-
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом -
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?"
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?" -
Випускне свято у ДНЗ. Дитинство щасливе завжди хоче миру
Випускне свято у ДНЗ. "Дитинство щасливе завжди хоче миру"Патріотичний сучасний музичний сценарій
Наші гості: 7
- отсутствуют
- 2-04-2020, 17:44
- 9 158
- 0
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Начальник відділу освіти,
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 30.03.2020 | 1. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців щодо дистанційного навчання 2. Відбір веб-сервісів для подальшого дистанційного навчання. 3. Робота над розробкою відкритого уроку з інформатики | 800–1000 1000–1200 1200–1410 | |
2 | 31.03.2020 | 1. Робота над власним сайтом 2. Реєстрація на вебінар сайту «На урок»: «Як удосконалити дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» 3. Систематизація матеріалів у папці класного керівника. | 800–1000 1000–1130 1130–1410 | |
3 | 01.04.2020 | 1. Робота над презентацією до нової теми з інформатики для 9 класу 2. Дослідження досвіду передових вчителів-інформатиків 3. Перегляд вебінару на сайті «Всеосвіта»: «Онлайн-тести і медіаграмотність: навчаємо та розвиваємо» | 800–1000 1000–1200 1200–1410 | |
4 | 02.04.2020 | 1. Опрацювання фахового контенту.2. Створення презентацій до уроків музичного мистецтва 5 -7 клас. 3. Реєстрація на курс «Основи веб-розробки (HTML, CSS, jаvascript)», (платформа Еderа) та проходження Модулю 1 | 800–1000 1100–1220 1230-1410 | |
5 | 03.04.2020 | 1.Упорядкування папки самоосвіти. 2. Перегляд відеоуроку з інформатики «Анімація в растровому графічному редакторі» (сайт.naurok.ua) 3. Робота з фаховим контентом (Мистецтво 8-9 класи) | 800–1000 1000–1100 1100–1220 | |
6 | 06.04.2020 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 класів з інформатики; мистецтва 8-9 класи; музичне мистецтво 5-7 класи для ІІІ тижня дистанційного навчання учнів. 2. Робота з дистанційною платформою: «Мій Клас», підготовка матеріалу для опрацювання для 5-7 класів. 3.Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. | 800–900 900–1100 1400–1530 | |
7 | 07.04.2020 | 1. Розробка онлайн-тестів та публікація їх на сайті: Google Classroom для учнів 10-11 класів. 2. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з учнями на дистанційній платформі: «Мій Клас» (5,6,9,10 класи) | 800–1000 1000–1100 1100–1410 | |
8 | 08.04.2020 | 1. Опрацювання онлайн сервісів, підбірка дидактичного матеріалу до дистанційних уроків з інформатики. 2. Робота з учнями на дистанційній платформі: «Мій Клас» (5,6,8,9,11 класи) 3. Перегляд вебінару: «Психологічна підтримка учнів під час дистанційного навчання» | 800–1000 930–1200 1200–1430 | |
9 | 09.04.2020 | 1. Збір та перевірка виконаних практичних завдань, результатів тестів, які виконали учні 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (7, 8, 9 класи) 3. Розробка та підбір матеріалів до тематичної перевірки знань школярів. | 800–900 900–1115 1130–1220 | |
10 | 10.04.2020 | 1. Підбір та розробка завдань для перевірки учнів засвоєного матеріалу. 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (2,3,4,7,8,10 класи) 3. Консультації з батьками учнів 9 класу | 800–900 900–1315 1330–1410 | |
11 | 13.04.2020 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 класів з інформатики; мистецтва 8-9 класи; музичне мистецтво 5-7 класи для ІV тижня дистанційного навчання учнів. 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» 3. Робота з нормативно-правовою базою щодо організації закінчення навчального року (орієнтовною) | 800–1000 1000–1100 1100–1410 | |
12 | 14.04.2020 | 1. Збір та перевірка виконаних практичних завдань, результатів тестів, які виконали учні 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (5, 6, 9,10 клас) | 800–900 900–1030 1030–1220 | |
13 | 15.04.2020 | 1. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі. 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (5,6,7,9, 11 класи) 3. Перегляд вебінару «Проєктна робота на уроках інформатики» (сайт.naurok.ua) | 800–900 900–1315 1330–1410 | |
14 | 16.04.2020 | 1. Пошук та розміщення матеріалів з інформатики для 8-9 х класів; розробка дистанційного уроку та публікація його на сайті. 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (7, 8, 9 класи) 3. Збір та перевірка виконаних практичних завдань, результатів тестів, які виконали учні | 800–900 900–1130 1130–1220 | |
15 | 17.04.2020 | 1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (2,3,4,7,8,10 класи) 3. Перегляд курсу «Впровадження інновацій в школах» на платформі https://prometheus.org.ua | 800–900 900–1315 1330–1410 | |
16 | 21.04.2020 | 1. Пошук та підбір навчального матеріалу з інформатики 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (5, 6, 9,10 клас) 3. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі | 800–900 900–1315 1330–1410 | |
17 | 22.04.2020 | 1. Збір та перевірка виконаних практичних завдань, результатів тестів, які виконали учні 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (5,6,7,9, 11 класи) 3. Створення інтерактивних вправ для учнів 2-5 класів з інформатики на платформі LEARNINGAPPS. | 800–900 900–1410 1330–1410 | |
18 | 23.04.2020 | 1. Опрацювання перевірочних робіт учнів 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (7, 8, 9 класи) 3. Створення презентацій по музичному мистецтву для учнів 5-7 класи | 800–900 900–1220 1130–1220 | |
19 | 24.04.2020 | 1. Пошук та підбір навчального матеріалу з мистецтва 8-9 класи 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (2,3,4,7,8,10 класи) 3. Перегляд вебінару на сайті «Всеосвіта»: «STEM-лабораторія з використанням сучасного ігрового освітнього інструментарію» Також по темі: Завдання для НУШ на період карантину. Космічні речення пишемо й читаємо ***** ***** ***** Індивідуальний план роботи вчителя 1 класу під час карантину на період з 13.03.2020 по 24.04.2020. Матеріали до уроків + відео уроки: ***** Спиши текст та встав пропущені букви ***** ***** Пам'ятка батькам під час карантину ***** Індивідуальний план роботи вчителя 3 класу ***** В даному матеріалі учні повторять теми "Однорідні члени речення" і "Другорядні члени речення", ***** Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів в умовах дистанційного навчання під час карантину ***** ***** Індивідуальний план роботи вихователя ГПД під час карантину з 16.03 по 24.04 2020 ***** Індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину з 18.03.2020 по 24.04.2020 ***** Індивідуальний план роботи вчителя фізики та математики на час карантину ***** Індивідуальний план роботи вчителя ***** Індивідуальний план роботи педагога-організатора на період карантину з 12.03.2020 по 24.04.2020 ***** Індивідуальний план роботи та самоосвіти | 800–900 900–1410 1330–1410 |
Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.