-
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом
Сценарій свята Різдвяний Вертеп. Сучасне проведення свята з музичним супровідом.Віршований сценарій -
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра"
Сучасний сценарій до Дня Святого Миколая "Всім добра" -
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Урок 16. Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
Наші гості: 38

- 19-07-2020, 12:05
- 3 722
- 0

№ уроку | Тема уроку | Дата | |
Властивості і відношення предметів Лічба (9 год) | |||
Лічба об’єктів | |||
Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба | |||
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір | |||
Розміщення предметів. Більший, менший. Лічба | |||
Лічба. Вгорі, внизу. На, над, під. Праворуч, ліворуч | |||
Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою | |||
Пара предметів | |||
Лічба. Більше, менше, порівну | |||
Порівняння. Стільки само. Стільки, скільки | |||
Числа 1–10 (22 год) | |||
Число і цифра 1 | |||
Число і цифра 2 | |||
Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа | |||
Порівняння чисел. Нерівність. Знаки <, > | |||
Порівняння чисел. Рівність. Знак = | |||
Число і цифра 4 | |||
Склад чисел 2, 3, 4 | |||
Число і цифра 5 | |||
Додавання чисел. Знак + | |||
Склад числа 5 | |||
Число і цифра 6. Склад числа 6 | |||
Число і цифра 7. Склад числа 7 | |||
Число і цифра 8. Склад числа 8 | |||
Число і цифра 9. Склад числа 9 | |||
Число 10. Склад числа 10 | |||
Віднімання чисел. Знак – | |||
Число і цифра 0 | |||
Сантиметр | |||
Доба. Замкнені і незамкнені лінії | |||
Повторення вивченого | |||
Повторення вивченого. | |||
Урок узагальнення і систематизації. | |||
Додавання і віднімання в межах 10 (20 год) | |||
Компоненти дії додавання | |||
Компоненти дії віднімання | |||
Додавання і віднімання числа 0 | |||
Додавання і віднімання числа 1 | |||
Додавання і віднімання числа 2. Збільшення, зменшення числа | |||
Додавання і віднімання числа частинами | |||
Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон додавання | |||
Вирази. Сума. Різниця | |||
Додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка | |||
Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання | |||
Значення виразу. Читання виразів | |||
Обчислення значень виразів | |||
Задача | |||
Додавання і віднімання числа 6 | |||
Додавання і віднімання числа 7 | |||
Порівняння числа і виразу | |||
Додавання і віднімання чисел 8 і 9 | |||
Повторення вивченого | |||
Повторення вивченого | |||
Урок узагальнення і систематизації | |||
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі (18 год) | |||
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі | |||
Задачі. Обчислення в межах 10 | |||
Задачі. Обчислення в межах 10 | |||
Додавання кількох чисел | |||
Віднімання кількох чисел | |||
Задачі. Обчислення в межах 10 | |||
Обчислення значень виразів. Задачі | |||
Обчислення значень виразів. Задачі | |||
Різницеве порівняння чисел | |||
Задачі | |||
Задачі. Обчислення значень виразів | |||
Задачі. Обчислення значень виразів | |||
Маса. Кілограм | |||
Місткість. Літр | |||
Обчислення значень виразів. Задачі | |||
Повторення вивченого | |||
Повторення вивченого | |||
Урок узагальнення і систематизації | |||
Числа 11–20 (17 год) | |||
Десяток. | |||
Числа 11–15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка. | |||
Числа 16–20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту. | |||
Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка. | |||
Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур. | |||
Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини. | |||
Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей. | |||
Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. | |||
Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. | |||
Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Відтворення малюнка. | |||
Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. | |||
Обчислення виду 13 + 2. Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка. | |||
Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини. | |||
Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. Рух по вказаному маршруту. | |||
Повторення вивченого | |||
Повторення вивченого | |||
Урок узагальнення і систематизації | |||
Числа 21 – 100 (19 год) | |||
Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка. | |||
Числа 21 – 40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка. | |||
Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур. | |||
Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. | |||
Числа 21 – 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка. | |||
Порівняння чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. | |||
Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка. | |||
Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. | |||
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка. | |||
Числа 41 – 90. Читання і запис чисел. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка. | |||
Числа 41 – 90. Задача на знаходження невідомого доданка. | |||
Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Рух по вказаному маршруту. | |||
Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану маршруту. | |||
Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння. | |||
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння. | |||
Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами. | |||
Повторення вивченого | |||
Повторення вивченого | |||
Урок узагальнення і систематизації | |||
Арифметичні дії в межах 100 (10 год) | |||
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка. | |||
Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел. | |||
Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної. | |||
Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Знаходження невідомого доданка. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу. | |||
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. Визначення часу. | |||
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення маси. | |||
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. | |||
Повторення вивченого | |||
Повторення вивченого | |||
Урок узагальнення і систематизації | |||
Арифметичні дії в межах 100 (15 год) | |||
Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур. | |||
Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. | |||
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. | |||
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. | |||
Віднімання виду 45 – 20. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. | |||
Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. | |||
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. | |||
Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. | |||
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. | |||
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. | |||
Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. | |||
Дії з двоцифровими числами. | |||
Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. | |||
Повторення вивченого | |||
Урок узагальнення і систематизації. | |||
Повторення (10 год) | |||
Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа. | |||
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків. | |||
Числа 1–20. Дії з числами. Дії з іменованими числами. | |||
Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізків. | |||
Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур. | |||
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами. | |||
Резервна година | |||
Резервна година | |||
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. | |||
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |

Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.