• Популярні новинки

    Ваш кабінет


    Наша сторінка

    Зараз онлайн



    » » Завдання для учнів 5-11 класів для опрацювання навчального матеріалу під час карантину



    Завдання для учнів 5-11 класів для опрацювання навчального матеріалу під час карантину
    • 24-03-2020, 12:00
    • 6 247
    • 0
    Завдання для учнів 5-11 класів 
    для опрацювання навчального
    матеріалу під час карантину.
    Хімія:

    Завдання з хімії для учнів 7 класів


    • Тема. Взаємодія кисню зі складними речовинами. Поняття про оксиди. Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання). Умови виникнення та припинення горіння.


    а) § 19 опрацювати, скласти короткий конспект із записом рівнянь реакцій взаємодії кисню із метаном, гідроген сульфідом, глюкозою.


    б) дати визначення термінам оксиди, окиснення, горіння, повільне окиснення.


    в) пояснити значення реакцій окиснення у життєдіяльності людського організму (дихання), у побуті, промисловості, сільському господарстві.


    г) записати умови виникнення горіння та його припинення.


    д) підписати назви утворених продуктів у записаних у конспекті рівняннях реакцій.


    е) ст.136, завдання для самоконтролю:


    -завд. № 2, № 4, №6 – дописати рівняння хімічних реакцій. -завд. № 7, № 9 – розв’язати задачі.


    • Тема. Колообіг Оксигену у природі. Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.


    1. § 20 опрацювати, записати короткий конспект,


    А) склавшиопорну   схему поширення Оксигену у природі.


    Б) Записати рівняння реакції, що відображає суть процесу фотосинтезу, та пояснити значення процесу фотосинтезу .


    В) ст.140, рис. 74 – за рисунком скласти усну розповідь про застосування кисню.


    г) § 18, п. «Озон» прочитати, записати рівняння реакції утворення озону з кисню, пояснити значення озонового шару для живих організмів на Землі.


    д) ст.141, рис. 75 – пояснити колообігОксигену у природі.


    2.  Ст.142 -Завдання для самоконтролю:


    • завд. 2, 6 (виконати письмово)


    -завд. 1, 3, 4 (усно)


    1. Ст.147 – Підготувати навчальний проект «Проблема забруднення повітря та шляхи її вирішення».


    • Тема. Маркування небезпечних речовин.


    А) § 21 прочитати, скласти короткий конспект. Б) Ст. 147 , Завдання для самоконтролю:

    Завд. 2, 7 (письмово), завд. 6 (усно).


    Завдання з хімії для учнів 7-В, 7-Г, 7-Д, 7-Е класів Опрацювати параграф 22,23, №5 ст.154, №5 – 7 ст. 159




    Завдання з хімії для учнів 8-Б, 8-В, 8-Д класів Опрацювати параграф 32 – 34, №3,4 ст. 184



    Завдання з хімії для учнів 8-А та 8-Г класів Тема. Хімічні властивості солей ( взаємодія із кислотами, солями)

    1. § 35 (опрацювати, скласти конспект та опорну схему властивостей солей).


    1. Завдання для самоконтролю (виконати письмово):


    А) завд. №1, №2, № 3 – для учнів початкового-середнього рівнів. Б) завд. № 3, № 4 – для учнів середнього рівня В) зав. № 3, № 5 – для учнів високого рівня.


    Г) Повторити § 24, § 28, § 29, § 32, § 33.


    Тема. Загальні способи добування оксидів. Поширеність у природі та використання оксидів.


    1. § 25, § 26 – опрацювати, скласти конспект та опорну схему одержанняоксидів із записом рівнянь реакцій.
    2. Ст. 143, завдання для самоконтролю, завд . 2, 3, 4.
    3. Ст 148, завдання для самоконтролю, завд.2, 3, 5.


    Тема. Загальні способи добування кислот. Поширеність у природі та використання кислот.


