-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 18-06-2020, 18:51
- 14 853
- 0
Актуальність використання квестів сьогодні очевидна. Освіта нового покоління вимагає використання в освітньому процесі технологій діяльнісного типу. Такі заходи об'єднують сім'ї, вибудовують довірливі відносини, дають можливість дізнатися один про одного в більш позитивній і сприятливій атмосфері, впливають на зміцнення співпраці батьків та навчального закладу.
Перша локація (осередок вчителя)
- Доброго дня! Сучасне життя спонукає нас до пошуку нових методів і форм у роботі як з дітьми так і з вами, шановні батьки. У нас з вами спільна мета - щоб виховання і навчання дітей мало позитивний результат. Досягти позитивних результатів у вихованні і навчанні дітей можна лише у співпраці. Тому мені хочеться, щоб після сьогоднішніх батьківських зборів ви відчули теплоту, згуртованість та приємні емоції. Пропоную Вам виконати вправу, яка називається « Я сподіваюся ...» Кожен , хто прийшов на збори , має якусь мету , щось очікує від зустрічі. Отже, напишіть на аркуші паперу свої очікування.
- Сьогоднішні збори ми проведемо у формі квесту. Хто знає, що означає це слово? (Батьки активно висловлюють свої думки. «Квест – це коли треба йти на північ, південь, захід чи схід». «Це коли є якесь завдання, і його треба виконувати». «Квест – комп’ютерна гра».)
Мій коментар. Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань. Він є однією із найсучасніших інтерактивних форм роботи, що дає змогу створити інформаційний простір, де кожен може самостійно набувати знань і навичок, сприяє згуртованості.
Дозвольте ознайомити вас із правилами гри. У нас буде чотири команди, по п’ять чоловік у кожній. Семеро батьків отримали чіткі інструкції щодо їхніх функцій. Вони зустрічатимуть вас безпосередньо в навчальних осередках (локаціях). Зараз ви отримаєте конверти із завданнями, ознайомитесь з ними і почнете виконувати. Мета: зібрати букви на кожній точці маршруту і скласти з них слово. Виконуючи завдання, команди отримуватимуть картку зі словом. У фіналі гри дізнаємося більше про те, що таке успіх. Завдання і правила гри зрозуміли. Отож, старт.
Гра «Збери портфель»: На столі у кожної команди лежать однакові набори речей (картки з їх зображеннями), серед яких є шкільне приладдя та речі, що не мають відношення до школи. Завдання: зібрати в портфель тільки шкільні речі. - Що, крім шкільних речей, важливо щодня брати до школи? (Батьки: уважність, старанність, працелюбність..)
- Всі ми чудово пам'ятаємо міф про Вавілонську вежу. Величезну кількість людей було зібрано для будівництва. Безліч засобів і матеріалів для її зведення було використано. Але башту так і не було збудовано тому, що люди, які її будували, в одну мить стали розмовляти різними мовами і не змогли зрозуміти один одного. Ваше завдання - домовитися між собою…
Друга локація (змінні тематичні осередки)
- Оскільки тема нашої сьогоднішньої зустрічі: «Уміння співпрацювати – запорука успіху», то які б слова або висловлювання ви розмістили у цій локації? («Я – школяр: учень, учениця, учитель, однокласники, школа». «Майбутнє починається тут…». «Успіх приходить до того, хто у нього вірить».)
Третя локація (осередок навчально-пізнавальної діяльності)
Використовуємо стратегію «ЗХД» , яка передбачає:
- аналіз власних знань з теми;
- постановку власних запитань з цієї теми, які виявляють зацікавленість тією чи іншою стороною питання;
- стислий запис інформації з теми, яку отримали.
Пояснити, що означає кожне слово.
Вітрило – або па?рус (від грец. ????? — «тканина», «полотнище») — будь-яка поверхня, призначена як рушій для створення тяги під впливом вітру.
Вітер - більший або менший рух потоку повітря в горизонтальному напрямі.
Вітерець – зменшено – пестливе до слова вітер.
Повітря – природна суміш газів, з яких складається атмосфера Землі.
Повітряна – прикметник до слова повітря. Під повітряною масою розуміють однорідну за своїми властивостями масу повітря значного обсягу.
Вітрильник - судно, що використовує вітрило та силу вітру для руху.
Чим скористалися для тлумачення слів? ( Тлумачним словником, інтернетом.)
Четверта локація (осередок гри)
Дружні і сміливі діти
вирішили відпочити.
Не на пляжі, не на морі,
А в космічному просторі!
Відгадайте загадки.
1. Я – загадка. Але людям багато вже відомо про мене. Хочете дізнатись і ви про мої таємниці? Тоді бажаю успіху! (Земля)
2. Воду в ріках нагріває,
матір – Землю зігріває.
