• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн
      Зараз на сайті: 40
      Наші гості: 38

      Користувачі: 
      - отсутствуют

      Пошукові системи на сайті: 


       Останні наші відвідувачі: 
      - отсутствуют



    » » Індивідуальний план роботи вчителя 3 класу під час карантину на період з 13.03.2020 по 24.04.2020



    Індивідуальний план роботи вчителя 3 класу під час карантину на період з 13.03.2020 по 24.04.2020
    • 30-03-2020, 15:01
    • 49 093
    • 2
    Індивідуальний план роботи вчителя 3 класу 
    під час карантину на період
    з 13.03.2020 по 24.04.2020
    Індивідуальний план роботи під час карантину на період з 13.03.2020 по 24.04.2020 вчителя 3 класу містить матеріали, які потрібно опрацювати учням самостійно, цікаві відеоуроки для перегляду дітьми та аудіозаписи літературних творів.

    ЗАТВЕРДЖУЮ

    Директор ………………………

    _______________........................

    13 березня 2020 р.


    Індивідуальний план роботи під час карантину

    на період з 13.03.2020 по 24.04.2020

    вчителя 3 класу


    № п/п

    Дата

    Зміст роботи

    Примітки

    1

    13.03

    1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на період карантину (перегляд відеофайлів).

    2. Онлайн консультація для батьків (Навчання в дистанційній формі).

    3. Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми.

    Літературне читання.

    Творчість Ю. Старостенка. Ю. Старостенко «Хто це такий». (с. 132)

    Українська мова.

    Змінювання прикметників за числами (впр. 346-355) .

    https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6Sc


    Математика.

    Множення виду 320 · 3.

    https://www.youtube.com/watch?v=iEIj1odDAB0


    Природознавство.

    Яке значення мають гриби у природі та житті людей? (с. 124-125)

    https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=lPspaNNLFpg

    2

    16.03

    1. Розміщення на шкільному сайті індивідуального плану роботи вчителя  3 класу  на період карантину.


    2. Упорядкування папки самоосвіти.


    3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)


    4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн-режимі

    Літературне читання.

    Ю. Старостенко «І трапиться ж таке…». (с. 132-133)


    Українська мова.

    Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників: -ий, -ій, -а, -я, -е, -є. (впр. 356-359)

    https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ


    Математика.

    Усне множення і ділення в межах 1000. (впр. 871-878)

    https://naurok.com.ua/prezentaciya-usne-mnozhennya-i-dilennya-v-mezhah-1000-103702.html

    3

    17.03

    1. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі. 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 


    2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.


    3. Розробка тестів з української мови.


    4. Опрацювання фахової літератури

    Літературне читання.

    Читання дитячих творів. 

    Математика.

    Повторення таблиць множення і ділення.

    Музична таблиця І ч повна

    https://www.youtube.com/watch?v=UuilODdroFU

    Музична таблиця ІІ ч повна

    https://www.youtube.com/watch?v=MIimam5bSak

    Природознавство.

    Що таке ланцюг живлення? Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини. (с. 128-129)

    https://www.youtube.com/watch?v=7_JZIh80NcQ

    5

    18.03

    1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 


    2. Реєстрація учнів 3 класу у всеукраїнському конкурсі до Дня української писемності та мови «Слово до слова».


    3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


    4. Розробка тестів 3 класу для сайту «На Урок».

    Літературне читання.

    Творчість Г. Тютюнника. Г. Тютюнник «Бушля». (с. 134-135)

    http://chl.kiev.ua/pub/Publication/Show/311

    Українська мова.

    Вправи на визначення роду і числа прикметників за відповідними іменниками. Прикметники-антоніми (впр. 360-364)

    https://www.youtube.com/watch?v=5jIdVW3rU_4


    Математика.

    Ділення суми на число. (впр. 879-886)

    https://www.youtube.com/watch?v=4-JjLqPyF8g


    Я у світі.

    Ніхто  не має права ображати людину. Про права дитини. Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини. (с. 132-135)

    https://www.youtube.com/watch?v=ewwyvNYj5Vk

    6

    30.03

    1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 


    2. Реєстрація на EDERA_OSVITORIA_LENOVO для проходження курсу «Бери і роби».

