-
Перший урок в 1 класі "Україна наша в моєму серці"
Перший урок в 1 класі "Україна наша в моєму серці" -
Урок фізики 2. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи.
Урок фізики 2. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи. -
Урок фізики 3. Фізичні величини та їх вимірювання.
Урок фізики 3. Фізичні величини та їх вимірювання.
- 19-07-2020, 11:15
- 4 252
- 1
4 години на тиждень:
Учитель:
Затверджено
Голова МО:
Затверджено
Заступник директора з НВР:
Урок № | Дата | Тема | Номер сторінки | |||
[1] | [2] | [3] | [4] | |||
І семестр 64 години | ||||||
І чверть (32 години) | ||||||
1 | Все навкруги — математика | 3 – 5 | 1 | |||
2 | Числа | 6 – 7 | 1 | |||
3 | Так починалася математика | 8 – 9 | 2 | |||
Подорож до міста «Просторові відношення» | ||||||
4 | Поняття «хоча б один», «кожний», «всі», «всі, крім». Сполучники «і», «або» | 10 | 2 | 2 | ||
5 | Один, багато. Об’єднання предметів у групу. Розбиття групи на підгрупи | 11 | 3 | 3 | ||
6 | Більше, менше | 12 | 4 | 3 | ||
7 | Довгий, короткий, однакової довжини | 13 | 5 | 4 | 3 | |
8 | Високий, низький, однакової висоти, найвищий, найнижчий | 14 | 6 | 4 | ||
9 | Порівняння предметів за певною ознакою | 15 | 7 | 5 | 3 | |
10 | Товсті, тонкі, однакові за товщиною | 16 | 5 | |||
11 | Поняття «під», «на», «над», «вгорі», «внизу» | 17 | 8 | 6 | 4 | |
12 | Знизу, вгорі, знизу вгору, згори вниз....... | 18 | 9 | 6 | ||
13 | Ліворуч, праворуч. Зліва направо, справа наліво | 19 | 10 | 7 | 4 | |
14 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 20 | 11 | 8 | 3, 4 | |
Подорож до міста «Цифри і числа» | ||||||
15 | Числа у межах 10 | 21 | 8, 9 | |||
16 | Цифри. Нуль | 22 | 12 | 9 | ||
17 | Один. Одиниця. Точка. Круг | 23 | 13 | 10 | ||
18 | Два. Двійка | 24 | 14 | 11 | ||
19 | Знаки «+», «=». Додавання. Склад числа 2 | 25 | 15 | 12 | 10 | |
20 | Знак «–». Віднімання. Рівності. Відрізок | 26 | 16 | 12 | 14, 35 | |
21 | Три. Трійка. Склад числа 3. | 27 | 17 | 13 | ||
22 | Дії з числами. Набуваємо досвіду | 28 | 14 | |||
23 | Чотири. Четвірка. Склад числа 4. | 29 | 18 | 15 | ||
24 | Нерівності. Знаки «>», «<». | 30 | 19 | 17, 19 | 34 | |
25 | Порівняння чисел. Набуваємо досвіду. | 31 | 19 | 16 | 9 | |
26 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 32 | 20 | 16 | 9 | |
27 | П’ять. П’ятірка. Склад числа 5 | 33 | 21 | 17 | ||
28 | Шість. Шістка. Склад числа 6 | 34 | 22 | 19 | ||
29 | Сім. Сімка. Попереднє число, наступне число. Склад числа 7 | 35 | 23 | 21 | ||
30 | Вісім. Вісімка. Склад числа 8 | 36 | 24 | 23 | ||
31 | Числа від 0 до 8. Набуваємо досвіду | 37 | 18, 20 | 12 | ||
32 | Підсумковий урок | 37 | 22, 24 |
ІІ чверть (32 години) | ||||||
33 | Все навкруги — математика. Числа. | 3 – 9 | 25 | |||
34 | Дев’ять. Дев’ятка. Склад числа 9 | 38 | 26 | 25 | ||
35 | Десять. Склад числа 10. Числова послідовність. | 39 | 27 | 27 | 13 | |
36 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 40 | 28 | 26, 28 | 13 | |
Подорож до міста «Геометричні фігури» | ||||||
37 | Точка. Відрізок. Промінь. Пряма | 41 | 29 | 29 | 5 | |
38 | Лінійка. Довжина відрізка | 42 | 29 | |||
39 | Числовий промінь. Додавання на числовому промені | 43 | 30 | 29, 30 | 16, 17 | |
40 | Компоненти дії додавання. Ламана. | 44 | 30 | 30 | 17 | |
41 | Кути. Прямі і непрямі кути | 45 | 31 | 5 | ||
42 | Многокутники. Порівняння чисел на числовому промені. | 46 | 31 | 6 | ||
43 | Компоненти дії віднімання. Віднімання на числовому промені | 47 | 32 | |||
44 | Коло. Круг | 48 | 33 | 6 | ||
45 | Плоскі і просторові фігури | 49 | 33 | 6 | ||
46 | Пряма. Крива. Ламана | 50 | 34 | 5 | ||
47 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 51 | 35 | 5, 6 | ||
48 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 51 | 35 | |||
Подорож до міста «Дії з числами в межах 10» | ||||||
49 | Табличне додавання і віднімання числа 1 | 52 | 36 | |||
50 | Задачі на додавання | 53 | 37 | 45 | ||
52 | Табличне додавання і віднімання числа 2 | 54 | 38 | |||
53 | Задачі на віднімання | 55 | 39 | 45 | ||
54 | Табличне додавання і віднімання числа 3 | 56 | 40 | |||
55 | Різницеве порівняння | 57 | 41 | 19, 20 | ||
56 | Табличне додавання і віднімання числа 4 | 58 | 42 | 31 | ||
57 | Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць | 59 | 43 | 31, 32 | 20 | |
58 | Табличне додавання і віднімання числа 5 | 60 | 44 | 32 | ||
59 | Переставний закон додавання | 61 | 45 | 34 | 11 | |
60 | Зв’язок додавання і віднімання | 62 | 45 | 34 | 15 | |
61 | Набуваємо досвіду | 63 | 46 | 33, 35 | ||
62 | Набуваємо досвіду | 64 | 46 | 36 | ||
63 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 65 | 47 | 18 | ||
64 | Підсумковий урок | 65 | 48 | 45, 46 | ||
ІІ семестр 76 годин | ||||||
ІІІ чверть (40 години) | ||||||
Подорож до міста «Лічба десятками» | ||||||
