Популярні новинки
-
Протоколи засідання психолого-педагогічного супроводу за 2024-2025 навчальний рік
Протоколи засідання психолого-педагогічного супроводу за 2024-2025 навчальний рік -
У школах з'являться нові правила! Вчителів можуть не допустити до уроків
У школах з'являться нові правила! Вчителів можуть не допустити до уроків без: -
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
Карантин. Ми ізольовані фізично, але не соціально (лист від 8-а класу)
- 28-06-2020, 21:36
- 2 689
- 0
Карантин. Ми ізольовані фізично, але не соціально
(лист від 8-а класу)
Вимушений карантин змушує нас проводити весь час вдома, а відтак – позбавити себе звичних радощів життя: перебування в школі, відпочинку на вулиці, на природі або в будь-яких людних місцях. Навчання в школі для багатьох із вас і не було радістю, але зараз цього «шкільного» навчання -спілкування так не вистачає…Ми ізольовані фізично, але не соціально. Спілкуймося різними способами, працюємо над собою...
Вимушений карантин змушує нас проводити весь час вдома, а відтак – позбавити себе звичних радощів життя: перебування в школі, відпочинку на вулиці, на природі або в будь-яких людних місцях. Навчання в школі для багатьох із вас і не було радістю, але зараз цього «шкільного» навчання -спілкування так не вистачає…
Бути вдома, займатися своїми справами, отримати повну свободу – мрія кожного з нас, але чи отримаємо ми більше свободи перебуваючи у чотирьох стінах?
Карантин – не привід пропускати навчання, тому адміністрація комунального закладу «Богодухівська спеціальна школа» Харківської обласної ради потурбувалася про організацію дистанційного навчання для вас, дорогі наші учні. Я впевнена, що з уроками ви впораєтеся!
Аби вам було не так нудно тривалий час перебувати вдома, а ще й провести цей час з користю, на сайті закладу зроблено підбірку матеріалів, як “пережити” цей карантин не наражаючи на небезпеку себе та оточуючих, розробки виховних заходів, бесід з охорони життєдіяльності, практичні рекомендації з виготовлення поробок, посилання на віртуальні екскурсії та ще багато чого цікавого…
Ми з вами ізольовані фізично, але не соціально. У нас є можливість говорити з друзями по телефону, у спільних чатах, скидати смс один одному та планувати наше навчання та дозвілля після карантину. Чесно кажучи, в ізоляції нам хочеться контактувати все більше і більше.
Тож я хочу від душі побажати, щоби ви не втрачали віру в себе, підгримували стосунки не тільки з рідними, а й з однокласниками. Є час для роздумів. Будемо вчитися розуміти самих себе, інших людей, самостійно вирішувати проблеми і суперечки, знаходити свої сильні і слабкі сторони і любити себе такими, які ми є. Бо ви вже дорослі!
Інколи ми зазнавали труднощів у спілкуванні, навчанні, ставленні до себе. І в решті решт є час навчитися розуміти вчинки інших, особливості поведінки кожного з нас, переглянути наші риси характеру, пізнати самих себе.
Ви ж, діти, повинні бути впевнені в тому, що кожного з вас глибоко люблять незалежно від того, відчуваєте ви це чи ні. Вас люблять і поважають члени вашої родини, вчителі та вихователі, однокласники та і всі учні…
Ми ж завжди казали, що ми - сім’я, ми - друзі!
Давайте поговоримо про нас, про 8-а клас. Згадаємо миттєвості шкільного життя. Поміркуємо, які ми?
Я називатиму тільки дві ваші риси, а решта рис нехай додасть кожен з вас, хоча б по одній кожному. Залишаю вам підказку! Поїхали!
Віка –невідмовна, дбайлива
(Віка поїхала в санаторій і ви потім щодня губили рідке мило)
Олег – балакучий, поступливий
(Олег поступився молодшому за себе на спортивних змаганнях і не шкодував про це)
Влад – непосидючий, спортивний
(Влад з легкістю може грати у футбол цілий урок фізики на спортивному майданчику)
Ігор – пасивний, емоційний
(Ігор може емоційно обговорювати будь - яку тему уроку, наводячи приклади з власного життя)
Саша – мобільний, хазяйновитий
(Саша завжди з мобільним телефоном, насправді - мобільний!)
