Мій кабінет
Ми у фейсбуці

Ви з нами?

Знами онлайн

» » Звіт (Зразки) про роботу під час карантину класного керівника у формі дистанційного навчання

Шкільна скарбничка НУШ



Звіт (Зразки) про роботу під час карантину класного керівника у формі дистанційного навчання
Звіт (Зразки) про роботу під час карантину 
класного керівника
у формі дистанційного навчання.
Може комусь стане в нагоді ідея звіту замість планів.

Звіт (зразок)

Класного керівника під час карантину 


п/п

Дата

Зміст роботи

1

30.03

 1.  Розробка  і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів 2 класу на період карантину

2. Перегляд вебінару « Проєктна діяльність в умовах дистанційного навчання та карантину» ( Всеосвіта).

2

31.04

1. Онлайн консультація для батьків 2 класів.

2. Перегляд вебінару « Життя і навчання під час карантину. Практичні поради психолога» (Освіторія).

3.Продовжити розробляти та  підбирати матеріали для дистанційного навчання школярів.

3

01.04

1.  Виготовлення дидактичного матеріалу.

2. Перегляд вебінару « Гречка для мозку. Як читати під час карантину» (Освіторія)

3. Розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber)

 4.Відеоурок з математики у мережі Viber.

4

02.04

1.  Розміщення завдань діагностичної роботи з аудіювання.

2. Перевірка робіт учнів .

3. Додавання матеріалу в групу «Дистанційне навчання учнів 2 класу» у соціальній мережі Facebook, Google диск.

5

03.04

1. Складання завдань для діагностичної роботи з ЯДС.

3. Індивідуальні консультації для учнів.

4.Аудіоурок у мережі Viber зматематики.

6

06.04

1. Індивідуальні консультації з батьками 2 класу.

2. Складання та розміщення завдань для діагностичної роботи з читання по темі «Весна».

3. Аудіоурок у мережі Viber зматематики.

7

07.04

1.Перевірка діагностичних робіт з ЯДС та читання.

2. Індивідуальні консультації для учнів.

8

08.04

1. Упорядкування дидактичного матеріалу.

2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

 3.Аудіоурок у мережі Viber зматематики.

9

09.04

1. Надання онлайн-рекомендацій учням щодо проходження онлайн-олімпіади на сайті «Всеосвіта».

2.Робота над самоосвітою.

 3.Аудіоурок у мережі Viber зматематики.

10

10.04

1. Складання та розміщення завдань діагностичної роботи з математики.

2. Перевірка учнівських робіт, надання онлайн-рекомендацій.

11

13.04

1. Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber).

2. Перегляд вебінару « Мислення логічне, креативне, критичне» ( «На Урок»)

12

14.04

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

2. Підбір завдань для учнів 2 класу в умовах навчання дистанційної форми.

13

15.04

1. Складання та розміщення завдань діагностичної роботи з читання.

2. Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber, Facebook, Google диск)

14

16.04

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

2. Перевірка учнівських робіт.

15

17.04

1. Корекція календарно – тематичного планування.

2. Розміщення завдань для учнів 2 класу  (соціальна мережа Viber, Facebook, Google диск)

16

21.04

1. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

2. Перевірка робіт учнів. Формувальне оцінювання.

17

22.04

1. Складання та розміщення завдань діагностичної роботи з математики.

2. Перевірка діагностичних робіт.

18

23.04

1. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ.

2. Наповнення власної  сторінки матеріалами.

19

24.04

1. Участь у вебінарах на сайті «Всеосвіта».

2. Перевірка виконаних робіт.

3. Індивідуальні консультації.

     


                                  **********************************************************


                                                                                                      Звіт (зразок)

вчителя початкових класів

про пророблену роботу

під час карантину

з 06.03.2020 – 03.04.2020р.

За період карантину (06.03.2020 – ….04. 2020 р) здійснювалася навчально - виховна та самоосвітня діяльність. 

