• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 57
      Наші гості: 55

      Користувачі: 


      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 



    » » Буклет - консалтинг НУШ диктує новий дизайн класів



    Буклет - консалтинг НУШ диктує новий дизайн класів
    Буклет-консалтинг. 
    НУШ диктує новий дизайн класів.
    В буклеті подані поради , як краще оформити приміщення школи для освітнього середовища НУШ. Надано приклади оформлення приміщення школи.

    Концепція НУШ. Оформляємо клас у відповідності до стандартів Нової української школи

    Сучасна школа має новий виклик – реформа освіти. Концепція Нової української школи передбачає чимало змін: запровадження навчальних центрів, нові меблі, тощо. Сюди входить і створення friendly-простору, а також вплив на навчання та розвиток творчості дітей, через дидактичні матеріали. Тобто, сучасне оформлення стін школи, підлоги в класах та коридорах, це з одного боку намагання зробити школу більш затишною, а з іншого - поєднати естетику та затишок з розвитком, перетворити і школу, і клас у новий освітній простір.  Новий освітній простір - це намагання зробити сучасну школу наочним посібником, допомогою у закріпленні вивченого матеріалу. Кожен з учнів, ідучи в навчальний заклад, хоче бачити його красивим, цікавим та веселим. Якщо школа буде «різнобарвною», то діти з задоволенням відвідуватимуть її, в них підвищуватиметься інтерес до навчання, а – це позитивно впливатиме на їхній розвиток. Сьогодні інтер’єр та облаштування класів мають формуватися насамперед заради розвитку учнів. 

    НУШ – це не тільки відсутність купи підручників та нові програми. Це ще й новий освітній простір, який має бути зручним та комфортним для кожного першокласника.

    Дитина, яка розпочинає своє доросле шкільне життя, відкрита до знань. Їй все цікаво, вона як губка вбирає у себе все нове. І щоб такий настрій радості та зацікавленості зберегти у дитини протягом усього періоду навчання, наша школа поступово зазнає змін, щоб освітній простір не тільки виглядав сучасно, а й був комфортним для школярів, мотивував їх та налаштовував на продуктивну роботу. Саме тут діти здійснюють свої перші відкриття та роблять упевнені кроки у навчанні. 


    Оформлення стін у стилі НУШ

    Мапа України

    Стіни, що говорять

    Методика «Стіни, що говорять» — важлива частина освітнього дизайну. Найцікавіше, що цей промовистий та барвистий освітній простір діти конструюють самі. Наприклад, занотовують результати командної роботи на великих плакатах — картах візуалізації, а вчителі вивішують їх на стіни. Наліпки, картки, ватмани — усе це є у наших навчальних класах.


    «Веселі» коридори


    Сумним сірим коридорам та стінам у школах вже не місце. Освітній простір має надихати і бути яскравим. Можна зробити акцент на настінних графічних історіях, які тішитимуть око та розвиватимуть дитячу фантазію.

    Чудово, якщо на перервах діти зможуть розім’ятися, граючи в улюблену гру «Класики», не виходячи зі школи. Вдало пофарбовані колони в шкільних коридорах теж стануть чудовим дизайнерським рішенням. Освітній простір має надихати і бути яскравим. Майстерні  руки  і хороша фантазія   наших  педагогів  забезпечили  втілення   дивовижних   ідей-сюжетів  на  стінах  коридору,  а  на  підлозі в класі -  різні  розмітки  у  вигляді  ігор  та  геометричних фігур  роблять  шкільні  перерви  змістовними  та  цікавими.  Звичайно,  малюнки   в класі не навчать математиці, фізиці чи історії. Але ж школа — це не тільки скупе навчання предметам. Під час перерви   діти   теж вчаться, але вчаться більш звичайним і повсякденним речам: спілкуванню, цікавим новинкам, пізнаванню навколишнього середовища. Використовуючи кожну   можливість наші вчителі   направляють розвиток дітей у правильне русло.

    Комфортна зона відпочинку

    Зручний килимок для ранкового кола, з якого починаються заняття в перших класах, допоміг зробити ранкові зустрічі в нашій школі більш приємними.. Килимок для ранкового кола  став й центром зони відпочинку, який ми  доповнилим’якими подушками та кріслами та зручними стільцями.

    Мобільні меблі


    Класні меблі мають бути ергономічними, міцними та безпечними. Важливі форма, розмір і вага. Найкраще, що парти та стільці у наших класах модульні, і учні можуть самостійно їх переставляти, а це важливо, коли треба оперативно організувати групову чи індивідуальну роботу учнів. Ми не просто дібрали зручні столи, а ще й вдало розрахували корисну площу, яку можемо без проблем використати. Тут є і дошки: звичайна , інтерактивна, фліпчарт.


    Відкриті шафи


    Будь-якої миті наші учні можуть взяти у відділеннях шаф методичні матеріали, книги та предмети, які використовуватимуть під час уроків. Назад діти їх теж мають ставити без нагадувань. Тому матеріали розташовуємо так, щоб учні мали до них легкий доступ.


    «Мистецький центр»


       Протягом дня діти можуть ділитися тим, як змінюється їхній настрій. Знадобляться спеціальні стікери або картки з різними смайлами, які дитина виставлятиме навпроти свого імені чи фото в «Куточку настрою». Це навчить школярів самоаналізу та допоможе краще розбиратися в емоціях — своїх і чужих. «Мистецький центр» - це  осередок дитячої творчості та втілення ідей. 


    Ідеї оформлення змінних тематичних осередків для класів НУШ


       Оформлення кабінету згідно з вимогами НУШ – копітка та серйозна справа.Згідно з концепцією НУШ та рекомендаціями МОН, у кожному класі має бути 8 навчальних зон, однією з яких є змінний тематичний осередок. Це має бути зручний і певною мірою гнучкий простір, який може легко трансформуватися від теми до теми.На фліпчартах ми разом з учнями робимо нотатки чи малюємо під час вивчення нової цікавої теми. А на стендах чи дошках  розміщуємо фактично будь-яку інформацію.

        Наприклад, тут ідеальне місце для плаката з алфавітом, а компанію йому по черзі  складають малюнки літер, які ми  вивчаємо з учнями. Так само тут  розміщуємо плакати з цифрами, днями тижня, назвами місяців, явищ природи тощо. За потреби діти можуть у будь-яку мить підійти до стендів та усе добре роздивитися і, як наслідок, краще запам’ятати.

    Ми залучаємо дітей до проектної діяльності. І щоб зберегти дитячу працю, обов’язково розміщуємо роботи учнів, наприклад, лепбуки, саме у змінному тематичному осередку по черзі, аби кожен отримав свій промінчик слави.


    Саме у цьому навчальному осередку ми розміщуємо куточок настрою.Іноді це підвішені до стіни смайлики різного кольору та з різними виразами обличчя, на які необхідно закріпити прищіпку відповідно до настрою. А іноді ошатний плакат, на який можна вішати ту чи іншу картку?


    Давайте разом допоможемо нашим дітям кожен день пізнавати щось нове. Саме від школи залежить майбутнє наших дітей і усього Світу.


    Матеріал додав: Сілаєва Наталія





    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Класним керівникам / Діткам дошкільнятам / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    28 августа 2020 16:42
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 0
    Публікація цікава, дякую за допомогу!kissing_heart
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.