-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Підсумкові батьківські збори у 1 класі
Підсумкові батьківські збори у 1 класі -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Наші гості: 77

- 12-05-2021, 21:01
- 9 225
- 0

Квест «Знайди заховані скарби»
Квест для сімей, вчителів, учнівських колективів.
Серед вчителів обов’язково зібрати команду!
Команди 4-5 людей (якщо сім’я з 3 людей, беремо учнів з цього класу або вчителя)
Одна із станцій буде представлення, але не звичайна, про це попередити заздалегідь – тематичний захід, обираємо тему (кіно, твори, мультфільми, герої, спорт, 80-ті, імідж і т.д.)
Усім роздається маршрутний лист
Хід заходу:
Усі збираються в одному місці (актова зала, спортивна зала, ґанок школи, стадіон) проводиться роз’яснення
- Добрий день, дорогі друзі! Сьогодні ми з вами зібрались для того, аби ближче познайомитись і цікаво провести час.
- Вчора на адресу школи надійшов незвичайний лист, давайте його прочитаємо:
«Привіт! Я відомий пірат Джек-Горобець, гроза морів та океанів, вітаю вас! Я довго блукав морськими шляхами, океанами і коли зійшов з корабля – заховав скриньку зі скарбами – у вас у школі. Команда, яка пройде усі випробування, усі станції і не кине один одного - обов’язково знайде мій скарб.
Бажаю успіхів! Джек-Горобець»
- Ну що, хочете знайти скарб? Так? Ну тоді вперед. Маршрутні листи уже у вас! Успіхів! Зустрінемось під час підбиття підсумків.
1 станція
«Вгадай мелодію»
Завдання: за початком пісні сказати назву, кожна правильна відповідь 2 бали. 5 пісень*2 бали=10 балів
Музика у додатках
1 пісня – «Україна це ти»
2 пісня – «Нехочуха»
3 пісня – «Вовчиця»
4 пісня – «Плакала»
5 пісня – «Школа»
2 станція
«Наша сім’я»
Матеріали: папір а4, ножиці, кольоровий папір, клей, олівці, маркери, фабри, полотно чи дошка, де команди будуть залишати свої герби
Завдання: команда повинна за 5 хвилин придумати, зобразити і пояснити герб своєї сім’ї.
3 станція
«Щаслива родина»
Завдання: у головоломці потрібно віднайти слова, які характеризують щасливу родину
Максимальна оцінка – 10 балів, можна обмежити час виконання на 2-3 хвилини.
(щастя, радість, любов, взаємодопомога, подяка, доброта, турбота, посмішка, обійми, родина)
Завдання 2: скласти прислів’я про родину (організатор друкує великими літерами і розрізає навпіл)
Оцінювання: оцінюється правильність і час. Максимальна оцінка 10 балів
Брат брата не видасть.
Брат з братом на ведмедя ходять.
Братська любов міцніше кам’яної стіни.
В гостях добре, а вдома краще.
У дружній родині і в холод тепло.
У своєму домі і стіни допомагають.
В сім’ї і каша густіша.
У сім’ї, де немає злагоди, добра не буває.
В сім’ю, де лад, щастя дорогу не забуває.
В хорошій сім’ї хороші діти ростуть.
Станція 4
«Правила сім’ї»
Матеріали: папір,олівці, фарби, маркери.
Завдання: цікаво та творчо скласти і оформити правила вашої родини. Мінімум 7 правил. Оцінюється креативність, зміст та кількість правил. Максимальна оцінка – 10 балів
5 станція
«Кулінарна»
Матеріали: хліб, ковбаса, сир, печиво і т.д.
Завдання: дитина чи батько повинні з інгредієнтів зробити бутерброд, канапку чи інший вид швидкого сніданку
Оцінювання: оцінюється швидкість (не більше 3 хвилин) і оригінальність подачі
6 станція
«Фотоконкурс»
Завдання: зробити найоригінальніше фото вашої сім’ї.
Оцінювання: оцінюємо цей конкурс в кінці. При усіх, можна за оплесками.
Назви станцій записуйте самі, аби вони не повторювались, це попередить плутанину і збереже папір
Маршрутний лист
№ | Назва станції | Розташування | Бали |
1 | |||
2 | |||
3 | |||
4 | |||
5 | |||
6 |

Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.