-
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3.
Урок 35. Змінні в циклах з лічильником в Scratch 3 -
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
- 21-03-2022, 22:38
- 63 873
- 5
Понеділок
30.03.2020
№ з/п | Предмет | Теоретичний матеріал | Практичні завдання | Посилання на онлайн-ресурс |
1. | Природознавство | Заповідники . Ботанічні сади. | с.134 - 138,прочитати і відповісти на запитання і записати відповіді у зошит | Ботанічні сади України |
2. | Математика | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3 і 50 : 2.Складання задач за поданим виразом. | Виконати №900,904 – обчислити вирази, № 901,906 – розв’язати задачі | Фізкультхвилинка |
3. | Українська мова | Закріплення знань учнів про прикметник як частину мови. Складання усної розповіді. | Виконати: вправи 380 – 381 – списати,змінюючи слова. Скласти усно розповідь про весну. | Узагальнення знань про прикметник https://www.youtube.com/watch?v=FTb-8DDHWLo |
4. | Фізичне виховання | Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри. | Виконання комплексу загальнорозвивальних вправ. Прогулянки на свіжому повітрі. | Комплекс загальнорозвивальних вправ |
5. | Основи здоров`я | Характер людини і здоров`я . Доброзичливість і здоров`я людини. | Опрацювати с.117 – 120, відповідати на запитання. | Казка про здоров`я |
Вівторок
31.03.2020
№ з/п | Предмет | Теоретичний матеріал | Практичні завдання | Посилання на онлайн-ресурс |
1. | Англійська мова | Яка сьогодні погода. Запитання про погоду,самопочуття. | С.108,впр.1– читати і перекладати, С.109,впр.2 – написати в зошит | Пісня про погоду |
2. | Математика | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Задачі,обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа. | Виконати № 908,914 – обчислити вирази, № 911 – розв’язати задачу | |
3. | Літературне читання | Ознайомлення з життям і творчістю Астрід Лінгрен . Характер персонажа. А.Лінгрен «Про Карлсона, що живе на даху» ( уривок) | С.152 – 154 ,записати відповіді на запитання | Відео – презентація до уроку https://www.youtube.com/watch?v=iu3_0u3iuVM |
4. | Я у світі | Будь – який вчинок завжди має наслідки . | Опрацювати: с.135 – 141,читати і відповідати на запитання. | Корисні підказки. Якщо ти скоїв поганий вчинок. |
5. | Образотворче мистецтво | Художник у театрі. Ознайомлення з роботою художників у театрі,з елементами сценографії та їх призначення. | Створення декорації до театральної вистави. ( гуаш або акварельні фарби) |
Середа
01.04.2020
№ з/п | Предмет | Теоретичний матеріал | Практичні завдання | Посилання на онлайн-ресурс |
1. | Літературне читання | Творчість Астрід Лінгрен . Характер персонажа. А.Лінгрен «Про Карлсона, що живе на даху» ( продовження) | С.155 – 157,читати переказувати. Скласти асоціативний кущ « Карлсон» | Скрайбінг Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху" |
2. | Математика | Перевірка ділення множенням. Розв`язування задач обернених до задач на знаходження суми двох добутків. | Виконати: №914,924 – обчислити вирази, №920,923 – розв’язати задачі,вивчити правило. | Перевірка ділення множенням |
3. | Українська мова | Загальне поняття про дієслово. Зв`язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками. | Виконати: вправу 389 – скласти речення за малюнками,391 – виписати дієслова | Загальне поняття про дієслова |
4. | Музика | Музика мужніх людей. Виникнення маршу. Пісня – марш. | Розучування пісні «Гей,розвивайся ,дуб зелененький »,українська народна пісня | Пісня – караоке «Гей,розвивайся ,дуб зелененький» |
5. | Фізична культура | Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рухливі ігри. | Виконання загально розвивальних вправ під музику. | Фізкультхвилинка «Раз,два,три…» |
Четвер
02.04.2020
№ з/п | Предмет | Теоретичний матеріал | Практичні завдання | Посилання на онлайн-ресурс |
1. | Природознавство | Заповідні території рідного краю | с.138 - 141,прочитати і відповісти на запитання і записати відповіді у зошит | Гордість України. Заповідник "Асканія-Нова" — одне із чудес України |
2. | Літературне читання | Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація учнів за розділом «Із скарбниці казкарів світу» | С.158,записати відповіді на запитання в зошит | |
3. | Англійська мова | Пори року. Запитання про пори року і відповіді на них. | Виконати: С.110,впр.1 – вивчити слова, С.111,впр.3 – читати. | Вивчення слів про пори року |
4. | Інформатика | Створення графічних об`єктів презентації. | Створити 3 слайди презентації | Гімнастика для очей |
5. | Трудове навчання | Декорування виробів.Способи декорування виробів.Орнамент. | Практична робота: виготовлення декоративної абетки |
П`ятниця
03.04.2020
№ з/п | Предмет | Теоретичний матеріал | Практичні завдання | Посилання на онлайн-ресурс |
1. | Літературне читання | Традиції українського народу. За В.Скуратівським « Благослови,мати ,весну зустрічати!» | С.160 – 162 – читати ,відповідати на запитання,розповідати про весняні свята. | Фізкультхвилинка «Весна» |
2. | Математика | Перевірка множення діленням . Складання і розв`язування задачі за поданим виразом та скороченим записом . Розв`язування рівнянь. | Виконати: № 927 – обчислити вирази, № 930 – розв’язати рівняння, № 929 – розв`язати задачу. | Пальчикова гімнастика |
3. | Українська мова | Розпізнавання дієслів у реченні. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. | Виконати: Вправи 392,393 – виписати дієслова з іменниками | |
4. | Фізична культура | Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. | Прогулянки на свіжому повітрі,виконання вправ. | |
5. | Основи християнської етики | Витривалість,наполегливість і мужність на дорозі добра. | Написати асоціативний кущ «Хороші риси характеру людини» | Пісня «Я візьму з неба любов краплину» https://www.youtube.com/watch?v=9cXnno2A3Ac&list=PLfWOUYyphJFmDDDoSzNcVkEpp7bDPy6Qo&index=2 |
Дякуємо!
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.