Нам всміхається в віконце
чарівне, гаряче…(Сонце)
3. Нічного неба оберіг,
і схожий бік його на ріг.
Козак моторний, красний,
хто ж цей красень ясний? (Місяць)
Бліц – турнір (від нім. blizturnier – блискавичний турнір) змагання, яке проводиться в короткі терміни порівняно зі звичайним часом.)
- Як називається літальний апарат, призначений для польоту людей або перевезення вантажів у космічному просторі ? (Космічний корабель, ракета.)
- Той, хто літає в космічний простір ? (Космонавт, астронавт.)
- Одяг космонавтів ? (Скафандр.)
- Як упакована їжа космонавтів ? (У тюбиках.)
- Ділянка зоряного неба, група яскравих зірок, об’єднаних спільною назвою (Сузір’я.)
- Яку форму має сузір’я Великої Ведмедиці ? (Ківш.)
- Третя планета від Сонця ? (Земля.)
- Планети – сусіди Землі ? (Венера та Марс.)
- Єдиний природний супутник планети Земля ? (Місяць.)
- Шоста планета Сонячної системи, яку ще називають «володар кілець» ? (Сатурн.)
П’ята локація (осередок художньо - творчої діяльності)
Пропоную батькам взяти білий та кольоровий папір, фломастери, маркери та вирізати: перша команда вирізає з паперу голову людини, друга – руки та ноги, третя – тулуб, четверта на дошці «створює» портрет ідеального учня.
- Скласти розповідь про ідеального учня (5 – 7 речень)
Висновок: ідеальних дітей немає. Всі вони різні. Різні їх можливості і особистісні якості. Але у них є спільне бажання - добре вчитися. І в наших з вами руках можливість допомогти їм здійснити це бажання.
Шоста локація (куточок живої природи)
- Що стане з кубиком льоду, якщо його посипати сіллю? (Він почне танути тому, що температура «солоного» льоду вища, ніж «несолоного». Саме тому взимку стежки посипають сіллю.)
- Чому жовтіє листя? (В рослинах найбільше зеленого барвника. Тому він «затуляє» інші: жовтий, оранжевий, червоний і синій. Восени зелений барвник поступово руйнується, тому стають помітними й інші кольори. Причиною його руйнування є осінні зміни в неживій природі: холод, зменшення сонячного світла й нестача води в листі.)
- Навчання як складова життєвого успіху (закінчити прислів’я)
Хто більше читає, той більше…(знає)
Пташка красна своїм пір’ям, а людина… (знанням)
Мудрим ніхто не вродився, а…(навчився)
Ніколи не кажи: «Не вмію»,а кажи…(«навчуся»)
Вчитися ніколи не…(пізно)
Сьома локація (осередок відпочинку)
Вправа «Вішаємо ярлики»
Мета: переконати, наскільки шкідливим є навішування ярликів на дітей (людей).
Обираємо одного учасника з кожної групи та утворюємо нову групу. Кожному учаснику нової групи прикріплюємо найменку з певним написом, наприклад: «Розмовляй зі мною так, ніби я не здатен щось розуміти», «Будь привітним», «Будь непривітним», «Кажи, що я нічого не вмію і ні на що не здатен», «Підбадьор мене». Прикріплюємо найменку так, щоб учасник не бачив, що саме на ньому написано, а отже, не знав, як з ним розмовлятимуть. Учасники групи отримують спільне завдання, наприклад, намалювати картину. При цьому під час роботи вони мають спілкуватися один з одним так, як написано на найменці. Коли картину буде намальовано, запитуємо: «Чи сподобалося, коли до вас так зверталися? Чи подобається вам таке спілкування?»
Восьма локація (дитяча класна бібліотечка)
Скласти сінквейн зі словом успіх
Невеликий вірш, що складається лише з 5 рядків, без чіткої рими означає слово сінквейн.
Формула складання:
1.Тема (іменник).
2.Опис (два прикметники).
3.Дія (три слова).
4.Ставлення (фраза – чотири слова).
5.Перефразування сутності ( одне слово).
Спробуємо скласти сінквейн, для прикладу, за темою:
1.Мова
2.Рідна, барвінкова.
3.Переливається, єднає, дзвенить.
4.Вона – єдина й найцінніша.
5.Доля.
(Складають батьки)
Успіх
Приголомшливий, справжній.
Приходить, доводить, об’єднує.
Він – переконливий та безумовний.
Досягнення.
Підсумкова вправа переслідує наступну мету: отримати зворотний зв’язок від учасників.
- Для мене важливо, щоб зараз ви висловити свої враження від зустрічі.(Батьки по черзі висловлюють свої враження про те, чи здійснилися їхні очікування від зборів.)
- Отже, виведемо формулу успіху: успіх - це наполегливість, радість, підтримка, настрій, впевненість, творчість.
- Хочу подякувати вас за активну участь у грі і до нових зустрічей.Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.