щоб підтримати її розумову діяльність і не розгубити за літо всі знання, накопичені за минулий навчальний рік, звичайно ж, може не обмежитися лише цими завданнями.

    Записуючи дитину в перший клас, батьки неминуче замислюються про готовність до навчання свого сина чи доньки. Спробуємо стисло сформулювати ті навички та вміння, якими має мати будь-яка дитина, щоб вступити до нормальної, масової школи та успішно адаптуватися до процесу навчання у початковій її ланці.

    Отже, дитина, яка вступає до школи, повинна:

    1. Вміти назвати себе (повне ім'я, по батькові, прізвище). Вміти повністю назвати маму, тата, бабусю.
    2. Знати пори року, кількість та назви місяців на рік, днів у тижні. Знати, яка зараз пора року, який зараз місяць, який сьогодні день. Вміти відповісти на запитання типу "Коли птахи відлітають на південь?", "Коли холодно і йде сніг?", "У який день люди відпочивають і не ходять на роботу?", "У яку пору року листя жовтіє і опадає?", " Коли ми збираємо гриби та ягоди?" і т.д.
    3. Вміти прочитати (можна за складами) невеликий і дуже простий текст із кількох речень.
    4. Бути може написати (або скопіювати) просту фразу. Наприклад: "Він їв суп", "Миша мив вікно".
    5. Прямий та зворотний рахунок у межах двадцяти (1, 2...20; 20, 19...1).
    6. Вміти складати та віднімати числа в межах першого десятка.
    7. Володіти навичкою узагальнення за ознакою. Тобто із запропонованих картинок дитина повинна вміти вибрати ті, що щось об'єднує. Наприклад, якщо запропоновані картинки з трамваєм, колесом, яблуком, кішкою та автобусом, то дитина має відкласти убік трамвай та автобус і сказати, що це — транспорт чи засоби пересування, або "ними їздять люди". Якщо запропоновано низку слів: "туфлі, чоботи, тапочки", то дитина повинна підібрати слово, яке відноситься до них до всіх. В даному випадку це слово "взуття".
    8. Володіти навичкою виключення із низки. Запропоновано низку слів: "сир, масло, пластилін, ковбаса". Дитина повинна не тільки виключити "зайве" слово "пластилін", а й (головне!) пояснити, чому зайвим є саме вона. "Пластилін зайвий тому, що з нього ліплять. Він неїстівний. А решта - це їжа. Її їдять".
    9. Знаходити подібність і різницю між предметами.
      • Що спільного між морквиною та картоплею?
      • Вони обидва овочі, їх їдять, з них варять суп, вони ростуть у землі, у них є шкірка тощо.
      • А чим вони відрізняються одна від одної?
      • Відрізняються формою. Морквина така трикутна, а картопля кругла або овальна. А ще відрізняються кольором. Морквина помаранчева, а картопля коричнева.

    У нас програма тестування у школі виявилася трохи складнішою, тобто. по пунктах все так, збігаються, але самі завдання складніше, наприклад, вміти читати текст і вміти його переказати, але правда, всіх батьків майбутніх першокласників попередили про це ще після нового року і тому був час підготуватися. Ми на свої сили не розраховували, у нас усі дорослі працюють від заходу сонця, тому відразу ж зверталися до центру підготовки до школи. Благо, зараз це не проблема, і освітніх курсів багато, тому питання завжди лише у виборі програми та як далеко від дому перебувають. Ну, і як мені здається, автор статті, упустив момент підготовки психологічної до школи, адже це дуже важливо! Зовсім інші вимоги) Треба вміти слухати, треба вміти підкорятися вимогам вчителя, вміти надовго зберігати увагу і концентрацію уваги, все інакше, цьому, тато-мама-не навчать! 

    Декілька слів для мам.

    За літні канікули читання погіршується більш ніж 50% учнів, лист – 67%, а обчислювальні навички – 75% учнів.

    Для того, щоб зберегти рівень навчальних умінь та навичок, достатньо тренуватись щодня 15 хвилин під час літніх канікул. У зошиті 30 завдань. Вони розраховані на 6 літніх тижнів (з 16 липня до 26 серпня), по 5 занять на тиждень. Кожну роботу оцінюють лише батьки.

    У збірнику представлені домашні завдання на літо з української мови та математики для учнів 1 класу, спрямовані на тренування та перевірку знань, а також при заповненні прогалин умінь та навичок, після початкового етапу навчання грамоти та математики.

    Звуковий та звукобуковий аналіз слів (відповідно до мінімуму);

    Поділ слова на склади; виділення у слові ударного складу;

    Перенесення слова за складами; знаходження кордонів пропозиції;

    Велика літера в іменах власних та інших.

    З математики пропонуються завдання

    На виконанняарифметичних дій з числами та значеннями величин (складання в межах десяти та складання/віднімання повними десятками);

    Вирішення найпростіших рівнянь; розв'язання текстових задач на 1 дію на знаходження суми, залишку, на збільшення/зменшення на кілька одиниць;

    Вимірювання довжини відрізків, порівняння відрізків;

    Порівняння чисел, виразів та величин та ін.

    Обсяг матеріалу та структура допомоги визначені обов'язковим мінімумом початкової освіти.

    Посібник адресовано учням перших класів, вчителям та батькам, з метою відпрацювання основних знань та умінь та актуалізації знань для подальшого навчання у другому класі.

    Прохання звернути увагу на таке:

    • чи осмислений текст
    • чи зменшується час при триразовому прочитанні
    • чи витримана висота і правильність малих літер при переписуванні і чи збільшилася швидкість письма за останні заняття
    • чи зменшилися витрати часу на обчислення та кількість помилок.

