-
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом
Випускний 4 клас "Зачекай, моє дитинство" Сценарій з музичним супровідом -
Пісні про школу на випускний початкових та старшіх класів
Пісні про школу на випускний початкових та старшіх класів.Шкільні роки. Пісні про школу + караоке -
Сценарій випускного свята в садочку в стилі "Ми на1+1" "Премія Оскар 2025"
Сценарій випускного свята в садочку в стилі "Ми на1+1" "Премія Оскар 2025"

- 1-04-2020, 13:34
- 19 456
- 2

№ | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки | ||||||||||||||||||||||
п/п | ||||||||||||||||||||||||||
1 | 12..03.2020 | 1. 1. Онлайн консультація для батьків 2 | 9.00 – 10.00 | Завдання: | ||||||||||||||||||||||
класу ( Навчання в дистанційній формі ) | ЯДС с.54-55 у | |||||||||||||||||||||||||
2. Розробка і розміщення в соціальній | 10.00 -11.30 | підручнику | ||||||||||||||||||||||||
мережі Viber завдань для учнів 2 класу на | опрацювати , | |||||||||||||||||||||||||
період карантину | ||||||||||||||||||||||||||
Математика с.176 – | ||||||||||||||||||||||||||
3. Упорядкування папки засідань МО | 11.30 – 12.30 | 178 | ||||||||||||||||||||||||
Викон. матем. | ||||||||||||||||||||||||||
4. Облаштування кабінету. | 12.30- 13.30 | диктант ( відео) | ||||||||||||||||||||||||
(Робота в закладі) | ||||||||||||||||||||||||||
. | Українська мова | |||||||||||||||||||||||||
Викон. малюнковий | ||||||||||||||||||||||||||
диктант «Рослини» | ||||||||||||||||||||||||||
2 | 13.03.2020 | Математика | ||||||||||||||||||||||||
1. Підготовка матеріалів до занять з | 9.00 – 11.00 | с. 178 – 180 | ||||||||||||||||||||||||
другокласниками ( НУШ ) | Переглянути відео | |||||||||||||||||||||||||
« Переставний закон | ||||||||||||||||||||||||||
2. Упорядкування папки виховних заходів | множення» . | |||||||||||||||||||||||||
класного керівника | 11.00 – 12.30 | |||||||||||||||||||||||||
3. Онлайн - консультація для батьків учнів | 12.30 - 13.30 | |||||||||||||||||||||||||
2 класу | ||||||||||||||||||||||||||
( Навчання в дистанційній формі) | ||||||||||||||||||||||||||
Укрмова с.54-55 | ||||||||||||||||||||||||||
(Робота в закладі) | ||||||||||||||||||||||||||
прочитати | ||||||||||||||||||||||||||
3 | 16.03.2020 | 1.Добірка цікавої літератури для читання | 9.00 -10.00 | ЯДС | ||||||||||||||||||||||
під час карантину . | ||||||||||||||||||||||||||
Поради як зберегти | ||||||||||||||||||||||||||
2. Розміщення завдань для учнів 2 класу | здоров'я | |||||||||||||||||||||||||
( соціальна мережа Viber) | 10.00- | 11.00 | ||||||||||||||||||||||||
3. Індивідуальні консультації для учнів 2 | Математика | |||||||||||||||||||||||||
11.00- | 12.30 | с. 180 - 182 | ||||||||||||||||||||||||
класу в онлайн – режимі. | «Таблиця множення | |||||||||||||||||||||||||
4.Інформація для дітей та батьків «Як | числа 2,3. Збільшення | |||||||||||||||||||||||||
12.30- | 13.30 | числа у кілька разів» | ||||||||||||||||||||||||
запобігти коронавірусу?» ( Розміщення в |
групі соціальної мережі Viber) | Укр.мова | ||||||||||||||||||||||||
с.57, в.11 | |||||||||||||||||||||||||
4 | 17..03.2020 | 1. Продовжити розробляти та підбирати | 9.00 – 10.30 | ЯДС | |||||||||||||||||||||
матеріали до тематичної перевірки знань | Перегляд відео | ||||||||||||||||||||||||
школярів | «Тварини навесні» | ||||||||||||||||||||||||
10.30 - 12.00 | |||||||||||||||||||||||||
2.Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів | |||||||||||||||||||||||||
НУШ | Математика | ||||||||||||||||||||||||