1 | Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 1 – 50 | 66 |
2 | Лічба десятками в межах 50 | 67 | ||||
3 | Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100 | 68 | 37 | 21 | ||
4 | Числові вирази. Порівняння десятків | 69 | 38 | 22 | ||
5 | Дії з десятками | 70 | 41 | 23 | ||
6 | Дії з десятками. Порівняння десятків | 71 | 41 | |||
7 | Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр | 72 | 42 | |||
8 | Набуваємо досвіду | 73 | 39, 40 | |||
9 | Вартість. Співвідношення між одиницями вартості | 74 | ||||
10 | Набуваємо досвіду | 75 | 43 | |||
11 | Набуваємо досвіду | 76 | 44 | |||
12 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 77 | ||||
Подорож до міста «Двоцифрові числа» | ||||||
13 | Числа 11 – 15. | 78 | ||||
14 | Числа 16 – 20...... | 79 | ||||
15 | Числа 11 – 20 | 80 | 23, 24 | |||
16 | Склад двоцифрових чисел | 81 | ||||
17 | Додавання чисел у межах 20 | 82 | ||||
18 | Віднімання чисел у межах 20. | 83 | ||||
19 | Числа 21 – 50. | 84 | 25, 26 | |||
20 | Читання, запис і порівняння чисел 21 – 50 | 85 | ||||
21 | Числа 51 – 100 | 86 | ||||
22 | Читання, запис і порівняння чисел 50 – 100 | 87 | 26, 27 | |||
23 | Маса. Одиниця маси – кілограм... | 88 | ||||
24 | Набуваємо досвіду | 89 | 45, 46 | |||
25 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 90 | 47, 48 | |||
Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел» | ||||||
26 | Додавання і віднімання числа 1 | 91 | ||||
27 | Визначення часу за годинником | 92 | ||||
28 | Додавання одноцифрового числа до розрядного числа | 93 | ||||
29 | Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа | 94 | ||||
30 | Набуваємо досвіду | 95 | ||||
31 | Віднімання десятків від двоцифрових чисел | 96 | ||||
32 | Набуваємо досвіду. Робота з даними. | 97 | ||||
33 | Додавання десятків до двоцифрових чисел | 98 | ||||
34 | Віднімання десятків від двоцифрових чисел | 99 | ||||
35 | Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових | 100 | ||||
36 | Набуваємо досвіду. Робота з даними | 101 | 53 | 28 | ||
37 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 102 | 54 | 29 |
38 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 102 | 55 | 30 | ||
39 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 102 | 56 | |||
40 | Підсумковий урок. Екскурсія «Математика в професії моєї родини» | |||||
ІV чверть (36 години) | ||||||
Подорож до міста «Величини» | ||||||
41 | Довжина. Одиниці довжини | 103 | 36 | |||
42 | Дії з іменованими числами та їх порівняння чисел | 104 | 37 | |||
43 | Маса. Одиниці маси | 105 | 38 | |||
44 | Дії з іменованими числами та їх порівняння | 106 | 39 | |||
45 | Місткість. Одиниці місткості | 107 | 40 | |||
46 | Дії з іменованими числами та їх порівняння | 108 | 57 | 41 | ||
47 | Вартість. Одиниці вартості | 109 | 43, 44 | |||
48 | Дії з іменованими числами та їх порівняння | 110 | 58 | 44 | ||
49 | Час. Одиниці часу | 111 | 42, 43 | |||
50 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 112 | 59, 60 | |||
Я вже вмію і знаю | ||||||
51-52 | Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної | 113 | 61 | |||
53 - 54 | Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури | 114 | 62 | 33 | ||
55-56 | Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними | 115 | 34 | |||
57-58 | Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності | 116 | 45 | |||
59-60 | Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури | 117 | 31 | |||
61-62 | Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням | 118 | ||||
63-64 | Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі | 119 | 63 | |||
65-66 | Плоскі геометричні фігури. Задачі | 120 | 64 | |||
67-68 | Моделі до задач. Порівняння чисел | 121 | 45 – 48 | |||
69-70 | Моделі до задач. Дії з іменованими числами. | 122 | 45 – 48 | |||
71-72 | Міркуй. Розв’язуй. Зростай | 123 | ||||
73 | Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас» | |||||
74 | Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас» | |||||
75 | Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас» | |||||
76 | Підсумковий урок |
Література:
- В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва. Математика : підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 128 с. : іл.
- В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва. Математика. 1 кл. : робочий зошит. У 2 ч. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 48 с. : іл.
- В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва. Математичний тренажер. 1 кл. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 64 с.
- Д. В. Васильєва. Математика у схемах і таблицях. 1 кл. : навчальний посібник. К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 32 с.
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.