    Завдання №1

    1. Пропиши літери Аа, Бб, Вв

    2.Виконай звукові схеми слів.

    Зразок: лисиця -[лі с а] - 2 склади, 4б., 4зв.

    Баян, білка, біль.

    3.Підбери протилежні за змістом слова

    Маленький-…, чорний-…, повільний-…, порядок-… .

    4.Писати під диктовку

    Весна.

    Весна. Теплий день. Весело кричать граки. Журчать струмки. Хлопці йдуть на річку. По воді пливуть крижини. Над водою літають чайки. (21 слово)

    №1 Обчисли.

    10 - 7 = 9 + 5 = 14 – 8 =

    4 + 3 = 8 + 9 = 16 – 7 =

    2. Розв'яжи задачу.

    На клумбі розпустилося 6 жовтих троянд, а червоних троянд на 2 менше. Скільки червоних троянд розпустилося на клумбі?

    3. Розв'яжи задачу.

    В одному глеку 4 літри молока, а в іншому на 3 літри більше. Скільки літрів молока у другому глеку?

    4.Заполни пропуски у ряді чисел.

    11, 12, ..., ..., 15, 16, ..., 18, ..., 20, 21, ..., 23, ..., 25.

    Завдання №2

    1.Пропиши букви Гг, Дд, Ее

    2. Виконай звукові схеми слів.

    Варення, лікар, завірюха.

    3.Закінчи пропозиції

    Машина стоїть у… .

    Брат добре грає на … .

    4.Списати текст:

    Ранок.

    Ранок. Весело співали пташки. Півень та кури клювали зерно. Кіт Васька пив молоко. Біля ганку собака Жучка. Жучка та хлопчик Юра гратимуть. (24 слова)

    1. Підкресліть вивчені правила.

    №1. Обчисли.

    9 – 3 = 13 – 6 = 7 + 4 =

    5 + 4 = 18 – 9 = 6 + 8 =

    2. Розв'яжи задачу.

    Світлана купила 5 яблук, а апельсинів на 4 більше. Скільки апельсинів купила Світлана?

    3. Розв'яжи задачу.

    В одному ряду 10 кущів смородини, а в іншому на 8 кущів більше. Скільки кущів у другому ряду?

    4. Накреслити відрізки завдовжки 4см, 6см, 7см.

    Завдання №3

    1.Пропиши букви Жж, Зз, Іі, жи-ши

    2.Поділи на склади, постав наголос. Підкресли орфограми.

    Очереті, калюжі, їжачки, чайник, панчоха, щука.

    Влітку.

    Літо. Ось село Воютіне. На лузі корова Зорька. Вона їсть соковиту траву. Наша дача біля річки. Ми там ловимо рибу. Альоша впіймав щуку та ляща. (26 слів)

    4.Назви літературних героїв.

    Дерев'яний хлопчик-_______________

    Черепаха-_________________________

    Дівчинка з блакитним волоссям-_________________

    №1. Вирахуй

    Доповни до 9



















    №2. Розв'яжи задачу.

    Маші треба полити 6 кольорів. 3 квітки вона вже полила. Скільки квітів залишилось полити Маші?

    №3. Накресли в зошиті таблицю та заповни її.

    Десятки 1 1 1 1 1 1 1

    Одиниці 3 6 2 9 0 6 5

    Число

    Завдання №4

    1.Пропиши: Кк, Лл, Мм, же-ше

    2.Встав словосполучення жи, ши.

    Пру..на, вер..на, о..бка, ма..на, ..сть, пу..нка.

    3. Сорока вкрала кінцівку слів. Допиши їх.

    Умн… Всезнайка, сміливий.. Шарик, цікав.. книга, маленький.. ведмежа, футбольний.. поле.

    3.Під диктовку, підкресли орфограми.

    Травень.

    Травень. Добре у лісі! Співають чижі та дрозди. Цвітуть конвалії. У траві шарудить їжак. На квітці сидить бджола. Біля стежки сосна та дуб. На сосні білка. (27 слів)

    №1. Вирахуй

    10 – 9 + 2 = 8 – 2 + 4 =

    0 + 5 + 3 = 1 + 8 – 7 =

    №2. Розв'яжи задачу.

    У холодильнику 5 яблук та стільки ж апельсинів. Скільки яблук та апельсинів у холодильнику?

    №3. З'єднай по лінійці олівцем три точки: 1, 2, 3.

    Яка постать вийшла? Виміряй кожну сторону та результати вимірювань запиши на кресленні.

    1 ? 3 ?

    2 ?

    Завдання №5

    1. Визначте кількість складів, літер та звуків.

    День, заєць, ведмідь, гриб, Оля, машина.

    1. Розташуй слова в алфавітному порядку.

    Школа, парта, вчителька, діти, ручка, олівець, гумка, дошка, крейда, зміна, урок.

    1. Спиши, підкресли орфограми

    Дятел.

    Стояв у лісі дуб. Прилетів до дуба дятел. Він видовбав у стовбурі глибоке дупло. Літо у ньому пожив, дітей вивів і полетів. (23 слова)

    №1. Обчисли

    10 – 8 + 3 = 9 – 3 + 1 = 9 – 5 - 3=

    8 – 5 – 1 = 4 + 3 – 0 = 10 – 6 - 2=

    №2. Розв'яжи задачу.

    Олена відгадала 4 загадки, а Світлана на 2 загадки більше. Скільки всього загадок відгадали дівчата?

    №3. Розв'яжи задачу.

    На аеродромі було 8 вертольотів. Коли кілька вертольотів відлетіло, то залишилося 3 вертольоти. Скільки гелікоптерів влетіло?

