• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 51
      Наші гості: 50

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 
      - отсутствуют



    » » Конспект уроку математики в НУШ з використанням навчального посібника Математика 1 клас



    Конспект уроку математики в НУШ з використанням навчального посібника Математика 1 клас
    • 12-06-2020, 18:43
    • 6 175
    • 0
    Конспект уроку математики в НУШ
    з використанням навчального посібника
    Математика 1 клас
    Автор: С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар
    Очікування: засвоєння учнями поняття кілограм, як одиниці вимірювання маси; засвоєння запис математичних скорочень; формування уявлення про різні ваги; викликати почуття успіху під час виконання диференційованих завдань.

    Кілограм – одиниця вимірювання маси.

    Очікування: засвоєння учнями поняття кілограм, як одиниці вимірювання маси; засвоєння запис математичних скорочень; формування уявлення про різні ваги; викликати почуття успіху під час виконання диференційованих завдань.

    Обладнання:  ваги, гирі вагою500 г,  1 кг, фото гирь,  пакет борошна, вагою 1 кг, яблука 1 кг, 500 г цукру, картопля 1 кг.


    ОК (організація класу)

    Створення позитивного психологічного клімату класу.


    АОЗ (актуалізація опорних знань)

    1.    Пригадайте, що ми можемо вимірювати літрами?

    2.    Математичний диктант

    • Запишіть, скільки літрів соку вміщується у трилітровій банці;
    • Запишіть суму чисел 8 і 2.
    • Перший доданок 3, другий на 1 більше. Запишіть суму цих чисел.
    • Запишіть цифрою, скільки літрів води вип’є  теля за два дні, якщо одного дня воно випиває 2 л води.

    3.    Взаємоперевірка


    МНД (мотивація навчальної діяльності)

    На ринку зустрілися однокласники Марина та Петрик. У Марини в руках був пакет з яблуками, а у Петрика пакет з борошном. Діти почали сперечатися, чий пакет важчий, бо у Маринки яблука займали більше місця в пакеті. (Вчитель демонструє 1 кг яблук.) Петрик заперечив. (Вчитель демонструє 1 кг борошна.) Діти розглядають пакети. На пакетах є написи 1 кг. Маринка та Петрик здивувалися, як так може бути, адже пакети різні за розміром. 

    Хто ж правий, Маринка чи Петрик?

    Щоб вирішити дану життєву ситуацію, ми сьогодні будемо вчитися порівнювати та вимірювати нову величину – масу. (Вчитель на дошці прикріплює слово «маса».)

    Гра «Масу кого чи чого ми можемо виміряти?»

    Після гри вчитель демонструє предмети різної маси (або фото таких предметів).

    ВНМ (вивчення нового матеріалу)

    1.    Дослід

    Вчитель самостійно обирає предмети з однаковою масою, але різним розміром. Демонструє їх учням. Питання: що важче? Чому?

    Зважування даних предметів.

    Висновок.

    2.    Первинне сприйняття

    На с.10 №1 розгляньте малюнки. Дайте відповіді на питання.

    №2, с. 10 назвіть масу кожної гирі. Отже, маса вимірюється ……. (діти закінчують речення).

    Один кілограм скорочено записуємо так: 1 кг

    Метод кейс. Дітям пропонується кейс з малюнками різних предметів. Потрібно вибрати ті, маса яких вимірюється кілограмами.

    Взаємоперевірка з коментуванням.

    3.    Фронтальна робота

    №3, с. 10

    4.    Практична робота

    Вчитель пропонує дібрати гирі для 500 г цукру, та 1 кг картоплі, щоб перевірити масу.

    5.    Колективна робота

    №4, с. 11

    Розгляньте малюнок. Яка маса яблук? Яка маса апельсин? Запишіть. Складіть умову задачі. Чи можемо ми дати відповідь на питання? (Так.) Доведіть. (Всі дані умови відомі.)

    Яку дію потрібно виконати, щоб дізнатися, на скільки маса апельсин легша від маси яблук? (Дію віднімання.)

    Складіть усно вираз. Озвучте його. Запишіть на дошці. Обчислимо значення цього виразу й прочитаємо рівність. Якою буде відповідь до задачі? (На 2 кг маса апельсин легша від маси яблук.)

    6.    Робота в групах

    Взаємоперевірка з коментуванням.

    7.    Виконання диференційованих завдань

    С. 11, завдання в білих прямокутниках

    Перевірка методом Plickers

    8.    Самостійна робота

    № 5, с. 11

    Завдання з логічним навантаженням. Результат обговорюється в загальному колі.

    ЗВ (закріплення вивченого)

    Вчитель самостійно підбирає завдання. Обов’язково обговорюєте результат в загальному колі.

    Як варіант, можна створити лепбук.

    Підсумок

    Завдання з логічним навантаженням.

    Що важче, 1 кг пір’я чи 1 кг моркви?

    Рефлексія

    З якою одиницею вимірювання ми сьогодні працювали? Припустіть, де і коли ці знання вам можуть знадобитися в житті. Які завдання вам сподобались? 

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    konspekt-uroku-matematiki-v-nush-z-vikoristannyam-navchalnogo-posbnika-matematika-1-klas.rar [227,29 Kb]
    (Придбали цей файл: 459)




    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Класним керівникам / Нуш / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.