Популярні новинки

Ключові слова

Мій кабінет



Знами онлайн

» Цікава розробка першого уроку 2019-2020 н.р з елементами флешмобу

Шкільна скарбничка НУШ



Цікава розробка першого уроку 2019-2020 н.р з елементами флешмобу
Цікава розробка першого уроку 2019-2020 н.р з елементами флешмобу.

Особливе значення в системі роботи педагога з формування цінностей дітей належить проведенню Першого уроку, який за змістом та формами його організації є уроком розвитку патріотичних почуттів, громадянського становлення особистості.

Тематика Першого уроку в 2019/2020 навчальному році, форми і методи його проведення можуть бути різноманітними і мають стати творчим доробком кожного педагога.

Важливо, щоб Перший урок пройшов урочисто, з яскравими і цікавими моментами та став поштовхом до подальшої роботи з вивчення історії України, рідного краю, усвідомлення школярами спільних цінностей української нації, викликав бажання дізнатися більше про життя і творчість видатних українців, про інтеграцію України до Європейського Союзу.

Нова освітня філософія орієнтує педагогів на створення ситуації для формування у вихованців діяльнісного ставлення до всіх аспектів життя суспільства, усвідомлення власної причетності до розвитку держави, свідомого ставлення до стратегічних пріоритетів України.


Мета. Формувати національну свідомість школярів:
Розвивати бажання брати посильну участь у розбудові держа-ви, наполегливо вчитися, щоб принести якомога більше користі  рідній Україні. Пропагувати  доброчинність,  милосердя,взаємодопомогу та інші загальнолюдські цінності.
виховувати у учнів морально – етичні  норми житт:я; співчуття,співпереживання,  повагу  до кожної особистості, її потреб та прав, здатність з розумінням ставитися до проблем інших.
Обладнання:
   кульки, жовті, блакитні, зелені, мультимедійна презентація, відео пісні, вислови про Україну, кольоровий  папір, державні символи України, фото видатних особистостей, мікрофон,комп’ютер, проектор, проектнадошка,  

КМ : « Асоціативний кущ », робота в групах, вправа 

« Мікрофон »

Форма проведення:
урок 
з елементами флеш мопу
Вікова категорія:  учні 4 класу
Хід уроку.
І. Організація  класу.
(  Лунаєпісня. Діти заходять до класу. У кожногоіз них кульки.  Учні ділятьсяна групи за кольором кульки. )
Ігрупа  ----   кулькижовтого  кольору.
ІІгрупа  ----   кулькиблакитного  кольору.
ІІІ  група -----  кульки   зеленогокольору.
Вчитель.
От і знову лунає дзвоник,
Мелодійно і срібно звучить.
Він  до класу  дітей закликає,
Щоб  успішновас знову  вчить.
Підросли ви усі і зміцніли
І цікавістю очі горять.
Дай  нам,Боже, здоровя ісили,
Щоб  багатонового  пізнать.
Сьогодні  із нами на святі наші батьки   Привітаймоїх.
Давайте усмішки усімдарувати:
І друзям, і гостям, і мамам, і татам.
Хай  радістьзлітає у небо, як птах,
І  добріслова  у всіх  нас на устах.
 Подаруйтевсім  усмішку, тепле слово  та гарнийнастрій !

ІІ.Повідомлення теми уроку.  Гра « Мозковий штурм».

