• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Індивідуальний план роботи практичного психолога та соціального пеедагога під час карантину (16.03.2020 – 24.04.2020)



    Індивідуальний план роботи практичного психолога та соціального пеедагога під час карантину (16.03.2020 – 24.04.2020)
    • 3-04-2020, 20:24
    • 14 871
    • 0
    Індивідуальний план роботи практичного психолога 
    та соціального пеедагога
    під час карантину
    (16.03.2020 – 24.04.2020)
    План передбачає дистанційне онлайн-консультування 
    та онлайн-спілкування з учасниками освітнього процесу.


    п/п

    Дата

    Зміст роботи

    Час роботи

    1




    16.03.

    2020 

    1. Участь у нараді при директору.

    2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.

    3. Складання плану роботи на карантин.

    4. Опрацювання фахової літератури.

    8.00 – 9.00

    09.00-11.00


    11.00-13.00

    13.00-16.00






    2





    17.03.

    2020

    1. Робота зі шкільною документацією.

    2. Онлайн робота  з педагогами, щодо дистанційного навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу.

    3. Самоосвіта. Перегляд  онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта» з тем: «Супервізія з психологом: стратегії вивчення педагогічних завдань», «Налагодження дисципліни. Подолання агресивності».

    4. Самоосвіта. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару з теми: «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів», який відбудеться 17 березня о 18:00 на освітньому порталі «На Урок».

    8.00  –10.00

    10.00 – 11.00



    11.00 – 15.00




    18:00-20.00






    3


    18.03.

    2020

    1.  Робота з документацією. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.

    2. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «З учнями про освіту та кар’єру». 

    4. Індивідуальні консультації для педагогів в телефонному та онлайн режимі.

    5. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів «Як захистити себе від корона вірусу». 

    8.00 -10.00


    10.00-14.00


    14.00- 15.00


    15.00-16.00






    4





    19.03.

    2020

    1. Пошук  онлайн-тестів для  учнів  5-11 класів з психології, розміщення на сайті закладу.

    2. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків, «Як пережити карантин і залишитися спокійними батьками», «Дітям про коронавірус».

    3. Самоосвіта. Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами для практичного психолога та соціального педагога.

    4. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми  «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради».

    8.00-11.00



    11.00 - 12.00




    12.00-14.00



    18.00- 20.00





    5




    20.03.

    2020

    1.Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.


    2. Дистанційна консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.


    3. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби».


    4. Самоосвіта. Перегляд  онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Психологічна готовність дитини до школи: діагностика та рекомендації».

    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00




    14.00-16.00





    6



    23.03.

    2020

    1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.


    2. Дистанційна консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.


    3. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «З учнями про освіту та кар’єру».


    4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину».


    5. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі».

    8.00– 9.00



    9.00 – 10.00



    10.00 - 12.00



    14.00-16.00





    18.00 – 20.00



    7

    24.03.

    2020

    1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    2. Дистанційна індивідуальна робота з батьками 

    розміщення рекомендацій на веб сайті закладу «Стабілізація емоційних станів у дитини».

    3. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «PRO фінанси для дітей та дорослих, які працюють з дітьми».

    8.00-11.00




    11.00-14.00




    18.00-20.00


    8

    25.03.

    2020

    1. Складання плану заходів щодо проведення Тижня психології. 

    2. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «З учнями про освіту та кар’єру».


    3. Дистанційна консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.


    4. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби».


    5. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми:  «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять».


      8.00- 10.00


    10.00-11.00



    11.00-12.00



    12.00 - 14.00




    15.00 – 17.00



    9


    26.03.

    2020

    1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    2. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками розміщення рекомендацій на веб сайті закладу «Дитячі страхи і пандемія», розміщення  для перегляду відеоролика на тему: «Карантиноправила».

    3. Перегляд онлайн-вебінару «Закінчення навчального року, робота шкіл у період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році».

    4. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби».

    5. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».

    8.00-11.00



    11.00-13.00



    13.00-14.00


    14.00 – 15.00



    15.00 – 15.30



    18.00-20.00



    10

    27.03.

    2020

    1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби».

    2. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми:  «Страхи і тривоги у підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання».

    3. Дистанційна індивідуальна робота з батьками розміщення рекомендацій на веб сайті закладу «Як підлітку сформувати особисту думку», «Як навчити дитину керувати своїми емоціями».

    4. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    8.00-10.00




    10.00-12.00



    12.00-14.00

      



    14.00-16.00




    11

    30.03.

    2020

    1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби».

    2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

    3. Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети).

    4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми:  «Гіперактивні та неуважні школярі – це ДУГ чи проблеми виховання?».

    8.00-10.00



    11.00-12.00



    12.00- 14.00


    14.00-16.00


    12

    31.03.

    2020

    1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби».

    2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.


    8.00-10.00



    10.00-13.00



    13.00-15.00



    15.00 – 16.00


      


    13

    01.04.

    2020

    1. Самоосвіта. Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами. 

    2. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Використання арт-терапії у школі: теорія і практика».

    8.00- 11.00



    11.00-13.00


    13.00-14.00



    14.00 -16.00



    14

    02.04.

    2020

    1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.

    2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.

    3. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».

    4. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою».

    8.00– 11.00



    11.00-12.00


    12.00-14.00



    18.00-20.00






    15





    03.04.