    №4. Обведи в одному ряду 10 клітин, а в іншому ряду на 6 клітин менше. Скільки клітин обвели у двох рядах?

    Завдання №6

    1. Пропиши: Рр, Сс, Тт

    2. Встав, де потрібно, м'який знак.

    Пал.. ци, л.. ви, окун…, будинок.., ден…, стіл… .

    1. Спиши, встав пропущені букви:

    Пройшов дощ. Промокла земля. Покрилися лист.я капелюшками дощу. Вигнала вода з-під листя маленького цвіркуна.

    1. Напиши 5 назв міст та рік. Склади 1 пропозицію.

    Доповни до 11

























    №2. Розв'яжи задачу

    У концерті брали участь 7 дівчат, а хлопчиків на 3 менше. Скільки всього дітей брало участь у концерті?

    №3. Розв'яжи задачу.

    Із двох кущів смородини зібрали 10 кг ягід. З першого куща зібрали 6 кг ягід. Скільки ягід зібрали з другого куща?

    №4. Випиши в один рядок однозначні числа, а в інший двоцифрові числа.

    15,20,7,17,2,13,1,9,10,6

    №5. Накресли один відрізок завдовжки 10 см, інший на 5 см коротший. Порівняй відрізки.Завдання №7

    1. Пропиши літери: Уу, Фф, Хх

    2. Напиши 5 кличок тварин.Наприклад: корова Мурка. Склади з одним словосполученням речення.

    3. Підбери слова, що позначають ознаки предмета.

    Меблі (навіщо?) - ……….меблі

    прапорець (який) - ……… прапорець

    місцевість (яка?) - …………місцевість

    журнал (який?) - ………журнал

    столик (який?) - ……….столик

    Гуси.

    Залізли хлопці на пташник. Альоша взяв гусеня. Гуси кинулися на хлопчика і стали шипіти. Пташниця Даша вийшла на ганок. Птахи затихли. (22 слова)

    №1. Обчисли.

    6 + 1 = 5 + 3 = 8 – 4 =

    9 – 7 = 2 + 6 = 7 – 7 =

    №2. Розв'яжи задачу.

    У коробці 15 шоколадних цукерок з горіхами та варенням. З горіхами 6 цукерок, а решта з варенням. Скільки цукерок із варенням?

    №3. Розв'яжи задачу.

    На дачі зібрали 6 відер помідорів та 3 відра огірків. На скільки більше зібрали ведер помідорів, ніж огірків?

    Завдання №8

    1. Лист букв Цц, Чч, Шш

    2. Напиши слова, які називають дитинчат тварин. Зразок: лиса-лисята

    Вовк, заєць, ведмідь, галка, кролик, ялинка, качка

    3.Спиши, підкресли орфограми

    Будинки.

    Я вчу уроки. На столі книги та альбом. Малюки Олена та Діма грають. Вони будують вежу із кубиків. Собака Тепа лапою зламав вежу. (24 слова)

    №1 Обчисли.

    6 + 5 = 11 – 7 =

    5 + 9 = 14 – 6 =

    №2. Розв'яжи задачу.

    У конструкторі "Лего" 12 деталей червоного та синього кольору. Деталі червоного кольору – 5 штук. Скільки деталей синього кольору було у конструкторі?

    №3. Розв'яжи задачу.

    У вазі лежало 10 яблук та 7 груш. На скільки менше було б груш, ніж яблук?

    №4. Порівняй.

    2 дм*20см 5см*5 дм 60см*6 дм 10дм*100см

    №5. Накресли відрізок завдовжки 1 дма, інший на 1 см менший.Завдання № 9

    1. Допиши голосну літеру, щоб вийшло слово:

    Д…м, п…ть, п…л, м…л, с…н

    2. Розстав наголос у словах, розділи на склади:

    Школа, лампа, пісня, справа, каталог, лопата.

    1. У яких словах букв більше, ніж звуків? Випиши їх.

    Мель, пальто, друзі, радість, море, веселощі, джміль.

    1. Спиши, підкресли орфограми

    Шипшина.

    У саду у бабусі Нюри зростала шипшина. У шипшини гострі шипи. Катюша вколола палець. Брат Андрій вийняв скалку. Біль пройшов. Дівчинка усміхнулася. (23 слова)

    Доповни до 13





















    №2. Розв'яжи задачу.

    У магазин привезли 6 тортів із вершками, а з кремом на 2 менше. Скільки тортів із кремом привезли до магазину?

    №3. Випиши ті приклади, відповідь яких дорівнює 4.

    2+1, 3-2, 2+2, 5-3, 5-1, 1+3, 3+2.

    №4. Порівняй.

    6 * 2 6+2 * 6+1 5+3 * 4+4

    4 * 4 3+2 * 4+2 1+7 * 6+1

    Завдання №10

    1. У яких словах букв менше, ніж звуків? Випиши їх.

    Спів, літак, яблуко, терпіння, дочка, єнот, тополя

    2. Встав у пропозиції потрібні за змістом слова.

    На грядці ростуть кріп і ………….

    Доріжкою пробіг ……………

    3. Підкресли голосні літери у словах.

    Акація, посмішка, магазин, іней, сковороди.

    4. Підкресли приголосні літери у словах.

    Червень, листя, машина, рюкзак, каса, чайник.

    №1 Обчисли.

    1 + 9 + 5 = 10 – 7 + 5 =

    8 – 5 + 7 = 9 + 3 + 2 =

    №2 Розв'яжи задачу

    Для прикраси класної кімнати до свята надули 11 червоних кульок та 9 синіх. На скільки більше червоних кульок, ніж синіх?