З ------ по -----  було впорядковано папки виховних заходів, систематизовано атестаційні матеріали, створено портфоліо вчителя, проводилася робота із шкільною документацією (класним журналом, робочим зошитом класного керівника), перевірялися зошити, складено план індивідуальної роботи під час карантину.

Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:

  1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу.
  2. Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 4 класу.
  3. Індивідуальні консультації для батьків та учнів 4 класув онлайн – режимі.
  4. Перевірка виконаних завдань.
  5. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі .

Навчання з учнями 4 класу здійснювала у дистанційній формі. Було створено групу 4 класу у Viber. Щодня, за розкладом учні отримували завдання, рекомендації чи відеоуроки. Якщо вивчалася нова тема, то вона супроводжувалася аудіо або відео поясненням вчителя. Виконані завдання учні фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення чи проходили тестування на сайті «На Урок». Якщо ж діти не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися дітям в телефонному режимі.

Також проводилася робота з батьками класу, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів. Проводилися індивідуальні бесіди : «Як працювати в умовах карантину?», «Організація робочого місця»,«Короновірус, що про нього потрібно знати і як захиститися», «Рекомендації ВООЗ в умовах поширення короновірусу», «Наше дозвілля» та інші.

Протягом даного періоду працювалося над самоосвітою:

  1. Вивчалися освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину.

  2. Опрацьовано Методичні поради щодо організації освітнього процесу у ЗЗСО Чернівецької області.

  3. Систематично опрацьовувалися статті на сайтах «НУШ», «На Урок» та на інших.

Поповненоматеріали власної сторінки на інтернет-сайті «На Урок». Створено інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома: "Узагальнення знань із розділу "У країні гумору"(Літературне читання, 4 клас); « Григорій Тютюнник "Біла мара" (Літературне читання, 4 клас); «Україна на карті світу» (Природознавство, 4 клас).

Згідно структури навчального року в  період з 23.03.2020р по 27.03.2020р. в навчальному закладі були весняні канікули. В цей період учні мали можливість працювати над власним розвитком. Учням надавалися індивідуальні консультації у телефонному режимі з тем , що їх цікавили. 

Індивідуальний план роботи виконано. 



Використані ресурси та корисні посилання:

Допомога вчителю завжди! 

Завжди новий цікавий матеріал.

(!) БЕЗКОШТОВНИЙ (!) 

матеріал для Вас колеги!

https://urokok.com.ua


Дистанційне навчання.

                        Відеоуроки для початкових класів:


                   Відео уроки для дистанційного навчання початкові класи

*****

Відео уроки для дистанційного навчання

1 клас на час карантину. 

Оновлена версія уроків з 31. 03. 2020

*****

Відеоуроки для дистанційного навчання 5 клас. 

Оновлена версія 01. 04. 2020

*****

Відеоуроки для дистанційного навчання 4 клас. 

Оновлена версія 03. 04. 2020

*****

Відеоуроки для дистанційного навчання 2 клас. 

Оновлена версія 03. 04. 2020

*****

Відеоуроки для дистанційного навчання 3 клас. 

Оновлена версія 03. 04. 2020

*****

Дистанційні відеоуроки 6 - 11 класи

Відеоуроки з математики: (весь шкільний курс)

Відеоуроки з історії:

Англійська мова:

Інформатика:

Відеоуроки для початкової школи:

Відеоуроки для дошкільнят:




                                        **************************************************************



                                                                                               ЗВІТ (зразки)

ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ РОБОТИ

НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ 

З 16.03. ПО 20.03.

З 30.03. ПО 03.04

ВЧИТЕЛЯБОНДАРЕНКО О.В.

Дата

Предмети

( якщо їх декілька)

Дистанційні форми та засоби навчання


Індивідуальний план 

Кількість перевірених робіт (письмових, презентацій тощо)

Розвиток дидактичної складової навчального процесу ( створення наочності, презентацій, тестів тощо)

Індивідуальний план методичної роботи( самоосвіта, участь у вебінарах, проходження курсів тощо)

16.03.20.

