-
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?"
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?" -
Урок 22. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань
Урок 22. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань
- 19-07-2020, 11:15
- 4 304
- 1
4 години на тиждень:
Учитель:
Затверджено
Голова МО:
Затверджено
Заступник директора з НВР:
Урок № | Дата | Тема | Номер сторінки | |||
[1] | [2] | [3] | [4] | |||
І семестр 64 години | ||||||
І чверть (32 години) | ||||||
1 | Все навкруги — математика | 3 – 5 | 1 | |||
2 | Числа | 6 – 7 | 1 | |||
3 | Так починалася математика | 8 – 9 | 2 | |||
Подорож до міста «Просторові відношення» | ||||||
4 | Поняття «хоча б один», «кожний», «всі», «всі, крім». Сполучники «і», «або» | 10 | 2 | 2 | ||
5 | Один, багато. Об’єднання предметів у групу. Розбиття групи на підгрупи | 11 | 3 | 3 | ||
6 | Більше, менше | 12 | 4 | 3 | ||
7 | Довгий, короткий, однакової довжини | 13 | 5 | 4 | 3 | |
8 | Високий, низький, однакової висоти, найвищий, найнижчий | 14 | 6 | 4 | ||
9 | Порівняння предметів за певною ознакою | 15 | 7 | 5 | 3 | |
10 | Товсті, тонкі, однакові за товщиною | 16 | 5 | |||
11 | Поняття «під», «на», «над», «вгорі», «внизу» | 17 | 8 | 6 | 4 | |
12 | Знизу, вгорі, знизу вгору, згори вниз....... | 18 | 9 | 6 | ||
13 | Ліворуч, праворуч. Зліва направо, справа наліво | 19 | 10 | 7 | 4 | |
14 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 20 | 11 | 8 | 3, 4 | |
Подорож до міста «Цифри і числа» | ||||||
15 | Числа у межах 10 | 21 | 8, 9 | |||
16 | Цифри. Нуль | 22 | 12 | 9 | ||
17 | Один. Одиниця. Точка. Круг | 23 | 13 | 10 | ||
18 | Два. Двійка | 24 | 14 | 11 | ||
19 | Знаки «+», «=». Додавання. Склад числа 2 | 25 | 15 | 12 | 10 | |
20 | Знак «–». Віднімання. Рівності. Відрізок | 26 | 16 | 12 | 14, 35 | |
21 | Три. Трійка. Склад числа 3. | 27 | 17 | 13 | ||
22 | Дії з числами. Набуваємо досвіду | 28 | 14 | |||
23 | Чотири. Четвірка. Склад числа 4. | 29 | 18 | 15 | ||
24 | Нерівності. Знаки «>», «<». | 30 | 19 | 17, 19 | 34 | |
25 | Порівняння чисел. Набуваємо досвіду. | 31 | 19 | 16 | 9 | |
26 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 32 | 20 | 16 | 9 | |
27 | П’ять. П’ятірка. Склад числа 5 | 33 | 21 | 17 | ||
28 | Шість. Шістка. Склад числа 6 | 34 | 22 | 19 | ||
29 | Сім. Сімка. Попереднє число, наступне число. Склад числа 7 | 35 | 23 | 21 | ||
30 | Вісім. Вісімка. Склад числа 8 | 36 | 24 | 23 | ||
31 | Числа від 0 до 8. Набуваємо досвіду | 37 | 18, 20 | 12 | ||
32 | Підсумковий урок | 37 | 22, 24 |
ІІ чверть (32 години) | ||||||
33 | Все навкруги — математика. Числа. | 3 – 9 | 25 | |||
34 | Дев’ять. Дев’ятка. Склад числа 9 | 38 | 26 | 25 | ||
35 | Десять. Склад числа 10. Числова послідовність. | 39 | 27 | 27 | 13 | |
36 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 40 | 28 | 26, 28 | 13 | |
Подорож до міста «Геометричні фігури» | ||||||
37 | Точка. Відрізок. Промінь. Пряма | 41 | 29 | 29 | 5 | |
38 | Лінійка. Довжина відрізка | 42 | 29 | |||
39 | Числовий промінь. Додавання на числовому промені | 43 | 30 | 29, 30 | 16, 17 | |
40 | Компоненти дії додавання. Ламана. | 44 | 30 | 30 | 17 | |
41 | Кути. Прямі і непрямі кути | 45 | 31 | 5 | ||
42 | Многокутники. Порівняння чисел на числовому промені. | 46 | 31 | 6 | ||
43 | Компоненти дії віднімання. Віднімання на числовому промені | 47 | 32 | |||
44 | Коло. Круг | 48 | 33 | 6 | ||
45 | Плоскі і просторові фігури | 49 | 33 | 6 | ||
46 | Пряма. Крива. Ламана | 50 | 34 | 5 | ||
47 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 51 | 35 | 5, 6 | ||
48 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 51 | 35 | |||
Подорож до міста «Дії з числами в межах 10» | ||||||
49 | Табличне додавання і віднімання числа 1 | 52 | 36 | |||
50 | Задачі на додавання | 53 | 37 | 45 | ||
52 | Табличне додавання і віднімання числа 2 | 54 | 38 | |||
53 | Задачі на віднімання | 55 | 39 | 45 | ||
54 | Табличне додавання і віднімання числа 3 | 56 | 40 | |||
55 | Різницеве порівняння | 57 | 41 | 19, 20 | ||
56 | Табличне додавання і віднімання числа 4 | 58 | 42 | 31 | ||
57 | Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць | 59 | 43 | 31, 32 | 20 | |
58 | Табличне додавання і віднімання числа 5 | 60 | 44 | 32 | ||
59 | Переставний закон додавання | 61 | 45 | 34 | 11 | |
60 | Зв’язок додавання і віднімання | 62 | 45 | 34 | 15 | |
61 | Набуваємо досвіду | 63 | 46 | 33, 35 | ||
62 | Набуваємо досвіду | 64 | 46 | 36 | ||
63 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 65 | 47 | 18 | ||
64 | Підсумковий урок | 65 | 48 | 45, 46 | ||
ІІ семестр 76 годин | ||||||
ІІІ чверть (40 години) | ||||||
Подорож до міста «Лічба десятками» | ||||||