    №3. Заповни таблицю.

    додаток







    додаток







    сума







    Завдання № 11

    1. Розстав наголос у словах:

    загадка, чарівник, дозвілля, портфель, щавель, буряк.

    2. У яких словах букв більше, ніж звуків? Випиши їх.

    Пень, сім'я, ніч, варення, ковзани, дерева, хуртовина.

    3. У яких словах букв менше, ніж звуків? Випиши їх.

    Яструб, поїзд, гостя, вміння, піч, ялина, тюлень

    4. Випиши слова, у яких другий склад ударний.

    Магазин, сум, місто, яр, салат, цукор, помідор

    1. Спиши.

    Подорож до брата.

    Мітя приїхав до Одеси до брата Альоші. Альоша був льотчиком. Він показав Міті справжній літак. Міті було дуже цікаво. (22 слова)

    №1. Обчисли.

    14 - 6 = 12 – 9 =

    9 + 7 = 15 – 8 =

    №2. Розв'яжи задачу.

    Катя заплела своїй ляльці 8 кісок, а Віра на 3 кіски менше, ніж Катя. Скільки кісок заплела своїй ляльці Віра?

    №3. Заповни таблицю:

    зменшуване







    віднімається







    різниця







    Завдання № 12

    1. Випиши слова, у яких звуків менше, ніж букв.

    Коні, звір, тінь, кінь, ялина, двері.

    2. Встав пропущені літери, напиши два слова на це правило.

    Пуш…нка, верш…на, ж…знь, ш…ло, выш…вка, наж…вка.

    3. Спиши текст, розділивши його на речення.

    Я йду лісом раптом чую стукіт дятла його називають санітаром лісу дятел лікує дерева від шкідників.

    Доповни до 15





















    №2. Розв'яжи задачу.

    Вася склав із паперу 6 літачків, а корабликів на 3 більше, ніж літачків. Скільки корабликів склав із паперу Вася?

    №3. Порахуй:

    9-6= 10-3= 7-6=

    10-8= 8-4= 4-4=

    7-5= 10-5= 9-5=

    Завдання №13

    1. Напиши слова за зразком:

    світло - світлий

    весело - _____________________

    добре - ____________________

    швидко - _____________________

    ввічливо - ____________________

    старанно - ___________________

    Постав у словах наголос. Розділи на склади.

    2. Поділи слова на склади. Які слова не можна переносити? Спишиїх.
    Хлопці, левенята, подарунки, кінь, Оля, журавель, лелека, крижина.

    3. Спиши, підкресли правила

    Успіх.

    Настав теплий ранок. У Дениски нові вудки. Він біжить до ставка. Хлопчик закинув вудку. Ось удача! На гачку була щука, а потім лящ. Бабуся Люба зварила юшку. (28 слів)

    №1. Вирахуй

    10+2= 15-5= 19-10=

    11-10= 10+7= 13-3=

    15-10= 14-4= 11-1=

    №2 Розв'яжи задачу

    У квітні господиня висадила до теплиці розсаду баклажанів 10 штук. Через травневі заморозки 6 рослин загинули. Господиня посадила ще 5. Скільки кущиків баклажанів тепер росте у теплиці?

    №3. Накресли один відрізок завдовжки 5 см, а другий на 3 см коротший. Порівняй їх.

    Завдання № 14

    1. Випиши слова, що складаються із двох складів.

    Акація, зірка, радіо, чайник, танець, кавун, галявина, метро, яма.

    2. Встав пропущені літери.

    Ч…до, ч…лок, щ…ка, ч…чоло, щ…пальце, ч…гун, утащ… .

    3. Встав пропущені літери, напиши два слова на це правило.

    Ч…йник, щ…вель, хмар…, гаї…, ч…йка, прощ…ня, пек…ть.

    4. Встав пропущені літери.

    У лісі дзюрч…л струмок. Пташки шукають їжу. Лось йде в ч ... щ ... лісу. Дятел стукав по дереву. Вже… повзуть у очерет….

    Доповни до 17















    №2 Розв'яжи задачу.

    У вазі лежало 3 жовті яблука та 6 червоних яблук. Скільки всього яблук було у вазі?

    №3. Порівняй (>, ):

    10+3…10+5 10+0…10+1

    10+6…10+8 10+9…10+2

    10-3…10-5 10+7…10+4

    Завдання №15

    1. Подчеркни букви, написання яких треба перевірити.

    Дощі, трава, поля, дощ, гніздо, шарф, гриби, сніг, прапор, снігу, стрижі, гриб, гора, дрізд, їжак.

    1. Спиши, підкресли правила

    Мед.

    Біля липи кружляє бджола. Вона працює цілий день. У брата Сергія в саду пасіка. Він дав нам мед до чаю. Гарний запашний мед! (24 слова)

    №1. Вирахуй

    8 + 2 – 5 = 8 – 2 + 3 – 1 =

    7 – 4 + 6 = 9 + 1 – 4 + 2 =

    №2 Розв'яжи задачу

    На святковому столі було 9 тістечок. Після свята на столі залишилося 3 тістечка. Скільки тістечок з'їли під час свята?

    №3. Виправ помилки:

    10 – 4 = 5 10 – 8 = 2 10 – 5 = 6

    10 – 7 = 3 10 – 9 = 2 10 – 6 = 4

    10 – 5 = 4 10 – 6 = 8 9 – 8 = 2

    Завдання № 16

    1. Встав пропущені літери, розділи слова на склади.

    Звір…ки, бол…ница, мал…чик, пал…то, вогник…ки, окун…ки, рел…си, васил…ки, жил…цы, школ…ники.