Понеділок

Природо-знавство

Російська мова

Основи здоров`я

Електронна скринька Gmail;

«Viber»;Google; YouTube;

сайт «Всеосвіта»;

онлайн школа «На урок».

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі



Відправлення учням відео уроків з природознавства.

Відео про COVID-19.

Онлайн тести: «Гриби»(сайт  «Всеосвіта»)

Участь у вебінарі «Використання можливостей  «На урок» для дистанційного навчання»

17.03.20.

вівторок

Літературне читання

Українська

мова

Математика

Електронна скринька Gmail;

«Viber»;Google; YouTube;

сайт «Всеосвіта»;

онлайн школа «На урок»; портал «Мій клас».

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі





Онлайн тести на повторення вивченого : Байки; (сайт «На урок»)

«Рід іменників» (сайт «Мій клас»)

Відео «Сім братів відмінків.»

Онлайн тести: «Прикметник» (сайт «На урок»)

Опрацювання літератури із проблеми «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі». 

Вебінар: Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу.



18.03.20.

середа

Літературне читання

Українська

мова

Математика

Природо-знавство

Електронна скринька Gmail;

«Viber»;Google; YouTube;

сайт «Всеосвіта»;

онлайн школа «На урок».


Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі

Зворотній зв`язок, контроль, оцінювання робіт.

25 робіт у друкованих зошитах з природознавства(фото)

15 тестових робіт (сайт «Всеосвіта»)

14 робіт з укр. мови та 27 робіт з математики (фото)

Відео-звіти вивчених правил з математики та української мови.

Онлайн тести:

Байки Л. Глібова. (сайт «На урок»)

Онлайн тести: «Омоніми»

(сайт «Мій клас»)

Онлайн тести: «Додавання і віднімання трицифрових чисел» (сайт «Всеосвіта»);


Перегляд вебінару «Створення онлайнового середовища під час карантинних заходів» (сайт «На урок»)



19.03.20.

четвер

Математика

Літературне читання

Українська

мова

Я у світі

Електронна скринька Gmail;

«Viber»;Google; YouTube;

сайт «Всеосвіта»;

онлайн школа «На урок».


Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі 

Звор. зв`язок, контроль, оцінювання робіт.

Перевірка 14 робіт з укр. мови та 28 робіт з математики (фото)

Тестові роботи (43) 

23 роботи у друкованих зошитах з природознавства(фото)

Онлайн тести:

« Світ поезії».

Онлайн тести: «Склад. і віднімання тризначних чисел» (сайт «Мій клас»)

Відеоролік «Дізнайся про свою супер силу».


Вебінар «Дистанційне навчання в початковій школі: виклики і способи реагування»  

20.03.20.

п’ятниця

Літературне читання


Математика

Російська

мова

Електронна скринька Gmail;

«Viber»;Google; YouTube;

сайт «Всеосвіта»;

онлайн школа «На урок».


Інд. конс. для учнів та батьків в онлайн-режимі Звор. зв`язок, контроль,

оцінювання робіт.


Перевірка 14 робіт (фото) з укр. мова,

25 - математика.

14 - рос. мова


Онлайн тести: «Дод. і відн. в межах 1000» (сайт «Всеосвіта»);

Онлайн тести:

«Текст.Предложение»

(сайт «На урок»)

Реєстрація учнів на онлайн-конкурс «Основи кібер-безпеки» на сайті «Всеосвіта».


30.03.20.

Природо-знавство

Російська мова

Основи здоров`я


Електронна скринька Gmail;

«Viber»;Google; YouTube;

сайт«Всеосвіта»;

онлайн школа «Наурок»;портал «Мій клас».

Інд. конс. для учнів та батьків в онлайн-режимі

Звор. зв`язок, контроль, оцінювання робіт.