1 | Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 1 – 50 | 66 |
2 | Лічба десятками в межах 50 | 67 | ||||
3 | Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100 | 68 | 37 | 21 | ||
4 | Числові вирази. Порівняння десятків | 69 | 38 | 22 | ||
5 | Дії з десятками | 70 | 41 | 23 | ||
6 | Дії з десятками. Порівняння десятків | 71 | 41 | |||
7 | Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр | 72 | 42 | |||
8 | Набуваємо досвіду | 73 | 39, 40 | |||
9 | Вартість. Співвідношення між одиницями вартості | 74 | ||||
10 | Набуваємо досвіду | 75 | 43 | |||
11 | Набуваємо досвіду | 76 | 44 | |||
12 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 77 | ||||
Подорож до міста «Двоцифрові числа» | ||||||
13 | Числа 11 – 15. | 78 | ||||
14 | Числа 16 – 20...... | 79 | ||||
15 | Числа 11 – 20 | 80 | 23, 24 | |||
16 | Склад двоцифрових чисел | 81 | ||||
17 | Додавання чисел у межах 20 | 82 | ||||
18 | Віднімання чисел у межах 20. | 83 | ||||
19 | Числа 21 – 50. | 84 | 25, 26 | |||
20 | Читання, запис і порівняння чисел 21 – 50 | 85 | ||||
21 | Числа 51 – 100 | 86 | ||||
22 | Читання, запис і порівняння чисел 50 – 100 | 87 | 26, 27 | |||
23 | Маса. Одиниця маси – кілограм... | 88 | ||||
24 | Набуваємо досвіду | 89 | 45, 46 | |||
25 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 90 | 47, 48 | |||
Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел» | ||||||
26 | Додавання і віднімання числа 1 | 91 | ||||
27 | Визначення часу за годинником | 92 | ||||
28 | Додавання одноцифрового числа до розрядного числа | 93 | ||||
29 | Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа | 94 | ||||
30 | Набуваємо досвіду | 95 | ||||
31 | Віднімання десятків від двоцифрових чисел | 96 | ||||
32 | Набуваємо досвіду. Робота з даними. | 97 | ||||
33 | Додавання десятків до двоцифрових чисел | 98 | ||||
34 | Віднімання десятків від двоцифрових чисел | 99 | ||||
35 | Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових | 100 | ||||
36 | Набуваємо досвіду. Робота з даними | 101 | 53 | 28 | ||
37 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 102 | 54 | 29 |
38 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 102 | 55 | 30 | ||
39 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 102 | 56 | |||
40 | Підсумковий урок. Екскурсія «Математика в професії моєї родини» | |||||
ІV чверть (36 години) | ||||||
Подорож до міста «Величини» | ||||||
41 | Довжина. Одиниці довжини | 103 | 36 | |||
42 | Дії з іменованими числами та їх порівняння чисел | 104 | 37 | |||
43 | Маса. Одиниці маси | 105 | 38 | |||
44 | Дії з іменованими числами та їх порівняння | 106 | 39 | |||
45 | Місткість. Одиниці місткості | 107 | 40 | |||
46 | Дії з іменованими числами та їх порівняння | 108 | 57 | 41 | ||
47 | Вартість. Одиниці вартості | 109 | 43, 44 | |||
48 | Дії з іменованими числами та їх порівняння | 110 | 58 | 44 | ||
49 | Час. Одиниці часу | 111 | 42, 43 | |||
50 | Повторення і систематизація. Розвивальні завдання | 112 | 59, 60 | |||
Я вже вмію і знаю | ||||||
51-52 | Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної | 113 | 61 | |||
53 - 54 | Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури | 114 | 62 | 33 | ||
55-56 | Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними | 115 | 34 | |||
57-58 | Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності | 116 | 45 | |||
59-60 | Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури | 117 | 31 | |||
61-62 | Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням | 118 | ||||
63-64 | Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі | 119 | 63 | |||
65-66 | Плоскі геометричні фігури. Задачі | 120 | 64 | |||
67-68 | Моделі до задач. Порівняння чисел | 121 | 45 – 48 | |||
69-70 | Моделі до задач. Дії з іменованими числами. | 122 | 45 – 48 | |||
71-72 | Міркуй. Розв’язуй. Зростай | 123 | ||||
73 | Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас» | |||||
74 | Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас» | |||||
75 | Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас» | |||||
76 | Підсумковий урок |
Література:
- В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва. Математика : підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 128 с. : іл.
- В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва. Математика. 1 кл. : робочий зошит. У 2 ч. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 48 с. : іл.
- В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва. Математичний тренажер. 1 кл. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 64 с.
- Д. В. Васильєва. Математика у схемах і таблицях. 1 кл. : навчальний посібник. К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 32 с.
Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.