3. Опрацювання фахової літератури | 12.30- 13.30 | с.183-184 | |||||||||||||||||||||||
Укрмова | |||||||||||||||||||||||||
Гра«Веселі | |||||||||||||||||||||||||
читайлики» | |||||||||||||||||||||||||
5 | 18.03.2020 | 1. Корекція виховного плану на ІІ семестр | 9.00 – 10.30 | Опрацювати | |||||||||||||||||||||
та.переглянути | |||||||||||||||||||||||||
2.Участь у вебінарах на сайті «Всеосвіта» | 10.30 - 12.00 | віртуальну екскурсію | |||||||||||||||||||||||
https://www.youtube.co | |||||||||||||||||||||||||
3.Добірка та розміщення завдань для учнів | |||||||||||||||||||||||||
m/watch?v=1QZcxN2jgh4 | |||||||||||||||||||||||||
2 класу (соціальна мережа Viber) | 12.00-13.30 | Мистецтво. | |||||||||||||||||||||||
Перегляд презентації: | |||||||||||||||||||||||||
Укрмова | |||||||||||||||||||||||||
58-59 прочитати | |||||||||||||||||||||||||
6 | 19.03.2020 | 1.. Опрацювання фахової літератури | 9.00 – 10.30 | Укрмова | |||||||||||||||||||||
2. Добірка матеріалу до батьківських зборів | 10.30 – 12.00 | Перегляд відеоурока | |||||||||||||||||||||||
3.Перегляд вебінару «Створення освітнього | |||||||||||||||||||||||||
12.00 – 13.30 | |||||||||||||||||||||||||
середовища під час карантинних заходів» | Математика | ||||||||||||||||||||||||
с. 190- 192 «Таблиця | |||||||||||||||||||||||||
множення числа 4. » | |||||||||||||||||||||||||
7 | 20.03.2020 | 1.Складання плану роботи на період | 9.00 –10.30 | ЯДС | |||||||||||||||||||||
весняних канікул. | Винаходи людства | ||||||||||||||||||||||||
2.Перегляд вебінару «Підтримка дітей з | |||||||||||||||||||||||||
10.30 – 12.00 | |||||||||||||||||||||||||
3 Підбір текстів для читання учнями з | 12.00 – 13.30 | ||||||||||||||||||||||||
Фізкультура | |||||||||||||||||||||||||
батьками на період весняних канікул. | |||||||||||||||||||||||||
1.Викон. вправи ранк. | |||||||||||||||||||||||||
гімнастики | |||||||||||||||||||||||||
Укрмова с.60-61 | |||||||||||||||||||||||||
прочитати, вик. в.6 | |||||||||||||||||||||||||
8 | 23.03.2020 | 1. Підготовка до онлайн – консультацій в | 9.00 – 10.00 | Прочитати | |||||||||||||||||||||
умовах навчання в дистанційній формі | |||||||||||||||||||||||||
2. Перегляд інформаційно-методичної | 10.00 -12.00 | Українські народні | ||||||||||||||||
казки про тварин | ||||||||||||||||||
літератури «Сучасні підходи успішного | ||||||||||||||||||
розвитку здобувачів освіти НУШ» | 12.00 – 13.30 | |||||||||||||||||
3.Онлайн- консультації з батьками учнів | ||||||||||||||||||
9 | 24.03.2020 | 1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків | 9.00 – 11.30 | Прочитати на | ||||||||||||||
у 2 класі | канікулах | |||||||||||||||||
2.Опрацювання додаткової науково- | Всеволод Нестайко | |||||||||||||||||
популярної літератури для підвищення | 11.30 – 12.30 | «Олексій, Веселик і | ||||||||||||||||
теоретичного та наукового рівня у | Жарт-Птиця» | |||||||||||||||||
початкових класах... | ||||||||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | ||||||||||||||||||
12.30 – 13.30 | ||||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | ||||||||||||||||||
10 | 25.03.2020 | 1. Упорядкування папки класного керівника | 9.00 – 10.00 | Прочитати на | ||||||||||||||
2. Підготовка до онлайн – консультацій в | канікулах | |||||||||||||||||
10.00 –11.30 | Василь Сухомлинський. | |||||||||||||||||
умовах навчання в дистанційній формі | ||||||||||||||||||
Казки | ||||||||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 11.30 - 12.00 | |||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | ||||||||||||||||||