    2. Прочитай слова. Склади з них речення, запиши.В, ялина, л...су, стояла, висока.

    3. Спиши, підкресли орфограми

    В лісі.

    На старому пні сиділа сова. Вона плескала очима. З ялинки впала шишка. Сова злякалася і полетіла в хащі лісу. (21 слово)

    Доповни до 12





















    №2. Розв'яжи задачу

    Зошит та ручка разом коштують 9 рублів. Скільки коштує зошит, якщо ручка коштує 4 рублі?

    №3. Розв'яжи задачу.

    До магазину привезли 20 кг картоплі, 10 із них продали. Скільки кілограмів. картоплі лишилося?

    №4. Встав пропущені числа.

    11- =9 - 8 = 5 3+ =9

    6+ =12 13- =8 +7=15

    1+ =4 -3 = 9 3+ =11

    Завдання № 17

    1. Підбери до кожного слова перевірочне, запиши.

    Р…ка, р…са, м…ха, з…мля, св…ча, с…ди, ст…на, д…ма.

    1. Спиши, познач у словах наголос.

    Астана – головне місто нашої країни.

    1. Спиши, змінюючи слова у дужках за змістом.

    Гарний (дуби), тонкий (льоди), навчальний (роки), свіжий (хліба).

    №1. Обчисли.

    5 + 2 = 6 – 3 = 9 – 7 =

    7 – 4 = 3 + 6 = 1 + 5 =

    №2 Розв'яжи задачу

    На прийом до лікаря записалося 9 людей. Він уже прийняв 4 особи. Скільки людей залишилося прийняти лікарю?

    №3. Виконай завдання.

    16 см = ... дм ... см 1дм 2 см = ... см

    19 см = ... дм ... см 1дм 7 см = ... см

    20 см = ... дм ... см 1дм 1 см = ... см

    Завдання № 1 8

    1. Спиши, підкресли орфограми

    Кіт.

    На подвір'ї гуляли кури. Сашко дала їм корм. Кури їли зерно та пили воду. Кіт Барсік спав на ганку. Ось він підвівся і став бігати. Кіт налякав усіх курей. (30 слів)

    №1. Обчисли.

    4 + 1 = 4 + 2 = 3 + 5 =

    8 – 4 = 2 + 4 = 5 + 3 =

    №2 Розв'яжи задачу

    Вася з'їв 3 цукерки, а 4 віддав друзям. Скільки всього цукерок було у Васі спочатку?

    №3. Знайди значення виразів.

    8 + 2 = 10 – 9 = 4 + 5 =

    10 – 7 = 10 – 8 = 6 – 5 =

    9 – 4 = 9 – 8 = 10 – 9 =

    Завдання №19

    1. Використовуючи синій та зелений олівці, підкресли літери, що позначають тверді та м'які приголосні звуки:Крихітка, крихітні, кришити.

    2. Зроби звукові схеми слів за зразком:

    лисиця -[ліс а] - 2 склади,4 б.4 зв.

    Дубки ______________________

    Моржі______________________

    Трактор_______________________

    Заєць _______________________

    3. Знайди слова, що починаються з літери з, запиши, розділи на склади.

    Зпоздзонтиксувизизіркалоздзвук

    1. Спиши, підкресли орфограми

    Мій двір.

    Ось мій двір. Я люблю грати у дворі. Взимку я катаю на санчатах товариша. Влітку ми граємо у хованки. Нам весело.

    Доповни до 14















    №2. Розв'яжи задачу

    Світлана пригостила Олену 6 цукерками, а Ігоря 3 цукерками. Скільки всього цукерок віддала Світлана?

    №3. Виправ помилки:

    13-4=8 13-8=5 12-5=6

    13-7=6 13-9=4 12-6=6

    13-5=7 13-6=8 12-8=5

    Завдання № 20

    1. Спиши, підкресли слово з 5 літер та 4 звуків.

    Сукня, взуття та житло повинні бути якомога чистішими.

    2. Вибери та допиши потрібне слово.

    Поруч із велосипедом стояв ________ (пушок, Пушок).

    Наш будинок від ворогів рятує собака

    (Малюк, Малюк.)

    3. Прочитай текст, розділи його на речення. Спиши другу пропозицію.

    Я насипав у годівницю пшона відразу злетілися горобці і синиці вони швидко клювали корм.

    №1. Обчисли.

    6 - 1 = 4 + 5 = 2 + 2 =

    3 + 5 = 8 – 2 = 3 + 3 =

    №2 Розв'яжи задачу

    Стояло на полиці 5 ведмедиків. Один із них узяв пограти. Скільки ведмедиків залишилося на полиці?

    №3. Розв'яжи задачу.

    Один художник намалював 6 апельсинів, а інший – на 4 більше. Скільки апельсинів намалювали обидва художники?

    №4.Встав пропущені числа.

    3+ =10 10- =9 - 9 = 5

    8+ =12 6+ =8 5 - =4

    9- =5 10- =8 + 6 =10

    Завдання № 21

    1. Прочитай перевірочні слова та встав пропущені літери.

    Зуби – зу… , береги – бере…, пляжі – пля… дуби – ду…, скарби – кла… поїзди – поез…, лаза – гла…

    2. Спиши, змінивши слова в дужках, як слід за змістом:

    Тяжка (праці)______________

    Пологій (укоси)_______________

    Веселий (погляди)______________

    Лютневі (мороз)___________

    1. Прочитай слова. Знайди в них нові слова, запиши їх і наголос.

    Каченя, стовп, зубр, щілина, полк, вудка.

    1. Спиши, підкресли орфограми

    Чудо.

