-
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини
Урок 51. Як влаштована і функціонує нервова система людини -
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3.
Урок 33. Лінійні проєкти зі змінними в Scratch 3 -
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
Урок 53. Як змінюється організм людини, коли росте й розвивається
- 2-04-2020, 17:44
- 8 987
- 0
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Начальник відділу освіти,
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 30.03.2020 | 1. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців щодо дистанційного навчання 2. Відбір веб-сервісів для подальшого дистанційного навчання. 3. Робота над розробкою відкритого уроку з інформатики | 800–1000 1000–1200 1200–1410 | |
2 | 31.03.2020 | 1. Робота над власним сайтом 2. Реєстрація на вебінар сайту «На урок»: «Як удосконалити дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» 3. Систематизація матеріалів у папці класного керівника. | 800–1000 1000–1130 1130–1410 | |
3 | 01.04.2020 | 1. Робота над презентацією до нової теми з інформатики для 9 класу 2. Дослідження досвіду передових вчителів-інформатиків 3. Перегляд вебінару на сайті «Всеосвіта»: «Онлайн-тести і медіаграмотність: навчаємо та розвиваємо» | 800–1000 1000–1200 1200–1410 | |
4 | 02.04.2020 | 1. Опрацювання фахового контенту.2. Створення презентацій до уроків музичного мистецтва 5 -7 клас. 3. Реєстрація на курс «Основи веб-розробки (HTML, CSS, jаvascript)», (платформа Еderа) та проходження Модулю 1 | 800–1000 1100–1220 1230-1410 | |
5 | 03.04.2020 | 1.Упорядкування папки самоосвіти. 2. Перегляд відеоуроку з інформатики «Анімація в растровому графічному редакторі» (сайт.naurok.ua) 3. Робота з фаховим контентом (Мистецтво 8-9 класи) | 800–1000 1000–1100 1100–1220 | |
6 | 06.04.2020 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 класів з інформатики; мистецтва 8-9 класи; музичне мистецтво 5-7 класи для ІІІ тижня дистанційного навчання учнів. 2. Робота з дистанційною платформою: «Мій Клас», підготовка матеріалу для опрацювання для 5-7 класів. 3.Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. | 800–900 900–1100 1400–1530 | |
7 | 07.04.2020 | 1. Розробка онлайн-тестів та публікація їх на сайті: Google Classroom для учнів 10-11 класів. 2. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з учнями на дистанційній платформі: «Мій Клас» (5,6,9,10 класи) | 800–1000 1000–1100 1100–1410 | |
8 | 08.04.2020 | 1. Опрацювання онлайн сервісів, підбірка дидактичного матеріалу до дистанційних уроків з інформатики. 2. Робота з учнями на дистанційній платформі: «Мій Клас» (5,6,8,9,11 класи) 3. Перегляд вебінару: «Психологічна підтримка учнів під час дистанційного навчання» | 800–1000 930–1200 1200–1430 | |
9 | 09.04.2020 | 1. Збір та перевірка виконаних практичних завдань, результатів тестів, які виконали учні 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (7, 8, 9 класи) 3. Розробка та підбір матеріалів до тематичної перевірки знань школярів. | 800–900 900–1115 1130–1220 | |
10 | 10.04.2020 | 1. Підбір та розробка завдань для перевірки учнів засвоєного матеріалу. 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (2,3,4,7,8,10 класи) 3. Консультації з батьками учнів 9 класу | 800–900 900–1315 1330–1410 | |
11 | 13.04.2020 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 класів з інформатики; мистецтва 8-9 класи; музичне мистецтво 5-7 класи для ІV тижня дистанційного навчання учнів. 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» 3. Робота з нормативно-правовою базою щодо організації закінчення навчального року (орієнтовною) | 800–1000 1000–1100 1100–1410 | |
12 | 14.04.2020 | 1. Збір та перевірка виконаних практичних завдань, результатів тестів, які виконали учні 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (5, 6, 9,10 клас) | 800–900 900–1030 1030–1220 | |
13 | 15.04.2020 | 1. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі. 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (5,6,7,9, 11 класи) 3. Перегляд вебінару «Проєктна робота на уроках інформатики» (сайт.naurok.ua) | 800–900 900–1315 1330–1410 | |
14 | 16.04.2020 | 1. Пошук та розміщення матеріалів з інформатики для 8-9 х класів; розробка дистанційного уроку та публікація його на сайті. 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (7, 8, 9 класи) 3. Збір та перевірка виконаних практичних завдань, результатів тестів, які виконали учні | 800–900 900–1130 1130–1220 | |
15 | 17.04.2020 | 1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (2,3,4,7,8,10 класи) 3. Перегляд курсу «Впровадження інновацій в школах» на платформі https://prometheus.org.ua | 800–900 900–1315 1330–1410 | |
16 | 21.04.2020 | 1. Пошук та підбір навчального матеріалу з інформатики 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (5, 6, 9,10 клас) 3. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі | 800–900 900–1315 1330–1410 | |
17 | 22.04.2020 | 1. Збір та перевірка виконаних практичних завдань, результатів тестів, які виконали учні 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (5,6,7,9, 11 класи) 3. Створення інтерактивних вправ для учнів 2-5 класів з інформатики на платформі LEARNINGAPPS. | 800–900 900–1410 1330–1410 | |
18 | 23.04.2020 | 1. Опрацювання перевірочних робіт учнів 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (7, 8, 9 класи) 3. Створення презентацій по музичному мистецтву для учнів 5-7 класи | 800–900 900–1220 1130–1220 | |
19 | 24.04.2020 | 1. Пошук та підбір навчального матеріалу з мистецтва 8-9 класи 2. Робота з учнями на освітній платформі для дистанційного навчання «Мій Клас» (2,3,4,7,8,10 класи) 3. Перегляд вебінару на сайті «Всеосвіта»: «STEM-лабораторія з використанням сучасного ігрового освітнього інструментарію» Також по темі: Завдання для НУШ на період карантину. Космічні речення пишемо й читаємо ***** ***** ***** Індивідуальний план роботи вчителя 1 класу під час карантину на період з 13.03.2020 по 24.04.2020. Матеріали до уроків + відео уроки: ***** Спиши текст та встав пропущені букви ***** ***** Пам'ятка батькам під час карантину ***** Індивідуальний план роботи вчителя 3 класу ***** В даному матеріалі учні повторять теми "Однорідні члени речення" і "Другорядні члени речення", ***** Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів в умовах дистанційного навчання під час карантину ***** ***** Індивідуальний план роботи вихователя ГПД під час карантину з 16.03 по 24.04 2020 ***** Індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину з 18.03.2020 по 24.04.2020 ***** Індивідуальний план роботи вчителя фізики та математики на час карантину ***** Індивідуальний план роботи вчителя ***** Індивідуальний план роботи педагога-організатора на період карантину з 12.03.2020 по 24.04.2020 ***** Індивідуальний план роботи та самоосвіти | 800–900 900–1410 1330–1410 |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.