 Дорогідрузі !  Сьогодні  у нас незвичайний  урок. Урок ДОБРОТИ,   МИЛОСЕРДЯ. Усім  відомо, що краса людини — її доброта.
Тема  нашого   уроку:   «  Діти об’єднують Україну »
      Ми будемо вчитися  вмінню із розумінням ставитися до проблем інших, бути чуйними, творити добро, добродіяння.
Мивже вміємо з вами працювати у групах, але сьогодні ми поділились за кольорами. Поясніть, будь ласка, як кольори 
пов’язані із нашим уроком? 
( Діти висловлюють свою думку. )
Молодці!  Вірно! 
Жовтий колір – це колір пшеничної ниви, 
колір хліба, зерна, що дарує життя всьому  сущому на землі, це колір жовтогарячого сонця, без лагідних променів якого не дозрів би, не заколосився б хліб. Це символ достатку українського народу.
 Блакитний, синій колір – це колір ясного, чистого, мирного неба.
   Це колір води, без якої не дозрів би хліб. 
І ще – це колір миру.
Зелений вважається кольором повітря, 
життягармонія, природанадія процвітання.
А зараз інтерактивна гра « Асоціативний кущ », 
( На дошці  написані слова. Які  уявлення , почуття  викликаєу вас   кожна із назв. І в залежності  від  цього прикрасте  іх кульками певного кольору, обґрунтувавши свій  вибір.)
Перше слово  --- « Країна »
(  Діти, за бажанням , виходять до дошки. Закріплюють
кульку певного кольору. Пояснюють свій вибір. )
1   учень. 
   Є край, де найкращі у світі пісні
І цвітом чарує калина,
Де сонечко вперше всміхнулось мені
Це дім мій – моя Україна.
2. Ось небо блакитне і сонце в зеніті !
Моя Україна – найкраща у світі !
Моя Україна – це ліс і озерця,                               
Безмежні степи і чарівні джерельця.
3. Красиві пейзажі і гори високі,
Маленькі  струмочки і ріки глибокі.
Міста старовинні і замки прекрасні,
Великі  будови і дуже сучасні.
4. Сади чарівні, мальовничії села,
Моя Україна – це пісня  весела. 
Це щира, багата, як світ, її мова,
Крилата, така мелодійна, чудова!
5.    Її обереги – верба і калина.
Найкраща у світі – моя Україна.
Бо нам найрідніша Вітчизна і мати.
То як же нам, дітям, її не кохати!?
6. Моя Україна – козацькая слава!
Така волелюбна і мирна держава.
Вона дорога нам, і рідна, і мила,
Бо світ перед нами, як мати, відкрила 
Вітчизно свята, дорога Україна. 
Для кожного з нас ти у світі – єдина.
( Діти виконуютьпісню  « Україно – краю мій ».  Музика та слова О. Матраєва.
ІІІ.Бліц – турнір   « Моя Україна ». Вправа « Мікрофон »
Що ми відзначаємо 23 серпня?
(День Прапора).
Коли ми святкуємо День незалежності України? 
(24 серпня). 
У якому році була прийнята Конституція незалежної української держави? 
(1991 рік)
Із скількох областей складається Україна? 
(24 і Республіка Крим)
Хто є автором слів Гімну України? 
(Павло Чубинський)
Хто написав музику до нього? 
(Михайло Вербицький)
Назвіть прізвище першого космонавта України? 
(Леонід Каденюк)
Який найбільший звір України?
(Зубр)
Яка найбільша морська тварина живе в Україні? 
(Дельфін)
Назвіть державні символи України?
(Герб,  Прапорі  Гімн – три  основн і національні  символиУкраїни. )
Учень.  Державний Гімн ми знаємо усі. 
Для кожного села, містечка, міста – 
Це клич один з мільйонів голосів.
Це наша клятва, заповідь священна .
( Виконується  Гімн України.)
Учень.
Державний Прапор України – стяг із двох рівновеликих 
горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів.
Учень
У тризубі відображено триєдність життя.
Це Батько– Мати - Дитя. Вони символізують собою Силу – Мудрість - Любов. Тризубсимволізує трійцю життєтворчих енергій, тобто Мудрість, Знання і Любов (або Вогонь, Воду і Життя).
ІІНасгупне  слово  --- « Школа »
Які кульки прикрасять його
( Діти прикрашають дошку кульками 
та пояснюють свій вибір.)
ІІІ. Музична фізкультхвилинка .
« Піснящастя ».
І V.  Слідуюче  слово « Родина ».
(Діти прикрашають дошку кульками 
та пояснюють свій   вибір.)
V.  “Краса людини — її доброта”. 
( Діти співають піснюЮрія Рибчинського « Пісня на добро »
Вчитель.
 Плесніть у долоні ті , хто  зробив хоч одну добру справу. *Підніміть , будь ласка, руку ті хто хоч один раз  скривдив друга.
* Встаньте ті, хтолюбить свою країну, родину, готовийробити 
людям добро.
Молодці!  Я вами пишаюсь.
Хай душа буде світлою в вас
Й промениться завжди добротою.
Йдіть робити добро! В добрий час!
І живіть в цьому світі з красою.
VІ.  « Ланцюжок доброти »
Друзі, у вас на партах  є кольоровий папір, ножиці, олівці.
Обведіть кожен свою долоньку. Потім ми їх зєднаємо і утворимо « ланцюжок доброти 4 – А класу. До нас приєднуються  батьки та гості. 
(( Зробивши  «ланцюжок  », діти разом  з гостями  виходять на 
шкільне  подвіря. Тримаючись за руки, школярі створили ланцюжок єдності . Батьки вимірюють  довжинуствореного 
« ланцюжка »
Вчитель.
Ви - гордість та майбутнє України. Вам продовжувати  розбудову
незалежної  Батьківщини.Слава Україні. Героям  слава.
( Музичний  флешмоб під пісню« Діти України » )
Література: 

1. Михайленко Л.В., Реброва І. М. Найцікавіше про Україну.

Харків. 2008.

2. ,    П о м е т у н  О. Інтерактивні методики та система навчання. – К.: Шкільний світ, 2007. 

3. . Класні години з психологом.. О.В. Скворчевська, О.С.Нурєєва.-Х., - Вид. група « Основа», 2008.
Автор: Вельможко Людмила


ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО!
ckava-rozrobka-pershogo-uroku-2019-2020-n_r.rar [1,23 Mb]
(Завантажили цей файл: 5088)


Схожий цікавий матеріал!

Сподобалося? Поділіться з друзями!



Категорія: ---

На головну




Залиште будь ласка свій коментар щоб ми знали що дана публікація цікава, та принесе свою користь для вас!
Дякуємо!

Шановний користувач нашого сайту.
Ви зайшли на освітній сайт як незареєстрований користувач.
Будь ласка
Зареєструйтесь на сайті (1 хвилинка часу) або увійдіть під своїм іменем за допомогою кнопок соц-мережі Fb. Після реєстрації на нашому сайті, для вас будуть відкриті всі можливості сайту. Коментарі і повне право на всі категорії та інші функції.
14 августа 2019 22:34
  • Коментар написав: Олена
  • Реєстрація: --
  • Публікацій: 0
  • Коментарів: 0
Дуже цікава розробка першого уроку. Дякую Людмилі за інтерактивну розробку. Сподіваюся, що її публікація стане в нагоді не тільки мені. 
28 августа 2019 19:16
  • Коментар написав: Любовь
  • Реєстрація: --
  • Публікацій: 0
  • Коментарів: 0
урок цікавий і сучасний
25 августа 2020 18:38
  • Публікацій: 0
  • Коментарів: 0
Дякую. Урок емоційний, сучасний, збагачений патріотичною поезією, мелодійними піснями, що підносять настрій, окрилюють.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.