    Весною ми з мамою посадили лілію. Вона мала бути білою. Ми довго чекали на диво. Ось з'явилися п'ять бутонів. Я все ходив і милувався ними. (26 слів)

    №1. Встав пропущені числа.

    9 - ? = 2 ? + 4 = 5

    ? + 3 =8 7 - ? = 1

    №2 Розв'яжи задачу

    У вазі лежало 3 горішки. До них поклали ще 2 горішки. Скільки горішків стало у вазі?

    №3. Знайди значення виразів.

    9-5= 10-9= 10-7=

    7-4= 10+4= 10-8=

    1+7= 10-9 = 10-6=

    Завдання № 22

    1. Прочитай, зі складів склади слова, запиши, постав наголос.

    ка, біл нок, зво у, нік, че, за, ча, да ка, ре ре, та, бя

    2. Відгадай слово:

    Перша буква слова стоїть в алфавіті за буквою О, друга – за буквою Д, третя – перед буквою У, четверта – після Т, п'ята – перед буквою Ц.

    Запиши слово, постав наголос.

    1. Спиши слова, розділи їх на склади для перенесення.

    Зерна, хлопчик, чайка, тінь, каса, спів, зайчик, парасолька, журнал.

    1. Під диктовку, підкресли орфограми

    Чудовий ранок.

    З першими променями сонця прокидається гай. Свіжий вітерець трохи хитає очерету біля річки. Шурхіт у траві їжачок. Починають співати птахи. (22 слова)

    Доповни до 16











    №2. Розв'яжи задачу

    У Буратіно були 3 монети, а у Мальвіни на 2 більше. Скільки монет було в Мальвін?

    №3. Встав пропущені знаки + або -.

    10 * 6 * 4 = 8 5 * 4 * 9 = 10

    2 * 7 * 5 = 4 4 * 2 * 5 = 1

    10 * 2 * 3 =5 10 * 3 * 4 = 3

    6 * 6 * 8 = 8 10 * 7 * 2 = 1

    Завдання № 23

    1. Запишіть слова у два стовпчики. У перший стовпчик – з наголосом на першому складі, у другому – на другому.

    Гриби, салют, майстер, народ, краватка, осінь.

    Поверх… , друж…на, ш…шки, груш… , ш…ни, їжак… , шалаш… , ерш… , чиж… , ж…р, уш… , галош… , вже… , очерет… .

    3. Випишіть слова, в яких наголос падає на третій склад.

    Журнали, огірки, село, пружина, міста, грає, шелестить, очерет.

    №1. Встав пропущені числа

    ? - 6 = 2 10 - ? = 7

    4 + ? = 5 ? + 3 = 5

    №2 Розв'яжи задачу

    Їхало дорогою 10 машин. У чотирьох машин скінчився бензин, і вони зупинилися. Скільки машин поїхали далі?

    №3. Знайди значення виразів.

    3 + 2 = 5 + 5 = 10 – 7 =

    10 - 6= 3 + 3 = 10 – 8 =

    10 - 9= 9 – 9 = 5 + 3 =

    №4. Розв'яжи задачу:

    На арені виступало 9 собачок. 7 собачок сіло на тумбочки, а решта застрибнула в будиночок. Скільки собачок опинилися у будиночку?

    Завдання № 24

    1.Знайди в тексті слова-дії, підкресли їх двома характеристиками.

    Салтанат гладить спідницю та штани. Біля дороги ростуть високі тополі. На капелюсі блакитний бант.

    2. Спішіть. Вставте пропущені літери.

    Їж…, ч…щ…, гай…, куч…, саранч…, коч…ан, хмар…, дач…, гущ… ,свічок…

    3.Спиши, підкресли орфограми

    Мишко і цуценя.

    Мишко йшов стежкою до лісу. Раптом вибігло маленьке цуценя. Він жалібно скиглив. Хлопчик узяв цуценя та назвав Жучкою. Цуценя виросло і стало великим і добрим собакою. (30 слів)

    1. Порівняй (>, ):

    7+3…7-3 2+4…9-4

    8-3…4+3 7-4…3+4

    9-3…3+3 5+4…5-4

    №2 Розв'яжи задачу

    П'ять каченят грілися на галявині. 3 з них втекли за бабкою. Скільки каченят залишилося на галявині?

    №3. Запиши прикладом та виконай дії:

    До 4 додати 3, 5 збільш на 4, знайди суму чисел 2 та 4,

    7 плюс 3, склади числа 8 та 1, зменши 8 на 2.

    №4. Запиши по порядку числа від 10 до 4

    Завдання № 25

    1. Напишіть слова за зразком.

    Шукати – я шукаю.

    Вчити – я ___. Плакати – я ____.

    Тягти - я _____. Крутити – я ______.

    2. Випишіть в один стовпчик слова з м'якими приголосними, а на другий - з твердими приголосними.

    Вази, сядь, жовтики, сумка, рука, рів, тінь, бабуся, Петя, ящики.

    3. Випишіть слова, які відповідають на запитання хто?

    Собака, ранок, кішка, рись, дощ, самовар, вікно, хлопчик, окунь, двері.

    №1. Накресли відрізки 5см та 8см. Дізнайся, на скільки сантиметрів один відрізок довший за інший.

    №2. Знайди значення виразів

    3 + 5 = 3 + 3 =

    7 + 2 = 10 – 3 =

    2 + 8 = 4 + 6 =

    8 – 1 = 8 – 6 =

    9 – 4 = 9 – 7 =

    №3.Розв'яжи задачу:

    На галявині літали 4 метелики і стільки ж бабок. Скільки всього комах було на галявині?

    Завдання № 26

    1. Спишіть, вставивши пропущені букви. Напишіть перевірочні слова.