4.Онлайн- консультації з батьками учнів | 12.00 – 13.30 | |||||||||||||||||
Повчальний | ||||||||||||||||||
мультик: скільки | ||||||||||||||||||
лиха завдає природі | ||||||||||||||||||
виплюнута | ||||||||||||||||||
жувальна гумка | ||||||||||||||||||
11 | 26.03.2020 | 1. Заповнення карток поступу учнів 2 | 9.00 – 10.00 | Прочитати на | ||||||||||||||
класу | канікулах | |||||||||||||||||
2.Перегляд вебінару «Розвитoк різних | 10.00 –11.30 | Оксана Лущевська | ||||||||||||||||
«Втеча» | ||||||||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 11.30 – 12.00 | ||||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | |||||||||||||||||||
4.Виготовлення дидактичного матеріалу | 12.00 – 13.30 | ||||||||||||||||||
для уроків англійської мови | Зворушливий | ||||||||||||||||||
мультик, який | |||||||||||||||||||
навчає дітей | |||||||||||||||||||
толерантності | |||||||||||||||||||
12 | 27.03.2020 | 1. Поповнення кабінету дидактичними | 9.00 – 11.00 | Прочитати на канікулах | |||||||||||||||
матеріалами та наочністю. | Володимир Мартинов | ||||||||||||||||||
2. Продовжити розробляти та підбирати | «Як Колобок визволяв | ||||||||||||||||||
11.00 –12.30 | принцесу з лап дракона | ||||||||||||||||||
матеріали для цікавого дистанційного | Ковтай-не-Жувавши» | ||||||||||||||||||
навчання школярів на канікулярний період | |||||||||||||||||||
3. Підбір завдань для учнів 2 класу в умовах | навчання | ||||||||||||||||||
дистанційної форми. | 12.30 - 13.30 | ||||||||||||||||||
Великодні легенди | |||||||||||||||||||
для дітей українською | |||||||||||||||||||
мовою | |||||||||||||||||||
13 | 30.03.2020 | ЯДС – переглянути | |||||||||||||||||
презентацію Цикл | |||||||||||||||||||
1.Підготовка до онлайн – консультацій в | 9.00- 10.30 | свят весняного | |||||||||||||||||
умовах навчання в дистанційній формі | періоду | ||||||||||||||||||
2. Розміщення завдань для учнів 2 класу | https://vseosvita.ua/ | ||||||||||||||||||
10.30 – 11.00 | library/prezentacia-cikl- | ||||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | svat-vesnanogo-periodu- | ||||||||||||||||||
11.00 – 13.30 | 52080.html | ||||||||||||||||||
3. Індивідуальні консультації для учнів, які | Фізкультура | ||||||||||||||||||
потребують допомоги під час навчання в | Виконати вправи | ||||||||||||||||||
дистанційній формі | ранкової гімнастики | ||||||||||||||||||
( відео) | |||||||||||||||||||
Укрмова с. 66 – 67 | |||||||||||||||||||
прочитати вірш | |||||||||||||||||||
М.Вінграновського «На | |||||||||||||||||||
рябому коні прилетіла | |||||||||||||||||||
весна» | |||||||||||||||||||
14 | 31.03.2020 | 1. Опрацювання додаткової науково- | 9.00 – 11.30 | Переглянути | |||||||||||||||
популярної літератури для підвищення | мультфільм «Квіти | ||||||||||||||||||
теоретичного та наукового рівня у | дружби» | ||||||||||||||||||
початкових класах | https:// | ||||||||||||||||||
www.youtube.com/ | |||||||||||||||||||
2. Продовжити розробляти та підбирати | 11.30 – 13.00 | watch?v=1dM90FGkiTc | |||||||||||||||||
матеріали до тематичної перевірки знань | Укрмова с. 68-69 | ||||||||||||||||||
школярів | прочитати вірш Н.Забіли | ||||||||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | «Ластівки»і записати | ||||||||||||||||||
13.00 – 13.30 | діалог за зразком | ||||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | Математика | ||||||||||||||||||
Повторити таблицю | |||||||||||||||||||
множення числа 2-4. |
Виконати завдання 1-5 у | ||||||||||||||||||
посібнику | ||||||||||||||||||
15 | 01.04.2020 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу | 9.00 – 10.00 | ЯДС | ||||||||||||||
(НУШ) | Виписати в Щоденник | |||||||||||||||||
2.Перегляд вебінару «Синдром | вражень цікаві | |||||||||||||||||
10.00 – 11.30 | винаходи українців | |||||||||||||||||
Математика скласти | ||||||||||||||||||
задачі на одну і на дві | ||||||||||||||||||
3.Індивідуальні консультації для учнів, які | ||||||||||||||||||
11.30 – 13.30 | дії за малюнками( у | |||||||||||||||||
потребують допомоги під час навчання в | посібнику) | |||||||||||||||||
дистанційній формі | Укрмова виконати | |||||||||||||||||
вправу 1 с.72 | ||||||||||||||||||
( письмово) | ||||||||||||||||||
16 | 02.04.2020 | 1. Підготовка конспектів уроків | 9.00 – 11.30 | Переглянути цікаві | ||||||||||||||
мультики про гігієну та | ||||||||||||||||||
2. Опрацювання фахової літератури | 11.30 – 13.00 | здоров?я. | ||||||||||||||||
Джерело: mamabook.co | ||||||||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 13.00 – 13.30 | |||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | Зробити листівку | |||||||||||||||||
«Весняні квіти» за | ||||||||||||||||||
посиланням | ||||||||||||||||||
ЯДС | ||||||||||||||||||
Записати опис | ||||||||||||||||||
весняної квітки з | ||||||||||||||||||
чотирьох речень | ||||||||||||||||||
17 | 03.04.2020 | 1. Підготовка конспектів уроків | 9.00 – 10.00 | ЯДС | ||||||||||||||
Опитувальник до теми | ||||||||||||||||||
2. Корекція календарно – тематичного | «Ідеї — винаходи — | |||||||||||||||||
10.00 – 11.0 | відкриття». | |||||||||||||||||
планування. | ||||||||||||||||||
https://docs.google.com/for | ||||||||||||||||||
3. Підбір і розробка тестових завдань для | ms/d/1 | |||||||||||||||||
sl_zVaelOPkrukdJ0lmcEJLe | ||||||||||||||||||
перевірки учнів засвоєння матеріалу з теми | 11.00 – 13.30 | BEbSE9n9gWUYHICq | ||||||||||||||||
«Ідеї — винаходи — відкриття» | lY/copy | |||||||||||||||||
Математика | ||||||||||||||||||
4. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 13.00 – 13.30 | с. 194 - 196 | ||||||||||||||||
«Таблиця множення | ||||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | ||||||||||||||||||
числа 5» | ||||||||||||||||||
Укрмова | ||||||||||||||||||
опрацювати с. 26-27 | ||||||||||||||||||
у зошиті з | ||||||||||||||||||
друкованою основою. |
№ | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки | |||||||||||||||||
п/п | |||||||||||||||||||||
1 | 06.04.2020 | 1. Коригування календарно - тематичного | 9.00 – 10.00 | Завдання: | |||||||||||||||||
планування уроків. | ЯДС | ||||||||||||||||||||
2.Складання плану-графіка самоосвіти та | |||||||||||||||||||||
елементів дистанційної роботи під час | 10.00 -11.30 | с.76-77 у підручнику | |||||||||||||||||||
призупинення освітнього процесу. | опрацювати , | ||||||||||||||||||||
3.Онлайн консультація для батьків 2 класу | 11.30 – 12.30 | ||||||||||||||||||||
Математика | |||||||||||||||||||||
( Навчання в дистанційній формі ) | с.198-200, малюнкова | ||||||||||||||||||||
4. Розробка і розміщення в соціальній | 12.30 - 13.30 | ||||||||||||||||||||
задача 8 | |||||||||||||||||||||
мережі Viber завдань для учнів 2 класу на | |||||||||||||||||||||
період карантину | Українська мова – | ||||||||||||||||||||
Словниковий диктант | |||||||||||||||||||||
. | Перегляд відео | ||||||||||||||||||||
Як зробити захисну | |||||||||||||||||||||
маску від вірусів | |||||||||||||||||||||
своїми руками. | Веселі | ||||||||||||||||||||
саморобки | |||||||||||||||||||||
2 | 07.04.2020 | ЯДС | |||||||||||||||||||
1. Підготовка матеріалів до занять з | 9.00 – 11.00 | с.78 у підручнику | |||||||||||||||||||
другокласниками ( НУШ ) | опрацювати , | ||||||||||||||||||||
11.00 – 12.30 | |||||||||||||||||||||
2. Упорядкування папки виховних заходів | Математика | ||||||||||||||||||||
класного керівника | с. 201-204 Робота в | ||||||||||||||||||||
3. Онлайн - консультація для батьків учнів | 12.30 - 13.30 | тренажерах | |||||||||||||||||||
2 класу | Укрмова с.54-55 | ||||||||||||||||||||
( Навчання в дистанційній формі) | прочитати | ||||||||||||||||||||
Ангмова | |||||||||||||||||||||
Опрацювати с. 86-87 | |||||||||||||||||||||
підручника. Вивчити | |||||||||||||||||||||
нові слова | |||||||||||||||||||||
Перегляд відео. | |||||||||||||||||||||
Kids vocabulary - | |||||||||||||||||||||
Fruits & Vegetables | |||||||||||||||||||||
3 | 08.042020 | 1.Добірка цікавої літератури для читання | 9.00 -10.00 | ЯДС | |||||||||||||||||
під час карантину . | с.78 у підручнику | |||||||||||||||||||||||
2. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 10.00- 11.00 | опрацювати, | ||||||||||||||||||||||
( соціальна мережа Viber) | ||||||||||||||||||||||||
Математика | ||||||||||||||||||||||||
3. Перегляд вебінару « Математична | 11.00- 12.30 | с. 205-206 скласти | ||||||||||||||||||||||
задачі на одну і на дві | ||||||||||||||||||||||||
грамотність» | дії за малюнками( у | |||||||||||||||||||||||
4.Інформація для дітей та батьків «Як | 12.30- 13.30 | посібнику) | ||||||||||||||||||||||
запобігти коронавірусу?» ( Розміщення в | Укрмова | |||||||||||||||||||||||
групі соціальної мережі Viber) | с.74-75 прочитати | |||||||||||||||||||||||
Перегляд | ||||||||||||||||||||||||
мультфільму «Все про | ||||||||||||||||||||||||
бактерії та віруси» | ||||||||||||||||||||||||
4 | 09.04.2020 | 1. Продовжити розробляти та підбирати | 9.00 – 10.30 | ЯДС | ||||||||||||||||||||
матеріали до тематичної перевірки знань | с.79-80 у підручнику | |||||||||||||||||||||||
школярів | опрацювати , | |||||||||||||||||||||||
2.Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів | 10.30 - 12.00 | Математика | ||||||||||||||||||||||
НУШ | с.207-208 | |||||||||||||||||||||||
3. Опрацювання фахової літератури | 12.30- 13.30 | Розв'язати приклади 7 | ||||||||||||||||||||||
Перегляд відео. | ||||||||||||||||||||||||
Збільшення та | ||||||||||||||||||||||||
зменшення числа у | ||||||||||||||||||||||||
кілька разів | ||||||||||||||||||||||||
Укрмова | ||||||||||||||||||||||||
с.77, вправа 14 | ||||||||||||||||||||||||
(письмово) | ||||||||||||||||||||||||
5 | 10.04.2020 | 1. Корекція виховного плану на ІІ семестр | 9.00 – 10.30 | ЯДС | ||||||||||||||||||||
2.Перегляд вебінару « Проєктна діяльність | 10.30 - 12.00 | Опрацювати та | ||||||||||||||||||||||
переглянути відео | ||||||||||||||||||||||||
в освітньому процесі. З чого розпочати?» | «Обертання Землі | |||||||||||||||||||||||
3.Добірка та розміщення завдань для учнів | 12.00-13.30 | навколо Сонця» | ||||||||||||||||||||||
2 класу (соціальна мережа Viber) | ||||||||||||||||||||||||
Мистецтво. Перегляд | ||||||||||||||||||||||||
презентації: | ||||||||||||||||||||||||
Презентація виставки | ||||||||||||||||||||||||
«Дивосвіт | ||||||||||||||||||||||||
трипільського | ||||||||||||||||||||||||
орнаменту в творчості |
сучасних митців» | ||||||||||||||||||||
Намалювати | ||||||||||||||||||||
орнаменти для | ||||||||||||||||||||
оздоблення предметів | ||||||||||||||||||||
побуту. | ||||||||||||||||||||
Вивчити пісню. | ||||||||||||||||||||
«Кап Кап» - Дитяча | ||||||||||||||||||||
пісня – Наталія Май | ||||||||||||||||||||
Укрмова | ||||||||||||||||||||
С. 78-79 прочитати | ||||||||||||||||||||
Ангмова | ||||||||||||||||||||
Записати та вивчити | ||||||||||||||||||||
пісеньку на с.88. | ||||||||||||||||||||
Вивчити нові слова. | ||||||||||||||||||||
Переглянути відео | ||||||||||||||||||||
6 | 13.04.2020 | 1.. Опрацювання фахової літератури | 9.00 – 10.30 | ЯДС | ||||||||||||||||
2. Повторення і опрацювання науково- | 10.30 – 12.00 | «Птахи України» - | ||||||||||||||||||
мультики | ||||||||||||||||||||
методичних рекомендацій. | ||||||||||||||||||||
українською мовою | ||||||||||||||||||||
3. Участь у вебінарах на сайті «Всеосвіта» | 12.00 – 13.30 | |||||||||||||||||||
Математика | ||||||||||||||||||||
с.208-209 перевір | ||||||||||||||||||||
ділення за зразком: | ||||||||||||||||||||
приклади 7-8 | ||||||||||||||||||||
Укрмова | ||||||||||||||||||||
Рослини. | ||||||||||||||||||||
Малюнковий диктант | ||||||||||||||||||||
7 | 14.04.2020 | 1.Складання плану роботи на період | 9.00 –10.30 | ЯДС | ||||||||||||||||
весняних канікул. | с.82 у підручнику | |||||||||||||||||||
2.Перегляд вебінару «Підліткова депресія. | 10.30 – 12.00 | опрацювати | ||||||||||||||||||
Причини виникнення та алгоритми | Фізкультура | |||||||||||||
подолання» | Перегляд відео | |||||||||||||
Викон. вправи ранк. | ||||||||||||||
3 Підбір текстів для читання учнями з | 12.00 – 13.30 | Гімнастики «Райдуга» | ||||||||||||
батьками. | ||||||||||||||
Укрмова с. 80 | ||||||||||||||
прочитати | ||||||||||||||
Перегляд мультиків | ||||||||||||||
«Машині казочки» | ||||||||||||||
Ангмова с.90- | ||||||||||||||
91 .Опрацювати тему | ||||||||||||||
«Fruit and vegetables». | ||||||||||||||
Вивчити нові слова. | ||||||||||||||
Переглянути відео. | ||||||||||||||
8 | 15.04.2020 | 1. Підготовка до онлайн – консультацій в | 9.00 – 10.00 | ЯДС | ||||||||||
умовах навчання в дистанційній формі | Віртуальна екскурсія | |||||||||||||
2. Перегляд інформаційно-методичної | 10.00 -12.00 | |||||||||||||
літератури «Сучасні підходи успішного | hutsul.museum/ | |||||||||||||
розвитку здобувачів освіти НУШ» | pusanka|eksposition/ | |||||||||||||
3.Онлайн- консультації з батьками учнів | 12.00 – 13.30 | virtual | ||||||||||||
Виготовити | ||||||||||||||
великодню писанку | ||||||||||||||
Виготовлення | ||||||||||||||
аплікації «Писанка» | ||||||||||||||
(НУШ) за відео | ||||||||||||||
Укрмова | ||||||||||||||
с. 82 прочитати, | ||||||||||||||
виконати вправу 12 | ||||||||||||||
Перегляд відео. | ||||||||||||||
Слова, які означають | ||||||||||||||
дії предметів - |
дієслова | ||||||||||||||
Ангмова | ||||||||||||||
С. 92-93 прочитати та | ||||||||||||||
перекласти текст. | ||||||||||||||
Повторити вивчені | ||||||||||||||
слова. | ||||||||||||||
9 | 16.04.2020 | 1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків | 9.00 – 11.30 | ЯДС | ||||||||||
у 2 класі | с.88 у підручнику | |||||||||||||
2.Опрацювання додаткової науково- | 11.30 – 12.30 | опрацювати | ||||||||||||
Математика с.210-211 | ||||||||||||||
популярної літератури для підвищення | ||||||||||||||
теоретичного та наукового рівня у | Вивчити таблицю | |||||||||||||
початкових класах... | ||||||||||||||
множення числа 6 | ||||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 12.30 – 13.30 | Укрмова | ||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | Віртуальний похід до | |||||||||||||
