Популярні новинки

Ключові слова

» » Батьківські збори у формі квесту «Уміння співпрацювати – запорука успіху»

Шкільна скарбничка НУШ



Батьківські збори у формі квесту «Уміння співпрацювати – запорука успіху»
Батьківські збори у формі квесту 
«Уміння співпрацювати – запорука успіху»

Актуальність використання квестів сьогодні очевидна. Освіта нового покоління вимагає використання в освітньому процесі технологій діяльнісного типу. Такі заходи об'єднують сім'ї, вибудовують довірливі відносини, дають можливість дізнатися один про одного в більш позитивній і сприятливій атмосфері, впливають на зміцнення співпраці батьків та навчального закладу.

Перша локація (осередок вчителя)

- Доброго дня! Сучасне життя спонукає нас до пошуку нових методів і форм у роботі як з дітьми так і з вами, шановні батьки. У нас з вами спільна мета - щоб виховання і навчання дітей мало позитивний результат. Досягти позитивних результатів у вихованні і навчанні дітей можна лише у співпраці. Тому мені хочеться, щоб після сьогоднішніх батьківських зборів ви відчули теплоту, згуртованість та приємні емоції. Пропоную Вам виконати вправу, яка називається « Я сподіваюся ...» Кожен , хто прийшов на збори , має якусь мету , щось очікує від зустрічі. Отже, напишіть на аркуші паперу свої очікування.

- Сьогоднішні збори ми проведемо у формі квесту. Хто знає, що означає це слово? (Батьки активно висловлюють свої думки. «Квест – це коли треба йти на північ, південь, захід чи схід». «Це коли є якесь завдання, і його треба виконувати». «Квест – комп’ютерна гра».)

Мій коментар. Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завданьВін є однією із найсучасніших інтерактивних форм роботи, що дає змогу створити інформаційний простір, де кожен може самостійно набувати знань і навичок, сприяє згуртованості.

   Дозвольте ознайомити вас із правилами гри. У нас буде чотири команди, по п’ять чоловік у кожній. Семеро батьків отримали чіткі інструкції щодо їхніх функцій. Вони зустрічатимуть вас безпосередньо в навчальних осередках (локаціях). Зараз ви отримаєте конверти із завданнями, ознайомитесь з ними і почнете виконувати. Мета: зібрати букви на кожній точці маршруту і скласти з них слово. Виконуючи завдання, команди отримуватимуть картку зі словом. У фіналі гри дізнаємося більше про те, що таке успіх. Завдання і правила гри зрозуміли. Отож, старт.

   Гра «Збери портфель»: На столі у кожної команди лежать однакові набори речей (картки з їх зображеннями), серед яких є шкільне приладдя та речі, що не мають відношення до школи. Завдання: зібрати в портфель тільки шкільні речі. - Що, крім шкільних речей, важливо щодня брати до школи? (Батьки: уважність, старанність, працелюбність..)

- Всі ми чудово пам'ятаємо міф про Вавілонську вежу. Величезну кількість людей було зібрано для будівництва. Безліч засобів і матеріалів для її зведення було використано. Але башту так і не було збудовано тому, що люди, які її будували, в одну мить стали розмовляти різними мовами і не змогли зрозуміти один одного. Ваше завдання - домовитися між собою…


Друга локація (змінні тематичні осередки)

- Оскільки тема нашої сьогоднішньої зустрічі: «Уміння співпрацювати – запорука успіху», то які б слова або висловлювання ви розмістили у цій локації? («Я – школяр: учень, учениця, учитель, однокласники, школа». «Майбутнє починається тут…»«Успіх приходить до того, хто у нього вірить».)


Третя локація (осередок навчально-пізнавальної діяльності)

Використовуємо стратегію «ЗХД» , яка передбачає:

- аналіз власних знань з теми;

- постановку власних запитань з цієї теми, які виявляють зацікавленість тією чи іншою стороною питання;

- стислий запис інформації з теми, яку отримали.

Пояснити, що означає кожне слово. 

Вітрило – або па?рус (від грец. ????? — «тканина», «полотнище») — будь-яка поверхня, призначена як рушій для створення тяги під впливом вітру.

Вітер - більший або менший рух потоку повітря в горизонтальному напрямі.

Вітерець – зменшено – пестливе до слова вітер.

Повітря – природна суміш газів, з яких складається атмосфера Землі.

Повітряна – прикметник до слова повітря. Під повітряною масою розуміють однорідну за своїми властивостями масу повітря значного обсягу.

Вітрильник - судно, що використовує вітрило та силу вітру для руху.

Чим скористалися для тлумачення слів? ( Тлумачним словником, інтернетом.)


Четверта локація (осередок гри)

Дружні і сміливі діти

вирішили відпочити.

Не на пляжі, не на морі,

А в космічному просторі!

Відгадайте загадки.

1. Я – загадка. Але людям багато вже відомо про мене. Хочете дізнатись і ви про мої таємниці? Тоді бажаю успіху! (Земля)

2. Воду в ріках нагріває,

матір – Землю зігріває.