    К...ти,д...ма, кр...ти,дв...ри.

    2. Розділіть слова для перенесення.

    Кришталевий, заяча, Наталя, лава, дні, крижина.

    3. Спішіть. Підкресліть у словах голосні літери.

    Морква, п'ятниця, весна, ялинка, сніжинка, подруга, зима, книга, спідниця.

    №1. Встав пропущені числа:

    11-…=9 …-8=5 3+…=9

    6+…=12 13-…=8 …+7=15

    1+…=4 … -3=9 3+…=11

    №2. Розв'яжи задачу:

    На галявині росло 10 сироїжок. Чотири з них зірвала білка. Скільки сироїжок залишилося на галявині?

    №3. Порахуй:

    9+4= 9-4= 5-2=

    8+4= 12-6= 3+6=

    13-10= 1+10= 11-5=

    Завдання № 27

    1. Підберіть перевірочні слова. Вставте пропущені літери.

    М…сти, гр…бочок, сн…говик, сл…нята.

    2. Спиши. Постав, де треба крапку. Перше слово кожної пропозиції починай із великої літери.

    Настали канікули хлопці у дворі зробили ковзанку, тепер діти катаються на ковзанах.

    3 . Прочитай. Спиши. Замість точок встав потрібні слова.

    Прийшли холоди. Випав пухнастий. Тріщать... від морозу. Широка... замерзла.

    Слова довідок: річка, сніг, дерева.

    №1 Обчисли

    5 + 3 + 2 + 1 = 4 + 2 – 1 + 1 =

    8 – 2 – 1 – 0 = 3 + 3 – 2 + 0 =

    №2. Розв'яжи задачу:

    В одному будиночку живуть 4 гноми, а в другому будиночку – на 2 гноми більше. Скільки гномиків живе у двох будинках?

    Нарисуй відрізки довжиною 3 см і 9 см. Порівняй довжини відрізків.

    №4. Розв'яжи задачу.

    Діти посадили 5 троянд та 4 айстри. Скільки квітів посадили діти?

    Завдання № 28

    1. Прочитай кожну пропозицію. Скільки тут пропозицій? Спиши. Постав, де треба, крапку.

    Взимку птахи голодують Коля повісив у саду годівниці пташки прилетіли.

    2. Зі слів кожного рядка склади речення. Розділи слова на склади, постав наголос.

    Гуси, лугу, на, паслися

    Яша, дражнити, став, гусей

    Гусь, за, погнався, Яшей

    Закричав, і Яша втік

    №1 Обчисли

    5 + 5 – 1 = 8 – 3 + 4 =

    3 + 6 + 1 = 7 – 7 + 5 =

    №2. Розв'яжи задачу:

    На пароплаві служить 1 капітан, а матросів – на 6 більше. Скільки людей служить на пароплаві?

    №3. Порахуй:

    12-8= 10-5= 7+6=

    15-9= 4+8= 9-3=

    8+3= 9+4= 13-8=

    Завдання № 29

    1. Спиши. Постав, де треба, крапку.

    Діти йдуть до школи дзвеніть дзвінок вчитель входить до класу почався урок.

    2. Спиши. Розділи слова для перенесення?

    Доброта, героїзм, відвага, увага, старанна, весела, боягузлива.

    3. Спиши. У 1 реченні підкресли голосні, а в 2 реченні - приголосні літери.

    Наш клас.

    №2. Розв'яжи задачу:

    З 8 шматочків торта лише 5 прикрашені трояндочками. Скільки шматочків торта немає таких прикрас?

    №3. Знайди значення виразів.

    2 + 3 = 6 + 1 = 5 - 4 = 0 + 9 =

    7 – 1 = 8 + 2 = 9 – 2 = 7 – 3 =

    №4. Встав пропущені доданки.

    + 1 = 5 + = 5 

    2 + = 8 + 2 = 9 

    Завдання №30

    1. Встав літеру У або Ю. Слова з чу-щу підкресли зеленим олівцем.

    Відкруч, сміливий, щипий, кричку, голий, кістком, щипають, чолам, гляш, чілочки, сша, витяг, чіткість, пошук, пліс, човище, пос, ч, ч, чч, хоч, чжий, пліш, позолоч, заборони, перетвори, дурість, відпусти, трк, притяг.

    1. Запиши, виправивши помилки.

    Яєчня, ковзани, прозорий, хлопчик, сталевий, телефончик, гонщик, ластівка, крапка, барабанщик, окуляри, клітинка.

    №1. Розв'яжи задачу.

    На клумбі розквітло 7 астр: 4 рожеві, а решта – бузкові. Скільки бузкових айстр розквітло на клумбі?



    Літо ще не встигло початися, а ось уже і червень добігає кінця. Не встигнеш озирнутися - серпень і настав час збиратися до школи. Деякі малюки цього року підуть туди вперше, і їхні батьки дуже переймаються тим, чи готові їхні діти до цього випробування. Може, варто додатково позайматися читанням та рахунком на канікулах? Або навпаки, дати дитині відпочити, адже останнє безтурботне літо!

    На сайті u-mama батькам майбутніх першокласників дали кілька рекомендацій про те, що варто робити, а що ні. Наводимо вам ці корисні поради.

    Чого не варто робити влітку перед школою?

