• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 11
      Наші гості: 10

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 

    Архів сайту


    » » Діагностувальна робота з ЯДС 3 клас. Рослини та середовище їхнього існування



    Діагностувальна робота з ЯДС 3 клас. Рослини та середовище їхнього існування
    • 27-01-2022, 17:26
    • 6 395
    • 0
    Діагностувальна робота з ЯДС 3 клас. 
    Рослини та середовище їхнього існування

    Мета роботи: Закріпити і узагальнювати вивчений матеріал, повторити вивчене про рослини, створювати у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природи, виховувати свідоме ставлення до навколишнього середовища.


    СЛАЙД №1
    Чому рослини Не рухаються активно в пошуках їжі? Усе необхідне для живлення вони отримують із найближчого довкілля. Так Спишіть правильний варіант Ні

    2. Напишіть відповідно номерам назви органів, які мають усі квіткові рослини. 1. 2. 3. 4. 5.

    СЛАЙД №2
    2. Напишіть відповідно номерам назви органів, які мають усі квіткові рослини. 1. 2. 3. 4. 5.

    3. Спишіть і доповніть твердження. Серед рослин розрізняють такі групи: , мохи, хвощі, папороті, й квіткові рослини.

    СЛАЙД №3 
    3. Спишіть і доповніть твердження. Серед рослин розрізняють такі групи: , мохи, хвощі, папороті, й квіткові рослини.

    4. Допиши визначення. Квітковими називають рослини, які мають такі органи: .

    СЛАЙД №4
    4. Допиши визначення. Квітковими називають рослини, які мають такі органи: .

    5. Випишіть назви культурних рослин до відповідної групи. Пшениця, конюшина, льон, троянда, шипшина, картопля, бавовник, люцерна, валеріана, тюльпа...

    СЛАЙД №5
    5. Випишіть назви культурних рослин до відповідної групи. Пшениця, конюшина, льон, троянда, шипшина, картопля, бавовник, люцерна, валеріана, тюльпани. Харчові – Кормові – Прядивні – Лікарські – Квітково – декоративні -

    6. Напишіть яким способом розмножуються: Огірок - Тюльпани - Картопля - Смородина -

    СЛАЙД №6
    6. Напишіть яким способом розмножуються: Огірок - Тюльпани - Картопля - Смородина -

    7. Поміркуй і запиши. Для чого створюють заповідники та Червоні книги?

    СЛАЙД №7
    7. Поміркуй і запиши. Для чого створюють заповідники та Червоні книги?

    Кінець!

    СЛАЙД №8
    Дякую за увагу та цікавий урок!

    Автор матеріалу: Панасюк Марина Валеріївна

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    dagnostuvalna-robota-z-yads-3-klas_-roslini-ta-seredovische-yihnogo-snuvannya.rar [1,22 Mb]
    (Придбали цей файл: 578)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Класним керівникам / Нуш / Початкові класи / Майстер презентації

    На головну



    Дякуємо що завітали до нас!

    Залишайте свої коментарі

    Шановний користувач нашого сайту!
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка!
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.