Нам всміхається в віконце

чарівне, гаряче…(Сонце)

3. Нічного неба оберіг,

і схожий бік його на ріг.

Козак моторний, красний, 

хто ж цей красень ясний? (Місяць)

Бліц – турнір (від нім. blizturnier – блискавичний турнір) змагання, яке проводиться в короткі терміни порівняно зі звичайним часом.)

- Як називається літальний апарат, призначений для польоту людей або перевезення вантажів у космічному просторі ? (Космічний корабель, ракета.)

- Той, хто літає в космічний простір ? (Космонавт, астронавт.)

- Одяг космонавтів ? (Скафандр.)

- Як упакована їжа космонавтів ? (У тюбиках.)

- Ділянка зоряного неба, група яскравих зірок, об’єднаних спільною назвою (Сузір’я.)

- Яку форму має сузір’я Великої Ведмедиці ? (Ківш.)

- Третя планета від Сонця ? (Земля.)

- Планети – сусіди Землі ? (Венера та Марс.)

- Єдиний природний супутник планети Земля ? (Місяць.)

- Шоста планета Сонячної системи, яку ще називають «володар кілець» ? (Сатурн.)


П’ята локація (осередок художньо - творчої діяльності) 

Пропоную батькам взяти білий та кольоровий папір, фломастери, маркери та вирізати: перша команда вирізає з паперу голову людини, друга – руки та ноги, третя – тулуб, четверта на дошці «створює» портрет ідеального учня.

- Скласти розповідь про ідеального учня (5 – 7 речень)

Висновок: ідеальних дітей немає. Всі вони різні. Різні їх можливості і особистісні якості. Але у них є спільне бажання - добре вчитися. І в наших з вами руках можливість допомогти їм здійснити це бажання. 


Шоста локація (куточок живої природи) 

- Що стане з кубиком льоду, якщо його посипати сіллю? (Він почне танути тому, що температура «солоного» льоду вища, ніж «несолоного». Саме тому взимку стежки посипають сіллю.)

- Чому жовтіє листя? (В рослинах найбільше зеленого барвника. Тому він «затуляє» інші: жовтий, оранжевий, червоний і синій. Восени зелений барвник поступово руйнується, тому стають помітними й інші кольори. Причиною його руйнування є осінні зміни в неживій природі: холод, зменшення сонячного світла й нестача води в листі.)

- Навчання як складова життєвого успіху (закінчити прислів’я)

Хто більше читає, той більше…(знає)

Пташка красна своїм пір’ям, а людина… (знанням)

Мудрим ніхто не вродився, а…(навчився)

Ніколи не кажи: «Не вмію»,а кажи…(«навчуся»)

Вчитися ніколи не…(пізно)


Сьома локація (осередок відпочинку)

Вправа «Вішаємо ярлики»

Мета: переконати, наскільки шкідливим є навішування ярликів на дітей (людей).

Обираємо одного учасника з кожної групи та утворюємо нову групу. Кожному учаснику нової групи прикріплюємо найменку з певним написом, наприклад: «Розмовляй зі мною так, ніби я не здатен щось розуміти», «Будь привітним», «Будь непривітним», «Кажи, що я нічого не вмію і ні на що не здатен», «Підбадьор мене». Прикріплюємо найменку так, щоб учасник не бачив, що саме на ньому написано, а отже, не знав, як з ним розмовлятимуть. Учасники групи отримують спільне завдання, наприклад, намалювати картину. При цьому під час роботи вони мають спілкуватися один з одним так, як написано на найменці. Коли картину буде намальовано, запитуємо: «Чи сподобалося, коли до вас так зверталися? Чи подобається вам таке спілкування?»


Восьма локація (дитяча класна бібліотечка)

Скласти сінквейн зі словом успіх

Невеликий вірш, що складається лише з 5 рядків, без чіткої рими означає слово сінквейн.

Формула складання:
1.Тема (іменник).

2.Опис (два прикметники).
3.Дія (три слова).
4.Ставлення (фраза – чотири слова).
5.Перефразування сутності ( одне слово).

Спробуємо скласти сінквейн, для прикладу, за темою:
1.Мова
2.Рідна, барвінкова.
3.Переливається, єднає, дзвенить.
4.Вона – єдина й найцінніша.
5.Доля.

(Складають батьки)

Успіх

Приголомшливий, справжній.

Приходить, доводить, об’єднує.

Він – переконливий та безумовний.

Досягнення.


Підсумкова вправа переслідує наступну мету: отримати зворотний зв’язок від учасників.

- Для мене важливо, щоб зараз ви висловити свої враження від зустрічі.(Батьки по черзі висловлюють свої враження про те, чи здійснилися їхні очікування від зборів.)

- Отже, виведемо формулу успіху: успіх - це наполегливість, радість, підтримка, настрій, впевненість, творчість.

- Хочу подякувати вас за активну участь у грі і до нових зустрічей.

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
batkvsk-zbori-u-form-kvestu-umnnya-spvpracyuvati-zaporuka-usphu.rar [202,58 Kb]
(Завантажили цей файл: 893)



Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: Класним керівникам / Батьківський куточок

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.