-
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?"
Конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина "Тендітність або мужність?" -
Урок 21. Рух Землі і Місяця
Урок 21. Рух Землі і Місяця -
Урок 22. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань
Урок 22. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань
- 21-03-2022, 22:38
- 64 282
- 5
Понеділок
30.03.2020
№ з/п | Предмет | Теоретичний матеріал | Практичні завдання | Посилання на онлайн-ресурс |
1. | Природознавство | Заповідники . Ботанічні сади. | с.134 - 138,прочитати і відповісти на запитання і записати відповіді у зошит | Ботанічні сади України |
2. | Математика | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3 і 50 : 2.Складання задач за поданим виразом. | Виконати №900,904 – обчислити вирази, № 901,906 – розв’язати задачі | Фізкультхвилинка |
3. | Українська мова | Закріплення знань учнів про прикметник як частину мови. Складання усної розповіді. | Виконати: вправи 380 – 381 – списати,змінюючи слова. Скласти усно розповідь про весну. | Узагальнення знань про прикметник https://www.youtube.com/watch?v=FTb-8DDHWLo |
4. | Фізичне виховання | Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри. | Виконання комплексу загальнорозвивальних вправ. Прогулянки на свіжому повітрі. | Комплекс загальнорозвивальних вправ |
5. | Основи здоров`я | Характер людини і здоров`я . Доброзичливість і здоров`я людини. | Опрацювати с.117 – 120, відповідати на запитання. | Казка про здоров`я |
Вівторок
31.03.2020
№ з/п | Предмет | Теоретичний матеріал | Практичні завдання | Посилання на онлайн-ресурс |
1. | Англійська мова | Яка сьогодні погода. Запитання про погоду,самопочуття. | С.108,впр.1– читати і перекладати, С.109,впр.2 – написати в зошит | Пісня про погоду |
2. | Математика | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Задачі,обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа. | Виконати № 908,914 – обчислити вирази, № 911 – розв’язати задачу | |
3. | Літературне читання | Ознайомлення з життям і творчістю Астрід Лінгрен . Характер персонажа. А.Лінгрен «Про Карлсона, що живе на даху» ( уривок) | С.152 – 154 ,записати відповіді на запитання | Відео – презентація до уроку https://www.youtube.com/watch?v=iu3_0u3iuVM |
4. | Я у світі | Будь – який вчинок завжди має наслідки . | Опрацювати: с.135 – 141,читати і відповідати на запитання. | Корисні підказки. Якщо ти скоїв поганий вчинок. |
5. | Образотворче мистецтво | Художник у театрі. Ознайомлення з роботою художників у театрі,з елементами сценографії та їх призначення. | Створення декорації до театральної вистави. ( гуаш або акварельні фарби) |
Середа
01.04.2020
№ з/п | Предмет | Теоретичний матеріал | Практичні завдання | Посилання на онлайн-ресурс |
1. | Літературне читання | Творчість Астрід Лінгрен . Характер персонажа. А.Лінгрен «Про Карлсона, що живе на даху» ( продовження) | С.155 – 157,читати переказувати. Скласти асоціативний кущ « Карлсон» | Скрайбінг Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху" |
2. | Математика | Перевірка ділення множенням. Розв`язування задач обернених до задач на знаходження суми двох добутків. | Виконати: №914,924 – обчислити вирази, №920,923 – розв’язати задачі,вивчити правило. | Перевірка ділення множенням |
3. | Українська мова | Загальне поняття про дієслово. Зв`язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками. | Виконати: вправу 389 – скласти речення за малюнками,391 – виписати дієслова | Загальне поняття про дієслова |
4. | Музика | Музика мужніх людей. Виникнення маршу. Пісня – марш. | Розучування пісні «Гей,розвивайся ,дуб зелененький »,українська народна пісня | Пісня – караоке «Гей,розвивайся ,дуб зелененький» |
5. | Фізична культура | Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рухливі ігри. | Виконання загально розвивальних вправ під музику. | Фізкультхвилинка «Раз,два,три…» |
Четвер
02.04.2020
№ з/п | Предмет | Теоретичний матеріал | Практичні завдання | Посилання на онлайн-ресурс |
1. | Природознавство | Заповідні території рідного краю | с.138 - 141,прочитати і відповісти на запитання і записати відповіді у зошит | Гордість України. Заповідник "Асканія-Нова" — одне із чудес України |
2. | Літературне читання | Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація учнів за розділом «Із скарбниці казкарів світу» | С.158,записати відповіді на запитання в зошит | |
3. | Англійська мова | Пори року. Запитання про пори року і відповіді на них. | Виконати: С.110,впр.1 – вивчити слова, С.111,впр.3 – читати. | Вивчення слів про пори року |
4. | Інформатика | Створення графічних об`єктів презентації. | Створити 3 слайди презентації | Гімнастика для очей |
5. | Трудове навчання | Декорування виробів.Способи декорування виробів.Орнамент. | Практична робота: виготовлення декоративної абетки |
П`ятниця
03.04.2020
№ з/п | Предмет | Теоретичний матеріал | Практичні завдання | Посилання на онлайн-ресурс |
1. | Літературне читання | Традиції українського народу. За В.Скуратівським « Благослови,мати ,весну зустрічати!» | С.160 – 162 – читати ,відповідати на запитання,розповідати про весняні свята. | Фізкультхвилинка «Весна» |
2. | Математика | Перевірка множення діленням . Складання і розв`язування задачі за поданим виразом та скороченим записом . Розв`язування рівнянь. | Виконати: № 927 – обчислити вирази, № 930 – розв’язати рівняння, № 929 – розв`язати задачу. | Пальчикова гімнастика |
3. | Українська мова | Розпізнавання дієслів у реченні. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. | Виконати: Вправи 392,393 – виписати дієслова з іменниками | |
4. | Фізична культура | Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. | Прогулянки на свіжому повітрі,виконання вправ. | |
5. | Основи християнської етики | Витривалість,наполегливість і мужність на дорозі добра. | Написати асоціативний кущ «Хороші риси характеру людини» | Пісня «Я візьму з неба любов краплину» https://www.youtube.com/watch?v=9cXnno2A3Ac&list=PLfWOUYyphJFmDDDoSzNcVkEpp7bDPy6Qo&index=2 |
Залишайте свої коментарі
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка!
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу). Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.