    3. Опрацювання інструкції з користування платформою.

    Як отримати максимум від онлайн-курсу.

    4. Упорядкування папки класного керівника.


    5. Корекція виховного плану на ІІ семестр.

    Літературне читання.

    Творчість Г. Тютюнника. Г. Тютюнник «Бушля» (продовження). (с. 135-136)


    Українська мова.

    Прикметники-синоніми. Розбір прикметника як частини мови. (впр.365-368)

    https://www.youtube.com/watch?v=6rF9oYLuMwY

    Математика.

    Розв'язування задач двома способами.

    7

    31.03

    1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber). 


    2. Розробка дидактичних матеріалів з математики.


    3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


    4. Перевірка учнівських тестових завдань.


    Літературне читання.

    Творчість Всеволода Нестайка. В. Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено). (с. 136-137)

    https://www.youtube.com/watch?v=VQunqFUjyeM


    Математика.

    Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв'язування рівнянь. (впр. 887-896)

    https://www.youtube.com/watch?v=WpQ_O-DNh2c


    Природознавство.

    Як охороняти зникаючі рослини? Як охороняти зникаючих тварин? Червона книга України. (с. 130-134)

    Охорона рослин. https://www.youtube.com/watch?v=iKqPz4qGYtY 

    Охорона тварин. https://www.youtube.com/watch?v=vwI26zdDqz0 

    8

    01.04

    1. Робота з методичною літературою.

    2. Розробка матеріалів для уроків української мови на сайт «На Урок». 

    3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 


    Літературне читання.

    Читати і переказувати оповідання В. Нестайка «Просто Олесь друг» (продовження). (с. 138-139)

    Українська мова.

    Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Складання розповідей за малюнками і опорними словами. (впр. 369-373)

    Математика.

    Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72 :3 і 50: 2. Задачі, пов’язані з одиничною нормою. (впр. 897-907)

    https://www.youtube.com/watch?v=Q1BRGup2adA

    9

    02.04

    1. Опрацювати новинки методичної літератури.

    2. Продовжити роботу над розробкою онлайн-тренінгу для батьків «Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину».

    3. Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану.

    Літературне читання.

    Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Яшка і Машка». (скорочено). (с. 139-140)

    http://chl.kiev.ua/pub/Publication/Show/484

    Українська мова.

    Спостереження за вживанням прикметників у загадках. Вибір з-поміж поданих прикметників тих, що найточніше характеризують персонажів, події, явища. (впр. 374-378)

    Математика.

    Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. (впр. 908-915)

    10

    03.04

    1. Розробка матеріалів для уроків української мови на сайт «Всеосвіта».

    2. Проходження 6-годинного курсу «Цифрові навички для вчителя» на Національній онлайн - платформі з цифрової грамотності.

    3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 

    Літературне читання.

    Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Омар». (с. 140-141)

    Українська мова.

    Твір-опис «Квітуча вишня».

    Природознавство.

    Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади. Заповідні території рідного краю. (с. 135-136)

    Заповідники території України

    https://www.youtube.com/watch?v=4wKFDYuMtDQ

    Ботанічні сади України

    https://www.youtube.com/watch?v=pIFszjJ-QR4

    11

    06.04

    1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 


    2. Створювання онлайн-тестів
    для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.


    3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


    4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 


    Літературне читання.

    Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Шоколад боцмана». (с. 141-142)

    Українська мова.

    Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками. (впр. 379-382)

    https://www.youtube.com/watch?v=qP80izpL0Ds

    Математика.

    Перевірка ділення множенням. Розв'язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків. (впр. 916-924)

    https://www.youtube.com/watch?v=0lDu1o2HYfY

    12

    07.04

    1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 


    2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі. 


    3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


    4. Упорядкування папки класного керівника.

    Математика.

    Перевірка множення діленням. Складання і розв’язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв'язування рівнянь. (впр. 925-933)

    https://www.youtube.com/watch?v=O2whNcnsBgc

    Природознавство.

    Цікавий світ тварин.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZAXc1pM2Iks

    13

    08.04

    1. Проходження курсу для батьків «Безпека дітей в інтернеті».

    2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі. 


    3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)


    Літературне читання.

    Робота з дитячої книжкою (твори сучасних дитячих письменників).

    Українська мова.

    Складання тексту-розповіді «Квітуча весна».


    Трудове навчання.

    Правила поведінки за столом. Сервірування столу до обіду.

    https://vseosvita.ua/library/urok-ak-povoditisa-za-stolom-pravila-povedinki-za-stolom-prezentacia-urivok-z-miltfilmu-vinni-puh-pamatki-z-pravilami-dla-gostej-116461.html

    14

    09.04

    1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 


    2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі. 


    3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


    4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 


    Літературне читання.

    Творчість Євгена Гуцала. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (уривок). (с. 142-143)

    http://chl.kiev.ua/pub/Publication/Show/548

    Українська мова.

    Загальне поняття про дієслово (питання, роль у реченні). Зв'язок дієслова з іменником у реченні (впр. 388-391)

    https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA

    Математика.

    Ділення виду 360: 3, Задачі , обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв'язування рівнянь. (впр. 934-942)

    Я у світі.

    Україна – європейська держава. Європейський Союз – співтовариство народів Європи. (с. 142-145)

    Дітям про Євросоюз

    https://www.youtube.com/watch?v=rHQORHX2MJk

    15

    10.04

    1. Розробка дидактичних матеріалів для роботи в класі з дітьми.

    2. Залучати учнів до участі у конкурсі «Всеосвіта. Весна 2020»

    3. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі. 


    4. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)


    Літературне читання.

    Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (продовження). (с. 144-145)

    Українська мова.

    Розпізнавання дієслів у реченнях. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах (впр. 392-394)

    Математика.

    Ділення виду 64:16 способом випробування. Периметр прямокутника. (впр. 943-951)

    https://svitppt.com.ua/matematika/dilennya-vidu-sposobom-viprobovuvannya.html

    Природознавство.

    Як працює наш організм? Система органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система. (с. 142-146)

    https://vseosvita.ua/library/prezentacia-sistema-organiv-tila-ludini-ta-ih-znacenna-v-zitti-ludini-125717.html

    Основи здоров’я.

    Характер людини і здоров’я. доброзичливість і здоров’я людини. (с. 117-120) 

    http://www.myshared.ru/slide/1342858/

    16

    13.04

    1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)


    2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.


    3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


    4. Упорядкування папки класного керівника.

    Літературне читання.

    Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої та­ємниці. Ю. Збанацький «Лелеки» (скорочено). ( с.145-147)

    Українська мова.

    Дієслова-синоніми. Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних синонімів (впр. 399-403)

    https://www.youtube.com/watch?v=f_XfZl6QwKo


    17

    14.04

    1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

    2. Проходження вебінару про дистанційне навчання в початковій школі. Всеукраїнська віртуальна педрада.

    3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


    Математика.

    Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. (впр. 952-959)

    https://svitppt.com.ua/matematika/dilennya-dvocifrovogo-chisla-na-dvocifrove.html


    Природознавство.

    Для чого потрібні скелет і м’язи? Опорно-рухова система. (с. 147-148)

    https://naurok.com.ua/prezentaciya-oporno-ruhova-sistema-107672.html 

    Образотворче мистецтво.

    Театральний костюм. Пальчиковий театр. 

    https://www.youtube.com/watch?v=jYNz16lHyGA&t=60s

    18

    15.04

    1. Створювання онлайн-тестів
    для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.

    2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 


    3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 


    Літературне читання.

    Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Леле­ки» (продовження)   (с.148-149)

    Українська мова.

    Дієслова-антоніми.

    Казка про синоніми та антоніми.

    https://www.youtube.com/watch?v=OiP-Tu37vOA


    Математика.

    Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розв’язування задач (впр. 960-968).

    19

    16.04

    1. Підготувати завдання для молодших школярів на період карантину. 

    2. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber) 


    3. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

    Літературне читання.

    Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів. 

    Г. Демченко «Лелеки» (скорочено). (с.149-151) 


    Українська мова.