    1. Хвилюватися самим.Якщо батьки носяться з витріщеними очима, скуповуючи канцелярське приладдя, і кричать: «Ми нічого не встигаємо!», то діти, природно, зрозуміють настрій дорослих і теж почнуть нервувати. Зберігайте спокій. Школа – це не страшно.
    2. Залякувати історіями.Не варто зайвий раз говорити дитині, що «а ось у школі треба сидіти рівненько», «а ось у школі вчителі тебе за це покарають», «а ось у школі однокласники тебе не так зрозуміють». Не перетворюйте школу на обитель зла в очах дітей.
    3. Завантажувати навчанням. Не треба змушувати дитину готуватися до школи та замість прогулянок просиджувати за підручниками чи книгами. Якщо ви вимотаєте малюка вже зараз, то до школи він прийде змучений і без позитивних емоцій.
    4. Забирати іграшки. Говорити, що ось тепер ти дорослий, тому тобі не потрібні ведмедики, ляльки та машинки, не варто. Для дитини це буде надто великим стресом, перебудовуватися на шкільне життя потрібно поступово, без кардинальних рішень.
    5. Пізно приїжджати з відпустки. Намагайтеся спланувати повернення з дачі або з відпустки за тиждень до початку навчання, щоб не поспішаючи закупити все необхідне та дати дитині час на адаптацію до міського життя. Якщо ви прилетите додому за день-два до 1 вересня, ви буде поспіхом і похапцем, а це зайвий стрес для вас і дитини.

    Що варто зробити влітку перед школою?

    1. Розповісти про школу. Згадайте, які веселі та цікаві історії відбувалися з вами в школі, і розкажіть їх дитині (звичайно, не про прогули та замазування оцінок у щоденнику). Намагайтеся донести до малюка думку, що школа - це відмінне місце для нових відкриттів та знайомств.
    2. Не приховувати погане. Проводячи піар-акцію під назвою «Школа – це круто», не забудьте м'яко згадати і про мінуси. Розкажіть про домашні завдання, навантаження та інші проблеми, з якими дитина може зіткнутися. Малюк має бути готовий до труднощів і мати на увазі кілька варіантів вирішення можливих конфліктних чи складних ситуацій.
    3. Перейти на правильний порядок дня. Не варто поспішати з жорстким: «У дев'ять – у ліжко!». Але й зволікати з переходом до іншого розкладу не треба. Складіть "план дня майбутнього першокласника" і потихеньку переходьте до нього протягом літа.
    4. Грати до школи. Пограйте з дитиною в школу, нехай вона побуде і в ролі вчителя, і в ролі учня, щоб розуміти, які взаємини та правила панують у класі. Навчіть разом з ним плюшевих кроликів рахунку, а ведмедиків - читання.
    5. Вчити самостійності. Нехай малюк потроху вчиться робити якісь справи сам. Так, цілком сам! Наприклад, одягатись, зав'язувати шнурки, готувати сніданок. Привчайте його до відповідальності та тренуйте увагу, щоб у першому класі малюк не втратив весь портфель у шкільних коридорах.

    Літні уроки для майбутнього першокласника

    1. Збирайте природні матеріали. Швидше за все, у першому класі на уроках праці вам знадобиться створювати вироби із жолудів, квітів, листя та гілочок, тому можна підготуватися до цього заздалегідь. Дітям тільки на радість зайвий раз сходити в ліс і набрати шишок.
    2. Складіть гербарій. Знову ж таки, у першому класі на уроках праці або навколишнього світу вам може знадобитися невеликий гербарій, який також можна підготувати ще влітку. Навчіть назви рослин, зробіть аплікацію з листя або наклейте їх в альбом.
    3. Тренуйте руку. Ні, не в прописах. Найкраще для майбутнього першокласника підійдуть графічні диктанти. Їх легко знайти в інтернеті. Такі заняття допомагають закріпити просторове уявлення та тренують уважність. І не лякайтеся, це тільки звучить страшнувато – насправді малювання тварин за клітинами дитині, напевно, сподобається!
    4. Збирайте портфель. Дитина має навчитися самостійно збиратися та брати все необхідне з собою. Влаштуйте змагання зі збирання портфеля. Напишіть на листочку все, що потрібно взяти, і нехай дитина раз на два дні-три починає ранок з уявного збору до школи. А щоб йому було веселіше, для початку список може складатися з іграшок, листків та повідця для собаки.
    5. Читайте для задоволення. Не змушуйте дитину читати, але заохочуйте її любов до книг. Приділяйте більше уваги розповіді про школу, можна вивчити літературу, яку малюк проходитиме у першому класі, щоб потім йому було легше на уроках.
    Загалом, готуйтеся із задоволенням і не хвилюйтесь. Насолоджуйтесь безтурботним літом і приділяйте більше часу своєму маленькому першокласнику!

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    ltn-zavdannya-dlya-pershoklasnikv_-pdgotovka-do-shkoli.rar [331,78 Kb]
    (Придбали цей файл: 97)

    --- ТАКОЖ НА ЛІТО ЗНАДОБИТЬСЯ:---


    Пам'ятка-інструктаж  з БЖД під час літніх канікул

    ***

    Математичний тренажер щоденно на цілий рік для 1 класу

    ***

    Домашні завдання з математики на літні канікули.

    З 1-го, в 2-ий

    ***

    Домашні завдання на літні канікули. Письмо З 1-го, в 2-ий

    ***

    Домашні завдання на літо з математики після 2 класу

    ***

    Засвоєння таблиці множення числа 2 

    в ігровій формі  Казка "Рукавичка"

    ***

    Ігрова таблиця множення 

    "Сон Михася та табличка множення"

    Математика 2-3 клас

    ***

    Віршована таблиця множення в ігровій формі

    ***

    Домашні завдання на літні канікули. 

    З першого класу, до другого

    ***

    Завдання на літо. 

    Математика для 2 класу



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Класним керівникам / Батьківський куточок / Діткам дошкільнятам

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.