  Перевірка 25 робіт (фото) з природ.; 13 -

укр. мова;

13 -  рос. мова.


Відеоролики правил поводження під час карантину


Реєстрація учнів на онлайн-олімпіаду з української мови «Всеосвіта весна-2020»

Аудіоказка «Чому мені не можно до бабусі»

Глобальне тестування на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності (сертифікат)

Онлайн-курс « Освітні інструменти критичного мислення» ( Prometheus)

31.03.20.

Літературне читання

Українська

мова

Математика

Електронна скринька Gmail;

«Viber»;Google; YouTube;

сайт «Всеосвіта»;

онлайн школа «На урок»;

портал «Мій клас».

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі

Звор. зв`язок, контроль, оцінювання робіт.

Перевірка25 робіт

(фото) 4 клас

укр. мова,

математика.

Рос. мова

6 робіт (фото) 3 клас укр. мова

Онлайн тести : Ол.Копиленко «Розбишака Чив»

Відеомультик про вірус.

Відео-тренажер «Математичні завдання і приклади»


Онлайн-курс  «Онлайн-сервіси для вчителів» на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності (сертифікат)

01.04.20.

Літературне читання

Українська

мова

Математика

Природо-знавство

Електронна скринька Gmail;

«Viber»;Google; YouTube;

сайт «Всеосвіта»;

онлайн школа «На урок»;

портал «Мій клас».

Інд. конс. для учнів та батьків в онлайн-режимі

Звор. зв`язок, контроль, оцінювання робіт

28 робіт у друкованих зошитах з природознавства(фото)

15 тестових робіт 

14 робіт з укр. мови та 27 робіт з математики (фото)


Загадки бабушки ШОШО; тесты на сообразительность.

Онлайн тести: «Змінювання іменників за  числами» (сайт «Мій клас»)


Вебінар ДонІППО «Інструментарій для організації дистанційного навчання. Нормативно-правове забезпечення дистанційного навчання.»

02.04.20.

Математика

Літературне читання

Українська

мова

Я у світі

Електронна скринька Gmail;

«Viber»;Google; YouTube;

сайт «Всеосвіта»;

онлайн школа «На урок»;

портал «Мій клас».

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі

Зворотній зв`язок, контроль, оцінювання робіт

Перевірка 14 робіт з укр. мови та 28 робіт з математики (фото)

Тестові роботи (48) 

28 робіт у друкованих зошитах з природознавства(фото)


Онлайн тести  «Прикметники синоніми. Прикметники антоніми» (сайт «Мій клас»)



EDERA_OSVITORIA_LENOVO проходження курсу «Бери і роби».

03.04.20.

Літературне читання


Математика

Російська

мова

Електронна скринька Gmail;

«Viber»;Google; YouTube;

сайт «Всеосвіта»;

онлайн школа «На урок»;

портал «Мій клас».

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі

Зворотній зв`язок, контроль, оцінювання робіт


13 відео-звітів (уривок з оповідання «Бушля») 


Перевірка 14 робіт (фото) з укр. мова,

25 - математика.

14 - рос. мова


Загадки бабушки ШОШО; (тесты на сообразительность.)

Онлайн тести:

Григір Тютюнник «Бушля». (сайт «На урок»)


Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»

Онлайн-курс «Короновірусна інфекція: факти проти паніки»  ( Prometheus)


Може комусь стане в нагоді ідея звіту 

замість планів:


Завантажити матеріал з нашого сайту: zvt-pro-robotu-u-form-distancynogo-navchannya-pd-chas-karantinu-klasnogo-kervnika-pochatkovih-klasv.rar [218,16 Kb] (Скачали цей файл: 1427)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!




Категорія: Класним керівникам

На головну


Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас! Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту. Ви зайшли на наш шкільний сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту і повне право на всі категорії та інші пости.
Имя:*

E-Mail:*
Введите код: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив