-
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість -
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла»
Урок 15. Лабораторна робота 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла» -
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Лабораторна робота 2 «Вимірювання періоду обертання тіла та обертової частоти»
Наші гості: 20
- 1-04-2020, 13:34
- 19 396
- 2
№ | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки | ||||||||||||||||||||||
п/п | ||||||||||||||||||||||||||
1 | 12..03.2020 | 1. 1. Онлайн консультація для батьків 2 | 9.00 – 10.00 | Завдання: | ||||||||||||||||||||||
класу ( Навчання в дистанційній формі ) | ЯДС с.54-55 у | |||||||||||||||||||||||||
2. Розробка і розміщення в соціальній | 10.00 -11.30 | підручнику | ||||||||||||||||||||||||
мережі Viber завдань для учнів 2 класу на | опрацювати , | |||||||||||||||||||||||||
період карантину | ||||||||||||||||||||||||||
Математика с.176 – | ||||||||||||||||||||||||||
3. Упорядкування папки засідань МО | 11.30 – 12.30 | 178 | ||||||||||||||||||||||||
Викон. матем. | ||||||||||||||||||||||||||
4. Облаштування кабінету. | 12.30- 13.30 | диктант ( відео) | ||||||||||||||||||||||||
(Робота в закладі) | ||||||||||||||||||||||||||
. | Українська мова | |||||||||||||||||||||||||
Викон. малюнковий | ||||||||||||||||||||||||||
диктант «Рослини» | ||||||||||||||||||||||||||
2 | 13.03.2020 | Математика | ||||||||||||||||||||||||
1. Підготовка матеріалів до занять з | 9.00 – 11.00 | с. 178 – 180 | ||||||||||||||||||||||||
другокласниками ( НУШ ) | Переглянути відео | |||||||||||||||||||||||||
« Переставний закон | ||||||||||||||||||||||||||
2. Упорядкування папки виховних заходів | множення» . | |||||||||||||||||||||||||
класного керівника | 11.00 – 12.30 | |||||||||||||||||||||||||
3. Онлайн - консультація для батьків учнів | 12.30 - 13.30 | |||||||||||||||||||||||||
2 класу | ||||||||||||||||||||||||||
( Навчання в дистанційній формі) | ||||||||||||||||||||||||||
Укрмова с.54-55 | ||||||||||||||||||||||||||
(Робота в закладі) | ||||||||||||||||||||||||||
прочитати | ||||||||||||||||||||||||||
3 | 16.03.2020 | 1.Добірка цікавої літератури для читання | 9.00 -10.00 | ЯДС | ||||||||||||||||||||||
під час карантину . | ||||||||||||||||||||||||||
Поради як зберегти | ||||||||||||||||||||||||||
2. Розміщення завдань для учнів 2 класу | здоров'я | |||||||||||||||||||||||||
( соціальна мережа Viber) | 10.00- | 11.00 | ||||||||||||||||||||||||
3. Індивідуальні консультації для учнів 2 | Математика | |||||||||||||||||||||||||
11.00- | 12.30 | с. 180 - 182 | ||||||||||||||||||||||||
класу в онлайн – режимі. | «Таблиця множення | |||||||||||||||||||||||||
4.Інформація для дітей та батьків «Як | числа 2,3. Збільшення | |||||||||||||||||||||||||
12.30- | 13.30 | числа у кілька разів» | ||||||||||||||||||||||||
запобігти коронавірусу?» ( Розміщення в |
групі соціальної мережі Viber) | Укр.мова | ||||||||||||||||||||||||
с.57, в.11 | |||||||||||||||||||||||||
4 | 17..03.2020 | 1. Продовжити розробляти та підбирати | 9.00 – 10.30 | ЯДС | |||||||||||||||||||||
матеріали до тематичної перевірки знань | Перегляд відео | ||||||||||||||||||||||||
школярів | «Тварини навесні» | ||||||||||||||||||||||||
10.30 - 12.00 | |||||||||||||||||||||||||
2.Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів | |||||||||||||||||||||||||
НУШ | Математика | ||||||||||||||||||||||||
3. Опрацювання фахової літератури | 12.30- 13.30 | с.183-184 | |||||||||||||||||||||||
Укрмова | |||||||||||||||||||||||||
Гра«Веселі | |||||||||||||||||||||||||
читайлики» | |||||||||||||||||||||||||
5 | 18.03.2020 | 1. Корекція виховного плану на ІІ семестр | 9.00 – 10.30 | Опрацювати | |||||||||||||||||||||
та.переглянути | |||||||||||||||||||||||||
2.Участь у вебінарах на сайті «Всеосвіта» | 10.30 - 12.00 | віртуальну екскурсію | |||||||||||||||||||||||
https://www.youtube.co | |||||||||||||||||||||||||
3.Добірка та розміщення завдань для учнів | |||||||||||||||||||||||||
m/watch?v=1QZcxN2jgh4 | |||||||||||||||||||||||||
2 класу (соціальна мережа Viber) | 12.00-13.30 | Мистецтво. | |||||||||||||||||||||||
Перегляд презентації: | |||||||||||||||||||||||||
Укрмова | |||||||||||||||||||||||||
58-59 прочитати | |||||||||||||||||||||||||
6 | 19.03.2020 | 1.. Опрацювання фахової літератури | 9.00 – 10.30 | Укрмова | |||||||||||||||||||||
2. Добірка матеріалу до батьківських зборів | 10.30 – 12.00 | Перегляд відеоурока | |||||||||||||||||||||||
3.Перегляд вебінару «Створення освітнього | |||||||||||||||||||||||||
12.00 – 13.30 | |||||||||||||||||||||||||
середовища під час карантинних заходів» | Математика | ||||||||||||||||||||||||
с. 190- 192 «Таблиця | |||||||||||||||||||||||||
множення числа 4. » | |||||||||||||||||||||||||
7 | 20.03.2020 | 1.Складання плану роботи на період | 9.00 –10.30 | ЯДС | |||||||||||||||||||||
весняних канікул. | Винаходи людства | ||||||||||||||||||||||||
2.Перегляд вебінару «Підтримка дітей з | |||||||||||||||||||||||||
10.30 – 12.00 | |||||||||||||||||||||||||
3 Підбір текстів для читання учнями з | 12.00 – 13.30 | ||||||||||||||||||||||||
Фізкультура | |||||||||||||||||||||||||
батьками на період весняних канікул. | |||||||||||||||||||||||||
1.Викон. вправи ранк. | |||||||||||||||||||||||||
гімнастики | |||||||||||||||||||||||||
Укрмова с.60-61 | |||||||||||||||||||||||||
прочитати, вик. в.6 | |||||||||||||||||||||||||
8 | 23.03.2020 | 1. Підготовка до онлайн – консультацій в | 9.00 – 10.00 | Прочитати | |||||||||||||||||||||
умовах навчання в дистанційній формі | |||||||||||||||||||||||||
2. Перегляд інформаційно-методичної | 10.00 -12.00 | Українські народні | ||||||||||||||||
казки про тварин | ||||||||||||||||||
літератури «Сучасні підходи успішного | ||||||||||||||||||
розвитку здобувачів освіти НУШ» | 12.00 – 13.30 | |||||||||||||||||
3.Онлайн- консультації з батьками учнів | ||||||||||||||||||
9 | 24.03.2020 | 1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків | 9.00 – 11.30 | Прочитати на | ||||||||||||||
у 2 класі | канікулах | |||||||||||||||||
2.Опрацювання додаткової науково- | Всеволод Нестайко | |||||||||||||||||
популярної літератури для підвищення | 11.30 – 12.30 | «Олексій, Веселик і | ||||||||||||||||
теоретичного та наукового рівня у | Жарт-Птиця» | |||||||||||||||||
початкових класах... | ||||||||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | ||||||||||||||||||
12.30 – 13.30 | ||||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | ||||||||||||||||||
10 | 25.03.2020 | 1. Упорядкування папки класного керівника | 9.00 – 10.00 | Прочитати на | ||||||||||||||
2. Підготовка до онлайн – консультацій в | канікулах | |||||||||||||||||
10.00 –11.30 | Василь Сухомлинський. | |||||||||||||||||
умовах навчання в дистанційній формі | ||||||||||||||||||
Казки | ||||||||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 11.30 - 12.00 | |||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | ||||||||||||||||||
4.Онлайн- консультації з батьками учнів | 12.00 – 13.30 | |||||||||||||||||
Повчальний | ||||||||||||||||||
мультик: скільки | ||||||||||||||||||
лиха завдає природі | ||||||||||||||||||
виплюнута | ||||||||||||||||||
жувальна гумка | ||||||||||||||||||
11 | 26.03.2020 | 1. Заповнення карток поступу учнів 2 | 9.00 – 10.00 | Прочитати на | ||||||||||||||
класу | канікулах | |||||||||||||||||
2.Перегляд вебінару «Розвитoк різних | 10.00 –11.30 | Оксана Лущевська | ||||||||||||||||
«Втеча» | ||||||||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 11.30 – 12.00 | ||||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | |||||||||||||||||||
4.Виготовлення дидактичного матеріалу | 12.00 – 13.30 | ||||||||||||||||||
для уроків англійської мови | Зворушливий | ||||||||||||||||||
мультик, який | |||||||||||||||||||
навчає дітей | |||||||||||||||||||
толерантності | |||||||||||||||||||
12 | 27.03.2020 | 1. Поповнення кабінету дидактичними | 9.00 – 11.00 | Прочитати на канікулах | |||||||||||||||
матеріалами та наочністю. | Володимир Мартинов | ||||||||||||||||||
2. Продовжити розробляти та підбирати | «Як Колобок визволяв | ||||||||||||||||||
11.00 –12.30 | принцесу з лап дракона | ||||||||||||||||||
матеріали для цікавого дистанційного | Ковтай-не-Жувавши» | ||||||||||||||||||
навчання школярів на канікулярний період | |||||||||||||||||||
3. Підбір завдань для учнів 2 класу в умовах | навчання | ||||||||||||||||||
дистанційної форми. | 12.30 - 13.30 | ||||||||||||||||||
Великодні легенди | |||||||||||||||||||
для дітей українською | |||||||||||||||||||
мовою | |||||||||||||||||||
13 | 30.03.2020 | ЯДС – переглянути | |||||||||||||||||
презентацію Цикл | |||||||||||||||||||
1.Підготовка до онлайн – консультацій в | 9.00- 10.30 | свят весняного | |||||||||||||||||
умовах навчання в дистанційній формі | періоду | ||||||||||||||||||
2. Розміщення завдань для учнів 2 класу | https://vseosvita.ua/ | ||||||||||||||||||
10.30 – 11.00 | library/prezentacia-cikl- | ||||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | svat-vesnanogo-periodu- | ||||||||||||||||||
11.00 – 13.30 | 52080.html | ||||||||||||||||||
3. Індивідуальні консультації для учнів, які | Фізкультура | ||||||||||||||||||
потребують допомоги під час навчання в | Виконати вправи | ||||||||||||||||||
дистанційній формі | ранкової гімнастики | ||||||||||||||||||
( відео) | |||||||||||||||||||
Укрмова с. 66 – 67 | |||||||||||||||||||
прочитати вірш | |||||||||||||||||||
М.Вінграновського «На | |||||||||||||||||||
рябому коні прилетіла | |||||||||||||||||||
весна» | |||||||||||||||||||
14 | 31.03.2020 | 1. Опрацювання додаткової науково- | 9.00 – 11.30 | Переглянути | |||||||||||||||
популярної літератури для підвищення | мультфільм «Квіти | ||||||||||||||||||
теоретичного та наукового рівня у | дружби» | ||||||||||||||||||
початкових класах | https:// | ||||||||||||||||||
www.youtube.com/ | |||||||||||||||||||
2. Продовжити розробляти та підбирати | 11.30 – 13.00 | watch?v=1dM90FGkiTc | |||||||||||||||||
матеріали до тематичної перевірки знань | Укрмова с. 68-69 | ||||||||||||||||||
школярів | прочитати вірш Н.Забіли | ||||||||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | «Ластівки»і записати | ||||||||||||||||||
13.00 – 13.30 | діалог за зразком | ||||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | Математика | ||||||||||||||||||
Повторити таблицю | |||||||||||||||||||
множення числа 2-4. |
Виконати завдання 1-5 у | ||||||||||||||||||
посібнику | ||||||||||||||||||
15 | 01.04.2020 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу | 9.00 – 10.00 | ЯДС | ||||||||||||||
(НУШ) | Виписати в Щоденник | |||||||||||||||||
2.Перегляд вебінару «Синдром | вражень цікаві | |||||||||||||||||
10.00 – 11.30 | винаходи українців | |||||||||||||||||
Математика скласти | ||||||||||||||||||
задачі на одну і на дві | ||||||||||||||||||
3.Індивідуальні консультації для учнів, які | ||||||||||||||||||
11.30 – 13.30 | дії за малюнками( у | |||||||||||||||||
потребують допомоги під час навчання в | посібнику) | |||||||||||||||||
дистанційній формі | Укрмова виконати | |||||||||||||||||
вправу 1 с.72 | ||||||||||||||||||
( письмово) | ||||||||||||||||||
16 | 02.04.2020 | 1. Підготовка конспектів уроків | 9.00 – 11.30 | Переглянути цікаві | ||||||||||||||
мультики про гігієну та | ||||||||||||||||||
2. Опрацювання фахової літератури | 11.30 – 13.00 | здоров?я. | ||||||||||||||||
Джерело: mamabook.co | ||||||||||||||||||
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 13.00 – 13.30 | |||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | Зробити листівку | |||||||||||||||||
«Весняні квіти» за | ||||||||||||||||||
посиланням | ||||||||||||||||||
ЯДС | ||||||||||||||||||
Записати опис | ||||||||||||||||||
весняної квітки з | ||||||||||||||||||
чотирьох речень | ||||||||||||||||||
17 | 03.04.2020 | 1. Підготовка конспектів уроків | 9.00 – 10.00 | ЯДС | ||||||||||||||
Опитувальник до теми | ||||||||||||||||||
2. Корекція календарно – тематичного | «Ідеї — винаходи — | |||||||||||||||||
10.00 – 11.0 | відкриття». | |||||||||||||||||
планування. | ||||||||||||||||||
https://docs.google.com/for | ||||||||||||||||||
3. Підбір і розробка тестових завдань для | ms/d/1 | |||||||||||||||||
sl_zVaelOPkrukdJ0lmcEJLe | ||||||||||||||||||
перевірки учнів засвоєння матеріалу з теми | 11.00 – 13.30 | BEbSE9n9gWUYHICq | ||||||||||||||||
«Ідеї — винаходи — відкриття» | lY/copy | |||||||||||||||||
Математика | ||||||||||||||||||
4. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 13.00 – 13.30 | с. 194 - 196 | ||||||||||||||||
«Таблиця множення | ||||||||||||||||||
(соціальна мережа Viber) | ||||||||||||||||||
числа 5» | ||||||||||||||||||
Укрмова | ||||||||||||||||||
опрацювати с. 26-27 | ||||||||||||||||||
у зошиті з | ||||||||||||||||||
друкованою основою. |
№ | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки | |||||||||||||||||
п/п | |||||||||||||||||||||
1 | 06.04.2020 | 1. Коригування календарно - тематичного | 9.00 – 10.00 | Завдання: | |||||||||||||||||
планування уроків. | ЯДС | ||||||||||||||||||||
2.Складання плану-графіка самоосвіти та | |||||||||||||||||||||
елементів дистанційної роботи під час | 10.00 -11.30 | с.76-77 у підручнику | |||||||||||||||||||
призупинення освітнього процесу. | опрацювати , | ||||||||||||||||||||
3.Онлайн консультація для батьків 2 класу | 11.30 – 12.30 | ||||||||||||||||||||
Математика | |||||||||||||||||||||
( Навчання в дистанційній формі ) | с.198-200, малюнкова | ||||||||||||||||||||
4. Розробка і розміщення в соціальній | 12.30 - 13.30 | ||||||||||||||||||||
задача 8 | |||||||||||||||||||||
мережі Viber завдань для учнів 2 класу на | |||||||||||||||||||||
період карантину | Українська мова – | ||||||||||||||||||||
Словниковий диктант | |||||||||||||||||||||
. | Перегляд відео | ||||||||||||||||||||
Як зробити захисну | |||||||||||||||||||||
маску від вірусів | |||||||||||||||||||||
своїми руками. | Веселі | ||||||||||||||||||||
саморобки | |||||||||||||||||||||
2 | 07.04.2020 | ЯДС | |||||||||||||||||||
1. Підготовка матеріалів до занять з | 9.00 – 11.00 | с.78 у підручнику | |||||||||||||||||||
другокласниками ( НУШ ) | опрацювати , | ||||||||||||||||||||
11.00 – 12.30 | |||||||||||||||||||||
2. Упорядкування папки виховних заходів | Математика | ||||||||||||||||||||
класного керівника | с. 201-204 Робота в | ||||||||||||||||||||
3. Онлайн - консультація для батьків учнів | 12.30 - 13.30 | тренажерах | |||||||||||||||||||
2 класу | Укрмова с.54-55 | ||||||||||||||||||||
( Навчання в дистанційній формі) | прочитати | ||||||||||||||||||||
Ангмова | |||||||||||||||||||||
Опрацювати с. 86-87 | |||||||||||||||||||||
підручника. Вивчити | |||||||||||||||||||||
нові слова | |||||||||||||||||||||
Перегляд відео. | |||||||||||||||||||||
Kids vocabulary - | |||||||||||||||||||||
Fruits & Vegetables | |||||||||||||||||||||
3 | 08.042020 | 1.Добірка цікавої літератури для читання | 9.00 -10.00 | ЯДС | |||||||||||||||||
під час карантину . | с.78 у підручнику | |||||||||||||||||||||||
2. Розміщення завдань для учнів 2 класу | 10.00- 11.00 | опрацювати, | ||||||||||||||||||||||
( соціальна мережа Viber) | ||||||||||||||||||||||||
Математика | ||||||||||||||||||||||||
3. Перегляд вебінару « Математична | 11.00- 12.30 | с. 205-206 скласти | ||||||||||||||||||||||
задачі на одну і на дві | ||||||||||||||||||||||||
грамотність» | дії за малюнками( у | |||||||||||||||||||||||
4.Інформація для дітей та батьків «Як | 12.30- 13.30 | посібнику) | ||||||||||||||||||||||
запобігти коронавірусу?» ( Розміщення в | Укрмова | |||||||||||||||||||||||
групі соціальної мережі Viber) | с.74-75 прочитати | |||||||||||||||||||||||
Перегляд | ||||||||||||||||||||||||
мультфільму «Все про | ||||||||||||||||||||||||
бактерії та віруси» | ||||||||||||||||||||||||
4 | 09.04.2020 | 1. Продовжити розробляти та підбирати | 9.00 – 10.30 | ЯДС | ||||||||||||||||||||
матеріали до тематичної перевірки знань | с.79-80 у підручнику | |||||||||||||||||||||||
школярів | опрацювати , | |||||||||||||||||||||||
2.Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів | 10.30 - 12.00 | Математика | ||||||||||||||||||||||
НУШ | с.207-208 | |||||||||||||||||||||||
3. Опрацювання фахової літератури | 12.30- 13.30 | Розв'язати приклади 7 | ||||||||||||||||||||||
Перегляд відео. | ||||||||||||||||||||||||
Збільшення та | ||||||||||||||||||||||||
зменшення числа у | ||||||||||||||||||||||||
кілька разів | ||||||||||||||||||||||||
Укрмова | ||||||||||||||||||||||||
с.77, вправа 14 | ||||||||||||||||||||||||
(письмово) | ||||||||||||||||||||||||
5 | 10.04.2020 | 1. Корекція виховного плану на ІІ семестр | 9.00 – 10.30 | ЯДС | ||||||||||||||||||||
2.Перегляд вебінару « Проєктна діяльність | 10.30 - 12.00 | Опрацювати та | ||||||||||||||||||||||
переглянути відео | ||||||||||||||||||||||||
в освітньому процесі. З чого розпочати?» | «Обертання Землі | |||||||||||||||||||||||
3.Добірка та розміщення завдань для учнів | 12.00-13.30 | навколо Сонця» | ||||||||||||||||||||||
2 класу (соціальна мережа Viber) | ||||||||||||||||||||||||
Мистецтво. Перегляд | ||||||||||||||||||||||||
презентації: | ||||||||||||||||||||||||
Презентація виставки | ||||||||||||||||||||||||
«Дивосвіт | ||||||||||||||||||||||||
трипільського | ||||||||||||||||||||||||
орнаменту в творчості |
сучасних митців» | ||||||||||||||||||||
Намалювати | ||||||||||||||||||||
орнаменти для | ||||||||||||||||||||
оздоблення предметів | ||||||||||||||||||||
побуту. | ||||||||||||||||||||
Вивчити пісню. | ||||||||||||||||||||
«Кап Кап» - Дитяча | ||||||||||||||||||||
пісня – Наталія Май | ||||||||||||||||||||
Укрмова | ||||||||||||||||||||
С. 78-79 прочитати | ||||||||||||||||||||
Ангмова | ||||||||||||||||||||
Записати та вивчити | ||||||||||||||||||||
пісеньку на с.88. | ||||||||||||||||||||
Вивчити нові слова. | ||||||||||||||||||||
Переглянути відео | ||||||||||||||||||||
6 | 13.04.2020 | 1.. Опрацювання фахової літератури | 9.00 – 10.30 | ЯДС | ||||||||||||||||
2. Повторення і опрацювання науково- | 10.30 – 12.00 | «Птахи України» - | ||||||||||||||||||
мультики | ||||||||||||||||||||
методичних рекомендацій. | ||||||||||||||||||||
українською мовою | ||||||||||||||||||||
3. Участь у вебінарах на сайті «Всеосвіта» | 12.00 – 13.30 | |||||||||||||||||||
Математика | ||||||||||||||||||||
с.208-209 перевір | ||||||||||||||||||||
ділення за зразком: | ||||||||||||||||||||
приклади 7-8 | ||||||||||||||||||||
Укрмова | ||||||||||||||||||||
Рослини. | ||||||||||||||||||||
Малюнковий диктант | ||||||||||||||||||||
7 | 14.04.2020 | 1.Складання плану роботи на період | 9.00 –10.30 | ЯДС | ||||||||||||||||
весняних канікул. | с.82 у підручнику | |||||||||||||||||||
2.Перегляд вебінару «Підліткова депресія. | 10.30 – 12.00 | опрацювати | ||||||||||||||||||
Причини виникнення та алгоритми | Фізкультура | |||||||||||||
подолання» | Перегляд відео | |||||||||||||
Викон. вправи ранк. | ||||||||||||||
3 Підбір текстів для читання учнями з | 12.00 – 13.30 | Гімнастики «Райдуга» | ||||||||||||
батьками. | ||||||||||||||
Укрмова с. 80 | ||||||||||||||
прочитати | ||||||||||||||
Перегляд мультиків | ||||||||||||||
«Машині казочки» | ||||||||||||||
Ангмова с.90- | ||||||||||||||
91 .Опрацювати тему | ||||||||||||||
«Fruit and vegetables». | ||||||||||||||
Вивчити нові слова. | ||||||||||||||
Переглянути відео. | ||||||||||||||
8 | 15.04.2020 | 1. Підготовка до онлайн – консультацій в | 9.00 – 10.00 | ЯДС | ||||||||||
умовах навчання в дистанційній формі | Віртуальна екскурсія | |||||||||||||
2. Перегляд інформаційно-методичної | 10.00 -12.00 | |||||||||||||
літератури «Сучасні підходи успішного | hutsul.museum/ | |||||||||||||
розвитку здобувачів освіти НУШ» | pusanka|eksposition/ | |||||||||||||
3.Онлайн- консультації з батьками учнів | 12.00 – 13.30 | virtual | ||||||||||||
Виготовити | ||||||||||||||
великодню писанку | ||||||||||||||
Виготовлення | ||||||||||||||
аплікації «Писанка» | ||||||||||||||
(НУШ) за відео | ||||||||||||||
Укрмова | ||||||||||||||
с. 82 прочитати, | ||||||||||||||
виконати вправу 12 | ||||||||||||||
Перегляд відео. | ||||||||||||||
Слова, які означають | ||||||||||||||
дії предметів - |
дієслова | ||||||||||||||
Ангмова | ||||||||||||||
С. 92-93 прочитати та | ||||||||||||||