лялькового театру. | ||||||||||||||
Вистава «Лісові | ||||||||||||||
пригоди» | ||||||||||||||
10 | 17.04.2020 | 1. Упорядкування папки класного керівника | 9.00 – 10.00 | ЯДС | ||||||||||
2. Перегляд вебінару «Модель учнівського | 10.00 –11.30 | Віртуальна подорож | ||||||||||||
самоврядування для дітей молодшого | до музею | |||||||||||||
шкільного віку» | museums.authenticukra | |||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | ine. com.ua/ua/, | |||||||||||||
11.30 - 12.00 | ||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | Математика | |||||||||||||
4.Онлайн- консультації з батьками учнів | 12.00 – 13.30 | С. 212-214 Вивчити | ||||||||||||
таблицю множення | ||||||||||||||
числа 7 | ||||||||||||||
Укрмова | ||||||||||||||
с. 86-87 прочитати | ||||||||||||||
Ангмова | ||||||||||||||
с. 94-95 «Story time». | ||||||||||||||
Вірш «Afrikan dream». | ||||||||||||||
Прочитати та | ||||||||||||||
перекласти. | ||||||||||||||
11 | 20.04.2020 | 1 Підготовка до онлайн – консультацій в | 9.00 – 10.00 | ЯДС | ||||||||||
умовах навчання в дистанційній формі | Перегляд відео. |
Корисні підказки. Сам | |||||||||||||||
2. Підготовка конспектів уроків | 10.00 –11.30 | удома | |||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 11.30 – 12.00 | ||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | |||||||||||||||
4.Виготовлення дидактичного матеріалу | 12.00 – 13.30 | Математика | |||||||||||||
для уроків англійської мови | с.214-216 Вивчити | ||||||||||||||
таблицю множення | |||||||||||||||
числа 8 | |||||||||||||||
Укрмова с.88-89 | |||||||||||||||
прочитати. С. 89, | |||||||||||||||
вправа 11 (письмово) | |||||||||||||||
Переглянути | |||||||||||||||
відеозагадки | |||||||||||||||
Загадки для дітей з | |||||||||||||||
фотовідповідями: | |||||||||||||||
тварини рідного краю | |||||||||||||||
12 | 21.04.2020 | 1. Поповнення кабінету дидактичними | 9.00 – 11.00 | ЯДС | |||||||||||
матеріалами та наочністю. | Перегляд відео | ||||||||||||||
2. Продовжити розробляти та підбирати | 11.00 –12.30 | «Як спланувати свій | |||||||||||||
матеріали для цікавого дистанційного | |||||||||||||||
час» | |||||||||||||||
навчання школярів | |||||||||||||||
3. Підбір завдань для учнів 2 класу в умовах | 12.30 - 13.30 | ||||||||||||||
навчання дистанційної форми. | |||||||||||||||
Математика с.216- | |||||||||||||||
217 Вивчити таблицю | |||||||||||||||
множення числа 9 | |||||||||||||||
Перегляд відео. | |||||||||||||||
Множення на | |||||||||||||||
пальцях. Таблиця | |||||||||||||||
множення на 9 | |||||||||||||||
Укрмова с.90-91 |
прочитати. | ||||||||||||
Прослухати | ||||||||||||
аудіозапис повісті | ||||||||||||
«Вінчі та Едісон». | ||||||||||||
svitdovkola.org/um2/ | ||||||||||||
media20 | ||||||||||||
Намалювати малюнок | ||||||||||||
до прослуханої | ||||||||||||
повісті. | ||||||||||||
13 | 22.042020 | ЯДС | ||||||||||
1.Підготовка до онлайн – консультацій в | 9.00- 10.00 | Перегляд відео | ||||||||||
Твоя країна – Україна | ||||||||||||
умовах навчання в дистанційній формі | ||||||||||||
2. Перегляд вебінару «Розвиток | 10.00 – 11.30 | |||||||||||
імпресивного мовлення у дітей з | ||||||||||||
Створити книжечку | ||||||||||||
інтелектуальними порушеннями» | ||||||||||||
«Наш рідний край» | ||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 11.30 – 12.00 | Математика | ||||||||||
(соціальна мережа Viber) | ||||||||||||