    2020

    1. Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко

    (https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug).

    2.Розміщення рекомендацій на веб сайті закладу батькам, учителям та педагогам «Профілактика стресів».

    3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

    4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.

    5. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів».

    08.00- 9.00




    9.00-11.00



    11.00-12.00


    12.00-14.00


    14.00-16.00



    16

    06.04.

    2020

    1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.

    2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.

    3. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».

    4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Співпраця фахівців та батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи».

    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00

      



    14.00-16.00



    17

    07.04.

    2020

    1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Медіаграмотність для освітян».

    2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.

    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00

      


    14.00-16.00



    18

    08.04.

    2020

    1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Медіаграмотність для освітян».

    2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    3. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.

    4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.


    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00

      



    14.00-16.00



    19

    09.04.

    2020

    1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Медіаграмотність для освітян».

    2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.


    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00

      



    14.00-16.00



    20

    10. 04.

    2020

    1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Психологія стресу та способи боротьби з ним».

    2. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Розвиток дрібної моторики в першому класі НУШ».


    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00

      



    14.00-16.00



    21

    13. 04.

    2020

    1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Психологія стресу та способи боротьби з ним».

    2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.


    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00

      



    14.00-16.00



    22

    14. 04.

    2020

    1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Психологія стресу та способи боротьби з ним».

    2. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання».



    8.00– 11.00



    11.00-12.00


    12.00-14.00



    18.00-20.00


    23

    15. 04.

    2020

    1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки».

    2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Булінг в освітньому середовищі: як розпізнати та як діяти».

    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00

      



    14.00-16.00



    24

    16. 04.

    2020

    1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки».

    2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.


    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00

      



    14.00-16.00



    25

    17. 04.

    2020

    1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки».

    2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Розвиток стресостійкості у дітей: ігри та прийоми».

    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00

      



    14.00-16.00


    26

    21. 04.

    2020

    1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки».

    2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.

    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00

      



    14.00-16.00



    27

    22. 04.

    2020

    1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки».

    2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Адаптація дитини. Новий колектив».

    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00

      



    14.00-16.00


    28

    24. 04.

    2020

    1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки».

    2.Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

    3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

    4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Психологічна готовність дитини до школи: діагностика та рекомендації» 

    8.00-10.00



    10.00-12.00



    12.00-14.00

      



    14.00-16.00









    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    ndivdualniy-plan-roboti-praktichnogo-psihologa-ta-socalnogo-peedagoga-pd-chas-karantinu-16_03_2020-24_04_2020.rar [213,35 Kb]
    (Придбали цей файл: 808)

    Також по темі:



    Завдання для НУШ на період карантину. 

    Ми всі вдома, не гуляємо.

    Космічні речення пишемо й читаємо


    *****

    Дистанційне навчання. 

    Відео уроки 1-2-3-4 клас


    *****


    Завдання для учнів 3 класу 

    на період карантину з 30.03

    Відео уроки


    *****

    Індивідуальний план роботи вчителя 1 класу 

    під час карантину на період з 13.03.2020 по 24.04.2020.

    Матеріали до уроків + відео уроки:

    Оновлена версія:


    *****

    Тексти для списування 2 клас


    Спиши текст та встав пропущені букви


    *****

    Дистанційний відео урок 

    з Англійської мови 9 клас.

    Урок серії "Велика Британія" для опрацювання учнями під час карантину. Урок містить відео про країну, тексти з інформацією про країну, тест в кінці уроку для опрацювання учнями.


    *****

    Карантин: 

    Пам'ятка батькам під час карантину


    *****

    Індивідуальний план роботи вчителя 3 класу 

    під час карантину на період

    з 13.03.2020 по 24.04.2020


    *****

    Відеоурок з української мови 

    "Другорядні члени речення"

    В даному матеріалі учні повторять теми 

    "Однорідні члени речення" і "Другорядні члени речення", 


    *****

    Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів 

    (2 клас)

    в умовах дистанційного навчання під час карантину

    з 30.03.2020 – 24.04.2020

    Оновлена версія:


    *****

    План роботи вчителя 4 класу 

    на період карантину

    з 30.03 по 24.04.2020.

    Відео уроки:


    *****

    Індивідуальний план роботи вихователя ГПД 

    під час карантину з 16.03 по 24.04 2020


    *****

    Індивідуальний план роботи асистента вчителя 

    під час карантину з 18.03.2020 по 24.04.2020


    *****

    Індивідуальний план роботи вчителя 

    фізики та математики на час карантину 

    з 12.03 по 24.04.2020


    *****

    Індивідуальний план роботи вчителя 

    української літератури

    з 16.03 по 24.04.2020 року


    *****

    Індивідуальний план роботи педагога-організатора 

    на період  карантину з 12.03.2020 по 24.04.2020


    *****


    Індивідуальний план роботи та самоосвіти 

    під час карантину 2 класу НУШ


    *****


    Індивідуальний план роботи вчителя інформатики 

    під час карантину з 30. 03 по 24. 04

    План роботи вчителя інформатики під час карантину, в ньому 

    передбачено робота з дистанційного навчання з учнями 


    *****

    Індивідуальний план роботи вчителя музичного мистецтва 

                          під час карантину з 23.03.2020 по 24.04.2020





    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Класним керівникам

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.