Популярні новинки

Ключові слова

» » Конспект уроку з інформатики. Елементи гри у середовищі програмування Скретч

Шкільна скарбничка НУШ



Конспект уроку з інформатики. Елементи гри у середовищі програмування Скретч
Конспект уроку з інформатики.
Елементи гри у середовищі програмування Скретч (Scrаtch)
Повторення і систематизація вивченого. Робота у середовищі Scrаtch.
Розробка і презентація власних ігрових проектів учнями
7-х класів для учнів 2-го класу - з метою зацікавлення
молодших школярів, залучення учнів до спільної роботи,
виховання у дітей поваги до праці один одного, вміння
співпрацювати і презентувати свої проекти.

Тема: Повторення та узагальнення вивченого

Елементи гри у середовищі Scratch. Презентація власних ігрових Scratch-проектів учнями 7-х класів

Мета:

          Навчальна -  узагальнити знання з даної теми;

         Розвиваюча - розвивати логічне та алгоритмічне мислення;

          Виховна - виховувати інтерес до інформатики, зокрема, до початків програмування, повагу до праці і досягнень інших людей, вміння співпрацювати з учнями різних вікових категорій.

Тип уроку: повторення і узагальнення вивченого.

Обладнання та наочність: зошити, комп’ютери (середовище Scratch, підготовлені раніше проекти учнів 7-класників), малюнки дітей 2-класників, презентація вчителя, проектор.

План:

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація знань. Повторення вивченого.
  3. Презентування учнями 7-го класу своїх робіт.
  4. Руханка (фізкультхвилинка).
  5. Спільна робота учнів за комп’ютером.
  6. Підсумок уроку.

Хід уроку:

1. Організаційний момент.

  • Привітання.
  • Відмічання відсутніх.
  • Перевірка готовності учнів до уроку.
  • 7-класники готуються до презентування за комп’ютерами.
  • 2-класники – за партами з своїми малюнками.
  • Ознайомлення дітей із метою і завданнями уроку.

2. Актуалізація знань. Усне опитування.

1. Хто може бути виконавцем команд?

2. Команда  – це… 

2. Наведи приклади словесного подання команд.

3. Алгоритм – це…

4. Наведи приклади виконавців та системи їх команд.

5. Середовище виконання команд виконавцем. Навести приклади.

3. Презентація учнями 7-го класу своїх робіт. (Кожен коротко розказує мету свого проекту, демонструє його можливості)

4. Руханка.

Фізкультхвилинка- відео «Вверх-вниз» 

5. Робота за комп’ютером.

Інструктаж з безпеки життєдіяльності при роботі за комп’ютером

Учням другого класу пропонується реалізувати власний задум гри (за наперед підготовленими малюнками). 

З допомогою старшокласників у готовому проекті змінити виконавця (намалювати самостійно), намалювати сцену, додати скрипти. Створити спільний проект – гру «Лабіринт» за власним сценарієм. Продемонструвати свій проект, виграти у ньому, помінятися місцями з однокласниками – постаратись виграти у їх іграх-проектах.

Релаксація.

Працюючи за комп’ютером, не можна забувати про відпочинок для очей, адже вони теж втомлюються.

  • Обертати очима по колу.
  • Рухати вгору, вниз.
  • Рухати вліво, вправо.
  • Заплющити та розплющити очі.

6. Підсумок уроку:

1. Чи цікаво було на уроці?

2. Чи сподобалось працювати в команді з старшокласниками?

3. Чи виконали поставлені на початку уроку задачі?

4. Про що хотіли би дізнатися більше?

Автор уроку: Стефанчук Надія

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
konspekt-uroku-z-nformatiki-elementi-gri-u-seredovisch-programuvannya-skretch.rar [2,42 Mb]
(Завантажили цей файл: 255)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: Класним керівникам / Нуш / Початкові класи / Уроки інформатики

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.