    Підбір дієслів за малюнком.


    Математика.

    Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Розв’язування задач (впр. 969-976).

    https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-vpravi-i-zadachi-na-zakriplennya-vivchenih-tablic-mnozhennya-i-dilennya-znachennya-vodi-u-prirodi-8387.html


    Я усвіті.

    Ми всі різні. Я – член європейської спільноти. (с. 146-150)

    20

    17.04

    1. Опрацювати корисні посилання для дистанційного навчання у 3 класі «Відпочивайте з користю».

    2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 


    3. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

    Літературне читання.

    Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. В. Чухліб  «Равлик»  (с.151-153)

    Українська мова.

    Вживання дієслів у переносному значенні. (впр. 408-412)

    Математика.

    Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Розв’язування задач (впр. 977-984).

    Природознавство.

    З чого складається травна система? (с. 149-151)

    https://naurok.com.ua/prezentaciya-travna-sistema-lyudskogo-organizmu-107720.html

    21

    21.04

    1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 


    2. Створювання онлайн-тестів
    для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.


    3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


    4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 


    Математика.

    Розв'язування рівнянь. Розв’язування задач (впр. 985-991).


    Природознавство.

    Що корисно їсти? Правила корисного харчування. (с. 152-154)

    https://naurok.com.ua/prezentaciya-scho-korisno-sti-108600.html

    22

    22.04

    1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 


    2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі. 


    3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


    4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 


    Літературне читання.

    Творчість Дмитра Чередниченка. Все так цікаво навкруги.  Д.Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик».  (с.153-154)

    Українська мова.

    Спостереження за вживанням дієслів у мовленні. (впр. 413-417)

    https://www.youtube.com/watch?v=EOzfmwtwc5c

    Математика.

    Розв'язування рівнянь. Розв’язування задач (впр. 992-998).

    23

    23.04

    1. Опрацювати літературу із проблеми «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі».

    2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

    Літературне читання.

    Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик» (продовження)  (с.154-155)

    Українська мова.

    Змінювання дієслів за часами. (впр. 418-422)  

    https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw

    Математика.

    Розв'язування рівнянь з двома діями. Розв’язування задач (впр. 996-1006)

    24

    24.04

    1. Розміщення завдань для учнів3 класу (соціальна мережа Viber) 


    2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі. 


    3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.


    4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.


    5. Опрацювання фахової літератури

    Літературне читання.

    Робота з дитячої книжкою (твори сучасних дитячих письменників).

    Українська мова.

    Розпізнавання часових форм дієслова у тексті. Використання їх у власному мовленні (впр. 423-426)  

    https://www.youtube.com/watch?v=Z6FUjbjfP8I

    Математика.

    Частини. Позначення частин числа цифрами. Розв’язування задач, що включають знаходження частини числа (впр. 1007-1015).

    https://vseosvita.ua/library/poznacenna-castin-cisla-ciframi-drobi-z-ciselnikom-1-ak-castina-cilogo-utvorenna-i-zapis-rozvazuvanna-zadac-55087.html

    Природознавство.

    Що потрібне для дихання? Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. (с. 155-156)

    https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dihalna-sistema-ludini-128732.html


    Основи здоров’я.

    Учись вчитися. Розвиток пам’яті та уваги. (с. 124-129)

    https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-osnov-zdorov-ya-rozvitok-uvagi-pamyati-spriynyattya-36385.html


    Матеріал додав: Березницька Марина

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    ndivdualniy-plan-roboti-pd-chas-karantinu-na-perod-z-13_03_2020-po-24_04_2020-vchitelya-3-klasu.rar [213,94 Kb]
    (Придбали цей файл: 2562)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Класним керівникам / Початкові класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    31 марта 2020 00:17
    • Коментар написав: elena.fedorova
    • Реєстрація: 31.03.2020
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 1
    ДЯКУЮ ЗА ВАЖЛИВУ РОБОТУ!
    31 марта 2020 23:17
    • Публікацій: 0
    • Коментарів: 0
    elena.fedorova,
    дякую

    Гость Світлана,
    Дякую. Цінна та корисна інформація!
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.