Популярні новинки
-
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я
Урок 54. Як знання, природа і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я -
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 36. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником -
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Урок 37. Складання проєктів із вкладеними циклами з лічильником
Ваш кабінет
Авторізація на сайті
Наша сторінка
Зараз онлайн
Зараз на сайті: 42
Наші гості: 40
Наші гості: 40
Користувачі:
- отсутствуютПошукові системи на сайті:
Останні наші відвідувачі:
Автоматизоване заповнення табелів
- 7-12-2019, 20:57
- 6 583
- 4
Автоматизоване заповнення табелів
Класні керівники можуть з полегшенням зітхнути.
Тепер рутину заповнення оцінов в табелі учнів візьме на себе Excel.
Вчителю потрібно лише занести оцінки учнів до таблиці і все.
Формуються табелі з оцінками для 30 учнів.
Увага! Це не заповнення готових табелів з типографії.Табелі формуються і друкуються в Excel.
Титульні сторінки з даними учнів (їх можна змінювати) створені в Word.
Лише прізвища та імена учнів треба буде дописати самому (хоч при бажанні можна і їх надрукувати).
Дякуємо!
Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.