Даша – сентиментальна, артистична
(Даша несе відповідальність за весь клас на будь-якому концерті, і в неї все завжди дуже добре виходить)
Максим - неуважний, працьовитий
(Максим дуже любить шити, вишивати, виготовляти всілякі поробки, і робить іноді це все одночасно)
Я була відвертою! І без образ!? У нас з вами є час подумати над нашими рисами характеру (і моїми теж!), можливо щось захочеться змінити? При зустрічі після карантину буде над чим працювати!
Ми знаємо, що ніхто з нас не є досконалим, кожен з нас може помилятися. Це природно для сутності людини. На жаль, це не тільки природно, але й буває дуже боляче. Усі ми можемо згадати випадок, коли: вдавалися до брехні; недобре поводилися з оточуючими; не шанували своїх батьків та вчителів; робили вчинки, за які було соромно.
Але кожен з нас значущий завдяки своїй сутності та якостям. Розвиваючи свої цінні якості, досягнення, будь-яка людина творить підґрунтя поваги до себе, зміцнює і розвиває свою самоповагу.
Пропоную завдання
На смайликах (з ім’ям однокласника чи однокласниці) запишіть риси, притаманні людині: доброзичливість, дружелюбність, життєлюбність, дбайливість, охайність, інтелігентність, щирість, допитливість, активність, артистичність, безкорисливість, шляхетність, великодушність,воля, мудрість, оптимізм, дотепність, відважність, чуйність, правдивість, привітність, рішучість, романтичність, зібраність, здатність творити, працьовитість, терпимість, тактовність, точність, усмішливість, вміння бути вдячним, вміння розуміти, тощо…
Кожному буде приємно отримати такого смайлика, зрозуміти які риси характеру є найбільш цінними, за що нас люблять і поважають. Можливо, це допоможе нам зрозуміти самих себе, визначити, як саме треба змінитися, до якого рівня рости, більше того – як вийти за межі своїх можливостей і стати кращим!
Притча «Юнак і мудрець»
Спершу, що таке притча, оскільки для казок ви вже достатньо дорослі!
Притчі - це короткі оповідання, які допоможуть зрозуміти, що завжди можна знайти кілька шляхів для розв’язання однієї проблеми, покажуть, що життя не ділиться на чорне й біле, погане та добре — воно різнобарвне.
Притчі — це безцінне насіння. Потрапивши в серце людини, вони обов’язково проростуть у майбутньому й дадуть багаті плоди
Притчі всіх часів і народів завжди давали людям поживу для роздумів про сенс життя і призначення людини на землі. Це напрочуд ефективний спосіб виховання, навчання й розвитку.
Притчі змушують замислитись над своєю поведінкою і, може, навіть посміятися над власними помилками.
Один юнак прийшов до мудреця і запитав:
— Що я маю зробити, щоби набути мудрості?
Старий не дав йому відповіді. Тож, повторивши своє запитання кілька разів і піймавши облизня, хлопець повернувся додому. Наступного дня він знову завітав до мудреця з тим самим запитанням — і знов-таки не отримав відповіді. Попри це, юнак з’явився і третього дня, аби звернутися до старого:
— Скажи, прошу, ну як мені сповнитися мудрості?!
Тоді старий рвучко підвівся і попрямував до річки. Ступивши у воду, він поманив молодика за собою. Вдвох вони сягнули певної глибини, і тоді старий занурив юнака у воду і тримав його там довгий час, попри те, що хлопець пручався і захлинався. Коли ж урешті-решт юнак вивільнився й відновив дихання, мудрець поставив запитання:
— Синку, чого ти бажав понад усе, перебуваючи під водою?
— Повітря! Тільки повітря! — палко вигукнув юнак.
— А хіба ти не прагнув грошей, влади, кохання, розваг? — хитро всміхнувся старий.
— Авжеж, ні! — витріщився хлопець — Мені потрібне було лише повітря!
— Отже, — повів далі старий, — ти маєш прагнути мудрості так само, як щойно прагнув повітря. Якщо ти жадатимеш мудрості з такою силою, вона сповнить тебе сама!
Мудрість треба нам усім! Проте без любові мудрість навряд чи можна перейняти від людини. То ж нехай ваші серця перетворяться в осередки любові, а ми, вчителі, вихователі, батьки станемо джерелом любові, розуміння та підтримки для вас!
Кожен з нас з гордістю може сказати: Я 8-а!
Листом поділилась: Ярошенко НІна Миколаївна
Завантажити лист з фото:
Залишайтесь з нами, на нашому педагогічному проекті
Шановний користувач нашого сайту!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.