Повторення таблиці | ||||||||||||
4. Індивідуальні консультації для учнів, які | 12.00 – 13.30 | множення чисел 6-9 | ||||||||||
потребують допомоги під час навчання в | Укрмова | |||||||||||
дистанційній формі | ||||||||||||
Написати міні-твір | ||||||||||||
«Край, у якому я | ||||||||||||
живу» | ||||||||||||
Фізкультура | ||||||||||||
Виконати вправи | ||||||||||||
ранкової гімнастики | ||||||||||||
( відео) | ||||||||||||
14 | 23.04.2020 | 1. Опрацювання додаткової науково- | 9.00 – 11.30 | ЯДС | ||||||||
популярної літератури для підвищення | Переглянути | |||||||||||
теоретичного та наукового рівня у | мультфільм | |||||||||||
початкових класах | ||||||||||||
«Корисні підказки. | ||||||||||||
2. Продовжити розробляти та підбирати | 11.30 – 13.00 | Імунітет» | ||||||||||
матеріали до тематичної перевірки знань | ||||||||||||
школярів | ||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 13.00 – 13.30 | |||||||||||
(соціальна мережа Viber) | Математика | |||||||||||
Повторити таблицю | ||||||||||||
множення чисел 2-9. | ||||||||||||
Виконати завдання 1- | ||||||||||||
5 у посібнику | ||||||||||||
Укрмова | |||||||||||||||||
Перегляд відео. Казка | |||||||||||||||||
про частини мови | |||||||||||||||||
15 | 24.04.2020 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу | 9.00 – 10.00 | ЯДС | |||||||||||||
(НУШ) | Виписати в Щоденник | ||||||||||||||||
2. Підбір і розробка тестових завдань для | вражень цікаві історії | ||||||||||||||||
10.00 – 11.30 | про рух і час | ||||||||||||||||
перевірки учнів засвоєння матеріалу з теми | |||||||||||||||||
Зробити закладку для | |||||||||||||||||
«Рух і час» | книжки своїми | ||||||||||||||||
3.Індивідуальні консультації для учнів, які | 11.30 – 13.30 | руками за допомогою | |||||||||||||||
відео | |||||||||||||||||
потребують допомоги під час навчання в | |||||||||||||||||
дистанційній формі | |||||||||||||||||
Математика | |||||||||||||||||
Скласти задачі на | |||||||||||||||||
одну і на дві дії за | |||||||||||||||||
малюнками | |||||||||||||||||
( у посібнику) | |||||||||||||||||
Укрмова | |||||||||||||||||
Записати опис | |||||||||||||||||
пташки з чотирьох | |||||||||||||||||
речень. (За вибором | |||||||||||||||||
учня). Картинки | |||||||||||||||||
птахів для дітей | |||||||||||||||||
Ангмова | |||||||||||||||||
Виготовити тарілку та | |||||||||||||||||
картки з малюнками | |||||||||||||||||
їжі за зразком с.96 | |||||||||||||||||
підручника. Граючись | |||||||||||||||||
в гру, повторити | |||||||||||||||||
вивчені слова. | |||||||||||||||||
Перегляд відео. | |||||||||||||||||
Англійська для дітей. | |||||||||||||||||
Їжа - Food | |||||||||||||||||
Також по темі:
Завдання для НУШ на період карантину.
Космічні речення пишемо й читаємо
*****
*****
*****
Індивідуальний план роботи вчителя 1 класу
під час карантину на період з 13.03.2020 по 24.04.2020.
Матеріали до уроків + відео уроки:
*****
Спиши текст та встав пропущені букви
*****
*****
Пам'ятка батькам під час карантину
*****
Індивідуальний план роботи вчителя 3 класу
*****
В даному матеріалі учні повторять теми
"Однорідні члени речення" і "Другорядні члени речення",
*****
Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів
в умовах дистанційного навчання під час карантину
*****
*****
Індивідуальний план роботи вихователя ГПД
під час карантину з 16.03 по 24.04 2020
*****
Індивідуальний план роботи асистента вчителя
під час карантину з 18.03.2020 по 24.04.2020
Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.