    1. § 30 - опрацювати, скласти конспект та опорну схему одержання кислот із записом рівнянь реакцій.


    1. Ст. 169,завдання для самоконтролю , завд. 4, 6, 7, 8


    1. § 31, виписати застосування кислот.


    1. Ст. 172, завдання для самоконтролю, завд. 3-7 (на вибір, не менше 2-х завдань)


    Тема.  Загальні способи добування основ.


    1. § 34, опрацювати, скласти опорну схему добування лугів; добування нерозчинних основ; добування амфотерних гідроксидів (із прикладами рівнянь реакцій).

    Тема. Загальні способи добування солей.Поширеність у природі та використання середніх солей. Вплив на довкілля та здоров’я людини


    1. § 36 - опрацювати, скласти конспект та опорну схему використання найпоширеніших у природі солей.


    1. Ст. 202,  завдання для самоконтролю , завд. 4, 6, 7.


    1. § 37- опрацювати, скласти конспект та опорну схему одержання солей із записом рівнянь реакцій (рис. 88, ст. 203).


    1. Ст. 204, завдання для самоконтролю, завд. 2, 4, 5.


    1. Ст. 207 – виконати один із запропонованих навчальних проектів.

    Завдання з хімії для учнів 9-А, 9-Б, 9-В, 9-Г класів


    1.Вищі карбонові кислоти. Мило, склад і його мийна дія.


    Параграф №34.Дати відповіді на питання 407-412.


    Виконати і оформити у зошитах домашній експеримент№2.(с.195)


    2.Жири.


    Параграф №35.


    Виконайте завдання 427,432,433.Задача435.


    3.Вуглеводи:глюкоза та сахароза.


    Параграф № 36.


    Завдання443,447,451.


    4.Вуглеводи:крохмаль та целюлоза.


    Параграф № 37.Виконати і оформити у зошитах домашній експеримент№3.


    Завдання  460,464.(215).


    Завдання з хімії для учнів 10-А , 10-Б, 10-В класу


    Тема . Розрахункові задачі. Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок.

    1. § 18 (опрацювати).
    2. Завдання для самоконтролю:


    Ст. 91 -  розв’язати задачі №№ 1-6.


    Ст. 103, задача № 9 (розв’язати).


    Ст 107, задача № 9 (розв’язати).


    1. Ст. 108 – Підготувати навчальний проект на одну із вказаних тем.


    1. Повторити тему «Вуглеводи», корист. ст.110-111.


    Тема. Нітрогеновмісні органічні сполуки. Насичені та ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи.


    1. § 22 (опрацювати до хімічних властивостей, скласти конспект).


    1. Ст. 116-117,  Завдання для самоконтролю,  № 1, 2 – виконати.


    Тема. Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метан аміну, аніліну.


    Одержання аніліну.


    1. § 22(опрацювати повністю, скласти конспект).


    1. Ст. 117,  Завдання для самоконтролю,  №3, 5, 6, 7 (виконати).

    Завдання для учнів 11-А та 11-Б класів з хімії


    Тема:Хімічні властивості середніх солей.№31-32.Скласти схеми властивостей середніх та кислих солей. Виконати вправу №3(с.156); розв. Задачі 4.5.6.(156)


    Тема:Поняття про твердість води та способи її усунення. Параграф № 36.


    Виконайте проекти:


    1. «Сучасні силікатні матеріали та їх застосування».


    1. «Мінеральні добрива. Поняття про кислі ґрунти»

    ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
    zavdannya-dlya-uchnv-5-11-klasv-dlya-opracyuvannya-navchalnogo-materalu-pd-chas-karantinu.rar [192,26 Kb]
    (Придбали цей файл: 156)



    Сподобалося? Поділіться з друзями!



    Категорія: Класним керівникам / Середні класи / Старші класи

    На головну



    Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
    Дякуємо!

    Шановний користувач нашого сайту.
    Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
    Будь ласка
    Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.